Siemens SN48M550EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN48M550EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

André 18-01-2017

erg tevreden

Geschreven voor: Siemens SN48M550EU

We hebben hem nu 2 maanden. doordat hij automatisch weer terug gaat naar het zuinige programma blijf je niet per ongeluk meer een week lang het programma voor vieze was draaien. verder vind ik het ideaal dat hij na draaien uit gaat! 's nachts draaien geen enkel punt. Ook maakt hij nauwelijks geluid, erg belangrijk aangezien wij een open keuken hebben.

Pluspunten

• zuinig
  • gaat automatisch uit

HP vd Weele 10-12-2016

ruimte voor 4 personen, weinig lawaai, mooie uitstraling,

Geschreven voor: Siemens SN48M550EU

Deze vaatwasmachine is ruim voldoende, hij is gemakkelijk in- en uit te laden, geluid is absoluut niet hinderlijk ook niet bij een open keuken, uitstraling is prima en past in moderne keuken, snel in bedrijf, instelling programma is zeer duidelijk

Pluspunten

• voldoende ruimte
  • makkelijke programmering
  • value for money
  • snelle in en uitlading

Bauke 07-12-2016

Uitstekende vaatwasser!

Geschreven voor: Siemens SN48M550EU

Mooi apparaat om te zien, overzichtelijke knoppen en duidelijk display. Enige wat jammer is is dat het display en de knoppen een centimeter uitsteken t.o.v. de rest van het apparaat.

De programma's hebben we nog niet allemaal geprobeerd. Meestal staat hij savonds aan dus kiezen we voor het 'langzaamste' programma. Vaat komt er altijd schoon uit!

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Schone vaat!

Minpunten

• Display steekt uit

Willy 11-11-2016

Mooi design, fijne programma's

Geschreven voor: Siemens SN48M550EU

Deze Siemens vaatwasser heeft een mooie RVS touch, mooier als de andere merken. Ook vindt ik de programma's fijn en simpel om mee te werken. Prijs kwaliteitverhouding is prima.

• Programma's

hui1505 22-06-2015
Geschreven voor: Siemens SN48M550EU

Prima automaat, zeer eenvoudige bediening.
Indeling: goed met kanttekening dat wijnglazen met hoge voet soms moeilijk te plaatsen zijn.