Siemens iQ700 SN678X01TN - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

Beoordeling op basis van 54 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jer 28-10-2015 Product kwartaal in bezit

Prettige afwasautomaat, met vele functies. Heel erg stil, met bijkomend voordeel dat je niet eens in de gaten hebt dat ie draait.
Gelukkig heeft ie een (instelbaar) piepje als hij klaar is met de afwas.
De vaat komt er goed droog uit, mijn eerdere afwasautomaat (een Miele) deed het lang zo goed nog niet.

In eerste instantie twijfelde ik nog, of ik wel een Siemens vaatwasser wilde hebben. Ik was immers een Miele gewend, zodoende was ik wat huiverig om voor Siemens te gaan. En gelukkig maar dat ik dat heb gedaan, want dit is een top apparaat!

SjaBa 29-08-2015 Product paar dagen in bezit

Super vaatwasser. Maakt weinig geluid. Wast schoon en ook droog genoeg. Zeker een aanrader voor iedereen die een nieuwe vaatwasser wilt.

David0251 08-07-2015 Product kwartaal in bezit

Deze vaatwasser wast goed en schoon. Zeer ruime wasprogramma's. Bediening via de knoppen zijn duidelijk. Met mooie ledverlichting. Verder projectectie op de vloer van resterend aantal minuten wastijd. Zeer mooie en stille vaatwasser.

MT55 23-03-2015 Product paar weken in bezit

Top machine! Oogt mooi en het resultaat is er. Veel mogelijkheden alleen het indeling is soms niet praktisch.

Jessy C 13-03-2015 Product kwartaal in bezit

3,6
Wij hebben deze nu bijna 3 maand in ons bezit waarvan de vaatwas al 2 maand moeilijk doet.
Halfweg het programma, eender welk programma, valt het toestel uit, water blijft staan. Na enkele minuten kun je deze terug aanzetten en werkt hij het programma verder af.
Met wat geluk doet hij dit maar 1 keer. Als het tegenvalt doet hij dit verschillende keren.
Dienst na verkoop bij Siemens dikke NUL.
Na 3 bezoeken van technieker Siemens stuurt men mij telkens van het kastje naar de muur... weinig hulp bij Siemens en weinig hulp bij leverancier, Kitchenonline.
Uitleg is dat het een nieuw toestel is en men niet weet hoe eraan te beginnen of de fout te zoeken. Het zou de module/printplaat kunnen zijn maar doordat het nieuwe toestellen zijn is deze spijtig genoeg niet beschikbaar.
Opletten dus bij deze aankoop. Zonder problemen leuk toestel. Maar je weet niet welke je krijgt op voorhand natuurlijk.

ZimNL 21-02-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hebben deze vaatwasser gekocht vanwege de energieklasse en geluidsniveau, vanwege open keuken. Hij bevalt erg goed, ook de extra opties, zoals o.a. extra drogen zijn erg handig. Prima vaatwasser dus.

rob1 06-06-2017

Geruisloze afwasmachine

Nu een maand in bezit, niets anders dan lof over het apparaat. Het apparaat is bijna geruisloos. afwas komt bijna droog uit.

Jdj50 30-05-2017

Superstil

Na 5 weken in gebruikkan ik niet anders zeggen dan super
Hij is fluisterstil,veel ruimte met diverse speciale inzetmogelijkheden en een mooie uitsraling en met het korte programma supersnel en schoon

jank 30-05-2017

goede vaatwasser.

ik gebruik hem nu twee maanden en er gaat veel in zeker handig is het verstellen van de manden. de vaatwasser droogt ook goed zeker het plastic.

Wis48 30-05-2017

Fantastiche vaatwasser

Nu een aantal weken in gebruik, maar tot volle tevredenheid.
Indien nodig een snel programma.
Als je zuinig met energie wil omgaan een zuinig programma.
Zéér stil tijdens gebruik, beslist niet storend
Kortom goede keus.

cople 03-05-2017

Stil, schoon en droog!

Ruim een maand in gebruik, in het begin even wennen aan de andere indeling maar beoordeel dit inmiddels als handiger dan vorige vaatwasser. Groot aantal programma's voor optimaal gebruik, tot heden altijd alles goed schoon en helemaal droog! Machine werkt echt stil, wat een uitkomst is in een open keuken….

Leojr 16-04-2017

Vaatwasser Siemens

Volledig geintegreerde vaatwasser met wasgegevens geprojecteerd op de vloer, geluidsarm en wast schoon en droogt goed.
Inbouwen volgens de meegeleverde handleiding is wat puzzelen. (handleiding zou duidelijker mogen)
Verder een prima apparaat.

