Bosch SMV95M30NL - Reviews

Maximale belading
13 couverts

Boudewijn 29-08-2016 Product paar weken in bezit

Mooie stille vaatwasser

Stil, mooi en makkelijk te bedienen vaatwasser met uitgebreide mogelijkheden.
Ook de ingebouwde beamer die de status van het apparaat aangeeft, is erg leuk.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening.
  • Weinig geluid

Martin W 26-08-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser Bosch SMV95M30NL

De eerste ervaringen zijn: makkelijk aan te sluiten, stille vaatwasser, schone en droge vaat, handige lade-/vakindeling zowel onder als boven

Pluspunten

• stil
  • schoon en droog vaatwerk

Minpunten

• lange duur Eco programma

Fam van Os 01-08-2016 Product jaar of meer in bezit

gemak dient de mens

we hebben in ons huis deze vaatwasser al meerdere jaren hij werkt al die tijd perfect, dus nog nooit extra kosten gehad en iedere dag een schone vaat......

LS 17-07-2016 Product paar weken in bezit

Degelijk apparaat

Dit apparaat is sinds een paar weken in gebruik genomen en bevalt tot nu toe goed. Deze vaatwasser doet gelukkig de twee belangrijkste dingen die een vaatwasser hoort te doen en dat zijn schoonmaken en drogen. Ons vorige vaatwasser van AEG deed dit beide niet. Ook kunnen bij deze vaatwasser de borden direct naast elkaar gezet worden, in plaats van dat je een ruimte er tussen open moet laten omdat het anders niet schoon wordt. Tevens is de vaatwasser een stuk stiller. De display met tijd op de grond is erg handig! Ik beveel dit apparaat zeker aan.

Ruud 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch volgeintegreerde vaatwasser SMV95M30NL

Deze Bosch inbouw vaatwasser hebben we gekocht ter vervanging van een Bosch vaatwasser die ruim 15 jaar trouwe dienst had gedaan. Deze vaatwasser is erg stil, projecteert op de grond met welk programma hij bezig is, hoe ver hij is en wat de resttijd is. Enorm handig. En qua indelingsmogelijkheden is deze vaatwasser een waar genoegen. Ook is hij zeer gebruikersvriendelijk. Wil je geen uitzoekwerk? Kies voor het automatische programma en de vaatwasser zoekt zelf uit wat het beste past. Door de sensoren die o.a. de vervuiling van het water meet is hij ook nog eens zuinig met water. Helemaal top en zeker voor het aankoop bedrag. Zeer goede prijs prestatieverhouding.

kwok4567 20-06-2016 Product maand in bezit

goed afwasser

zeer stil en mooie schoon afwassen, ook de snelle programma werkt perfect, binnen 30 minuten zijn de afwas prima schoon.

JVzvrt 05-06-2016 Product paar dagen in bezit

installatie

We hebben deze machine net een paar dagen (gekocht bij Bemmel & Kroon). Het installeren ging prima. Je merkt meteen dat het allemaal een stuk degelijker is dan de Wirlpool die eruit ging. Heldere installatietekening en alles zat er bij.
Hij heeft nu een keer gedraaid en dat deed hij prima. Maar ja dat had ik ook niet anders verwacht... De indeling geeft veel mogelijkheden om je spullen in de vaatwasser te krijgen. Ook de tijdsindicatie op de grond is super handig. Evenals de autostand. Die zorgt voor een (veel) korter programma als de vaat niet te vies is (zoals ons eerste rondje)
Vooralsnog dus erg tevreden, zowel over de machine als Bemmel & Kroon (ordernummer CRQ538492).

GrootM 03-06-2016 Product paar weken in bezit

Een kwalitatief en degelijk produkt

Een kwalitatief en degelijke vaatwasser die uiterst stil is, schoon wast en goed droogt. De 10 jaar garantie tegen doorroesten van de kuip is al een voorbeeld van de hoge kwaliteit. De geprojecteerde indicatie van de resttijd is handig. Er zijn voldoende wasprogramma's en bij sommige producten is de extra droog functie praktisch. Het inruimen is eenvoudig door de in- en uitklapbare mogelijkheden. 100% gebruiksgemak.

Conclusie: een aanrader!

paulsl 24-03-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige vaatwasser

Wat een geweldige vaatwasser en wat een rust.
Heel erg stil en alles goed schoon.
De indeling is perfect er past meer in dan onze vorige.
Resttijd dat op de vloer schijnt is erg handig.
Keukenloods bedankt voor het advies om deze vaatwasser te nemen.

Ppsrmb 14-03-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser!

Werd door keukenloods netjes op tijd afgeleverd en verder zelf ingebouwd. Dat ging eigenlijk vrij eenvoudig.

