Bosch SMV95M30NL - Reviews

Maximale belading
13 couverts

LS 17-07-2016 Product paar weken in bezit

Degelijk apparaat

Dit apparaat is sinds een paar weken in gebruik genomen en bevalt tot nu toe goed. Deze vaatwasser doet gelukkig de twee belangrijkste dingen die een vaatwasser hoort te doen en dat zijn schoonmaken en drogen. Ons vorige vaatwasser van AEG deed dit beide niet. Ook kunnen bij deze vaatwasser de borden direct naast elkaar gezet worden, in plaats van dat je een ruimte er tussen open moet laten omdat het anders niet schoon wordt. Tevens is de vaatwasser een stuk stiller. De display met tijd op de grond is erg handig! Ik beveel dit apparaat zeker aan.

Ruud 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch volgeintegreerde vaatwasser SMV95M30NL

Deze Bosch inbouw vaatwasser hebben we gekocht ter vervanging van een Bosch vaatwasser die ruim 15 jaar trouwe dienst had gedaan. Deze vaatwasser is erg stil, projecteert op de grond met welk programma hij bezig is, hoe ver hij is en wat de resttijd is. Enorm handig. En qua indelingsmogelijkheden is deze vaatwasser een waar genoegen. Ook is hij zeer gebruikersvriendelijk. Wil je geen uitzoekwerk? Kies voor het automatische programma en de vaatwasser zoekt zelf uit wat het beste past. Door de sensoren die o.a. de vervuiling van het water meet is hij ook nog eens zuinig met water. Helemaal top en zeker voor het aankoop bedrag. Zeer goede prijs prestatieverhouding.

kwok4567 20-06-2016 Product maand in bezit

goed afwasser

zeer stil en mooie schoon afwassen, ook de snelle programma werkt perfect, binnen 30 minuten zijn de afwas prima schoon.

JVzvrt 05-06-2016 Product paar dagen in bezit

installatie

We hebben deze machine net een paar dagen (gekocht bij Bemmel & Kroon). Het installeren ging prima. Je merkt meteen dat het allemaal een stuk degelijker is dan de Wirlpool die eruit ging. Heldere installatietekening en alles zat er bij.
Hij heeft nu een keer gedraaid en dat deed hij prima. Maar ja dat had ik ook niet anders verwacht... De indeling geeft veel mogelijkheden om je spullen in de vaatwasser te krijgen. Ook de tijdsindicatie op de grond is super handig. Evenals de autostand. Die zorgt voor een (veel) korter programma als de vaat niet te vies is (zoals ons eerste rondje)
Vooralsnog dus erg tevreden, zowel over de machine als Bemmel & Kroon (ordernummer CRQ538492).

NOvW 19-06-2016

Even een vraag; Zat er een frontpaneel/deur bij, of heb je deze apart moeten aanschaffen. En zo ja waar, bij wie heb je het front aangeschaft?

JVzvrt 20-06-2016

Het frontpaneel moet je zelf kopen/maken. Wij hebben er een van de ikea.
Maar al het montage materiaal zit er wel bij. Die feitelijk heb je niet meer nodig dan een plank van de juiste afmeting (en je smaak) plus een handvat natuurlijk.
p.s. nu een maandje later nog altijd erg tevreden.

NOvW 21-06-2016

Dank voor je reactie. Ikea verkoopt tegenwoordig alleen nog "glij-fronten" van 80cm hoog. Dit past dus niet op de Bosch. Ik ga verder zoeken naar een front.

Fam. Bajec 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Blij met mijn nieuwe Bosch vaatwasser

Wij zijn erg tevreden over onze Bosch vaatwasser. Hij ziet er mooi uit en wast goed schoon. Ook is hij prettig eenvoudig in het gebruik. De vaat komt er stralend uit, en is meteen goed droog. Na een paar weken zijn wij er al helemaal aan gewend!

Pluspunten

• schoon
  • stil

Pullens 07-01-2017 Product paar weken in bezit

erg stil en wast prima schoon

prima machine die erg stil is vooral de display die op de grond projecteert wat de machine doet en hoe lang het programma nog duurt is ideaal

Pluspunten

• projectie
  • stil

Minpunten

• ruimte boven te laag voor wijnglazen

Linda 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Bosch SMV95M30NL

Na 12 1/2 jaar een AEG vaatvasser naar volle tevredenheid gebruikt te hebben,nu gekozen voor de Bosch SMV95M30NL.Nu 14 dagen in gebruik. Erg stil en gebruiksvriendelijk.Ik hoop dat ook deze vaatwasser zolang meegaat.

Pluspunten

• schoon
  • droog
  • ruim
  • degelijk
  • variabele indeling

Minpunten

• geen binnenverlichting

VHG 01-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooie compact stille inbouw vaatwasser

Door zijn neerklapbare rekjes en in hoogte instelbare mand geschikt voor alle soorten vaat.
Programma's makkelijk te bedienen ook korte programma's zelf instellen van tijd ook mogelijk.
De programma's duren wel veel langer dan onze vorige bosch vaatwasser. Het programma wordt op de vloer geprojecteerd.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Je kunt er veel in kwijt
  • Projectie vh programma op de vloer
  • Vrij stil

Minpunten

• Programma's duren lang

Ruth 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Handige afwasmachine met resttijd indicatie

Na vooronderzoek hebben we deze vaatwasser van Bosch gekocht. Hiervoor hadden we een Smeg welke niet altijd goed schoon waste en waarin onze (nieuwe) grote borden niet pasten waardoor we de helft dus alsnog met de hand moesten afwassen. In deze vaatwasser zijn de etages verstelbaar, de bestekkorf is verplaatsbaar en er zit een aparte besteklade in. Doordat de vaatwasser variabel is in te delen passen de borden nu wél in de vaatwasser en daarbij kan je m dus zo indelen dat hij geschikt is voor jouw specifieke spullen.
Er zitten allerlei extra programma's op dus dat is prima, alhoewel we eigenlijk altijd hetzelfde programma gebruiken. Een tweede belangrijke reden om voor deze te kiezen is het feit dat we een open keuken hebben en deze qua aantal decibel zeer stil is (44 decibel).
Als laatste projecteert deze vaatwasser de resttijd op de vloer. Totaal geen must natuurlijk, maar wel supercool!

