Bosch SMV86M50EU - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
13 couverts

Adrie 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe machine gekocht omdat oude Siemens na 16 jaar aan vervanging toe was. Deze gekozen vanwege mogelijkheden en recensies. Prijs/kwaliteitsverhouding vond ik ook erg goed. Machine is erg stil, wast mooi en droogt ook goed. Lampje met tijd op de grond is een leuk gadget, vooral voor de technische nerds. Voor duurzaamheid toch een score gegeven ondanks dat ik de machine pas een paar keer heb gebruikt. Reden is dat het er allemaal erg solide uit ziet.Ik ben erg tevreden en heb geen spijt van mijn aankoop.

Vlekkie 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser

Was gewend een Miele met besteklade, nu een Bosch met een korf op verzoek van mijn vriendin, dit was zij gewend. Merk nu dat beneden snel vol zit, maar kan nu zonder verstellen grotere borden en pannen kwijt. Vaatwasser is zeker stil en wast goed schoon. Bediening is ook makkelijk.

• Wast goed schoon
  • Makkelijke bediening
  • Resttijd op de grond

Minpunten

• door de mand minder ruimte onderin dan gewend

Luc 11-02-2016 Product maand in bezit

Snelle levering en binnen 2 uur m.b.v. een duidelijke instructie zelf ingebouwd. Zeer stil in de avond en nachturen. Wat mij betreft zou de bovenste schuiflade een wat flexibelere indeling mogen hebben. Dit is echter bij geen van de aangeboden merken het geval. Bosch is zonder meer een betrouwbaar merk.

Wasdroger sinds 2007
Wasmachine sinds 2009
Verwarmingsketel sinds 2013

Allen draaien ze al jaren storingsvrij in een gezin van 5 personen.

Wilma 12-01-2016 Product maand in bezit

We hebben een nieuwe vaatwasser van Bosch en het bevalt prima. Zeer geruisloos en heerlijk schoon en zuinig. Vooral de gegevens verlicht op de vloer is super handig.

Cruttters 19-01-2017 Product paar dagen in bezit

Onmisbaar apparaat

Gekozen voor kwaliteit, er zitten veel verschillende functie op en hij is zuinig en hij en stil. De prijs is acceptabel voor deze kwaliteit

Nelleke 19-01-2017 Product paar dagen in bezit

nieuwe vaatwasser

vannacht ging onze vaatwasser lekken en dat leverde kortsluiting op. Vanochtend De Munnik in Emmeloord gebeld en werd geconstateerd dat de vaatwasser na 10 jaar op was. Tussen de middag naar de winkel, diverse merken bekeken en deze heeft een laag water- en energieverbruik ten opzichte van andere merken. Vanmiddag is de vaatwasser al geïnstalleerd. Dat heet SERVICE. Nu kunnen we er weer minimaal 10 jaar tegenaan. Daarbij hebben wij ook de wasmachine (2008) en droger (ouder), koelkast en kookplaat van Bosch. Het merk heeft zich allang bewezen voor ons. Als de oven en magnetron aan vervanging toe zijn, worden deze ook vervangen door een Bosch.

An 17-01-2017 Product paar maanden in bezit

Schone vaat geruisloos

Heb 16 jaar Bosch vaatwasser gehad dus voor hetzelfde merk gekozen , alleen in de vernieuwde uitvoering uiteraard. Fijne indeling , weinig geluid , als machine klaar is gaat deur vanzelf op kier .

Pluspunten

• Indeling
  • Tijdverloop wordt digitaal aangegeven .

richard 17-01-2017 Product paar weken in bezit

top vaatwasser

volledig geintegreerde vaatwasser van bosch.
Hij is echt super stil en wast als een tierelier.
Erg handig is dat je de tijd ziet op de grond hoe lang het nog duurd.
Ik vind hem ook veel beter qwa inruimen dan een miele en goedkoper
dus...top

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • duidelijk programma

Minpunten

• nog niks

Jos 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

zeer stille zuinige vaatwasser

Gekozen voor een Bosch SMV86M50EU omdat de beoordelingen van medeconsumenten veelbelovend zijn. Heb de vaatwasser nog maar pas maar ben zeer tevreden. Doet wat het hoort te doen. Heb een open keuken en de vaatwasser is zeer stil. Dat het maar 6,5 liter verbruikt is een pre om voor deze vaatwasser te kiezen

Pluspunten

• zeer stil
  • zeer zuinig met water/elektriciteit

Minpunten

• jammer dat er geen verlichting in zit

M. Scherjon 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Flexibele indeling en zeer stil en zuinig!

Ons apparaat is snel geleverd en geinstaleerd. Het apparaat hebben we inmiddels een paar dagen, maar mijn ouders hebben deze al een tijd. Hij stil, zuinig, flexibel qua indeling, projectie over het programma en de duur. Kort om, zeer tevreden!

