Siemens SN69M052NL - Reviews

Maximale belading
13 couverts

Ronald 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Alleen maar positief

De vaatwasser hebben we nu 2 dagen in ons bezit en al vanaf het uitpakken zijn we er enthousiast over. De installatie hebben we zelf gedaan en was prima te doen dankzij de duidelijke handleiding. Na de deur geopend te hebben kom je het eerste pluspunt tegen: de interne blauwe verlichting. Niet noodzakelijk, maar wel erg handig. De bediening van de knoppen is ook vrij logisch. De wasresultaten zijn ook zeer goed te noemen. De toekomst zal moeten uitwijzen of alle programma's een zeer goed resultaat geven, maar daar hebben we alle vertrouwen in.

Pluspunten

• verlichting
  • bedieningseenvoud
  • flexibiliteit indeling

F van IJzendoorn 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Superstil, kurkdroge vaat

Ik ben zeer tevreden met deze vaatwasser. Hij is zo makkelijk te bedienen dat zelfs mijn kinderen de vaat kunnen doen. Vooral het vrij plaatsen van de bestekmand is ideaal. Zo kun je altijd ruimte creëren voor grote pannen. Verder is de keuze van programma's heel erg uitgebreid en is er altijd een programma voor de huidige behoefte. Ik ben zelf zeer gecharmeerd van de verlichting in de vaatwasser. Je staat nu niet meer in je eigen schaduw de vaat in te ruimen. Het droogresultaat is super. De vaat kan rechtstreeks de kast in, zelfs het Tupperware en andere kunststoffen. Kortom een zeer fijne vaatwasser waar ik lang plezier van hoop te hebben.

Pluspunten

• droogresultaat
  • keuze programma's
  • vrij te plaatsen bestekmand

Piet en marij van kasteren 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en stil apparaat

De afwas machine die wij genkocht hebben voldoet boven onze verwachting erg ruime manden die ook nog in hoogte verstelbaar en ook alle borden rekjes ook allemaal neer klap baar zo is de machine multifuncieel makkelijk en duidelijke toetsen voor welk programma dit is voor ons een echte aanrader piet en marij

Kees 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

gebruiksgemak met gadgetgehalte

Bij de vorige vaatwasser werd een rode stip op de vloer geprojecteerd omaan te geven als hij in bedrijf was. Leek me nogal overdreven... tot ik hem opende terwijl hij in bedrijf was! (toegegeven: ik was in gesprek, maar toch...).
Deze is nog slimmer: hij projecteert de resterende tijd en het programma op de vloer. Wat een leuke (en handige) gadget. Hij is trouwens nog stiller dan de vorige.

Pluspunten

• stil
  • gebruiksvriendeijk

Blokhut 14-11-2016 Product paar weken in bezit

Wast schoon en droogt perfect!!

Wij zijn ontzettend blij met onze vaatwasser. Hij wast schoon en hij droogt goed! Ook heel handig dat je kunt zien hoelang een programma nog duurt door middel van de tijd die op de grond schijnt.
Wij hebben er niks op aan te merken.

Pluspunten

• Hoort de vaatwasser bijna niet.
  • geeft tijd aan hoelang het nog duurt.
  • wast en droogt goed.

AFJ 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Plastic bakjes drogen goed

Gebruikersgemak is goed, resultaat prima. Veel indelingsmogelijkheden. Leuke snuf: projectie van voortgang op keukenvloer.

Pluspunten

• A+++
  • Best getest door consumentenbond

Minpunten

• Aan de prijs
  • signaal bij beëindiging programma niet regelbaar

vaatwasser 11-11-2016 Product paar weken in bezit

perfecte vaatwasser

het product is energie zuinig en is bijna geruisloos ,en de vaat komt er super droog uit ,het is wel een van de duurdere apparaten ,maar de kwaliteit is goed

Jmjleijen 08-11-2016 Product paar maanden in bezit

Afwasmachine

De afwasmachine wast goed schoon droogt snel en goed.
Voor grote wijnglazen is geen goede plek.
Hij is wel geruisloos.

Pluspunten

• Zuinig en geruisloos

Minpunten

• Geen goede plek voor wijnglazen

S. Leenders 29-10-2016 Product paar weken in bezit

vaatwasser

deze vaatwasser is heel praktisch qua indeling. Prettig is ook dat hij zo weinig geluid maakt. De knop voor extra droging is super.

Pluspunten

• knop extra droging
  • geen weinig geluid
  • kort programma

Dirk 25-10-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijke bediening

Nu een paar dagen in het bezit van deze vaatwasser. We zijn erg tevreden over de was resultaten. Maar ook zeker het drogen. Meestal blijft er water op de bodem van de kopjes staan... nou bij deze vaatwasser is het te verwaarlozen! oke, het kost iets maar je hebt waar voor je geld.

