Bosch SMV84L10EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV84L10EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rein 15-02-2017

Werkt vrijwel zonder geluid

Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Ik vind mijn Bosch vaatwasmachine helemaal geweldig. Niet alleen omdat hij vrijwel zonder geluid werkt maar ook omdat er een eco programma op zit. Dat laat ik 's nachts draaien. Het is een zeer zuinig programma en ik heb me laten vertellen dat dit programma beter voor het milieu is dan zelf afwassen!
Ik ben ook buitengewoon blij met mijn wijnglazenrek. Er kunnen dus ruim 6 wijnglazen met lange steel in en ook nog een ovenschaal. De bediening is zo eenvoudig dat ik zelfs de gebruiksaanwijzing niet heb hoeven lezen.
Last but not least............. Hij wast hartstikke goed schoon !!!

Pluspunten

• wast heel schoon
  • eenvoudig te bedienen
  • eco programma

Karin 05-02-2017

Fijne indeling

Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Fijne indeling, bestekbak te verschuiven waardoor meer ruimte voor grote pannen. De bovenste lade is verstelbaar. Makkelijk te bedienen, eco-programma erop. Kortom goede vaatwasser.

Pluspunten

• fijne indeling
  • eco programma

Ton 27-01-2017

Zeer geluidsarm

Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

In ons vorig huis hadden wij ook al een Bosch vaatwasser. Na eenmaal de afwas gedaan te hebben in de nieuwe woning met een Pelgrim gelijk besloten weer een Bosch te kopen. Schone vaat en een oase van rust qua geluid. Volgende wordt weer een Bosch

Pluspunten

• Stevige machine
  • Schone vaat
  • Zeer geluidsarm

Van dalen 17-01-2017

Lekker stil, goed was reseltaat

Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

We zijn zeer tevreden onze vorige vaatwasser was ook een bosch. We zouden zeker tegen anderen zeggen wat we er van vinden en zeker aan bevelen.

Pluspunten

• Stil
  • Goed was reseltaat

John 14-12-2016

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Deze vaatwasser gekocht op advies van dealer, na speurwerk op internet kwam deze machine zeer goed uit diverse testen. Het is de SMV84L10EU.
Nu een week in gebruik en een zeer goed resultaat op een programma van 55 min. Het komt er glanzend en zeer droog uit. Ik zou deze machine zeker aanbevelen.

ingrid 08-11-2016

een stille eco vaatwasser , met vele mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

ik wilde een goede zuinige vaatwasser , die langdurig meegaat en intensief gebruikt kan worden !
duidelijke en makkelijk in gebruik , zonder teveel onnodige knoppen

Pluspunten

• zuinig
  • geluidsarm
  • werkt prettig

Minpunten

• duurdere klasse maar dan heb je ook wat !
  • lang eco progamma , die je wel in kan korten

Burgers 28-09-2016

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Ik heb deze vaatwasser nu twee maanden en bevalt prima. Het is een goed apparaat voor een redelijke prijs. Zeer stil en gebruikersvriendelijk.
Leuk detail is het bestekrekje onder dat je naar links en rechts kan schuiven.

Pluspunten

• Stil

Toos 27-08-2016

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Zeer schone vaat en macine maakt geen lawaai in de keuken.
Hierdoor zeet aan te bevelen.
Ook zeer te vreden over de aflevering en plaatsing van deze vaatwasser

Pluspunten

• Zeer schone vaat

John Peeters 16-08-2016

Bediening

Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Prima bediening. Het bedieningsgedeelte is duidelijk en heeft niet te veel toetsen. Verder werkt de vaatwasser goed. Dus geen klagen.

fjm 03-12-2015
Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Nog niet zo lang in mijn bezit, maar ik ben zeer tevreden. Stil en wast schoon en droogt goed. Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niets zeggen.

Randy 29-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Een ideale machine voor een acceptabele prijs.
Goed wasresultaat met een eenvoudig bedieningspaneel met extra mogelijkheden voor versneld wassen, extra drogen, uitgestelde starttijd etc.

emjece 26-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Goede machine voor een redelijke prijs. Nog niet veel meer over te zeggen na een korte tijd gebruik.

