Bosch SBV86M60EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SBV86M60EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Patricia 24-01-2017

Functionele vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

Ik had al een bosch vaatwasser. In de showroom heb ik naar een Miele gekeken maar heb toch voor de Bosch gekozen. Waarom? Dat zal ik u eens uitleggen:
Bestekbakje kun je nu verschuiven, bovenlade meer mogelijkheden t.o.v. de oude opzet. Er kunnen meer schotjes plat waardoor je meer ruimte creëert. Dit geldt ook voor de onderlade.
Er zit ook nog eens een mooi ledlampje in.
Wat ik ook erg fijn vond, is de optie om plastic spullen extra te laten drogen. Deze functie komt hier vaak te pas.
Al met al ben ik ontzettend blij met mijn nieuwste aanwinst

Pluspunten

• meerdere functies
  • verstelbare bestekbak
  • inklapbare rekjes
  • extra functie om plastic te laten drogen

astrid daam 15-01-2017

vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

goed wasresultaat en duidelijke display ,handige lichtje projecteert resttijd op de vloer,geluid 41 db had nog iets minder verwacht . maar vind bosch altijd het beste !! ben zeer tevreden met deze machine.

Pluspunten

• duidelijke display
  • degelijke rekken

AB te D 20-11-2016

vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

Stil, perfect afgewerkt en wast goed schoon op lage temp. Ruime indeling veel verschillende indelingen mogelijk

Frank 's-Hertogenbosch 11-11-2016

Innovatie 2016

Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

Met de nieuwste innovatie hebben we een kwalitatief top product in huis gehaald.
Veel was/reinigings programma's. licht indicatie op de vloer hoelang het programma nog duurt, verlichting in de machine, laad rekken goed ondeelbaar

familie van Iersel 23-01-2016
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

In verband met een technisch defect hebben we een nieuwe vaatwasser aangeschaft van het merk Bosch. De eisen aan de nieuwe vaatwasser zijn: stil, energiezuinig en een goed resultaat (schone vaat). Onze eisen worden meer dan goed ingewilligd en zijn dus tevreden over het apparaat.

I Kramer 13-01-2016
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

Zeer stille vaarwasmachine. Veel wasmogelijkheden door diverse programma's. Eenvoudig in gebruik en een zeer goede indeling van de manden doordat dicerse delen inklapbaar zijn en de bovenste mand verhoogd of verlaagd kan worden om bijvoorbeeld hoge schalen of snijplanken te kunnen wassen.

Postma 12-01-2016
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

Wast goed, droogt goed en is zeer stil.Wat wil je nog meer.
Zeer handig is het lichtje op de vloer, waarmee
de tijdsduur van het wasproces aangegeven wordt.

Carolien H 08-01-2016
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

Ik ben uitermate tevreden over mijn nieuwe Bosch SBV86M60EU vaatwasser. Hij is stil (ik ben er wel eens naast gaan staan om te horen of hij wel aan was), zuinig en het wasresultaat is uitstekend.

Ik vind het erg plezierig, dat de bovenste korf in hoogte verstelbaar is. Daar maak ik regelmatig gebruik van: je hebt toch verschillende soorten belading! Als ik veel hoge glazen in de vaatwasser heb laat ik de korf zakken ( dat gaat erg eenvoudig met twee handgrepen aan de zijkant van de korf).

De machine heeft een ruime hoeveelheid afwasprogramma's en mogelijkheden om een programma naar eigen wens aan te passen.

Het bedieningspaneel van mijn compleet geïntegreerde vaatwasser is heel duidelijk en overzichtelijk.

Leuke detail: De machine projecteert het gekozen programma en het verloop van de tijdsduur van het gekozen programma op de grond!

Na een miskoop van een B-merk vaatwasser wil ik nooit meer een andere machine dan een Bosch SBV86M60EU of een machine van vergelijkbare kwaliteit!

Yamoto 26-12-2015
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

De machine ziet er goed uit, zelf ingebouwd zonder problemem, hij werkt prima. Ik ben tot deze aankoop overgegaan omdat ik zeer tevreden ben over een Bosch condensdroger WTE84103NL/25 FD 9011-200027 aankoopdatum 15-11-2015

Jurgen 11-12-2015
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

De vaatwasser ziet er mooi afgewerkt uit. De indeling is handig en verschillende onderdelen kunnen versteld worden. Het wasresultaat is heel goed, en het apparaat is heel stil.

