Bosch SMV86M50EU - Reviews

Maximale belading
13 couverts

Herman 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn vaatwasser

een gebruiksvriendelijkapparaat, wat ook nog energie bespaart en daar zelf ook nog beperkt over meedenkt.
Super

Pluspunten

• bespaart
  • denkt mee
  • makkelijke bediening

Marianne E 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

stille zuinige Vaatwasser

Een prachtige stille en zuinige ruime vaatwasser van Bosch, heel gemakkelijk in gebruik. Mijn vorige vaatwasser van het zelfde merk heb ik ruim 12 jaar gehad met grote tevredenheid. Vandaar ik nu weer een Bosch heb gekozen.

Pluspunten

• Heel zuinig in gebruik
  • Heel stil als hij aanstaat
  • mooi ruim
  • makkelijk te bedienen
  • en een mooie prijs

Betsy 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk stil en fijne indeling

Nadat de vorige Bosch het na 15 jaar begaf opnieuw voor Bosch gekozen. Vertrouwde indeling is verder geperfectioneerd en veel instellingsmogelijkheden zowel vwb indeling als in programmainstellingen. Heerlijk stil en waar het uiteindleijk omdraait: wast uitstekend schoon en droogt goed. Ook nog een s energiezuinig, kortom: Top!

Annie Pijnenburg 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Vaatwasser

Goede stille vaatwasser met veel keuzemogelijkheden. Zuinig in gebruik en praktische indeling. Verplaatsbare bestekmand.

Rob 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede service

Fijne vaatwasser. Snelle levering na stukgaan oude apparaat. Werkt goed, is stil en vaat is schoon. Diverse selecties voor programma. Ook met turbostand voor snel tussentijds schoonmaken van de vaat.

• Snel
  • Schoon

Jantsje 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie duidelijke knoppen en wast super schoon.

Prachtige vaatwasser ,handige bediening en mooi met licht op de vloer de werkduur te volgen. Wast mooi schoon en is geruisloos.

TBK 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Projectie van programma

Na wat pech met een goedkopere vaatwasser besloten om deze ,iets duurdere, machine aan te schaffen. Handige functies als de turbospeed en extra reinigingskracht voor de onderkorf werken perfect. Projectie van programma en resttijd op de vloer is ideaal.

Pluspunten

• stil
  • automatisch programma
  • Handige functies
  • laag waterverbruik

Minpunten

Ciba 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne vaatwasser

Wast goed schoon, ook met het automatische programma's. Fijn dat het mogelijk is om grote wijnglazen erin kwijt te kunnen.

Pluspunten

• stil
  • automatisch programma

René Hanssen 17-11-2016 Product paar weken in bezit

Uitgebreide mogelijkheden en stil

Na wat pech met een goedkopere versie vaatwasser van Bosch toch besloten om deze machine aan te schaffen. Handige functies als de turbospeed en extra reinigingskracht voor de onderkorf werken perfect. Projectie van programma en resttijd op de vloer is ideaal.

Pluspunten

• Handige functies
  • Goed afwas en droogresultaten

Minpunten

• Onderste korf loopt snel uit het spoor

Jacqueline 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

uitgebreid programma

de vaatwasser heeft zowel een intensief programma als een energiezuinig programma en nog div.mogelijkheden daar tussen

JO 28-09-2016 Product paar weken in bezit

Prima vaatwasmachine

De vaatwasser heeft meerdere opties m.b.t. wassen. Vooral ECO heeft onze voorkeur.
Verder is het apparaat stil, heeft genoeg ruimte voor grotere stukken vaat,o.a. door het neer kunnen laten gaan van diverse rekjes.

Pluspunten

• stil
  • ruimte

Michelle 10-09-2016 Product paar weken in bezit

Weinig geluid, goede prijs-kwaliteit verhouding

Het apparaat maakt weinig geleid, heeft prettige indeling en is energiezuinig op nacht en eco stand.

Dordrecht 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede service van Bosch

Middels loyaliteitsgarantie enkele dagen nu in gebruik. bevalt prima. Heel stil , wast goed. instructie duidelijk, levering en bezorging netjes volgens afspraak

Ron 13-07-2016 Product half jaar in bezit

Bosch Vaatwasser

De vaatwasser doet zijn werk naar verwachting. Is relatief stil en makkelijk bedienbaar. Je moet alleen zorgen dat de bovenkorf goed aansluit tegen de achterwand.

M Splinter 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

De machine wast erg schoon en is lekker stil.
Echt een top vaatwasser!
De indeling is practisch, al maak ik geen gebruik van het speciale messenhouder.
Keuze is vooral op deze machine gevallen in verband het het hele lage waterverbruik. En ondanks dat is wast hij erg schoon!

J Reus 13-02-2016 Product paar dagen in bezit

Vorige machine was ook een Bosch, was een prima machine.
Nu weer gekozen voor Bosch. Draait alweer enige weken naar volle tevredenheid. Heeft veel handige functies en doet z'n werk in stilte (draait meestal 's nachts).
Wasresultaat top, mogelijkheden te over en gemakkelijk te bedienen. Indeling voldoet prima, is enigszins aan te passen aan type pannen /borden etc. Duurzaamheid kan ik alleen beoordelen van de vorige machine, die was prima.

fantastisch resultaat 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

Al na enkele weken kan ik zeggen zeer tevreden te zijn over de wasresultaten van mijn nieuwe Bosch vaatwasser. Hiervoor had ik een Pelgrim vaatwasser maar die kan echt niet op tegen de kwaliteiten van deze Bosch vaatwasser. Toppie!

Syl 11-02-2016 Product paar dagen in bezit

Onze vorige bosch vaatwasser is 13 jaar geworden. Zonder problemen. En dat was een goedkoper model.
Deze heeft veel meer mogelijkheden, het is wel even uitzoeken hoe je bepaalde instellingen kan aanpassen.
De programma`s aanzetten is makkelijk.
En veel stiller dan onze oude.
En als het goed is veel zuiniger, ook belangrijk.

Luc 11-02-2016 Product maand in bezit

Snelle levering en binnen 2 uur m.b.v. een duidelijke instructie zelf ingebouwd. Zeer stil in de avond en nachturen. Wat mij betreft zou de bovenste schuiflade een wat flexibelere indeling mogen hebben. Dit is echter bij geen van de aangeboden merken het geval. Bosch is zonder meer een betrouwbaar merk.

Wasdroger sinds 2007
Wasmachine sinds 2009
Verwarmingsketel sinds 2013

Allen draaien ze al jaren storingsvrij in een gezin van 5 personen.

Veerman 04-02-2016 Product paar dagen in bezit

Energiezuinig waterbesparend apparaat, stil apparaat met veel keuze in de programma's. Hadden hiervoor een B. merk apparaat. Zijn zeer tevreden met deze Bosch Afwasmachine