Pluspunten

• Drogen
  • Duidelijke bediening

• Mis het snelle programma

Schoe 21-10-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser SN69M052

Naast de gebruikelijke kwaliteit die je van Siemens mag verwachten., is dit de stilste vaatwasser in zijn prijsklasse. De machine is heel flexibel en variabel te beladen. Met ieder keer een goed wasresultaat. Voor mij de ideale prijs kwaliteit verhouding

• Waskwaliteit
  • Flexibele indeling
  • Prijs/kwaliteit

Dewie 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker stil en snel

Heb dit apparaat onlangs gekocht en ik vind het super. Wast helemaal schoon. Mijn vaat is ook heel droog. En het is lekker droog. Ik vind met name het snelprogramma ideaal. Ik moet wel even wennen aan de indeling, maar dat is na een tijdje geen punt meer.

Pluspunten

• schoon
  • droog
  • stil
  • mooi design
  • gebruikersvriendelijk

Minpunten

• heb ik nog niet kunnen vinden

van den Berg Karel 14-10-2016 Product paar dagen in bezit

Schoon en duurzaam

Onze nieuwe vaatwasser werkt zuinig, goed schoon en droog. Grappig is het verlichte tekentje, op de vloer geprojecteerd, zodat je kan zien lang de machine nog bezig zal zijn. Het inruimen moet even wennen ( anders dan bij het vorige apparaat), maar is efficiënt en flexibel. Kortom, een aanwinst in de keuken.

Pluspunten

• zuinig
  • nachtprogramma

Harm Jan 04-07-2016 Product paar weken in bezit

Veel stiller !

9,6
Na 12 jaar begaf onze Zanussi vaatwasser het.
Deze Siemens wast beter en vooral veel stiller.
Wat de duurzaamheid betreft lijkt het een degelijk apparaat.

fam van den Biggelaar 05-05-2016 Product paar dagen in bezit

een goede aankoop ter vervanging van de oude, kapotte machine.

De eerste wasbeurten hebben een prima resultaat, gebruiksvriendelijk en het droogresultaat is perfect!

Blij in Leiden 28-11-2015 Product paar weken in bezit

Het was even wennen met het blauwe LED licht maar na een tijdje vonden we het eigenlijk wel mooi. De machine is heel stil -- belangrijk in een open keuken -- en was alles werkelijk perfect schoon. Er zit ook nog een Glansdroog knop op die ervoor zorgt dat de vaat er ook perfect droog uitkomt.
De machine is makkelijk te bedienen en heeft allerlei programma's en je hoeft zelf dus niets anders te doen dan een paar knoppen in te drukken.
De indeling is nog even wennen maar we beginnen ook hier te ontdekken hoe we de vaat het makkelijkst kwijt kunnen.
Over de duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen maar volgens de technische gegevens en de Consumentenbond, scoort de Siemens SN69M052NL hier hoog in.
We zijn tot nu toe (drie weken) heel blij met de Beste Keus van de Consumentenbond!

Desire 25-11-2015 Product kwartaal in bezit

Wasresultaat is een 10 bij gebruik van aparte zout, was en glansproducten (zelfs plastic komt er droog uit). Een tablet met alles erin werkt een stuk minder in de eco mode. Het glansmiddel is al opgelost voordat de droogcyclus begint waardoor de vaat niet volledig droog is.

De verwachte mogelijkheden zijn allen aanwezig. Het valt wel op dat de programma's qua tijd behoorlijk uiteen lopen. Verschil tussen eco en snel is meer dan 3 uur.

Een lichte terleurstelling was het ontbreken van een besteklade welke bij goedkopere modellen standaard waren bijgeleverd. Bij dit model is de voorbereiding wel gedaan maar moet je het apart bestellen wat eigenlijk gezien de prijs niet zou moeten (vandaar indeling een 7).

Nicole 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne indeling, kan veel in. Leuk, die blauwe verlichting en het lampje dat op de vloer schijnt met info over resterende tijd. Na jarenlang een besteklade te hebben gehad ben ik heel blij met een bestek bakje. Zo'n lade vond ik vreselijk. Hij droogt super. geen theedoek meer nodig.

Froukje 19-11-2015 Product paar dagen in bezit

We zijn zeer tevreden over het gebruik tot nu toe. Voldoet volledig aan de wensen die we hadden. Het was een goede aankoop !

Zonneveld 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

De indeling is praktisch, vooral de verschuifbare bestek bak. De geïntegreerde blauwe lamp is heerlijk, beter overzicht bij in en uitruimen hierdoor. En dat ik op de vloer zie waar het programma mee bezig is als hij aan staat. Hierdoor zien de kinderen en wijzelf als het apparaat aanstaat waardoor je hem niet opentrekt als hij bezig is.