Siemens iQ700 SN678X01TN - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 60 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Jer 28-10-2015
  • Product kwartaal in bezit

Prettige afwasautomaat, met vele functies. Heel erg stil, met bijkomend voordeel dat je niet eens in de gaten hebt dat ie draait.
Gelukkig heeft ie een (instelbaar) piepje als hij klaar is met de afwas.
De vaat komt er goed droog uit, mijn eerdere afwasautomaat (een Miele) deed het lang zo goed nog niet.

In eerste instantie twijfelde ik nog, of ik wel een Siemens vaatwasser wilde hebben. Ik was immers een Miele gewend, zodoende was ik wat huiverig om voor Siemens te gaan. En gelukkig maar dat ik dat heb gedaan, want dit is een top apparaat!

SjaBa 29-08-2015

Super vaatwasser. Maakt weinig geluid. Wast schoon en ook droog genoeg. Zeker een aanrader voor iedereen die een nieuwe vaatwasser wilt.

David0251 08-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

Deze vaatwasser wast goed en schoon. Zeer ruime wasprogramma's. Bediening via de knoppen zijn duidelijk. Met mooie ledverlichting. Verder projectectie op de vloer van resterend aantal minuten wastijd. Zeer mooie en stille vaatwasser.

MT55 23-03-2015

Top machine! Oogt mooi en het resultaat is er. Veel mogelijkheden alleen het indeling is soms niet praktisch.

Jessy C 13-03-2015

3,6
Wij hebben deze nu bijna 3 maand in ons bezit waarvan de vaatwas al 2 maand moeilijk doet.
Halfweg het programma, eender welk programma, valt het toestel uit, water blijft staan. Na enkele minuten kun je deze terug aanzetten en werkt hij het programma verder af.
Met wat geluk doet hij dit maar 1 keer. Als het tegenvalt doet hij dit verschillende keren.
Dienst na verkoop bij Siemens dikke NUL.
Na 3 bezoeken van technieker Siemens stuurt men mij telkens van het kastje naar de muur... weinig hulp bij Siemens en weinig hulp bij leverancier, Kitchenonline.
Uitleg is dat het een nieuw toestel is en men niet weet hoe eraan te beginnen of de fout te zoeken. Het zou de module/printplaat kunnen zijn maar doordat het nieuwe toestellen zijn is deze spijtig genoeg niet beschikbaar.
Opletten dus bij deze aankoop. Zonder problemen leuk toestel. Maar je weet niet welke je krijgt op voorhand natuurlijk.

ZimNL 21-02-2015

Wij hebben deze vaatwasser gekocht vanwege de energieklasse en geluidsniveau, vanwege open keuken. Hij bevalt erg goed, ook de extra opties, zoals o.a. extra drogen zijn erg handig. Prima vaatwasser dus.

Uri1109 28-02-2018

SN678X01TN/06 na 29 maanden kapot

De vaatwasser werkte 29 maanden en toen verscheen er een rood schermpje. Voorlopige diagnose is dat het verwarmingselement kapot is.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• duurzaamheid

boons490 08-11-2017

verlichting binnenzijde!

perfect apparaat, echte aanrader, stil, projectie op de vloer en ziet er allemaal heel degelijk uit.

Pluspunten

• stil
  • verlichting binnenzijde en projectie op de vloer
  • mooie tiptoetsen en goede programma's

ArthurVH 22-09-2017

Erg veelzijdige vaatwasser

Pas een maand gebruik ik deze vaatwasser maar ben er erg tevreden mee.
Veel mogelijkheden en vooral veel gebruiksgemak.
Ik ben ook zeer te spreken over de eco stand zodat ik zeker weet dat ik het milieu minimaal belast tijdens het gebruik.

Maartje 07-09-2017

Praktische vaatwasser met vele opties

Sinds enkele dagen in het bezit van deze vaatwasser. Er zitten veel extra's bij waardoor je de vaatwasser naar eigen wens kunt ínvullen'. Zowel de mogelijkheid tot besteklade als bestekbak. Veel draaiprogramma's en extra opties, maar voordeel is dat deze erg simpel in het gebruik zijn. Alles wijst zichzelf!

Pluspunten

• Praktische vaatwasser
  • Veel extra accessoires
  • Zelf in te delen naar wens

Minpunten

• Wijn/bierglazen minder handig te plaatsen

halsema 07-09-2017

wat een super deluxe vaatwasser

Ik heb als 1e keuze de 02tn gekozen maar dankzij inbouw.nl boden ze me de 01tn aan voor de prijs van de 02tn.
nu een paar keer al gebruikt..
resultaat:
schoon/droog!.
Onze kinderen dachten dat de vaatwasser uitstond..Totdat ze het infolight zagen.Daarna maar de vaatwasser open gedaan.Wat een mooi blauw licht.Keuze te over qua indeling en programmas.

Pluspunten

• stil
  • schoon
  • infolight
  • couverts indeling

Minpunten

• helaas toch nog zelf uitruimen
  • echt grote glazen passen niet in het bovenste rek

Marielle47 11-07-2017

Stille vaatwasser

Deze vaatwasser is afgelopen maand in onze nieuwe keuken geplaatst.
In gebruik is deze erg stil en biedt meer dan voldoende programma's. Ook erg fijn dat er een eco stand aanwezig is. Na het aflopen van het programma even een half uurtje met de deur dicht laten staan en de afwas is mooi opgedroogd.

Oktay 02-07-2017

Zeer goede apparatuur

Hij is stil en hij doet alles wat men van een vaatwasser verwacht. Meer kan een vaatwasser niet doen. Zuinig , wast en droogt perfect en hij is super stil. Wat wil je nog meer.

• Droogt perfect

rob1 06-06-2017

Geruisloze afwasmachine

Nu een maand in bezit, niets anders dan lof over het apparaat. Het apparaat is bijna geruisloos. afwas komt bijna droog uit.

Jdj50 30-05-2017

Superstil

Na 5 weken in gebruikkan ik niet anders zeggen dan super
Hij is fluisterstil,veel ruimte met diverse speciale inzetmogelijkheden en een mooie uitsraling en met het korte programma supersnel en schoon

Janwk 30-05-2017

goede vaatwasser.

ik gebruik hem nu twee maanden en er gaat veel in zeker handig is het verstellen van de manden. de vaatwasser droogt ook goed zeker het plastic.

Wis48 30-05-2017

Fantastiche vaatwasser

Nu een aantal weken in gebruik, maar tot volle tevredenheid.
Indien nodig een snel programma.
Als je zuinig met energie wil omgaan een zuinig programma.
Zéér stil tijdens gebruik, beslist niet storend
Kortom goede keus.

cople 03-05-2017

Stil, schoon en droog!

Ruim een maand in gebruik, in het begin even wennen aan de andere indeling maar beoordeel dit inmiddels als handiger dan vorige vaatwasser. Groot aantal programma's voor optimaal gebruik, tot heden altijd alles goed schoon en helemaal droog! Machine werkt echt stil, wat een uitkomst is in een open keuken….

Leojr 16-04-2017

Vaatwasser Siemens

Volledig geintegreerde vaatwasser met wasgegevens geprojecteerd op de vloer, geluidsarm en wast schoon en droogt goed.
Inbouwen volgens de meegeleverde handleiding is wat puzzelen. (handleiding zou duidelijker mogen)
Verder een prima apparaat.

TeunieV 15-04-2017

Beter is er niet!!!!

Nog geen machine gezien die zo stil, schoon en zuinig werkt. 14 couverts kunnen er goed in, zonder in te leveren op de prestaties. Vooral de besteklade aan de bovenzijde bevalt heel goed.