Siemens SN69M052NL - Reviews

volledig ingebouwd
Maximale belading
13 couverts

Desire 25-11-2015 Product kwartaal in bezit

Wasresultaat is een 10 bij gebruik van aparte zout, was en glansproducten (zelfs plastic komt er droog uit). Een tablet met alles erin werkt een stuk minder in de eco mode. Het glansmiddel is al opgelost voordat de droogcyclus begint waardoor de vaat niet volledig droog is.

De verwachte mogelijkheden zijn allen aanwezig. Het valt wel op dat de programma's qua tijd behoorlijk uiteen lopen. Verschil tussen eco en snel is meer dan 3 uur.

Een lichte terleurstelling was het ontbreken van een besteklade welke bij goedkopere modellen standaard waren bijgeleverd. Bij dit model is de voorbereiding wel gedaan maar moet je het apart bestellen wat eigenlijk gezien de prijs niet zou moeten (vandaar indeling een 7).

Schoe 21-10-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser SN69M052

Naast de gebruikelijke kwaliteit die je van Siemens mag verwachten., is dit de stilste vaatwasser in zijn prijsklasse. De machine is heel flexibel en variabel te beladen. Met ieder keer een goed wasresultaat. Voor mij de ideale prijs kwaliteit verhouding

• Waskwaliteit
  • Flexibele indeling
  • Prijs/kwaliteit

Dewie 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker stil en snel

Heb dit apparaat onlangs gekocht en ik vind het super. Wast helemaal schoon. Mijn vaat is ook heel droog. En het is lekker droog. Ik vind met name het snelprogramma ideaal. Ik moet wel even wennen aan de indeling, maar dat is na een tijdje geen punt meer.

Pluspunten

• schoon
  • droog
  • stil
  • mooi design
  • gebruikersvriendelijk

Minpunten

• heb ik nog niet kunnen vinden

Harm Jan 04-07-2016 Product paar weken in bezit

Veel stiller !

9,6
Na 12 jaar begaf onze Zanussi vaatwasser het.
Deze Siemens wast beter en vooral veel stiller.
Wat de duurzaamheid betreft lijkt het een degelijk apparaat.

Blij in Leiden 28-11-2015 Product paar weken in bezit

Het was even wennen met het blauwe LED licht maar na een tijdje vonden we het eigenlijk wel mooi. De machine is heel stil -- belangrijk in een open keuken -- en was alles werkelijk perfect schoon. Er zit ook nog een Glansdroog knop op die ervoor zorgt dat de vaat er ook perfect droog uitkomt.
De machine is makkelijk te bedienen en heeft allerlei programma's en je hoeft zelf dus niets anders te doen dan een paar knoppen in te drukken.
De indeling is nog even wennen maar we beginnen ook hier te ontdekken hoe we de vaat het makkelijkst kwijt kunnen.
Over de duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen maar volgens de technische gegevens en de Consumentenbond, scoort de Siemens SN69M052NL hier hoog in.
We zijn tot nu toe (drie weken) heel blij met de Beste Keus van de Consumentenbond!

hr van Lunteren 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb diverse vaatwassers gehad maar dit is echt een topper.
mooie indeling verlichting van binnen en stevige rekken/laden

AR 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

8 jaar geleden gekozen voor een Miele ivm uitmuntende reputatie (en bijbehorend prijsniveau!). Na 8 jaar echter lek en elektronika gesneuveld! Reparatie veel te duur dus nu gekozen voor Siemens inclusief 8 jaar garantiebox. eerste resultaten super; stil, schoon, veel mogelijkheden en prijsniveau in verhouding! Elk nadeel heeft z'n voordeel; wij zijn uiterst tevreden met deze vaatwasser. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen maar gezien de uitvoering heb ik daar alle vertrouwen in!

Jopinho 15-01-2017

Mooi apparaat

Eerste vaatwasser die we ooit gekocht hebben en wat een top-machine. Erg stil ook. Een goede keuze vinden we. Veel keuze in programma's.

Pluspunten

• stil

Monique 08-01-2017 Product paar maanden in bezit

Prima indeling en praktisch van opzet

Siemens Afwasautomaat SN69M052 heeft een prima indeling die praktisch van opzet is. De mogelijkheid om grote glazen vast te zetten is super handig. De mogelijkheid om de rekken al dan niet anders in te stellen is prettig om grote en kleine produkten af te wassen. Een prima apparaat

Albert 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Overzichtelijk te bedienen en geluidsarm.

Hebben altijd een Siemens vaatwasser gehad. Gezien de levensduur van een vaatwasser na 12 jaar intensief gebruik toe was aan vervangen toch weer gekozen voor een Siemens. Deze bevalt hartstikke goed.

SVD 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Goed schoon, maar voor al droog!

