Siemens iQ700 SN678X01TN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Jer 28-10-2015
  • Product kwartaal in bezit

Prettige afwasautomaat, met vele functies. Heel erg stil, met bijkomend voordeel dat je niet eens in de gaten hebt dat ie draait.
Gelukkig heeft ie een (instelbaar) piepje als hij klaar is met de afwas.
De vaat komt er goed droog uit, mijn eerdere afwasautomaat (een Miele) deed het lang zo goed nog niet.

In eerste instantie twijfelde ik nog, of ik wel een Siemens vaatwasser wilde hebben. Ik was immers een Miele gewend, zodoende was ik wat huiverig om voor Siemens te gaan. En gelukkig maar dat ik dat heb gedaan, want dit is een top apparaat!

SjaBa 29-08-2015

Super vaatwasser. Maakt weinig geluid. Wast schoon en ook droog genoeg. Zeker een aanrader voor iedereen die een nieuwe vaatwasser wilt.

David0251 08-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

Deze vaatwasser wast goed en schoon. Zeer ruime wasprogramma's. Bediening via de knoppen zijn duidelijk. Met mooie ledverlichting. Verder projectectie op de vloer van resterend aantal minuten wastijd. Zeer mooie en stille vaatwasser.

MT55 23-03-2015

Top machine! Oogt mooi en het resultaat is er. Veel mogelijkheden alleen het indeling is soms niet praktisch.

Jessy C 13-03-2015

3,6
Wij hebben deze nu bijna 3 maand in ons bezit waarvan de vaatwas al 2 maand moeilijk doet.
Halfweg het programma, eender welk programma, valt het toestel uit, water blijft staan. Na enkele minuten kun je deze terug aanzetten en werkt hij het programma verder af.
Met wat geluk doet hij dit maar 1 keer. Als het tegenvalt doet hij dit verschillende keren.
Dienst na verkoop bij Siemens dikke NUL.
Na 3 bezoeken van technieker Siemens stuurt men mij telkens van het kastje naar de muur... weinig hulp bij Siemens en weinig hulp bij leverancier, Kitchenonline.
Uitleg is dat het een nieuw toestel is en men niet weet hoe eraan te beginnen of de fout te zoeken. Het zou de module/printplaat kunnen zijn maar doordat het nieuwe toestellen zijn is deze spijtig genoeg niet beschikbaar.
Opletten dus bij deze aankoop. Zonder problemen leuk toestel. Maar je weet niet welke je krijgt op voorhand natuurlijk.

ZimNL 21-02-2015

Wij hebben deze vaatwasser gekocht vanwege de energieklasse en geluidsniveau, vanwege open keuken. Hij bevalt erg goed, ook de extra opties, zoals o.a. extra drogen zijn erg handig. Prima vaatwasser dus.

Uri1109 28-02-2018

SN678X01TN/06 na 29 maanden kapot

De vaatwasser werkte 29 maanden en toen verscheen er een rood schermpje. Voorlopige diagnose is dat het verwarmingselement kapot is.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• duurzaamheid

boons490 08-11-2017

verlichting binnenzijde!

perfect apparaat, echte aanrader, stil, projectie op de vloer en ziet er allemaal heel degelijk uit.

Pluspunten

• stil
  • verlichting binnenzijde en projectie op de vloer
  • mooie tiptoetsen en goede programma's

Maartje 07-09-2017

Praktische vaatwasser met vele opties

Sinds enkele dagen in het bezit van deze vaatwasser. Er zitten veel extra's bij waardoor je de vaatwasser naar eigen wens kunt ínvullen'. Zowel de mogelijkheid tot besteklade als bestekbak. Veel draaiprogramma's en extra opties, maar voordeel is dat deze erg simpel in het gebruik zijn. Alles wijst zichzelf!

Pluspunten

• Praktische vaatwasser
  • Veel extra accessoires
  • Zelf in te delen naar wens

Minpunten

• Wijn/bierglazen minder handig te plaatsen

halsema 07-09-2017

wat een super deluxe vaatwasser

Ik heb als 1e keuze de 02tn gekozen maar dankzij inbouw.nl boden ze me de 01tn aan voor de prijs van de 02tn.
nu een paar keer al gebruikt..
resultaat:
schoon/droog!.
Onze kinderen dachten dat de vaatwasser uitstond..Totdat ze het infolight zagen.Daarna maar de vaatwasser open gedaan.Wat een mooi blauw licht.Keuze te over qua indeling en programmas.

Pluspunten

• stil
  • schoon
  • infolight
  • couverts indeling

Minpunten

• helaas toch nog zelf uitruimen
  • echt grote glazen passen niet in het bovenste rek

Oktay 02-07-2017

Zeer goede apparatuur

Hij is stil en hij doet alles wat men van een vaatwasser verwacht. Meer kan een vaatwasser niet doen. Zuinig , wast en droogt perfect en hij is super stil. Wat wil je nog meer.

• Droogt perfect

Kevin 08-04-2017

Zeer stille en mooie vaatwasser

De bediening van deze vaatwasser is super.
Siemens verdient echt een pluim door de vaatwasser zo stil te krijgen dat je deze gewoon niet meer of nauwelijks nog hoort. Ook het droogsysteem zeoliet is een ware uitvinding, alles ook plastic bakjes komen er droog uit. De vario lades zijn makkelijk aan te passen naar de invulling op dat moment. Verder is het informatie display op de grond een leuke gadget.