Hendrik Jan 24-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Wij zochten een nieuwe afwasmachine, niet te duur maar toch goed. Deze werd ons geadviseerd en inderdaad, wij zijn heel tevreden over de Bosch wasmachine, makkelijk te bedienen en wast super goed schoon!

Gerrit van Meer 24-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Het is een goed apparaat. Ik heb het nu een paar weken in huis en ik kan niet anders zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Rustig geluid met wassen en spoelen. Materiaal is degelijk. Fijne indeling voor de vaat.Er zijn voldoende mogelijkheden voor de programmering. De vaat komt er glanzend en droog uit. Het opentrekken van de deur is redelijk zwaar, maar is geen probleem.

Jan 19-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Goed apparaat, doet zeker wat het moet doen met als enige opmerking dat alles van kunststof (plastic opbergdozen bijv.) altijd nat uit de machine komt. Over duurzaamheid wil ik me na gebruik van 2 weken nog niet vastleggen, vandaar de keuze nvt.

broekies 15-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Deze vaatwasser heeft een kunststof binnenkuip en er verschijnt een rood lampje op de vloer als hij aanstaat.
Stille vaatwasser wat erg fijn is als hij deel uitmaakt van je woonkamer.
Nu twee keer gebruikt maar super blij ermee.
Wilde geen dure vaatwasser en deze is door de Bosch actie (8 jaar garantie) voor ons de beste keuze omdat de vorige Siemens vaatwasser na een dure reparatie en 7 jaar trouwe dienst er volledig mee stopte.

Yzendoorn 09-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

We hebben nu alle keukenapparatuur vervangen door Bosch, waarbij we als laatste de vaatwasser hebben vervangen. Heerlijk. Hij is stil, zuinig en wast perfect schoon. Gebruikersgemak is onovertroffen. Met een paar toetsen zoveel mogelijkheden genereren is voortreffelijk.

Fer 07-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Makkelijk te installeren en te bedienen. Lekker stil en de vaat wordt mooi schoon. De indeling is makkelijk met de verschuifbare bestekbak en opklapbare rekjes.

vetrouwen 07-11-2015
Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

na 15 jaar de bosch afwasmachine tot volle tevredenheid te hebben gebruikt nu weer een boschmachine waarin we weer met vol vertrouwen gaan afwassen.

Jan Blonk 31-10-2015
Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Een vertrouwd product van een degelijk merk laat mij en de vaatwas niet onberoerd. Schone vaat in een nagenoeg geluidsarme machine in een open keuken.

Loek 25-10-2015
Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Te kort in bezit om de duurzaamheid te beoordelen. Veel mogelijkheden in keuze wasprogramma's incl de eco stand die wij veel gebruiken. Onze vorige machine was ook een Bosch. Daarom kozen wij wederom een Bosch vaatwasser

R. de Jong 15-06-2015
Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Prima resultaat, hoognodige functies aanwezig en wasresultaat is prima voor een instapmodel. Vooral icm 8 jaar zekerheid/garantie een goede aankoop.

mjp hermans 04-06-2015
Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Net een paar dagen geplaatst maar wast en droogt goed maakt bovendien weinig geluid en makkelijk te bedienen.

Ditje60 27-04-2015
Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Stille machine, streeploos resultaat.
Vooral de extra functies zijn ideaal!

Het korte programma zal waarschijnlijk veel gebruikt gaan worden met verjaardagen als er veel kopjes en glazen achter elkaar gereinigd moeten worden bij onze grote familie.

En de zeer flexibele indeling is een geweldige uitvinding.

Henk Bruntink 05-04-2015
Geschreven voor: Bosch SMV84L10EU

Goede machine geeft een goed resultaat alleen bij de onder mand mis ik de twee neerklapbare rekjes welke in de oude uitvoering wel aanwezig waren daardoor kon je makkelijker stapelen.