Bosch SMV86M50EU - Reviews

Kleuren
wit

JO 28-09-2016 Product paar weken in bezit

Prima vaatwasmachine

De vaatwasser heeft meerdere opties m.b.t. wassen. Vooral ECO heeft onze voorkeur.
Verder is het apparaat stil, heeft genoeg ruimte voor grotere stukken vaat,o.a. door het neer kunnen laten gaan van diverse rekjes.

Pluspunten

• stil
  • ruimte

Michelle 10-09-2016 Product paar weken in bezit

Weinig geluid, goede prijs-kwaliteit verhouding

Het apparaat maakt weinig geleid, heeft prettige indeling en is energiezuinig op nacht en eco stand.

Dordrecht 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede service van Bosch

Middels loyaliteitsgarantie enkele dagen nu in gebruik. bevalt prima. Heel stil , wast goed. instructie duidelijk, levering en bezorging netjes volgens afspraak

Ron 13-07-2016 Product half jaar in bezit

Bosch Vaatwasser

De vaatwasser doet zijn werk naar verwachting. Is relatief stil en makkelijk bedienbaar. Je moet alleen zorgen dat de bovenkorf goed aansluit tegen de achterwand.

M Splinter 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

De machine wast erg schoon en is lekker stil.
Echt een top vaatwasser!
De indeling is practisch, al maak ik geen gebruik van het speciale messenhouder.
Keuze is vooral op deze machine gevallen in verband het het hele lage waterverbruik. En ondanks dat is wast hij erg schoon!

J Reus 13-02-2016 Product paar dagen in bezit

Vorige machine was ook een Bosch, was een prima machine.
Nu weer gekozen voor Bosch. Draait alweer enige weken naar volle tevredenheid. Heeft veel handige functies en doet z'n werk in stilte (draait meestal 's nachts).
Wasresultaat top, mogelijkheden te over en gemakkelijk te bedienen. Indeling voldoet prima, is enigszins aan te passen aan type pannen /borden etc. Duurzaamheid kan ik alleen beoordelen van de vorige machine, die was prima.

fantastisch resultaat 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

Al na enkele weken kan ik zeggen zeer tevreden te zijn over de wasresultaten van mijn nieuwe Bosch vaatwasser. Hiervoor had ik een Pelgrim vaatwasser maar die kan echt niet op tegen de kwaliteiten van deze Bosch vaatwasser. Toppie!

Syl 11-02-2016 Product paar dagen in bezit

Onze vorige bosch vaatwasser is 13 jaar geworden. Zonder problemen. En dat was een goedkoper model.
Deze heeft veel meer mogelijkheden, het is wel even uitzoeken hoe je bepaalde instellingen kan aanpassen.
De programma`s aanzetten is makkelijk.
En veel stiller dan onze oude.
En als het goed is veel zuiniger, ook belangrijk.

Luc 11-02-2016 Product maand in bezit

Snelle levering en binnen 2 uur m.b.v. een duidelijke instructie zelf ingebouwd. Zeer stil in de avond en nachturen. Wat mij betreft zou de bovenste schuiflade een wat flexibelere indeling mogen hebben. Dit is echter bij geen van de aangeboden merken het geval. Bosch is zonder meer een betrouwbaar merk.

Wasdroger sinds 2007
Wasmachine sinds 2009
Verwarmingsketel sinds 2013

Allen draaien ze al jaren storingsvrij in een gezin van 5 personen.

Veerman 04-02-2016 Product paar dagen in bezit

Energiezuinig waterbesparend apparaat, stil apparaat met veel keuze in de programma's. Hadden hiervoor een B. merk apparaat. Zijn zeer tevreden met deze Bosch Afwasmachine

Annie 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn eerste ervaring was in alle opzichten positief.
De indeling had misschien iets anders gemogen.

Adrie 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe machine gekocht omdat oude Siemens na 16 jaar aan vervanging toe was. Deze gekozen vanwege mogelijkheden en recensies. Prijs/kwaliteitsverhouding vond ik ook erg goed. Machine is erg stil, wast mooi en droogt ook goed. Lampje met tijd op de grond is een leuk gadget, vooral voor de technische nerds. Voor duurzaamheid toch een score gegeven ondanks dat ik de machine pas een paar keer heb gebruikt. Reden is dat het er allemaal erg solide uit ziet.Ik ben erg tevreden en heb geen spijt van mijn aankoop.

Cor en Marianne 26-01-2016 Product paar dagen in bezit

Onze Miele begaf het. Daar we al verscheidene Bosch apparaten in huis hebben, nu ook maar gekozen voor een Bosch vaatwasmachine. Tot nu toe na 2 weken alleen maar fijne ervaringen. De vaat is daadwerkelijk zo schoon en droog als beweerd werd.
Nu maar hopen dat hij ook zuinig is als beweerd, dan zijn wij over dit type zeer te vrede. Oh ja een pluspunt moet ik nog vermelden. Wij hebben een open keuken, maar als de vaatwasser aan staat stort hij helemaal niet. Je hoort hem bijna niet. Dat was bij de vorige wel anders, maar die was dan wel al 15 jaar oud.

Alma 24-01-2016 Product paar dagen in bezit

Zuinig en goed apparaat. Blij dat ik voor deze heb gekozen, al vind ik de indeling niet zo makkelijk als mijn vorige. Maar das kwestie van wennen. Zorg wel dat je de folie van de vaatwastabletten haalt, dat komt je vaatwasser ten goede.

Marisa 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

met de keuze voor een nieuwe Bosch vaatwasser voor een zuinige variant gegaan en heerlijk in gebruik. Lekker stil en voldoende opties om energiezuinig of bij uitzondering snel de vaat schoon te hebben

sandy 21-01-2016 Product paar dagen in bezit

Super stil apparaat met veel mogelijkheden. Indeling is prima vooral bovenin kunnen ook hogere spullen in het rek.

Richard 21-01-2016 Product maand in bezit

Echt een hele fijne vaatwasser. Het bedieningspaneel bevat alle gebruiksopties die handig zijn en heeft geen overbodige mogelijkheden die je toch nooit gebruikt. De display met de wastijd die op de grond voor de vaatwasser wordt geprojecteerd, is erg handig voor ons grote gezin waarin de vaatwasser soms wel twee keer per dag in actie moet komen. De vaatwasser is eenvoudig in te ruimen waarbij de ruime hoogte van de bovenla (voor wat grotere glazen en bekers) en het zelf kunnen kiezen waar je de bestekbak neerzet vooral fijn zijn. De onderste lade geeft een extra hoge greep waardoor je niet zo ver hoeft te bukken om die in en uit te schuiven. `en voor ons nog een belangrijk detail omdat dat met de oude vaatwasser altijd tot veel ergernis leidde: het bakje en klepje voor het zeepblokje is zo geplaatst zodat het blokje altijd goed in de vaatwasser valt!

Erik 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een superapparaat! Na onze vorige vaatwasser van Bosch die na jaren (14 jaar) onlangs helaas de geest gaf is dit echt een nieuwe generatie witgoed. Heel stil, heel wendbaar qua indeling.
Aanbevolen!

Meppel 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Wasresultaat prima, drogen bevredigend ( extra droogmogelijkheid niet overbodig )
Duurzaamheid vorige Bosch-machine 11 jaar
Bedieningsgemak: door de vele mogelijkheden enige studie noodzakelijk

wilgro 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Machine nu een week in gebruik en zeer stil , wast goed schoon droogresultaat prima en veel mogelijkheden qua indeling. Programmaverloop geprojecteerd op de vloer is handig zeker als hij zo stil zijn werk doet ;-)