Siemens SN69M052NL - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
13 couverts

Beoordeling op basis van 72 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Desire 25-11-2015 Product kwartaal in bezit

Wasresultaat is een 10 bij gebruik van aparte zout, was en glansproducten (zelfs plastic komt er droog uit). Een tablet met alles erin werkt een stuk minder in de eco mode. Het glansmiddel is al opgelost voordat de droogcyclus begint waardoor de vaat niet volledig droog is.

De verwachte mogelijkheden zijn allen aanwezig. Het valt wel op dat de programma's qua tijd behoorlijk uiteen lopen. Verschil tussen eco en snel is meer dan 3 uur.

Een lichte terleurstelling was het ontbreken van een besteklade welke bij goedkopere modellen standaard waren bijgeleverd. Bij dit model is de voorbereiding wel gedaan maar moet je het apart bestellen wat eigenlijk gezien de prijs niet zou moeten (vandaar indeling een 7).

Schoe 21-10-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser SN69M052

Naast de gebruikelijke kwaliteit die je van Siemens mag verwachten., is dit de stilste vaatwasser in zijn prijsklasse. De machine is heel flexibel en variabel te beladen. Met ieder keer een goed wasresultaat. Voor mij de ideale prijs kwaliteit verhouding

• Waskwaliteit
  • Flexibele indeling
  • Prijs/kwaliteit

Dewie 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker stil en snel

Heb dit apparaat onlangs gekocht en ik vind het super. Wast helemaal schoon. Mijn vaat is ook heel droog. En het is lekker droog. Ik vind met name het snelprogramma ideaal. Ik moet wel even wennen aan de indeling, maar dat is na een tijdje geen punt meer.

Pluspunten

• schoon
  • droog
  • stil
  • mooi design
  • gebruikersvriendelijk

Minpunten

• heb ik nog niet kunnen vinden

Harm Jan 04-07-2016 Product paar weken in bezit

Veel stiller !

9,6
Na 12 jaar begaf onze Zanussi vaatwasser het.
Deze Siemens wast beter en vooral veel stiller.
Wat de duurzaamheid betreft lijkt het een degelijk apparaat.

Blij in Leiden 28-11-2015 Product paar weken in bezit

Het was even wennen met het blauwe LED licht maar na een tijdje vonden we het eigenlijk wel mooi. De machine is heel stil -- belangrijk in een open keuken -- en was alles werkelijk perfect schoon. Er zit ook nog een Glansdroog knop op die ervoor zorgt dat de vaat er ook perfect droog uitkomt.
De machine is makkelijk te bedienen en heeft allerlei programma's en je hoeft zelf dus niets anders te doen dan een paar knoppen in te drukken.
De indeling is nog even wennen maar we beginnen ook hier te ontdekken hoe we de vaat het makkelijkst kwijt kunnen.
Over de duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen maar volgens de technische gegevens en de Consumentenbond, scoort de Siemens SN69M052NL hier hoog in.
We zijn tot nu toe (drie weken) heel blij met de Beste Keus van de Consumentenbond!

hr van Lunteren 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb diverse vaatwassers gehad maar dit is echt een topper.
mooie indeling verlichting van binnen en stevige rekken/laden

AR 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

8 jaar geleden gekozen voor een Miele ivm uitmuntende reputatie (en bijbehorend prijsniveau!). Na 8 jaar echter lek en elektronika gesneuveld! Reparatie veel te duur dus nu gekozen voor Siemens inclusief 8 jaar garantiebox. eerste resultaten super; stil, schoon, veel mogelijkheden en prijsniveau in verhouding! Elk nadeel heeft z'n voordeel; wij zijn uiterst tevreden met deze vaatwasser. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen maar gezien de uitvoering heb ik daar alle vertrouwen in!

maflo 21-04-2017

perfect

Na ruim 15 jaar overgestapt van ander merk naar Siemens. hadden we veel eerder moeten doen, verschil is erg groot. Bevalt ons buitengewoon goed.

Fred Aalders 21-04-2017

Eindelijk een stille alleskunner!

Na 12 jaar trouwe dienst gaf onze oude vaatwasser de geest . Een reparatie zou te duur worden. Bij het uitkiezen van nieuwe weer bewust gekozen voor Siemens en daarbij gekeken naar ruime keuze in programma's, stil en energiezuinig. En stil is de vaatwasser zeker. Ook het intensieve programma is zeer prettig na het courmetten.
En ook de hoogte van de bovenste lade laat niet te wensen over.
Kortom zeer tevreden met de nieuwe vaatwasser en we kunnen de machine van harte aanbevelen.

