Bosch SBV86M60EU - Reviews

Maximale belading
13 couverts

8,9

familie van Iersel 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

In verband met een technisch defect hebben we een nieuwe vaatwasser aangeschaft van het merk Bosch. De eisen aan de nieuwe vaatwasser zijn: stil, energiezuinig en een goed resultaat (schone vaat). Onze eisen worden meer dan goed ingewilligd en zijn dus tevreden over het apparaat.

I Kramer 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer stille vaarwasmachine. Veel wasmogelijkheden door diverse programma's. Eenvoudig in gebruik en een zeer goede indeling van de manden doordat dicerse delen inklapbaar zijn en de bovenste mand verhoogd of verlaagd kan worden om bijvoorbeeld hoge schalen of snijplanken te kunnen wassen.

Postma 12-01-2016 Product maand in bezit

Wast goed, droogt goed en is zeer stil.Wat wil je nog meer.
Zeer handig is het lichtje op de vloer, waarmee
de tijdsduur van het wasproces aangegeven wordt.

Carolien H 08-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik ben uitermate tevreden over mijn nieuwe Bosch SBV86M60EU vaatwasser. Hij is stil (ik ben er wel eens naast gaan staan om te horen of hij wel aan was), zuinig en het wasresultaat is uitstekend.

Ik vind het erg plezierig, dat de bovenste korf in hoogte verstelbaar is. Daar maak ik regelmatig gebruik van: je hebt toch verschillende soorten belading! Als ik veel hoge glazen in de vaatwasser heb laat ik de korf zakken ( dat gaat erg eenvoudig met twee handgrepen aan de zijkant van de korf).

De machine heeft een ruime hoeveelheid afwasprogramma's en mogelijkheden om een programma naar eigen wens aan te passen.

Het bedieningspaneel van mijn compleet geïntegreerde vaatwasser is heel duidelijk en overzichtelijk.

Leuke detail: De machine projecteert het gekozen programma en het verloop van de tijdsduur van het gekozen programma op de grond!

Na een miskoop van een B-merk vaatwasser wil ik nooit meer een andere machine dan een Bosch SBV86M60EU of een machine van vergelijkbare kwaliteit!

Yamoto 26-12-2015 Product paar dagen in bezit

De machine ziet er goed uit, zelf ingebouwd zonder problemem, hij werkt prima. Ik ben tot deze aankoop overgegaan omdat ik zeer tevreden ben over een Bosch condensdroger WTE84103NL/25 FD 9011-200027 aankoopdatum 15-11-2015

Jurgen 11-12-2015 Product paar dagen in bezit

De vaatwasser ziet er mooi afgewerkt uit. De indeling is handig en verschillende onderdelen kunnen versteld worden. Het wasresultaat is heel goed, en het apparaat is heel stil.

Dirksen 02-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een rustige machine met goed wasresultaat. Helaas bij deze inbouwmachine verschijnt er geen projectie op de vloer van de resterende tijd. Er past wel veel in.

Edje 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser nu ruim een week in bezit. Gekozen voor dit type omdat de korven wat sterker zijn, en de led-lampen in het aparaat. Over de lampjes had ik eerst mijn twijfels, maar het is echt een meerwaarde omdat je echt alles goed kunt zien, je vergeet dus niks meer uit te nemen. Meeste programma's duren lang, maar dat is prima omdat de machine meestal in de nachturen draait. Droogresultaat is goed, plastic voorwerpen iets minder, maar dat kan komen omdat ik een ander merk glansmiddel heb gebruikt. Normaal gebruik ik Sun en die gaf in mijn vorige vaatwasser een prima droogresultaat. Duurzaamheid heb ik hier met een 10 beoordeeld, omdat mijn vorige vaatwasser van Bosch 10 jaar elke dag zonder problemen elke dag heeft gedraaid. Aanrader deze machine, ook gezien de garantie verlenging tot 8 jaar!

de Bosch SBV86M60EU 23-11-2015 Product paar weken in bezit

er goede vaat verdeling
energiezuinig
handig de led verlichting in de vaatwasser en de tijdsweergave op de grond

wil 21-11-2015 Product paar dagen in bezit

veer op deur te zwaar, de ledverlichting zou je met een knop uit moeten kunnen schakelen voor als je de klep open laat staan zonder dat hij gebruikt word

Tilly 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ruime vaatwasser. Handige verlichting in de vaatwasser. Op de grond zie je op welk programma hij staat en hoelang het programma nog duurt. De vaat wordt goed schoon en is helemaal droog. Ik heb de vaatwasser nog maar een paar dagen, dus weet nog niets over de duurzaamheid. Door de actie kregen we wel gratis 8 jaar garantie. Voorlopig dus geen zorg.

MenP de Ligt 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Wát een verschil met onze vorige vaatwasser! Deze is supersuperstil en perfect in te delen voor alles wat je maar wilt afwassen. Nog niet alle programma's geprobeerd, maar ik heb er álle vertrouwen in :)

Bosch SBV86M60EU 10-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een zeer stille machine. De verlichting in de vaatwasser is subliem en hij wast en droogt prima.

Hedwig 06-11-2015 Product maand in bezit

Waarschijnlijk is het wennen aan de nieuwe indeling, hebben nu een maand deze nieuwe bosch maar silence en schoon is deze zeker!

ronald 27-10-2015 Product maand in bezit

tot nu toe een prima vaatwasser, mooi stil alleen hoor je af en toe de water afvoer vrij sterk. veel programma's mogelijk.

bert 18-10-2015 Product paar weken in bezit

Een vaatwasser met duidelijke knopbediening, mooie en makkelijk instelbare indeling en zeer geluidsarm

Hans en Louisa 08-10-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hebben het voorgangermodel gedurende 14 jaar probleemloos gebruikt en zijn een zeer tevreden gebruiker van onze Bosch vaatwasser

annef52 16-04-2015 Product paar weken in bezit

Deze heb ik net drie weken en bevalt mij prima beter als de vorige die ik gehad heb.
Dat was een siemens

Familie Steijn 22-03-2015 Product paar dagen in bezit

Is deze week geinstaleerd goed en vakkundig. Moet zich nog bewijzen op de lange termijn. Eerste indruk stil, goed product. Eerste indruk van eerste dagen gewoon goed.

Marleen 1969 18-03-2015 Product paar dagen in bezit

Hij is zo makkelijk in gebruik en eenvoudig te bedienen.
Vooral de binnen verlichting is erg makkelijk.
Ook het aftellen van de tijd op de vloer is een genot nu hoef je niet meer de machine open te maken om te kijken hoe lang hij nog bezig is.
Alles komt er erg schoon uit hoe vies je het er ook inzet. Een geweldige machine dus.