Siemens SN69M052NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN69M052NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Kees 25-03-2019

helaas teleurstellend

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Toestel maakt iets meer geluid dan zijn voorganger (ook Siemens). Vervelender: de teksten naast de toetsen zijn nu al niet meer leesbaar.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Drrogt goed

Minpunten

• Teksten naast toetsen niet meer leesbaar
  • Meer geluid dan verwacht

V. Koeman 21-08-2017

Perfect droogresultaat!!

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Perfecte inbouw vaatwasser! Geeft echt een mooi droogresultaat! Is niet de goedkoopste maar zeker wel een van de beste dankzij het Zeolietsysteem geeft deze een veel beter droogresultaat dan mijn vorige vaatwasser! En hij is lekker stil, na afloop geeft hij met 3 kleine piepjes aan dat het programma klaar is. Echt een supervaatwasser!!!!

Pluspunten

• Droogresultaat
  • Lekker stil

Alex 12-03-2017

Heerlijke stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Na 9 jaar trouwe service (gezin met 3 kinderen) gaf onze oude siemens vaatwasser er de brui aan. Omdat we erg tevreden zijn over Siemens hebben we een nieuwe siemens vaatwasser gekocht. OOk deze bevalt heel goed; de vaat is schoon, droog en met alle verschillende programma's kun je ook de zuinigheid zelf instellen. Wat ook enorm fijn is, is dat hij stil zijn werk doet. Het programma en tijdsduur wordt geprojecteerd op de grond, dus je hoeft je niet te vergissen of hij aan of uit staat (dit hoor je dus niet :-) )

Jopinho 15-01-2017

Mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Eerste vaatwasser die we ooit gekocht hebben en wat een top-machine. Erg stil ook. Een goede keuze vinden we. Veel keuze in programma's.

Pluspunten

• stil

Monique 08-01-2017

Prima indeling en praktisch van opzet

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Siemens Afwasautomaat SN69M052 heeft een prima indeling die praktisch van opzet is. De mogelijkheid om grote glazen vast te zetten is super handig. De mogelijkheid om de rekken al dan niet anders in te stellen is prettig om grote en kleine produkten af te wassen. Een prima apparaat

Albert 08-01-2017

Overzichtelijk te bedienen en geluidsarm.

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Hebben altijd een Siemens vaatwasser gehad. Gezien de levensduur van een vaatwasser na 12 jaar intensief gebruik toe was aan vervangen toch weer gekozen voor een Siemens. Deze bevalt hartstikke goed.

SVD 07-01-2017

Goed schoon, maar voor al droog!

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Top vaatwasser! Hij was niet alleen goed schoon, maar de vaat is ook droog. Zelfs plastic bakjes! Indeling is functioneel en er zijn veel extra opties zoals rekjes omhoog zetten of de extra optie voor wijnglazen. Verder is het praktisch dat er meerdere programma's gekozen kunnen worden, afhankelijk van de vaat die je er in hebt staan.
Wat wij zelf ook prettig vinden is dat de tijd op de grond verschijnt, waardoor je weet hoe lang de vaatwasser nog nodig is. Bij onze inbouw vaatwasser heb we wel wat aanpassingen moeten doen om dit te kunnen zien, aangezien onze vaatwasser hoog zit.
Wat ons verder gelijk opviel is dat deze vaatwasser erg stil is als hij aan staat.

Pluspunten

• Goed schoon
  • Goed droog, ook plastic!
  • Veel wasprogramma's
  • Tijdsindicatie

Engelsman 26-12-2016

Stille Siemens

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

De nieuwe Siemens vaatwasser nu een paar keer gebruikt. Vooral het korte programma, want een tijdsduur van 2 à 3 uur komt nog erg lang over. Zal dus even wennen zijn om het eco programma daadwerkelijk te gebruiken. De machine is erg stil. Wel blijft er na gebruik nog condenswater in de machine achter. Vaat is wel droog, dus nog even kijken of dit zo blijft bij de gebruik van de andere programma's.