Top vaatwasser! Hij was niet alleen goed schoon, maar de vaat is ook droog. Zelfs plastic bakjes! Indeling is functioneel en er zijn veel extra opties zoals rekjes omhoog zetten of de extra optie voor wijnglazen. Verder is het praktisch dat er meerdere programma's gekozen kunnen worden, afhankelijk van de vaat die je er in hebt staan.
Wat wij zelf ook prettig vinden is dat de tijd op de grond verschijnt, waardoor je weet hoe lang de vaatwasser nog nodig is. Bij onze inbouw vaatwasser heb we wel wat aanpassingen moeten doen om dit te kunnen zien, aangezien onze vaatwasser hoog zit.
Wat ons verder gelijk opviel is dat deze vaatwasser erg stil is als hij aan staat.

Pluspunten

• Goed schoon
  • Goed droog, ook plastic!
  • Veel wasprogramma's
  • Tijdsindicatie

Engelsman 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stille Siemens

De nieuwe Siemens vaatwasser nu een paar keer gebruikt. Vooral het korte programma, want een tijdsduur van 2 à 3 uur komt nog erg lang over. Zal dus even wennen zijn om het eco programma daadwerkelijk te gebruiken. De machine is erg stil. Wel blijft er na gebruik nog condenswater in de machine achter. Vaat is wel droog, dus nog even kijken of dit zo blijft bij de gebruik van de andere programma's.

Pluspunten

• stil
  • duidelijke programma's

Vlug 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat...goed schoon....perfecte droogtechniek

Goed product met veel mogelijkheden .eenvoudig te bedienen...veel ruimte voor bestek...licht intern is prettig bij in en uitruimen

Pluspunten

• Drogen

Minpunten

• Stilheid

H 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser ziet er degelijk uit. Helaas nog niet gebruikt.

Prima produkt, gekozen op basis van beoordeling van de Consumentenbond. Als beste uit de testen gekomen. Moet alleen nog ingebouwd worden.

Henk Bragonje 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Komt er kurkdroog uit.

Goede indeling van de laden en korf, zeer stil en de juiste mogelijkheid aan programma,s.
Was komt er droog uit.

Pluspunten

• Droog

P.J. Witteveen 16-12-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens SN69M052NL

Deze vaatwasser sinds enige dagen in gebruik en hij bevalt uitstekend.
Mooi design en wast en droogt voortreffelijk. Ook plastic bekers en bestek zijn na afloop kurkdroog.
Hij is erg stil in gebruik en een leuke gadget is de projectie van het programma en de tijdsduur op de vloer.
Al met al een uitstekende keus gemaakt voor deze Siemens al is het niet de goedkoopste.

H.A.G. Kools 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een fijne vaatwasser!! Meer zeggen is niet nodig.

Een hoge kwaliteit met een bijzonder fijn gebruikersgemak met veel mogelijkheden.
Vaat is prefect schoon en droog .
Daarbij is de vaat wasser bijzonder stil.
Hoge kwaliteit voor een goede prijs.
Een echte aanrader.

H. Kools

Pluspunten

• Mooie/fijne uitvoerig
  • Prima schone vaat
  • Prima droge vaat
  • Duidelijke display op keukenvloer
  • Zeer stille machine

Minpunten

• Indeling voor grote wijnglazen even zoeken.

weekers 09-12-2016 Product paar weken in bezit

droogt fantastisch

Ik ben zeer tevreden met deze vaatwasmachine. Ik hoef niets meer na te drogen. Het meest blij ben ik met het verschuifbare mandje en dat alle rekjes platgelegd kunnen worden waardoor je veel ruimte hebt voor grotere vaat.

Pluspunten

• niets meer nadrogen
  • verstelbare mandjes en rekjes

Minpunten

• irritant zoemend geluid tijdens gedeelte wasproces

siemens fluisterstil 09-12-2016 Product paar weken in bezit

fluisterstil

Het is een mooie vaatwasser die ook nog eens heel stil zijn werk doet.
Ik heb hem gekozen omdat hij zo stil is. Maar ook heb ik bewust gekozen om het apparaat bij een plaatselijke dealer te kopen en niet zoals tegenwoordig vaak gebeurt, via internet. Ook de service van een plaatselijke dealer vind ik heel belangrijk. Kortom ik ben er heel blij mee.

Ronald 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Alleen maar positief

De vaatwasser hebben we nu 2 dagen in ons bezit en al vanaf het uitpakken zijn we er enthousiast over. De installatie hebben we zelf gedaan en was prima te doen dankzij de duidelijke handleiding. Na de deur geopend te hebben kom je het eerste pluspunt tegen: de interne blauwe verlichting. Niet noodzakelijk, maar wel erg handig. De bediening van de knoppen is ook vrij logisch. De wasresultaten zijn ook zeer goed te noemen. De toekomst zal moeten uitwijzen of alle programma's een zeer goed resultaat geven, maar daar hebben we alle vertrouwen in.

Pluspunten

• verlichting
  • bedieningseenvoud
  • flexibiliteit indeling