Pluspunten

• verstelbare etages
  • verplaatsbare korfen
  • zeer stil
  • resttijd projectie op de vloer

Henk 26-12-2016 Product paar weken in bezit

gewoon echt goede vaatwasser

Maakt gewoon echt goed schoon. Ziet er ook echt goed, mooi en echt degelijk uit. Zou iets droger mogen na de machine klaar is. Inbouwen was iets ingewikkeld terwijl ik toch aardig veel technische kennis heb.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Degelijk.

Minpunten

• mag iets droger nog
  • niet makkelijk in te bouwen

Wineke 15-12-2016 Product paar dagen in bezit

Zuing, Stil en super schoon

Deze vaatwasser is stil, zuinig maar bovenal erg schoon.
Alle belangrijke info wordt met led-verlichting op de vloer geprojecteerd.

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • schoon

darealvegeta 13-12-2016 Product paar maanden in bezit

Bosch SMV95M30NL

Een geweldig apparaat!
De resttijd indicator welke op de vloer projecteert is erg handig. Zowel was als droog resultaat perfect! Wij hebben niets voor niets alles van Bosch, Duitse degelijkheid!

Alexander 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en veelzijdig

Met name gekocht vanwege de prijs en het geluidsniveau. Is een hele stille vaatwasser en zeker goed bij een open keuken. Veel mogelijkheden in het aantal programma's en geeft de resterende tijd helder aan.

• Veelzijdig
  • Droog
  • Makkelijk te installeren

Martin 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser

Nadat de vorige vaatwasser defect was gegaan, gekozen voor een Bosch. Wat een rust! En een resttijd indicatie op de vloer.

Pluspunten

• 44db, erg stil
  • Resttijd indicatie op de vloer

John 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima keuze

De vaatwasser voldoen aan de verwachtingen; de vaat is zeer schoon. De projectie op de vloer is ook erg handig

Van der Doelen 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie degelijke vaatwasser

Zeer mooie degelijke vaat wasser, stevige rekjes, neerklapbare houders van borden, goede indeling, onder is het rekje voor het bestek verschuifbaar.
De resttijd en de actie van de vaatwasser tijdens het wasprogramma word heel duidelijk op de grond weergegeven je weet zo precies hoelang het programma nog duurt.
Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen. Tot nu toe nog geen minpunten.

Pluspunten

• Stevige rekjes
  • Bestekbak verschuifbaar
  • Resttijd op grond met lampje
  • Borden rekjes neerklapbaar

Richard Bakker 15-11-2016 Product paar weken in bezit

BOSCH SMV95M30NL

Prima vaatwasser, goede prijs kwaliteit verhouding. Programma en tijden via slimme verlichting op de vloer geprojecteerd. Vaatwasser is stil en alle knoppen zien en voelen zeer deugdelijk. Ook de bestekbak is gemakkelijk overal te plaatsen door uitgekiende uitsparingen, zodat ie overal geplaatst kan worden. Vaatwasser aangeschaft bij Keukenloods, goede ervaring mee.

• Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Fijne vaatwasblokje houder.

Minpunten

• Geen verlichting inside

Gaby 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser, snel & stil

Simpele, snelle en stille vaatwasser. Onze vorige Bosch hield er na meer dan 13 jaar mee op, en tot die tijd geen enkele probleem mee gehad. Vandaar weer een Bosch

Pluspunten

• geen overbodige knoppen
  • stil
  • programma vaak sneller klaar dan standaardtijd

Minpunten

• nog niet ontdekt

D. v.d. Ven 20-10-2016 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden

Gebruiksvriendelijke vaatwasser met zeer praktische indeling; bestekkorf is te verschuiven over de bordenhaakjes, inklapbare haakjes e.d. Erg handig is dat als de vaatwasser aan staat, de resterende tijd op de vloer wordt geprojecteerd. Zeker omdat hij weinig geluid maakt. De vaat komt er zeer schoon uit.

Blokhuis 18-10-2016 Product paar maanden in bezit

Niet tevreden

Sinds enkele maanden deze vaatwasser in huis, totaal niet tevreden en spijt.
Je kan de indeling veranderen maar dat schiet niet echt op.
De drinkglazen kunnen er niet goed in en vallen steeds om en staan dan vol met water, totaal niet over nagedacht door de ontwerpers van Bosch. Eco stand slaat nergens op en duurt veel te lang en is gewoon onzin. Zet de machine op vol vermogen en het resultaat komt in de buurt van onze oude boschvaatwasser waar wij 16 jaar mee gedaan hebben. Nee het is niet meer de machine van toen en er zit te veel onzin op voor het mileu wat niet werkt en er alleen maar voor de regelgeving op zit.

Pluspunten

• speedstand
  • lampje op de vloer

Minpunten

• slechte indeling
  • niet goed droog