Siemens iQ700 SN678X01TN

Siemens iQ700

13 couverts
Siemens iQ700

Jer 28-10-2015 Product kwartaal in bezit

Prettige afwasautomaat, met vele functies. Heel erg stil, met bijkomend voordeel dat je niet eens in de gaten hebt dat ie draait.
Gelukkig heeft ie een (instelbaar) piepje als hij klaar is met de afwas.
De vaat komt er goed droog uit, mijn eerdere afwasautomaat (een Miele) deed het lang zo goed nog niet.

In eerste instantie twijfelde ik nog, of ik wel een Siemens vaatwasser wilde hebben. Ik was immers een Miele gewend, zodoende was ik wat huiverig om voor Siemens te gaan. En gelukkig maar dat ik dat heb gedaan, want dit is een top apparaat!

SjaBa 29-08-2015 Product paar dagen in bezit

Super vaatwasser. Maakt weinig geluid. Wast schoon en ook droog genoeg. Zeker een aanrader voor iedereen die een nieuwe vaatwasser wilt.

David0251 08-07-2015 Product kwartaal in bezit

Deze vaatwasser wast goed en schoon. Zeer ruime wasprogramma's. Bediening via de knoppen zijn duidelijk. Met mooie ledverlichting. Verder projectectie op de vloer van resterend aantal minuten wastijd. Zeer mooie en stille vaatwasser.

MT55 23-03-2015 Product paar weken in bezit

Top machine! Oogt mooi en het resultaat is er. Veel mogelijkheden alleen het indeling is soms niet praktisch.

Jessy C 13-03-2015 Product kwartaal in bezit

3,6
Wij hebben deze nu bijna 3 maand in ons bezit waarvan de vaatwas al 2 maand moeilijk doet.
Halfweg het programma, eender welk programma, valt het toestel uit, water blijft staan. Na enkele minuten kun je deze terug aanzetten en werkt hij het programma verder af.
Met wat geluk doet hij dit maar 1 keer. Als het tegenvalt doet hij dit verschillende keren.
Dienst na verkoop bij Siemens dikke NUL.
Na 3 bezoeken van technieker Siemens stuurt men mij telkens van het kastje naar de muur... weinig hulp bij Siemens en weinig hulp bij leverancier, Kitchenonline.
Uitleg is dat het een nieuw toestel is en men niet weet hoe eraan te beginnen of de fout te zoeken. Het zou de module/printplaat kunnen zijn maar doordat het nieuwe toestellen zijn is deze spijtig genoeg niet beschikbaar.
Opletten dus bij deze aankoop. Zonder problemen leuk toestel. Maar je weet niet welke je krijgt op voorhand natuurlijk.

ZimNL 21-02-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hebben deze vaatwasser gekocht vanwege de energieklasse en geluidsniveau, vanwege open keuken. Hij bevalt erg goed, ook de extra opties, zoals o.a. extra drogen zijn erg handig. Prima vaatwasser dus.

Diederik 28-01-2017 Product paar maanden in bezit

droogt niet optimaal

ik vindt dat het apparaat minder goed droogt dan onze oude miele
verder maakt hij goed schoon, is zuinig en heeft een leuke verlichting

van de Wetering 24-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi, stil en makkelijk te bedienen.

Dit is een super fijne vaatwasser, hij is makkelijk in gebruik, hij is stil wat niet onbelangrijk is als de vaatwasser in een open keuken wordt geplaatst, hij is makkelijk in onderhoud, de laden zijn makkelijk uitneembaar, het licht binnenin is handig zodat U ook in donkere dagen de vaat makkelijk in en uit kan ruimen, de ruimte binnen is groot genoeg voor een afwas van een dag bij een gezin met 5 personen, de bediening is vrij makkelijk en je kan elk gewenst programma kiezen, ook kunt U zelf bepalen hoe laat Uw vaatwasser aan gaat en zelfs hoe lang de vaatwasser er over doet, dan als klap op de vuurpijl het handige wijnglazen rekje zodat de glazen mooi rechtop en heel blijven, een vaatwasser om bij weg te dromen!!!

Pluspunten

• stil
  • makkelijk
  • luxe

Rob 19-01-2017 Product paar weken in bezit

onhoorbaar en echt drogend! Ook plastic!

een stille machine, doordat de resterende tijd op de vloer geprojecteerd wordt kan je zien dat ie echt draait.
Het is heerlijk dat plastic er nu ook droog uit kan komen! Als je goed de gebruiksaanwijzing doorleest, ontdek je allerlei slimme dingen. klemmetjes voor kleine dingen, grote glazen reiniger en veel meer.
verlichting binnen is ook handig. juist zo zacht, dat het niet storend is. sommige programma´s duren wel lang, maar dan spaar je door de eco stand weer op water en electra.

Angela 10-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi, praktisch en handige accessoires

Deze vaatwasser nu een paar dagen in ons bezit, en vooralsnog werkt hij naar behoren. We zijn er erg blij mee gezien je een besteklade EN een bestekbakje hebt, tevens zit er een houder bij voor je wijnglazen (wat een luxe!). Er zit tevens mooie verlichting in de vaatwasser wat het gehele design compleet maakt. Nog een pluspunt is dat hij super zuinig is (A+++!)

