Siemens iQ700 SN678X01TN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 SN678X01TN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Scrappy 02-01-2020

Zeoliet is probleem

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Gekozen om zuinigheid van de vaatwasser en omdat hij stil zou zijn. Helaas is hij al drie keer stuk gegaan in vier jaar tijd.

Pluspunten

• Machine is stil

Minpunten

• Zeoliet systeem al drie keer stuk
  • Monteurs weten niet hoe te repareren

Uri1109 28-02-2018

SN678X01TN/06 na 29 maanden kapot

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

De vaatwasser werkte 29 maanden en toen verscheen er een rood schermpje. Voorlopige diagnose is dat het verwarmingselement kapot is.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• duurzaamheid

boons490 08-11-2017

verlichting binnenzijde!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

perfect apparaat, echte aanrader, stil, projectie op de vloer en ziet er allemaal heel degelijk uit.

Pluspunten

• stil
  • verlichting binnenzijde en projectie op de vloer
  • mooie tiptoetsen en goede programma's

Minpunten

• geen

Maartje 07-09-2017

Praktische vaatwasser met vele opties

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Sinds enkele dagen in het bezit van deze vaatwasser. Er zitten veel extra's bij waardoor je de vaatwasser naar eigen wens kunt ínvullen'. Zowel de mogelijkheid tot besteklade als bestekbak. Veel draaiprogramma's en extra opties, maar voordeel is dat deze erg simpel in het gebruik zijn. Alles wijst zichzelf!

Pluspunten

• Praktische vaatwasser
  • Veel extra accessoires
  • Zelf in te delen naar wens

Minpunten

• Wijn/bierglazen minder handig te plaatsen

halsema 07-09-2017

wat een super deluxe vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Ik heb als 1e keuze de 02tn gekozen maar dankzij inbouw.nl boden ze me de 01tn aan voor de prijs van de 02tn.
nu een paar keer al gebruikt..
resultaat:
schoon/droog!.
Onze kinderen dachten dat de vaatwasser uitstond..Totdat ze het infolight zagen.Daarna maar de vaatwasser open gedaan.Wat een mooi blauw licht.Keuze te over qua indeling en programmas.

Pluspunten

• stil
  • schoon
  • infolight
  • couverts indeling

Minpunten

• helaas toch nog zelf uitruimen
  • echt grote glazen passen niet in het bovenste rek

Oktay 02-07-2017

Zeer goede apparatuur

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Hij is stil en hij doet alles wat men van een vaatwasser verwacht. Meer kan een vaatwasser niet doen. Zuinig , wast en droogt perfect en hij is super stil. Wat wil je nog meer.

Pluspunten

• Stil
  • Droogt perfect

Kevin 08-04-2017

Zeer stille en mooie vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

De bediening van deze vaatwasser is super.
Siemens verdient echt een pluim door de vaatwasser zo stil te krijgen dat je deze gewoon niet meer of nauwelijks nog hoort. Ook het droogsysteem zeoliet is een ware uitvinding, alles ook plastic bakjes komen er droog uit. De vario lades zijn makkelijk aan te passen naar de invulling op dat moment. Verder is het informatie display op de grond een leuke gadget.

Pluspunten

• Stil
  • Droog
  • Zuinig

Esmeralda 03-04-2017

Fijne bestek lade, droogt super, touchscreen

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Waarom ik deze vaatwasser zou aanbevelen: veel opties/programma's, touchscreen, bestek lade boven in de vaatwasser waar je bestek in legt, eventueel kun je ook de bestek bak gebruiken. De resterende tijd schijnt op de vloer wat ontzettend handig is. Veder luxe binnenverlichting, lades zijn in hoogte verstelbaar. En het toppunt is de Zeolith, onze bakjes zijn nog nooit zo droog de vaatwasser uit gekomen, en dan nog niet eens de speciale stand hiervoor gebruikt. Wij zijn dolblij met deze vaatwasser.

Pluspunten

• Zeolith
  • Besteklade
  • In hoogte verstelbare lades
  • Touchscreen
  • Tijdsaanduiding op de vloer

Andries 27-03-2017

Apparaat met veel (simpel te bedienen) opties

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Een mooi apparaat met veel (simpel te bedienen) opties. Hij ziet er goed uit, is vrij simpel in te bouwen, vrij stil, veel programma keuze en erg veel inbouw mogelijkheden (omklapbare en verwijderbare rekjes, hoogte verstelling middenniveau, eigenlijk zo veel dat ik niet zou weten voor welk afwasbaar iets je niet een speciaal (omklapbaar/niet in de wegzittend) rekje krijgt. Alleen mega grote dingen als bakplaten zou je nog een speciale sproeikop voor moeten kopen (en alle boven rekken eruit), maar dat vind ik zelf niet zo belangrijk. Nog weinig gedraaid, maar de resultaten zijn prima.
Ohja ook nog superhandig: de tijdaangeving op de vloer (het is wel klein op de vloer, had van mij iets groter gemogen).
(onrelevant voor het specifieke product maar prima service!)