Alex 12-03-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijke stille vaatwasser

Na 9 jaar trouwe service (gezin met 3 kinderen) gaf onze oude siemens vaatwasser er de brui aan. Omdat we erg tevreden zijn over Siemens hebben we een nieuwe siemens vaatwasser gekocht. OOk deze bevalt heel goed; de vaat is schoon, droog en met alle verschillende programma's kun je ook de zuinigheid zelf instellen. Wat ook enorm fijn is, is dat hij stil zijn werk doet. Het programma en tijdsduur wordt geprojecteerd op de grond, dus je hoeft je niet te vergissen of hij aan of uit staat (dit hoor je dus niet :-) )

joppie 18-02-2017

Topvaatwasser

Dit apparaat nu enkele weken in gebruik en zeer tevreden. Gebruiksvriendelijk en een mooi wasresultaat. Erg stille machine die zijn werk uitstekend doet. Het inruimen van de machine is geen probleem en handig met rekken die aangepast kunnen worden naar de vaat die gewassen moet worden. Tijdsindicatie weergegeven op de vloer is ook handig. Genoeg en niet teveel wasprogramma's. Kortom een aanrader.

Jopinho 15-01-2017

Mooi apparaat

Eerste vaatwasser die we ooit gekocht hebben en wat een top-machine. Erg stil ook. Een goede keuze vinden we. Veel keuze in programma's.

Pluspunten

• stil

Monique 08-01-2017 Product paar maanden in bezit

Prima indeling en praktisch van opzet

Siemens Afwasautomaat SN69M052 heeft een prima indeling die praktisch van opzet is. De mogelijkheid om grote glazen vast te zetten is super handig. De mogelijkheid om de rekken al dan niet anders in te stellen is prettig om grote en kleine produkten af te wassen. Een prima apparaat

Albert 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Overzichtelijk te bedienen en geluidsarm.

Hebben altijd een Siemens vaatwasser gehad. Gezien de levensduur van een vaatwasser na 12 jaar intensief gebruik toe was aan vervangen toch weer gekozen voor een Siemens. Deze bevalt hartstikke goed.

SVD 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Goed schoon, maar voor al droog!

Top vaatwasser! Hij was niet alleen goed schoon, maar de vaat is ook droog. Zelfs plastic bakjes! Indeling is functioneel en er zijn veel extra opties zoals rekjes omhoog zetten of de extra optie voor wijnglazen. Verder is het praktisch dat er meerdere programma's gekozen kunnen worden, afhankelijk van de vaat die je er in hebt staan.
Wat wij zelf ook prettig vinden is dat de tijd op de grond verschijnt, waardoor je weet hoe lang de vaatwasser nog nodig is. Bij onze inbouw vaatwasser heb we wel wat aanpassingen moeten doen om dit te kunnen zien, aangezien onze vaatwasser hoog zit.
Wat ons verder gelijk opviel is dat deze vaatwasser erg stil is als hij aan staat.

Pluspunten

• Goed schoon
  • Goed droog, ook plastic!
  • Veel wasprogramma's
  • Tijdsindicatie

Engelsman 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stille Siemens

De nieuwe Siemens vaatwasser nu een paar keer gebruikt. Vooral het korte programma, want een tijdsduur van 2 à 3 uur komt nog erg lang over. Zal dus even wennen zijn om het eco programma daadwerkelijk te gebruiken. De machine is erg stil. Wel blijft er na gebruik nog condenswater in de machine achter. Vaat is wel droog, dus nog even kijken of dit zo blijft bij de gebruik van de andere programma's.

Pluspunten

• stil
  • duidelijke programma's

Vlug 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat...goed schoon....perfecte droogtechniek

Goed product met veel mogelijkheden .eenvoudig te bedienen...veel ruimte voor bestek...licht intern is prettig bij in en uitruimen

Pluspunten

• Drogen

Minpunten

• Stilheid

H 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser ziet er degelijk uit. Helaas nog niet gebruikt.

Prima produkt, gekozen op basis van beoordeling van de Consumentenbond. Als beste uit de testen gekomen. Moet alleen nog ingebouwd worden.

Henk Bragonje 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Komt er kurkdroog uit.

Goede indeling van de laden en korf, zeer stil en de juiste mogelijkheid aan programma,s.
Was komt er droog uit.

Pluspunten

• Droog

P.J. Witteveen 16-12-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens SN69M052NL

Deze vaatwasser sinds enige dagen in gebruik en hij bevalt uitstekend.
Mooi design en wast en droogt voortreffelijk. Ook plastic bekers en bestek zijn na afloop kurkdroog.
Hij is erg stil in gebruik en een leuke gadget is de projectie van het programma en de tijdsduur op de vloer.
Al met al een uitstekende keus gemaakt voor deze Siemens al is het niet de goedkoopste.