In het begin natuurlijk altijd even wennen aan de nieuwe indeling, maar dat was na een paar keer al helemaal in orde.
De vaat kwam er de eerste keer vrij nat uit, maar na wat gegoole raadde men toch gebruik van glansmiddel aan en dat helpt ontzettend. Het komt er nu netjes helemaal droog uit.

Handig de projectie op de grond, kan je toch even snel zien hoe lang hij nog moet.

Al met al tot nu toe super tevreden.

Arthurdeboer 19-02-2016 Product paar weken in bezit

Prima vaatwasser, met voldoende mogelijkheden. Deze vaatwasser gekozen vanwege de reviews dat hij stil zijn werk doet. Dat klopt ook. We hebben een half open keuken en horen de vaatwasser wel, maar niet storend. Eventueel programma uit te stellen zodat de vaatwasser later start.
Het drogen is wel een ding, je moet de onderkant van kopjes en bakjes (die met de onderkant naar boven zijn gericht uiteraard) wel even nadrogen voordat je de vaatwasser uitruimt. Er blijft dus wel wat water in de kopjes zitten. Extra droog functie lost dat een beetje op, dan is het meeste wel volledig droog.

Martin R 16-02-2016 Product kwartaal in bezit

Machine bij Keukenloods.nl aangeschaft en direct geleverd. Goedkopere gekocht doch duurdere geleverd (€130) zonder bijbetaling.Geweldig. De machine draait bij ons iedere dag en met goed resultaat. De vaat is goed droog en helemaal geweldig is de variabele indeling, dit was bij de andere machine waardeloos. De digitale aanduiding op de vloer is handig want zo weet iedereen dat de machine dan draait en dus de deur niet open mag. Zeker ook omdat je de vaatwasser bijna niet hoort draaien. Geweldige vaatwasser en de duurzaamheid schatten we op 8 nav onze ervaring met onze Bosch-wasmachine die al jaren tot volle tevredenheid draait.

wilma 16-02-2016 Product maand in bezit

Heel blij mee. Plus punten voor mij: flexibele indeling, de projectie op de grond, waarin eindtijd en programma staat gemeld. en dat hij automatisch uitgaat en niet standy blijft. Hij wast perfect schoon. heb nog niet iets negatiefs kunnen ontdekken. Happy

menno 13-02-2016 Product paar dagen in bezit

7,4
Mooie degelijk en rustige machine zonder te veel toeters en bellen
Ook de resttijd indicatie op de vloer is mooi helder.
makkelijk, stevige rekken

Jaap 04-02-2016 Product maand in bezit

Deze vaatwasser is een grote verbetering ten opzichte van mijn vorige vaatwasser. De vaat komt er, zonder voorspoelen, schoon en droog uit. Zelfs op het eco programma. Een extra pluspunt is het korte programma van 25 minuten welke ideaal is voor glazen/kopjes/schoteltjes tijdens de feestjes. Daarnaast is het display op de grond een leuke gadget.

Rob 28-01-2016 Product paar dagen in bezit

Waanzinnig goede vaatwasser met heel veel ruimte en zeer goede prestaties.ziet er prima uit en de indeling en ruimte in de vaatwasser is perfect.

legrand 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

na maandenlang vieze vaat de knoop doorgehakt en deze nieuwe vaatwasser aangeschaft. meteen blij :)
vaat zeer schoon, handig in te delen , eenvoudig te bedienen

Hanneke van Haandel 25-01-2016 Product paar weken in bezit

Erg blij met de flexibele indelingsmogelijkheden van dit apparaat, zeer geluidsarm en prima afwasresultaat.
Aanrader

Dick Metsch 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijk te bedienen vaatwasser, indeling aanpasbaar. Leuk is at de programmavoortgang te volgen is door middel van lichtprojectie op de vleor

Fam.Pruim 14-01-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een super machine....zuinig in gebruik. Bestekmand is overal te plaatsen. Zeer stille machine! Vaat komt er super schoon uit! Wasprogramma s zijn te halveren qua tijd (66%) korter in duur.
Je kunt zelfs voor extra drogen kiezen....echt een aanrader!! En leuke is tijdsindicatie wordt geprojecteerd op de vloer zodat je altijd weet hoe lang de machine nog moet! Hebben een whirlpool en bauknecht gehad en die waren echt beduidend minder! Via kieskeurig.nl besteld...hadden eerst een andere bosch besteld, maar die was niet meer te leveren... Werd ons deze duurdere machine toegezonden zonder bij hoeven te betalen....verschil toch een €140,- TOP service. Ons ordernummer kieskeurig.nl was VK511570