Pluspunten

• stil
  • duidelijke programma's

Vlug 25-12-2016

Prachtig apparaat...goed schoon....perfecte droogtechniek

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Goed product met veel mogelijkheden .eenvoudig te bedienen...veel ruimte voor bestek...licht intern is prettig bij in en uitruimen

Pluspunten

• Drogen

Minpunten

• Stilheid

H 24-12-2016

Vaatwasser ziet er degelijk uit. Helaas nog niet gebruikt.

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Prima produkt, gekozen op basis van beoordeling van de Consumentenbond. Als beste uit de testen gekomen. Moet alleen nog ingebouwd worden.

Henk Bragonje 22-12-2016

Komt er kurkdroog uit.

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Goede indeling van de laden en korf, zeer stil en de juiste mogelijkheid aan programma,s.
Was komt er droog uit.

Pluspunten

• Droog
  • Stil

P.J. Witteveen 16-12-2016

Siemens SN69M052NL

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Deze vaatwasser sinds enige dagen in gebruik en hij bevalt uitstekend.
Mooi design en wast en droogt voortreffelijk. Ook plastic bekers en bestek zijn na afloop kurkdroog.
Hij is erg stil in gebruik en een leuke gadget is de projectie van het programma en de tijdsduur op de vloer.
Al met al een uitstekende keus gemaakt voor deze Siemens al is het niet de goedkoopste.

H.A.G. Kools 10-12-2016

Wat een fijne vaatwasser!! Meer zeggen is niet nodig.

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Een hoge kwaliteit met een bijzonder fijn gebruikersgemak met veel mogelijkheden.
Vaat is prefect schoon en droog .
Daarbij is de vaat wasser bijzonder stil.
Hoge kwaliteit voor een goede prijs.
Een echte aanrader.

H. Kools

Pluspunten

• Mooie/fijne uitvoerig
  • Prima schone vaat
  • Prima droge vaat
  • Duidelijke display op keukenvloer
  • Zeer stille machine

Minpunten

• Indeling voor grote wijnglazen even zoeken.

weekers 09-12-2016

droogt fantastisch

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Ik ben zeer tevreden met deze vaatwasmachine. Ik hoef niets meer na te drogen. Het meest blij ben ik met het verschuifbare mandje en dat alle rekjes platgelegd kunnen worden waardoor je veel ruimte hebt voor grotere vaat.

Pluspunten

• niets meer nadrogen
  • verstelbare mandjes en rekjes

Minpunten

• irritant zoemend geluid tijdens gedeelte wasproces

siemens fluisterstil 09-12-2016

fluisterstil

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Het is een mooie vaatwasser die ook nog eens heel stil zijn werk doet.
Ik heb hem gekozen omdat hij zo stil is. Maar ook heb ik bewust gekozen om het apparaat bij een plaatselijke dealer te kopen en niet zoals tegenwoordig vaak gebeurt, via internet. Ook de service van een plaatselijke dealer vind ik heel belangrijk. Kortom ik ben er heel blij mee.

Ronald 06-12-2016

Alleen maar positief

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

De vaatwasser hebben we nu 2 dagen in ons bezit en al vanaf het uitpakken zijn we er enthousiast over. De installatie hebben we zelf gedaan en was prima te doen dankzij de duidelijke handleiding. Na de deur geopend te hebben kom je het eerste pluspunt tegen: de interne blauwe verlichting. Niet noodzakelijk, maar wel erg handig. De bediening van de knoppen is ook vrij logisch. De wasresultaten zijn ook zeer goed te noemen. De toekomst zal moeten uitwijzen of alle programma's een zeer goed resultaat geven, maar daar hebben we alle vertrouwen in.