Dirksen 02-12-2015
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

Een rustige machine met goed wasresultaat. Helaas bij deze inbouwmachine verschijnt er geen projectie op de vloer van de resterende tijd. Er past wel veel in.

Edje 26-11-2015
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

Vaatwasser nu ruim een week in bezit. Gekozen voor dit type omdat de korven wat sterker zijn, en de led-lampen in het aparaat. Over de lampjes had ik eerst mijn twijfels, maar het is echt een meerwaarde omdat je echt alles goed kunt zien, je vergeet dus niks meer uit te nemen. Meeste programma's duren lang, maar dat is prima omdat de machine meestal in de nachturen draait. Droogresultaat is goed, plastic voorwerpen iets minder, maar dat kan komen omdat ik een ander merk glansmiddel heb gebruikt. Normaal gebruik ik Sun en die gaf in mijn vorige vaatwasser een prima droogresultaat. Duurzaamheid heb ik hier met een 10 beoordeeld, omdat mijn vorige vaatwasser van Bosch 10 jaar elke dag zonder problemen elke dag heeft gedraaid. Aanrader deze machine, ook gezien de garantie verlenging tot 8 jaar!

de Bosch SBV86M60EU 23-11-2015

er goede vaat verdeling
energiezuinig
handig de led verlichting in de vaatwasser en de tijdsweergave op de grond

wil 21-11-2015
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

veer op deur te zwaar, de ledverlichting zou je met een knop uit moeten kunnen schakelen voor als je de klep open laat staan zonder dat hij gebruikt word

Tilly 15-11-2015
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

Ruime vaatwasser. Handige verlichting in de vaatwasser. Op de grond zie je op welk programma hij staat en hoelang het programma nog duurt. De vaat wordt goed schoon en is helemaal droog. Ik heb de vaatwasser nog maar een paar dagen, dus weet nog niets over de duurzaamheid. Door de actie kregen we wel gratis 8 jaar garantie. Voorlopig dus geen zorg.

MenP de Ligt 12-11-2015
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

Wát een verschil met onze vorige vaatwasser! Deze is supersuperstil en perfect in te delen voor alles wat je maar wilt afwassen. Nog niet alle programma's geprobeerd, maar ik heb er álle vertrouwen in :)

Bosch SBV86M60EU 10-11-2015
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

Het is een zeer stille machine. De verlichting in de vaatwasser is subliem en hij wast en droogt prima.

Hedwig 06-11-2015
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

Waarschijnlijk is het wennen aan de nieuwe indeling, hebben nu een maand deze nieuwe bosch maar silence en schoon is deze zeker!

ronald 27-10-2015
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

tot nu toe een prima vaatwasser, mooi stil alleen hoor je af en toe de water afvoer vrij sterk. veel programma's mogelijk.

bert 18-10-2015
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

Een vaatwasser met duidelijke knopbediening, mooie en makkelijk instelbare indeling en zeer geluidsarm

Hans en Louisa 08-10-2015
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

Wij hebben het voorgangermodel gedurende 14 jaar probleemloos gebruikt en zijn een zeer tevreden gebruiker van onze Bosch vaatwasser

annef52 16-04-2015
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

Deze heb ik net drie weken en bevalt mij prima beter als de vorige die ik gehad heb.
Dat was een siemens

Familie Steijn 22-03-2015
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

Is deze week geinstaleerd goed en vakkundig. Moet zich nog bewijzen op de lange termijn. Eerste indruk stil, goed product. Eerste indruk van eerste dagen gewoon goed.

Marleen 1969 18-03-2015
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

Hij is zo makkelijk in gebruik en eenvoudig te bedienen.
Vooral de binnen verlichting is erg makkelijk.
Ook het aftellen van de tijd op de vloer is een genot nu hoef je niet meer de machine open te maken om te kijken hoe lang hij nog bezig is.
Alles komt er erg schoon uit hoe vies je het er ook inzet. Een geweldige machine dus.

Bosch Vaatwasser 28-02-2015
Geschreven voor: Bosch SBV86M60EU

de vaatwasser is schoon, zeer stil en makkelijk in gebruik, indeling ideaal voor allerlei gebruik. ik heb de vaatwasser nu een aantal dagen in bezit en ben zeer tevreden