Bosch SBV93M30NL - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

martinkorevaar 26-04-2016

Geweldige features

Ruime instelmigelijkheden, vooral het starten na ingestelde tijd, projectie op de vloer, eco stand en extra droog stand werkt super

Benh 09-03-2016

Fijne en functionele vastwasser

Een ruime en relatief stille vaatwasser. De bediening is eenvoudig en biedt voldoende mogelijkheden om de juiste keuze te maken voor het gewenste programma.

OtLu 14-02-2016

Eenfantastische vaatwasser

Dat Bosch goed is wisten we al, maar dat al die extra snufjes ook best leuk kunnen zijn is misschien nieuw. De vaatwasser heeft een dgitaleschijner op de vloer waar je alles op kan aflezen, en onze hond (je zou dit eerder verwachte van een poes) vind dit toch wel erg fasinerend hihi. Steeds als we hem aanzetten gaat hij even met zijn poot over de afbeelding of hij het kan pakken en geeft ook niet snel op... verder een stille en gewoonweg geweldig ding, kan niks anders zeggen

Matthijs 11-01-2016

plussen en minnen

Mijn vorige vaatwasser was ook een
Bosch. Daarom in onze nieuwe keuken weer een Bosch-vaatwasser. Helaas is het gebruiksgemak ten opzichte van 7 jaar geleden verminderd. Alle mand- en korfindelingen zijn te krap. Bosch wilt te veel, waardoor de indeling ten opzichte van 7 jaar geleden slecht is. Ook zitten er voorzieningen in voor een besteklade, maar die is niet als accessoire te koop.

Hamster1967 07-11-2015

Goed vaatwasser maar maakt wel lawaai

Hij doet prima de afwas maar maakt af en toe lawaai als of er een koe in de keuken staat. dit schijnt er bij te horen. toch nog eens navragen bij de dealer