Pluspunten

• programma opties
  • inbouwopties
  • afwerking

Minpunten

• kleine projectie tijd
  • Stil, maar kan altijd stiller

Jeroen 21-03-2017

stil, erg schoon en goed roog

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

De vaatwasser gekozen ivm stilte en stroomverbruik. Hij is idd erg stil. De vaat is ook netjes droog. De projectie van tijd en programma op de grond is leuk en handig. Bestek lade is een uitkomst.

Pluspunten

• Stil
  • schoon
  • besteklade
  • verlichting binnenin

Toin 27-02-2017

Perfecte vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Deze vaatwasser nu een week in vol bedrijf. Zeer veel mogelijkheden, fluyisterstil en ruim genoeg om een grote vaat in te verwerken. De led projectie op de grond is echt top. Je kan altijd waar de vaatwasser mee bezig is en hoe lang hij nog draait. Kortom een plaatje in onze keuken.

Pluspunten

• grote inhoud
  • erg stil
  • veel instel mogelijkheden
  • grondprojectie
  • verlichting

Minpunten

• helemaal geen

Diederik 28-01-2017

droogt niet optimaal

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

ik vindt dat het apparaat minder goed droogt dan onze oude miele
verder maakt hij goed schoon, is zuinig en heeft een leuke verlichting

van de Wetering 24-01-2017

Mooi, stil en makkelijk te bedienen.

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Dit is een super fijne vaatwasser, hij is makkelijk in gebruik, hij is stil wat niet onbelangrijk is als de vaatwasser in een open keuken wordt geplaatst, hij is makkelijk in onderhoud, de laden zijn makkelijk uitneembaar, het licht binnenin is handig zodat U ook in donkere dagen de vaat makkelijk in en uit kan ruimen, de ruimte binnen is groot genoeg voor een afwas van een dag bij een gezin met 5 personen, de bediening is vrij makkelijk en je kan elk gewenst programma kiezen, ook kunt U zelf bepalen hoe laat Uw vaatwasser aan gaat en zelfs hoe lang de vaatwasser er over doet, dan als klap op de vuurpijl het handige wijnglazen rekje zodat de glazen mooi rechtop en heel blijven, een vaatwasser om bij weg te dromen!!!

Pluspunten

• stil
  • makkelijk
  • luxe

Rob 19-01-2017

onhoorbaar en echt drogend! Ook plastic!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

een stille machine, doordat de resterende tijd op de vloer geprojecteerd wordt kan je zien dat ie echt draait.
Het is heerlijk dat plastic er nu ook droog uit kan komen! Als je goed de gebruiksaanwijzing doorleest, ontdek je allerlei slimme dingen. klemmetjes voor kleine dingen, grote glazen reiniger en veel meer.
verlichting binnen is ook handig. juist zo zacht, dat het niet storend is. sommige programma´s duren wel lang, maar dan spaar je door de eco stand weer op water en electra.

Angela 10-01-2017

Mooi, praktisch en handige accessoires

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Deze vaatwasser nu een paar dagen in ons bezit, en vooralsnog werkt hij naar behoren. We zijn er erg blij mee gezien je een besteklade EN een bestekbakje hebt, tevens zit er een houder bij voor je wijnglazen (wat een luxe!). Er zit tevens mooie verlichting in de vaatwasser wat het gehele design compleet maakt. Nog een pluspunt is dat hij super zuinig is (A+++!)

• Indeling
  • Accessoires
  • Zuinig

dancingangel 06-01-2017

Overzichtelijke indeling, duidelijk scherm

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Een heerlijke geruisloze vaatwasser.
Duidelijke touch knoppen en binnen no time alles ingeladen en draait de machine.
Echt een voordeel is de besteklade. Alles overzichtelijk in een la en niet meer alles in een bakje.

Pluspunten

• Besteklade
  • Geluid

Jack en Will Braken 22-12-2016

Stlle afwasmachine en veel programma mogelijkheden.

