Bosch SMI87TS01N - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
41 dB

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

anmabis 26-04-2016

Prachtig Bosch product

Prachtig design, aanwinst in de keuken:)
Doet zijn werk op de achtergrond in stilte:)
Wast perfect schoon:)
Is vergeleken met mijn vorige Bosch vaatwasser niet zo gemakkelijk ingedeeld (qua rek stevigheid is hij iets minder dan de vorige) maar dat zal wel komen door de jonge generatie ontwerpers die hun eigen stempel willen drukken en daardoor perse een verandering (moeten) aanbrengen:(
De afknapper is het droog resultaat, dat valt zonder meer tegen, alleen met het openzetten van de deur als het programma is afgelopen is het resultaat goed. Maar ja, je bent natuurlijk niet altijd thuis:(
En het gevolg van het design van de rekken en bestekbak is dat de waterdruppels blijven hangen wat betekent als je ze aanraakt er meteen druppels afvallen die op de schone vaat terecht komen:(
Maar verders niets dan lof:)

Steeldancer 22-04-2016

Prima apparaat

Heb hem nu twee weken in gebruik, en ben er zeer tevreden over.
Nagenoeg geluidloos, en een prima schone vaat

Tonny 27-01-2016 Product paar dagen in bezit

Glanzende wasresultaat.
Ruime mogelijkheden maar los spoelprogramma ontbreekt.
Bedieningshandleiding onduidelijk.
Prima indeling mn.instelbaar bovenste spoelrek + verlichting boven in machine.
Zeer stille machine

Gerrie 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

een prachtige machine, makkelijke bediening, veel gebruiksgemak en erg geluidsarm, wat handig is in een open keuken.

dik 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb al eerder een bosch gehad en ben daar tevreden over. Prima prijs kwaliteit verhouding. Nu werd het tijd voor een nieuwe en deze heeft ook weer de zeer stille uitvoering.

Hettyheimeriks 24-09-2015

Super afwasmachine

Geen afspoelen meer nodig. Alles is super schoon. Het apparaat is bijna geruisloos. Er zit zelfs verlichting in bij de besteklade heel handig

Arend 05-09-2015 Product paar dagen in bezit

Geruisloos, energiezuinig.

Standaard programma's duren vrij lang, maar je hebt de keuze voor een snelprogramma

Mirthe77 07-07-2015 Product kwartaal in bezit

Mooie, stille afwasmachine alleen erg jammer dat de vaat er vaak erg nat uitkomt, zodat ik alsnog de theedoek moet pakken. Ook moet je goed opletten met de stelen van koekenpannen. Die kunnen snel door de onderste korf steken waardoor de sproei-arm niet goed kan draaien. Korf-onderdelen zijn naar believen in gedeeltes neerklapbaar, zodat je alle afwas makkelijker kwijt kan.

Mirthe77 07-07-2015

p.s. duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niet zeggen, daarvoor heb ik hem tekort, maar ik hoop dat hij ook jaren meegaat net zoals mijn vorige afwasmachine van het merk Siemens waar alles wel kurkdroog uitkwam.

Mirthe77 11-12-2015

Helaas al 2 reparaties gehad: hij maakte een 'loeigeluid' bij het water in de machine pompen en er was een plastic lipje afgebroken in het handvat.

hanno 1949 01-04-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
geweldige machine zeer stil en zuinig
nog nooit z,n fijne afwasmachine gehad.
Kan hem iedereen aanbevelen prijs /kwaliteit is geheel in balans.

mva1 18-02-2015 Product paar dagen in bezit

Nieuwste model vaatwasser met tiptoetsen en TFT informatiescherm aan de buitenkant. Het wasresultaat is nog even afwachten, op zich wordt de vaat goed schoon maar meestal niet helemaal droog, ook niet met de functie extra drogen aan. Wel veel mogelijkheden om in te stellen. En je kunt per instelmogelijkheid op de i van info drukken, dan krijg je aanvullende uitleg en dat is handig. Het scherm aan de voorkant laat zien waar de vaatwasser mee bezig is, en wat de eindtijd wordt. Ziet er strak uit in onze keuken, we konden niet anders dan half geïntegreerd kiezen, maar had liever niet zicht op allerlei knopjes en lampjes. Display kun je ook uitschakelen. Korven kunnen ook in hoogte versteld worden wat handig is bij lange wijnglazen. Consequentie is dan wel dat je onderin op moet letten niet iets te hoogs er in te zetten want dan draait de sproeiarm niet meer.