Siemens iQ700 SN678X01TN - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
14 couverts

Beoordeling op basis van 50 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jer 28-10-2015 Product kwartaal in bezit

Prettige afwasautomaat, met vele functies. Heel erg stil, met bijkomend voordeel dat je niet eens in de gaten hebt dat ie draait.
Gelukkig heeft ie een (instelbaar) piepje als hij klaar is met de afwas.
De vaat komt er goed droog uit, mijn eerdere afwasautomaat (een Miele) deed het lang zo goed nog niet.

In eerste instantie twijfelde ik nog, of ik wel een Siemens vaatwasser wilde hebben. Ik was immers een Miele gewend, zodoende was ik wat huiverig om voor Siemens te gaan. En gelukkig maar dat ik dat heb gedaan, want dit is een top apparaat!

SjaBa 29-08-2015 Product paar dagen in bezit

Super vaatwasser. Maakt weinig geluid. Wast schoon en ook droog genoeg. Zeker een aanrader voor iedereen die een nieuwe vaatwasser wilt.

David0251 08-07-2015 Product kwartaal in bezit

Deze vaatwasser wast goed en schoon. Zeer ruime wasprogramma's. Bediening via de knoppen zijn duidelijk. Met mooie ledverlichting. Verder projectectie op de vloer van resterend aantal minuten wastijd. Zeer mooie en stille vaatwasser.

MT55 23-03-2015 Product paar weken in bezit

Top machine! Oogt mooi en het resultaat is er. Veel mogelijkheden alleen het indeling is soms niet praktisch.

Jessy C 13-03-2015 Product kwartaal in bezit

3,6
Wij hebben deze nu bijna 3 maand in ons bezit waarvan de vaatwas al 2 maand moeilijk doet.
Halfweg het programma, eender welk programma, valt het toestel uit, water blijft staan. Na enkele minuten kun je deze terug aanzetten en werkt hij het programma verder af.
Met wat geluk doet hij dit maar 1 keer. Als het tegenvalt doet hij dit verschillende keren.
Dienst na verkoop bij Siemens dikke NUL.
Na 3 bezoeken van technieker Siemens stuurt men mij telkens van het kastje naar de muur... weinig hulp bij Siemens en weinig hulp bij leverancier, Kitchenonline.
Uitleg is dat het een nieuw toestel is en men niet weet hoe eraan te beginnen of de fout te zoeken. Het zou de module/printplaat kunnen zijn maar doordat het nieuwe toestellen zijn is deze spijtig genoeg niet beschikbaar.
Opletten dus bij deze aankoop. Zonder problemen leuk toestel. Maar je weet niet welke je krijgt op voorhand natuurlijk.

ZimNL 21-02-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hebben deze vaatwasser gekocht vanwege de energieklasse en geluidsniveau, vanwege open keuken. Hij bevalt erg goed, ook de extra opties, zoals o.a. extra drogen zijn erg handig. Prima vaatwasser dus.

cople 03-05-2017

Stil, schoon en droog!

Ruim een maand in gebruik, in het begin even wennen aan de andere indeling maar beoordeel dit inmiddels als handiger dan vorige vaatwasser. Groot aantal programma's voor optimaal gebruik, tot heden altijd alles goed schoon en helemaal droog! Machine werkt echt stil, wat een uitkomst is in een open keuken….
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Leojr 16-04-2017

Vaatwasser Siemens

Volledig geintegreerde vaatwasser met wasgegevens geprojecteerd op de vloer, geluidsarm en wast schoon en droogt goed.
Inbouwen volgens de meegeleverde handleiding is wat puzzelen. (handleiding zou duidelijker mogen)
Verder een prima apparaat.

TeunieV 15-04-2017

Beter is er niet!!!!

Nog geen machine gezien die zo stil, schoon en zuinig werkt. 14 couverts kunnen er goed in, zonder in te leveren op de prestaties. Vooral de besteklade aan de bovenzijde bevalt heel goed.

Kevin 08-04-2017 Product paar weken in bezit

Zeer stille en mooie vaatwasser

De bediening van deze vaatwasser is super.
Siemens verdient echt een pluim door de vaatwasser zo stil te krijgen dat je deze gewoon niet meer of nauwelijks nog hoort. Ook het droogsysteem zeoliet is een ware uitvinding, alles ook plastic bakjes komen er droog uit. De vario lades zijn makkelijk aan te passen naar de invulling op dat moment. Verder is het informatie display op de grond een leuke gadget.

• Droog
  • Zuinig

Esmeralda 03-04-2017 Product paar weken in bezit

Fijne bestek lade, droogt super, touchscreen

Waarom ik deze vaatwasser zou aanbevelen: veel opties/programma's, touchscreen, bestek lade boven in de vaatwasser waar je bestek in legt, eventueel kun je ook de bestek bak gebruiken. De resterende tijd schijnt op de vloer wat ontzettend handig is. Veder luxe binnenverlichting, lades zijn in hoogte verstelbaar. En het toppunt is de Zeolith, onze bakjes zijn nog nooit zo droog de vaatwasser uit gekomen, en dan nog niet eens de speciale stand hiervoor gebruikt. Wij zijn dolblij met deze vaatwasser.