• Indeling
  • Accessoires
  • Zuinig

dancingangel 06-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Overzichtelijke indeling, duidelijk scherm

Een heerlijke geruisloze vaatwasser.
Duidelijke touch knoppen en binnen no time alles ingeladen en draait de machine.
Echt een voordeel is de besteklade. Alles overzichtelijk in een la en niet meer alles in een bakje.

Pluspunten

• Besteklade

Jack en Will Braken 22-12-2016 Product paar weken in bezit

Stlle afwasmachine en veel programma mogelijkheden.

Deze afwasmachine is een stille en zeer goed ingerichte machine. Je kan de afwas op verschillende manieren en plaatsen inladen. Voor het eerst hebben we een afwasmachine in de open keuken. Het bevalt erg goed. we hebben deze op hoogte in laten bouwen. Jammer dat je de verlichte aanduiding op de vloer niet kan gebruiken.

Pluspunten

• Zeer stille machine
  • Veel programma mogelijkheden
  • Schone vaat
  • Goede en flexibel afwas in te delen
  • Mooie verlichting

Jan 12-12-2016 Product paar weken in bezit

Schone afwas

Mooie afwasmachine die in eerste instantie lastig te bedienen lijkt door de hoeveelheid knopjes, maar als je ermee werkt simpel in de bediening is door de duidelijkheid!
Fantastische verlichting aan de binnenzijde en een klok die de tijdsduur aangeeft, hoe makkelijk wil je het hebben!

MacHorn 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Blij verrast

Onze nieuwe inbouwafwasmachine is waar wonder van techniek. Naast veel programma's, goede indeling voor zowel servies, pannen en bestek. De led-projectie op de vloer waardoor waardoor programma keuze en resterende looptijd is af te lezen is een fenomenale vondst. Happy customer.

Pluspunten

• geruisloos
  • veel programma's
  • glazen glanzen

Minpunten

• hebben we nog niet ontdekt

Tarek 18-09-2016 Product paar maanden in bezit

Geweldige vaatwasser!

Een geweldig apparaat! Hij doet wat hij moet doen: Elk keer weer schone vaat. Bij onze vorige vaatwasser moest ik vaker controleren of de pannen echt schoon zijn. Nu kan ik blind alles uitruimen. Verlichting is ook heel handig!

Het is ook praktisch dat zowel een bestekkorf als lade wordt meegeleverd. Op die maier kan je zelf kiezen wat je handiger vindt. Wij hebben voor de lade gekozen, omdat er dan meer ruimte overblijft voor de pannen beneden.

De timelight op de vloer is ook een gave gadget. Zelfs onze katten zijn hiervan onder de indruk. :-)

Enig puntje is dat het beter was als het apparaat iets minder geluid maakte. In een open keuken hoor je hem wel. We hebben het opgelost door het de vaat altijd s;nachts te laten draaien. Dat is ook goed ivm het daltarief s'avonds.

Al met al een top apparaat. Zeker aan te raden.

Pluspunten

• maakt goed schoon!
  • Verlichting
  • timelight
  • zuinig (energie)
  • watergebruik

Minpunten

• geluid

Philip 10-09-2016 Product paar maanden in bezit

Perfect droogresultaat

De uiterst overzichtelijke mogelijkheden om de vaat in de machine te ruimen vergroot de capaciteit en toch wordt alles perfect schoon en droog. Zelfs de plastic bakjes. De interieurverlichting is een leuke extra, maar de overzichtelijke programma's en progammeermogelijkheden maken deze machine echt AF.

Pluspunten

• Schoon en droog
  • Overzichtelijk
  • Verlichting

Weydom 22-08-2016 Product paar dagen in bezit

Projecteerd programmaduur op de vloer.

Deze inbouwvaatwasser gekocht bij Veiligkopen. Zeer tevreden, vaat schoon en droog. Vaatwasser heel stil. Leuk dat de programmaduur wordt geprojecteerd op de vloer. Inbouwen geen probleem, zeer duidelijke instructietekening en tevens sjabloon voor boren van de gaatjes voor frontdeur.

Pluspunten

• Gemak
  • Droog en schoon
  • Projectie tijd op vloer

Super vaatwasser 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Stil, werkt goed en ook nog eens mooi

9,4
Vaat werkt uitstekend en is erg stil. Tevens is de indeling prima (bovenste lade gebruik ik wat minder omdat hij wat kort is. De opties zijn erg uitgebreid (ik blijf nieuwe dingen ontdekken). Tevens is de blauwe verlichting een lust voor het oog!

Lidia 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Aankoop vaatwasser Siemens

9,4
Superhandig en gebruiksvriendelijk apparaat.
Wel even wennen met het intasten van de vaat, maar voor de rest super tevreden;

Merijn 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top apparaat

9,6
Ben erg blij met de SIemens SN678X01TN. Ik heb hem nu ongeveer een maand in gebruik. Hij wast schoon, is erg stil, bevat veel functies en instellingen en is ook nog eens energiezuinig. Top apparaat! Ik zou hem aanraden aan mijn vrienden als iemand een nieuwe vaatwasser zoekt.