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Deze afwasmachine is een stille en zeer goed ingerichte machine. Je kan de afwas op verschillende manieren en plaatsen inladen. Voor het eerst hebben we een afwasmachine in de open keuken. Het bevalt erg goed. we hebben deze op hoogte in laten bouwen. Jammer dat je de verlichte aanduiding op de vloer niet kan gebruiken.

Pluspunten

• Zeer stille machine
  • Veel programma mogelijkheden
  • Schone vaat
  • Goede en flexibel afwas in te delen
  • Mooie verlichting

Jan 12-12-2016

Schone afwas

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Mooie afwasmachine die in eerste instantie lastig te bedienen lijkt door de hoeveelheid knopjes, maar als je ermee werkt simpel in de bediening is door de duidelijkheid!
Fantastische verlichting aan de binnenzijde en een klok die de tijdsduur aangeeft, hoe makkelijk wil je het hebben!

MacHorn 05-12-2016

Blij verrast

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Onze nieuwe inbouwafwasmachine is waar wonder van techniek. Naast veel programma's, goede indeling voor zowel servies, pannen en bestek. De led-projectie op de vloer waardoor waardoor programma keuze en resterende looptijd is af te lezen is een fenomenale vondst. Happy customer.

Pluspunten

• geruisloos
  • veel programma's
  • glazen glanzen

Minpunten

• hebben we nog niet ontdekt

Tarek 18-09-2016

Geweldige vaatwasser!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Een geweldig apparaat! Hij doet wat hij moet doen: Elk keer weer schone vaat. Bij onze vorige vaatwasser moest ik vaker controleren of de pannen echt schoon zijn. Nu kan ik blind alles uitruimen. Verlichting is ook heel handig!

Het is ook praktisch dat zowel een bestekkorf als lade wordt meegeleverd. Op die maier kan je zelf kiezen wat je handiger vindt. Wij hebben voor de lade gekozen, omdat er dan meer ruimte overblijft voor de pannen beneden.

De timelight op de vloer is ook een gave gadget. Zelfs onze katten zijn hiervan onder de indruk. :-)

Enig puntje is dat het beter was als het apparaat iets minder geluid maakte. In een open keuken hoor je hem wel. We hebben het opgelost door het de vaat altijd s;nachts te laten draaien. Dat is ook goed ivm het daltarief s'avonds.

Al met al een top apparaat. Zeker aan te raden.

Pluspunten

• maakt goed schoon!
  • Verlichting
  • timelight
  • zuinig (energie)
  • watergebruik

Minpunten

• geluid

Philip 10-09-2016

Perfect droogresultaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

De uiterst overzichtelijke mogelijkheden om de vaat in de machine te ruimen vergroot de capaciteit en toch wordt alles perfect schoon en droog. Zelfs de plastic bakjes. De interieurverlichting is een leuke extra, maar de overzichtelijke programma's en progammeermogelijkheden maken deze machine echt AF.

Pluspunten

• Schoon en droog
  • Overzichtelijk
  • Verlichting

Weydom 22-08-2016

Projecteerd programmaduur op de vloer.

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Deze inbouwvaatwasser gekocht bij Veiligkopen. Zeer tevreden, vaat schoon en droog. Vaatwasser heel stil. Leuk dat de programmaduur wordt geprojecteerd op de vloer. Inbouwen geen probleem, zeer duidelijke instructietekening en tevens sjabloon voor boren van de gaatjes voor frontdeur.

Pluspunten

• Gemak
  • Droog en schoon
  • Projectie tijd op vloer

Super vaatwasser 03-08-2016

Stil, werkt goed en ook nog eens mooi

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Vaat werkt uitstekend en is erg stil. Tevens is de indeling prima (bovenste lade gebruik ik wat minder omdat hij wat kort is. De opties zijn erg uitgebreid (ik blijf nieuwe dingen ontdekken). Tevens is de blauwe verlichting een lust voor het oog!

Lidia 31-07-2016

Aankoop vaatwasser Siemens

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Superhandig en gebruiksvriendelijk apparaat.
Wel even wennen met het intasten van de vaat, maar voor de rest super tevreden;

Merijn 31-07-2016

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Ben erg blij met de SIemens SN678X01TN. Ik heb hem nu ongeveer een maand in gebruik. Hij wast schoon, is erg stil, bevat veel functies en instellingen en is ook nog eens energiezuinig. Top apparaat! Ik zou hem aanraden aan mijn vrienden als iemand een nieuwe vaatwasser zoekt.