TeunieV 15-04-2017

Beter is er niet!!!!

Nog geen machine gezien die zo stil, schoon en zuinig werkt. 14 couverts kunnen er goed in, zonder in te leveren op de prestaties. Vooral de besteklade aan de bovenzijde bevalt heel goed.

Kevin 08-04-2017 Product paar weken in bezit

Zeer stille en mooie vaatwasser

De bediening van deze vaatwasser is super.
Siemens verdient echt een pluim door de vaatwasser zo stil te krijgen dat je deze gewoon niet meer of nauwelijks nog hoort. Ook het droogsysteem zeoliet is een ware uitvinding, alles ook plastic bakjes komen er droog uit. De vario lades zijn makkelijk aan te passen naar de invulling op dat moment. Verder is het informatie display op de grond een leuke gadget.

• Droog
  • Zuinig

Esmeralda 03-04-2017 Product paar weken in bezit

Fijne bestek lade, droogt super, touchscreen

Waarom ik deze vaatwasser zou aanbevelen: veel opties/programma's, touchscreen, bestek lade boven in de vaatwasser waar je bestek in legt, eventueel kun je ook de bestek bak gebruiken. De resterende tijd schijnt op de vloer wat ontzettend handig is. Veder luxe binnenverlichting, lades zijn in hoogte verstelbaar. En het toppunt is de Zeolith, onze bakjes zijn nog nooit zo droog de vaatwasser uit gekomen, en dan nog niet eens de speciale stand hiervoor gebruikt. Wij zijn dolblij met deze vaatwasser.

Pluspunten

• Zeolith
  • Besteklade
  • In hoogte verstelbare lades
  • Touchscreen
  • Tijdsaanduiding op de vloer

Andries 27-03-2017 Product paar weken in bezit

Apparaat met veel (simpel te bedienen) opties

Een mooi apparaat met veel (simpel te bedienen) opties. Hij ziet er goed uit, is vrij simpel in te bouwen, vrij stil, veel programma keuze en erg veel inbouw mogelijkheden (omklapbare en verwijderbare rekjes, hoogte verstelling middenniveau, eigenlijk zo veel dat ik niet zou weten voor welk afwasbaar iets je niet een speciaal (omklapbaar/niet in de wegzittend) rekje krijgt. Alleen mega grote dingen als bakplaten zou je nog een speciale sproeikop voor moeten kopen (en alle boven rekken eruit), maar dat vind ik zelf niet zo belangrijk. Nog weinig gedraaid, maar de resultaten zijn prima.
Ohja ook nog superhandig: de tijdaangeving op de vloer (het is wel klein op de vloer, had van mij iets groter gemogen).
(onrelevant voor het specifieke product maar prima service!)

Pluspunten

• programma opties
  • inbouwopties
  • afwerking

Minpunten

• kleine projectie tijd
  • Stil, maar kan altijd stiller

Jeroen 21-03-2017 Product paar weken in bezit

stil, erg schoon en goed roog

De vaatwasser gekozen ivm stilte en stroomverbruik. Hij is idd erg stil. De vaat is ook netjes droog. De projectie van tijd en programma op de grond is leuk en handig. Bestek lade is een uitkomst.

• schoon
  • besteklade
  • verlichting binnenin

Toin 27-02-2017 Product paar weken in bezit

Perfecte vaatwasser

Deze vaatwasser nu een week in vol bedrijf. Zeer veel mogelijkheden, fluyisterstil en ruim genoeg om een grote vaat in te verwerken. De led projectie op de grond is echt top. Je kan altijd waar de vaatwasser mee bezig is en hoe lang hij nog draait. Kortom een plaatje in onze keuken.

Pluspunten

• grote inhoud
  • erg stil
  • veel instel mogelijkheden
  • grondprojectie
  • verlichting

Minpunten

• helemaal geen

Toin 27-02-2017

Gemmakt voor het gemak en perfecte werking

Deze vaatwasser nu een week in gebruik. Echt een aanrader. Zeer veel wasprogramma's. Fluisterstil en zeer ruim. De led projectie op de vloer is echt top.

Diederik 28-01-2017 Product paar maanden in bezit

droogt niet optimaal

ik vindt dat het apparaat minder goed droogt dan onze oude miele
verder maakt hij goed schoon, is zuinig en heeft een leuke verlichting