Siemens iQ500 SX69M034NL

Siemens SN65L085EU

Siemens SN65L085EU

frank 24-11-2016 Product paar weken in bezit

stil en zuinige vaatwasser

Krachtige, maar zekere stille en zuinige vaatwasser. Meer dan voldoende programma's en de projectie van de resterende programma tijd op de vloer is een mooie en handige feature

Pluspunten

• stil
  • energie zuinig
  • veel programma's

Jos Kramer 22-11-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk stil

Fijne grote vaatwasser. Kan heel veel vaat in kwijt. Daarnaast ook nog eens heel stil. Vaat word goed droog met extra drogen. Ook plastic bakken, welke in onze vorige vaatwasser altijd nog nagedroogd moesten worden.

Ook de resterende wastijd die op de grond word geprojecteerd is erg handig.

Tevreden 01-10-2016 Product paar dagen in bezit

De vaatwasser maakt goed schoon en droog en er past veel in.

Mijn adviseur zei dat deze machine lang meegaat en goed schoon maakt. Er kan veel tegelijk in en tussendoor kun je hem nog even open doen om iets bij te voegen.

Pluspunten

• grootte
  • laat zien hoe ver hij is
  • geluidsarm

L 13-09-2016 Product paar dagen in bezit

Ruim en stil

Deze afwasmachine is heel stil en lekker ruim zodat we de afwas niet vaak hoeven doen. Je kunt hem 's nachts aanzetten op een zuinig programma dat wel vier uur duurt. Mooi zijn de verlichte cijfers die hij op de op de vloer werpt en waaraan je kunt zien hoe lang de afwas nog duurt.

Pluspunten

• ruim
  • stil
  • handige indeling

Ray 19-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn afwashulp

Perfecte degelijke afwasmachine, veel ruimte en droogt perfect. Alles voelt zeer degelijk aan. Echt blij mee.

Pluspunten

• Droogt goed
  • Extra ruimte
  • Goede indeling

Aapje 12-08-2016 Product paar weken in bezit

Stil en schoon

De SX69M034NL maakt goed schoon en dat met weinig geluid. We hebben meestal niet eens door dat de machine aanstaat. Er zitten meer dan genoeg programma's op; zoals een eco-programma en een "intensive-zone" programma. We gebruiken meestal de combinatie van deze 2 om op een zuinige manier af te wassen, waarbij de onderkant wat heftiger wordt schoongemaakt dan de bovenkant (voor pannen e.d.). Het enige nadeel dat ik kan noemen is het drogen. De vaat is meestal nog een beetje nat als we standaard programma's gebruiken. Duurzaamheid kan ik niet over oordelen ivm kortdurig bezit

• Veel programma's
  • Goed schoon

Minpunten

• Niet helemaal droog

Hans van Zwol 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

beoordeling machine

uitstekend apparaat, handige lichtsensor met tijd / icoon om te zien hoe klang het duurt, weinig geluid en wederom voordeling met waterverbruik

Guus 29-11-2015 Product paar weken in bezit

Zeer geluidsarme vaatwasser. Vele wasprogramma's. Anderen hebben het ook, maar de tijdsindicatie wordt geprojecteerd op de vloer, wat zeer handig is. Bij programmering zie je de tijdsduur al. Handig voor de planning. Super resultaat. Zeer tevreden over.

Mark 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in te stellen en een flexibele indeling is goed mogelijk. Resultaat is heerlijk schoon!
Te kort in bezit om duurzaamheid te beoordelen.

Matthea 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

Hele goede en stille vaatwasser, je hoort alleen het water. Heel makkelijk programeerbaar. Je kunt alles intern verstellen zodat je hem aan kunt passen op je eigen wensen. Leuk is dat hij een lampje op de vloer heeft dat aangeeft hoelang hij nog bezig is.

Marinus 09-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een prima apparaat. De indeling is erg fijn. In het hoge model past een hoop. Nog zeker geen spijt van deze keuze.

Wilma 04-11-2015 Product paar weken in bezit

Wat een geweldig apparaat! Super fijn dat hij zo hoog is en je er dus super makkelijk hoge dingen zoals pizza borden in kunt zetten. Maakt bijna geen geluid. Het projectieschermpje op de vloer is ook erg fijn! Kort om: top apparaat!

Bernhard 26-10-2015 Product paar dagen in bezit

prima vaatwasser/apparaat dat prima schoon wast en ook zorgt dat de vaat droog uit de vaatwasser komt en een gebruiksvriendelijke indeling

DL 21-10-2015 Product paar weken in bezit

Ik vindt het een grafisch mooi apparaat met een tal aan programma's die de gebruiker van alle gemakken voorziet!!

Begro 09-10-2015 Product paar dagen in bezit

Geluidsarme vaatwasser die een prachtig schone vaat aflevert, eenvoudig te bedienen en overzichtelijke programmering. Kortom, een aanrader!

Wilfred 30-09-2015 Product maand in bezit

Wassen en drogen gaat prima, meer dan genoeg programma's. Het 'auto' programma werkt goed, is meestal binnen 1,5 uur klaar.
Het is erg handig dat deze vaatwasser wat hoger is waardoor grote dingen ook in de bovenkorf passen. In de bovenkorf mist een deel om mokken flink schuin te kunnen zetten, hierdoor blijft er nu soms water op staan.

Siemens SX69M034NL 19-09-2015 Product paar dagen in bezit

Een gemakkelijke en gebruiksvriendelijke vaatwasser
een optimale indeling en energie zuinig.
Kortom een prima vaarwasser.

Sander 16-09-2015 Product kwartaal in bezit

Fantastische vaatwasmachine! Met name de combinatie van een groter laadvolume dan het standaard model en het infoled display geeft veel comfort en straalt tevens luxe uit. De machine is praktisch ingedeeld waardoor je de bestekkorf op verschillende plekken kan plaatsen. De bediening is kinderlijk eenvoudig, zeer stil in gebruik en razend snel door de vario speedplus optie met een schoon en droog wasresultaat. Op dit moment zijn we, als gezin, zeer content met de keuze van deze machine.

Piet 27-08-2015 Product paar dagen in bezit

De afwasmachine doet prima zijn werk. Hij is inderdaad erg stil (dat was voor ons belangrijk) en de indeling is behoorlijk handig omdat je gemakkelijk de rekjes kunt opklappen of neerklappen.
De vaat komt er prima schoon uit, alleen blijven plastic spullen vochtig. Daar zit dan wel een speciale extra droog functie voor op het apparaat, maar omdat ik nog aan het uitproberen ben, heb ik nog niet bekeken hoe die werkt.
Voor duurzaamheid geef ik geen cijfer omdat we het apparaat pas sinds kort hebben.

R stet 16-08-2015 Product kwartaal in bezit

De afstandhouders op de rekken staan te kort op elkaar voor diep servies. Het messenrek verwijderd, het gebruikte onnodig veel ruimte. Na 20 jaar een nieuwe vaatwasser die behoorlijk stil is en schoon afwast.