• Droog
  • Zuinig

Esmeralda 03-04-2017

Fijne bestek lade, droogt super, touchscreen

Waarom ik deze vaatwasser zou aanbevelen: veel opties/programma's, touchscreen, bestek lade boven in de vaatwasser waar je bestek in legt, eventueel kun je ook de bestek bak gebruiken. De resterende tijd schijnt op de vloer wat ontzettend handig is. Veder luxe binnenverlichting, lades zijn in hoogte verstelbaar. En het toppunt is de Zeolith, onze bakjes zijn nog nooit zo droog de vaatwasser uit gekomen, en dan nog niet eens de speciale stand hiervoor gebruikt. Wij zijn dolblij met deze vaatwasser.

Pluspunten

• Zeolith
  • Besteklade
  • In hoogte verstelbare lades
  • Touchscreen
  • Tijdsaanduiding op de vloer

Andries 27-03-2017

Apparaat met veel (simpel te bedienen) opties

Een mooi apparaat met veel (simpel te bedienen) opties. Hij ziet er goed uit, is vrij simpel in te bouwen, vrij stil, veel programma keuze en erg veel inbouw mogelijkheden (omklapbare en verwijderbare rekjes, hoogte verstelling middenniveau, eigenlijk zo veel dat ik niet zou weten voor welk afwasbaar iets je niet een speciaal (omklapbaar/niet in de wegzittend) rekje krijgt. Alleen mega grote dingen als bakplaten zou je nog een speciale sproeikop voor moeten kopen (en alle boven rekken eruit), maar dat vind ik zelf niet zo belangrijk. Nog weinig gedraaid, maar de resultaten zijn prima.
Ohja ook nog superhandig: de tijdaangeving op de vloer (het is wel klein op de vloer, had van mij iets groter gemogen).
(onrelevant voor het specifieke product maar prima service!)

Pluspunten

• programma opties
  • inbouwopties
  • afwerking

Minpunten

• kleine projectie tijd
  • Stil, maar kan altijd stiller

Jeroen 21-03-2017

stil, erg schoon en goed roog

De vaatwasser gekozen ivm stilte en stroomverbruik. Hij is idd erg stil. De vaat is ook netjes droog. De projectie van tijd en programma op de grond is leuk en handig. Bestek lade is een uitkomst.

• schoon
  • besteklade
  • verlichting binnenin

Toin 27-02-2017

Perfecte vaatwasser

Deze vaatwasser nu een week in vol bedrijf. Zeer veel mogelijkheden, fluyisterstil en ruim genoeg om een grote vaat in te verwerken. De led projectie op de grond is echt top. Je kan altijd waar de vaatwasser mee bezig is en hoe lang hij nog draait. Kortom een plaatje in onze keuken.

Pluspunten

• grote inhoud
  • erg stil
  • veel instel mogelijkheden
  • grondprojectie
  • verlichting

Minpunten

• helemaal geen

Diederik 28-01-2017

droogt niet optimaal

ik vindt dat het apparaat minder goed droogt dan onze oude miele
verder maakt hij goed schoon, is zuinig en heeft een leuke verlichting

van de Wetering 24-01-2017

Mooi, stil en makkelijk te bedienen.

Dit is een super fijne vaatwasser, hij is makkelijk in gebruik, hij is stil wat niet onbelangrijk is als de vaatwasser in een open keuken wordt geplaatst, hij is makkelijk in onderhoud, de laden zijn makkelijk uitneembaar, het licht binnenin is handig zodat U ook in donkere dagen de vaat makkelijk in en uit kan ruimen, de ruimte binnen is groot genoeg voor een afwas van een dag bij een gezin met 5 personen, de bediening is vrij makkelijk en je kan elk gewenst programma kiezen, ook kunt U zelf bepalen hoe laat Uw vaatwasser aan gaat en zelfs hoe lang de vaatwasser er over doet, dan als klap op de vuurpijl het handige wijnglazen rekje zodat de glazen mooi rechtop en heel blijven, een vaatwasser om bij weg te dromen!!!

Pluspunten

• stil
  • makkelijk
  • luxe

Rob 19-01-2017

onhoorbaar en echt drogend! Ook plastic!

een stille machine, doordat de resterende tijd op de vloer geprojecteerd wordt kan je zien dat ie echt draait.
Het is heerlijk dat plastic er nu ook droog uit kan komen! Als je goed de gebruiksaanwijzing doorleest, ontdek je allerlei slimme dingen. klemmetjes voor kleine dingen, grote glazen reiniger en veel meer.
verlichting binnen is ook handig. juist zo zacht, dat het niet storend is. sommige programma´s duren wel lang, maar dan spaar je door de eco stand weer op water en electra.

Angela 10-01-2017

Mooi, praktisch en handige accessoires

Deze vaatwasser nu een paar dagen in ons bezit, en vooralsnog werkt hij naar behoren. We zijn er erg blij mee gezien je een besteklade EN een bestekbakje hebt, tevens zit er een houder bij voor je wijnglazen (wat een luxe!). Er zit tevens mooie verlichting in de vaatwasser wat het gehele design compleet maakt. Nog een pluspunt is dat hij super zuinig is (A+++!)

• Indeling
  • Accessoires