Bosch SMI87TS01N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMI87TS01N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Tonny 27-01-2016

Glanzende wasresultaat.
Ruime mogelijkheden maar los spoelprogramma ontbreekt.
Bedieningshandleiding onduidelijk.
Prima indeling mn.instelbaar bovenste spoelrek + verlichting boven in machine.
Zeer stille machine

Gerrie 10-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMI87TS01N

een prachtige machine, makkelijke bediening, veel gebruiksgemak en erg geluidsarm, wat handig is in een open keuken.

dik 10-12-2015
Geschreven voor: Bosch SMI87TS01N

Ik heb al eerder een bosch gehad en ben daar tevreden over. Prima prijs kwaliteit verhouding. Nu werd het tijd voor een nieuwe en deze heeft ook weer de zeer stille uitvoering.

Arend 05-09-2015

Geruisloos, energiezuinig.

Standaard programma's duren vrij lang, maar je hebt de keuze voor een snelprogramma

Mirthe77 07-07-2015
Geschreven voor: Bosch SMI87TS01N

Mooie, stille afwasmachine alleen erg jammer dat de vaat er vaak erg nat uitkomt, zodat ik alsnog de theedoek moet pakken. Ook moet je goed opletten met de stelen van koekenpannen. Die kunnen snel door de onderste korf steken waardoor de sproei-arm niet goed kan draaien. Korf-onderdelen zijn naar believen in gedeeltes neerklapbaar, zodat je alle afwas makkelijker kwijt kan.

Mirthe77 07-07-2015

p.s. duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niet zeggen, daarvoor heb ik hem tekort, maar ik hoop dat hij ook jaren meegaat net zoals mijn vorige afwasmachine van het merk Siemens waar alles wel kurkdroog uitkwam.

Mirthe77 11-12-2015

Helaas al 2 reparaties gehad: hij maakte een 'loeigeluid' bij het water in de machine pompen en er was een plastic lipje afgebroken in het handvat.

hanno 1949 01-04-2015
Geschreven voor: Bosch SMI87TS01N

geweldige machine zeer stil en zuinig
nog nooit z,n fijne afwasmachine gehad.
Kan hem iedereen aanbevelen prijs /kwaliteit is geheel in balans.

mva1 18-02-2015
Geschreven voor: Bosch SMI87TS01N

Nieuwste model vaatwasser met tiptoetsen en TFT informatiescherm aan de buitenkant. Het wasresultaat is nog even afwachten, op zich wordt de vaat goed schoon maar meestal niet helemaal droog, ook niet met de functie extra drogen aan. Wel veel mogelijkheden om in te stellen. En je kunt per instelmogelijkheid op de i van info drukken, dan krijg je aanvullende uitleg en dat is handig. Het scherm aan de voorkant laat zien waar de vaatwasser mee bezig is, en wat de eindtijd wordt. Ziet er strak uit in onze keuken, we konden niet anders dan half geïntegreerd kiezen, maar had liever niet zicht op allerlei knopjes en lampjes. Display kun je ook uitschakelen. Korven kunnen ook in hoogte versteld worden wat handig is bij lange wijnglazen. Consequentie is dan wel dat je onderin op moet letten niet iets te hoogs er in te zetten want dan draait de sproeiarm niet meer.