Pluspunten

• verlichting
  • bedieningseenvoud
  • flexibiliteit indeling

F van IJzendoorn 03-12-2016

Superstil, kurkdroge vaat

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Ik ben zeer tevreden met deze vaatwasser. Hij is zo makkelijk te bedienen dat zelfs mijn kinderen de vaat kunnen doen. Vooral het vrij plaatsen van de bestekmand is ideaal. Zo kun je altijd ruimte creëren voor grote pannen. Verder is de keuze van programma's heel erg uitgebreid en is er altijd een programma voor de huidige behoefte. Ik ben zelf zeer gecharmeerd van de verlichting in de vaatwasser. Je staat nu niet meer in je eigen schaduw de vaat in te ruimen. Het droogresultaat is super. De vaat kan rechtstreeks de kast in, zelfs het Tupperware en andere kunststoffen. Kortom een zeer fijne vaatwasser waar ik lang plezier van hoop te hebben.

Pluspunten

• droogresultaat
  • keuze programma's
  • vrij te plaatsen bestekmand

Piet en marij van kasteren 01-12-2016

Mooi en stil apparaat

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

De afwas machine die wij genkocht hebben voldoet boven onze verwachting erg ruime manden die ook nog in hoogte verstelbaar en ook alle borden rekjes ook allemaal neer klap baar zo is de machine multifuncieel makkelijk en duidelijke toetsen voor welk programma dit is voor ons een echte aanrader piet en marij

Kees 16-11-2016

gebruiksgemak met gadgetgehalte

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Bij de vorige vaatwasser werd een rode stip op de vloer geprojecteerd omaan te geven als hij in bedrijf was. Leek me nogal overdreven... tot ik hem opende terwijl hij in bedrijf was! (toegegeven: ik was in gesprek, maar toch...).
Deze is nog slimmer: hij projecteert de resterende tijd en het programma op de vloer. Wat een leuke (en handige) gadget. Hij is trouwens nog stiller dan de vorige.

Pluspunten

• stil
  • gebruiksvriendeijk

Blokhut 14-11-2016

Wast schoon en droogt perfect!!

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Wij zijn ontzettend blij met onze vaatwasser. Hij wast schoon en hij droogt goed! Ook heel handig dat je kunt zien hoelang een programma nog duurt door middel van de tijd die op de grond schijnt.
Wij hebben er niks op aan te merken.

Pluspunten

• Hoort de vaatwasser bijna niet.
  • geeft tijd aan hoelang het nog duurt.
  • wast en droogt goed.

AFJ 12-11-2016

Plastic bakjes drogen goed

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Gebruikersgemak is goed, resultaat prima. Veel indelingsmogelijkheden. Leuke snuf: projectie van voortgang op keukenvloer.

Pluspunten

• A+++
  • Best getest door consumentenbond

Minpunten

• Aan de prijs
  • signaal bij beëindiging programma niet regelbaar

vaatwasser 11-11-2016

perfecte vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

het product is energie zuinig en is bijna geruisloos ,en de vaat komt er super droog uit ,het is wel een van de duurdere apparaten ,maar de kwaliteit is goed

Jmjleijen 08-11-2016

Afwasmachine

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

De afwasmachine wast goed schoon droogt snel en goed.
Voor grote wijnglazen is geen goede plek.
Hij is wel geruisloos.

Pluspunten

• Zuinig en geruisloos

Minpunten

• Geen goede plek voor wijnglazen

S. Leenders 29-10-2016

vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

deze vaatwasser is heel praktisch qua indeling. Prettig is ook dat hij zo weinig geluid maakt. De knop voor extra droging is super.

Pluspunten

• knop extra droging
  • geen weinig geluid
  • kort programma

Dirk 25-10-2016

Duidelijke bediening

Geschreven voor: Siemens SN69M052NL

Nu een paar dagen in het bezit van deze vaatwasser. We zijn erg tevreden over de was resultaten. Maar ook zeker het drogen. Meestal blijft er water op de bodem van de kopjes staan... nou bij deze vaatwasser is het te verwaarlozen! oke, het kost iets maar je hebt waar voor je geld.

Pluspunten

• Drogen
  • Geluid
  • Duidelijke bediening

Minpunten

• Prijs
  • Mis het snelle programma