Siemens SN68M064EU - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
13 couverts

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Inge5 01-04-2017

Heerlijk gemakkelijk!

Heerlijk schoon komt de vaat uit de vaatwasser. Een stille machine die doet waarvoor hij gemaakt is, een schone vaat en dat nog eens heel stil.
Doordat er een lampje onderaan op de vloer schijnt geen vergissing meer om de machine te openen zonder dat hij klaar. Ruimte genoeg voor alle vaat ook al zijn wij thuis met zijn 5. Een echte hulp in de huishouding.

vaatwasser 08-03-2017 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk

Het was even puzzelen om alle instellingen goed te krijgen, zoals zouttoevoer en ontharder, maar nu is dit apparaat zeer goed hanteerbaar voor alle gezinsleden en de vaat wordt goed schoon. zelfs het plastic wordt droog.

ef 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

mooie strakke vormgeving perfekt wasresultaat

geweldige vaatwasser!!!
wast goed schoon, eenvoudig te bedienen, zeer economische inrichting
mooie strakke vormgeving perfekt wasresultaat

Siemens vaatwasser SN68M064EU 14-12-2016 Product paar dagen in bezit

Blij met onze nieuwe Siemens vaatwasser

Onze nieuwe Siemens vaatwasser is energie zuinig, verbruikt veel minder water en wast perfect schoon. Ook het bovenin de machine apart zittende bestekgedeelte is een prima verbetering dat voorkomt dat bestek bruine plekjes krijgt. Het nu in het midden van het bovenste rek zittende schoonmaakmiddel bakje is een prima verbetering wat de vaat schoner maakt.

Pluspunten

• energieverbruik
  • minder water verbruik
  • bovenin aparte bestekrek
  • plek waar schoonmaakmiddel zit

n tempert 14-12-2016 Product paar weken in bezit

afwasmachine

Afwasmachine wast goed schoon, voldoende programma's, afwas is goed droog. Weinig geluid op de achtergrond.

Thera 10-12-2016 Product paar maanden in bezit

Fijne vaatwasser van siemens

Degelijke vaatwasser, stevigere rekken dan bij de goedkopere varianten. De besteklade vinden wij heel prettig. Makkelijk schoon te maken of zout bijvullen. Ons enige minpuntje is dat hoge glazen beperkt in het middelste rek passen.
Maar over het algemeen dus een fijne vaatwasser die niet teveel lawaai maakt.

Pluspunten

• Besteklade

grace ales/kanyua 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

zeer goede vaatwasser

deze vaatwasser is erg stil, maakt de vaat erg schoon en meteen goed droog. er zijn verschillende programma's beschikbaar.hij schakelt automatisch uit en dit is te zien zonder de machine open te doen..

Pluspunten

• erg stil
  • vaat erg schoon
  • diverse programma,s

Minpunten

• nog niet gevonden

Maria Nievelstein 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

gelukkig paste de vaatwasser precies achter de plint!

Voor zover ik dit nu al kan beoordelen, doet de vaatwasser het prima, hij is vrij stil. Hij is prima ingebouwd en gelukkig hoefden we helemaal niks van de plint af te doen. Die paste gelijk!

J.Z 11-11-2016 Product paar weken in bezit

Super vaatwasser

Onlangs nieuwe vaatwasser gekocht .Ons werdt een Siemens geadviseerd . Nu ruim 2 weken in gebruik en zeer tevreden , vaatwasser is zo stil dat je alleen aan het lampje dat op de grond schijnt kunt zien dat deze in werking is .
Kortom goede keuze !!!!!!

Pluspunten

• Zeer stil
  • Simpel te bedienen

Minpunten

• Lage bestekkorf

Desiree Stals 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Wast schoon,droogt goed!

Perfecte vaatwasser, wast een stuk schoner dan de oudere versies en droogt de vaat perfect. Ook de bestek-la is ideaal. Je plaats alles naast elkaar in het rekje van de la waardoor je er meer bestek in krijgt dan het oude bestekrekje, het droogt goed en is schoon. Door het gebruik van deze la hou je meer ruimte beneden over voor het vullen van borden, kommen etc. Apparaat voldoet aan de wensen en eisen!

Pluspunten

• Ruimte
  • Bestekla
  • Wast schoon
  • Droogd goed

MP 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

zeer schoon

Gekozen voor dit model door de mogelijkheden en prijs/kwaliteit verhouding. Dat maakt hij meer dan waar. Zeer veel mogelijkheden, hij is erg stil, wast goed schoon en gebruik is erg makkelijk. Enig minpuntje is de handleiding voor installatie. Deze is helaas erg onduidelijk.

Pluspunten

• Schoon
  • Ruim
  • Handige besteklade
  • Handige indeling

Minpunten

• Installatie handleiding

John Muijsers 12-10-2016 Product paar dagen in bezit

degelijke machine met goede wasresultaten

Goede voorlichting gehad van de zaak en qua prestatie/prijsverhouding voor dit apparaat gekozen. Apparaat is stil en gemakkelijk in het gebruik.

Pluspunten

• degelijk
  • stil
  • goede resultaten

Lou 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat

Na jarenlang trouwe dienst van de vorige Siemens vaatwasser, nu weer voor Siemens gekozen. En deze is nog stiller, zuiniger en weer een zeer goed wasresultaat. Kortom een fantastisch apparaat.

Dekroesjes 14-06-2016

Past keurig in onze keuken heerlijk stil en snel

Vorige maand deze vaatwasser gekocht; bevalt zo goed dat we met een gerust gevoel op vakantie konden gaan :) Heerlijk stille en grondige vaatwasser.

slientje89 10-12-2015

Goede vaatwasser

De vaatwasser werkt fijn, makkelijk in te stellen en ideaal dat er een besteklade in zit! Wat ook leuk is, is dat er een lampje op de vloer gaat branden als hij aan staat. Alleen jammer dat de vaat niet altijd droog eruit komt, en een creatieve oplossing moeten bedenken voor het feit dat ons aanrechtblad hoger is dan gemiddeld.

ReneeP 22-09-2015

Heerlijk veel ruimte!

Op aanraden van de winkelier dit apparaat gekocht. Was zelf sceptisch over besteklade maar ben helemaal om! het geeft enorm meer extra ruimte in de onderste lade en het bestek wordt goed schoon bovenin!

habakker 13-06-2015 Product paar dagen in bezit

Na ooit een Siemens vaatwasser gehad te hebben, een teleurstelling met een onbekend merk, eindelijk weer de kwaliteit en het gebruiksgemak terug!