Pluspunten

• Zeolith
  • Besteklade
  • In hoogte verstelbare lades
  • Touchscreen
  • Tijdsaanduiding op de vloer

Andries 27-03-2017 Product paar weken in bezit

Apparaat met veel (simpel te bedienen) opties

Een mooi apparaat met veel (simpel te bedienen) opties. Hij ziet er goed uit, is vrij simpel in te bouwen, vrij stil, veel programma keuze en erg veel inbouw mogelijkheden (omklapbare en verwijderbare rekjes, hoogte verstelling middenniveau, eigenlijk zo veel dat ik niet zou weten voor welk afwasbaar iets je niet een speciaal (omklapbaar/niet in de wegzittend) rekje krijgt. Alleen mega grote dingen als bakplaten zou je nog een speciale sproeikop voor moeten kopen (en alle boven rekken eruit), maar dat vind ik zelf niet zo belangrijk. Nog weinig gedraaid, maar de resultaten zijn prima.
Ohja ook nog superhandig: de tijdaangeving op de vloer (het is wel klein op de vloer, had van mij iets groter gemogen).
(onrelevant voor het specifieke product maar prima service!)

Pluspunten

• programma opties
  • inbouwopties
  • afwerking

Minpunten

• kleine projectie tijd
  • Stil, maar kan altijd stiller

Jeroen 21-03-2017 Product paar weken in bezit

stil, erg schoon en goed roog

De vaatwasser gekozen ivm stilte en stroomverbruik. Hij is idd erg stil. De vaat is ook netjes droog. De projectie van tijd en programma op de grond is leuk en handig. Bestek lade is een uitkomst.

• schoon
  • besteklade
  • verlichting binnenin

Toin 27-02-2017 Product paar weken in bezit

Perfecte vaatwasser

Deze vaatwasser nu een week in vol bedrijf. Zeer veel mogelijkheden, fluyisterstil en ruim genoeg om een grote vaat in te verwerken. De led projectie op de grond is echt top. Je kan altijd waar de vaatwasser mee bezig is en hoe lang hij nog draait. Kortom een plaatje in onze keuken.

Pluspunten

• grote inhoud
  • erg stil
  • veel instel mogelijkheden
  • grondprojectie
  • verlichting

Minpunten

• helemaal geen

Toin 27-02-2017

Gemmakt voor het gemak en perfecte werking

Deze vaatwasser nu een week in gebruik. Echt een aanrader. Zeer veel wasprogramma's. Fluisterstil en zeer ruim. De led projectie op de vloer is echt top.

Diederik 28-01-2017 Product paar maanden in bezit

droogt niet optimaal

ik vindt dat het apparaat minder goed droogt dan onze oude miele
verder maakt hij goed schoon, is zuinig en heeft een leuke verlichting

van de Wetering 24-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi, stil en makkelijk te bedienen.

Dit is een super fijne vaatwasser, hij is makkelijk in gebruik, hij is stil wat niet onbelangrijk is als de vaatwasser in een open keuken wordt geplaatst, hij is makkelijk in onderhoud, de laden zijn makkelijk uitneembaar, het licht binnenin is handig zodat U ook in donkere dagen de vaat makkelijk in en uit kan ruimen, de ruimte binnen is groot genoeg voor een afwas van een dag bij een gezin met 5 personen, de bediening is vrij makkelijk en je kan elk gewenst programma kiezen, ook kunt U zelf bepalen hoe laat Uw vaatwasser aan gaat en zelfs hoe lang de vaatwasser er over doet, dan als klap op de vuurpijl het handige wijnglazen rekje zodat de glazen mooi rechtop en heel blijven, een vaatwasser om bij weg te dromen!!!

Pluspunten

• stil
  • makkelijk
  • luxe

Rob 19-01-2017 Product paar weken in bezit

onhoorbaar en echt drogend! Ook plastic!

een stille machine, doordat de resterende tijd op de vloer geprojecteerd wordt kan je zien dat ie echt draait.
Het is heerlijk dat plastic er nu ook droog uit kan komen! Als je goed de gebruiksaanwijzing doorleest, ontdek je allerlei slimme dingen. klemmetjes voor kleine dingen, grote glazen reiniger en veel meer.
verlichting binnen is ook handig. juist zo zacht, dat het niet storend is. sommige programma´s duren wel lang, maar dan spaar je door de eco stand weer op water en electra.

Meester Ad 12-01-2017

Zeer stille krachtpatser

Ik heb deze vaatwasser sinds december 2016 in gebruik. Het eerste wat opvalt is de mooie en degelijke indelingsrekken. Er zijn heel veel handige mogelijkheden om de ruimte optimaal te kunnen aanpassen aan de wensen die je per keer hebt. Grote pannen passen er prima in en staan ook heel stevig (je krijgt niet het idee krijgt dat de rekjes doorbuigen!) De besteklade bovenin vind ik persoonlijk heel prettig, het bestek ligt er mooi in, los van elkaar. Ook deze lade heeft weer aparte instellingen.
Er zijn veel aparte programma's in te stellen, waarbij de bediening heel intuïtief aanvoelt.
Opvallend vind ik de droogcapaciteit van deze machine. Het servies en bestek komt echt droog uit de machine. Komt dat door de "Zeolith"-techniek? Hier lijkt Siemens inderdaad een een mooie noviteit te hebben ontwikkeld.
De projectie van het inwerking zijnde programma, incl. verstreken tijd op de grond vind ik passend bij de kwaliteit die Siemens uitstraalt.
Kortom: zeer tevreden met deze mooie vaatwasser!

Angela 10-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi, praktisch en handige accessoires

Deze vaatwasser nu een paar dagen in ons bezit, en vooralsnog werkt hij naar behoren. We zijn er erg blij mee gezien je een besteklade EN een bestekbakje hebt, tevens zit er een houder bij voor je wijnglazen (wat een luxe!). Er zit tevens mooie verlichting in de vaatwasser wat het gehele design compleet maakt. Nog een pluspunt is dat hij super zuinig is (A+++!)

• Indeling
  • Accessoires