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • flexibel
  • projectie programma en duur
  • mandje verplaatsbaar

Minpunten

• geen licht in vaatwasser

Han Turksma 13-01-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig gebruiksvriendelijk

Wegens de goede ervaringen met het merk Bosch, de sterke prijs/kwaliteitsverhouding en vooral het gebruiksgemak!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • geluid

Miranda 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Perfect wasresultaat

Zeer goede kwaliteit!! Je betaalt er wat meer voor maar de ervaring is toch dat je aan Bosch jarenlang plezier kan hebben. Ziet er mooi uit en de werking is duidelijk. Veel mogelijkheden en een indicatie op de vloer.

Pluspunten

• Veel programma's
  • Eenvoudig in gebruik
  • Resttijdindicatie op de vloer
  • Zuinig

jamai 07-01-2017 Product paar weken in bezit

12 jaar probleemloos gebruik, altijd een Bosch!

betrouwbaar apparaat, altijd een Bosch. vorige 12 jaar gehad, probleemloos toestel. goede prijs/kwaliteitverhouding

Pluspunten

• stil
  • goede prijs/kwaliteitverhouding

Theo Mollen 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Toppertje !

Heb al 2 Bosch vaatwassers eerder gehad die ons prima bevielen dus de keus was voordehand liggend en niet moeilijk. Goed product, lekker stil en betaalbaar

Peter Koers 29-12-2016 Product paar weken in bezit

De ideale aankoop

Na 14 jaar plezier van onze oude Bosch vaatwasser afscheid moeten nemen. Nooit een probleem gehad, dit zijn de aankopen waar je wat aan hebt. En dan nu een nieuwe, gaat ons zeker goed bevallen

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Echt schone vaat

Hegeman 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Niet kapot te krijgen.

Onze vorige Bosch vaatwasser heeft het 18 jaar volgehouden! In al die 18 jaar heeft hij ons nooit in de steek gelaten. Vanwege ons grote gezin ook vaak twee afwasbeurten per dag gedraaid. Vandaar dat we bij onze nieuwe vaatwasser weer voor een Bosch hebben gekozen. Daarnaast is hij stil en zuinig dus wat wil je nog meer.

wim 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

bosch vaatwasser

Ik heb voor dit merk gekozen omdat ik mijn andere vaatwasser bijna 14 jaar heb gehad zonder een storing .Ik heb deze vaatwasser nu 4 dagen in gebruikt ben echt tevreden wat een kwaliteit .

Pluspunten

• stil
  • snel programma
  • eco

Rutgerink 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

Functioneel

Een geweldige machine. Van alle gemakken voorzien en vooral erg makkelijk in het gebruik. Daarnaast zeer stil en energie/water zuinig.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Energiezuinig

Minpunten

• Niet in alle keukens klokje op vloer zichtbaar

A.M. 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch inbouw vaatwasser

Na 16 jaar lang gebruik van de Vaatwasser heeft die het nu echt begeven. Volgens de dealer is de Bosch een van de betere en dus is dat onze keuze geworden. Het is nog niet zo lang in de keuken. Ik vind het een nadeel dat hij bij elke wasbeurt automatisch naar 'eco' gaat, dat zou 'auto' moeten zijn. Het is niet echt stiller dan onze vorige, wel zuinig en handig in gebruik. Prima dus.

Pluspunten

• zuinig
  • veel mogelijkheden
  • prima prijs

Minpunten

• de begin stand zou naar 'auto' moeten

YVL 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Energiezuinige, stille vaatwasser

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding van de vaatwasser. De vaatwasser bevat zeer veel functies en verschillende programma's. Ideaal om bijv. programma's op turbo-speed te draaien tijdens een feestje of etentje, maar ook om een programma te draaien op nachtstand, zodat het apparaat extra stil is. Zeer fijne bijkomstigheid is dat het apparaat beneden op de grond weergeeft hoe lang het programma nog duurt en op welk programma het staat, zodat je de klep niet open hoeft te maken om te zien hoe lang hij nog bezig is.
De vaat komt er bovendien zeer schoon en droog uit.
Zeer tevreden dus!

Pluspunten

• Veel verschillende programma's
  • Energiezuinig
  • Weergave op grond van duur van het programma