Bosch SMV84L10EU - Reviews

Maximale belading
12 couverts

Burgers 28-09-2016 Product paar maanden in bezit

Prima vaatwasser

Ik heb deze vaatwasser nu twee maanden en bevalt prima. Het is een goed apparaat voor een redelijke prijs. Zeer stil en gebruikersvriendelijk.
Leuk detail is het bestekrekje onder dat je naar links en rechts kan schuiven.

Pluspunten

Toos 27-08-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser

Zeer schone vaat en macine maakt geen lawaai in de keuken.
Hierdoor zeet aan te bevelen.
Ook zeer te vreden over de aflevering en plaatsing van deze vaatwasser

Pluspunten

• Zeer schone vaat

John Peeters 16-08-2016 Product paar dagen in bezit

Bediening

Prima bediening. Het bedieningsgedeelte is duidelijk en heeft niet te veel toetsen. Verder werkt de vaatwasser goed. Dus geen klagen.

fjm 03-12-2015 Product paar dagen in bezit

Nog niet zo lang in mijn bezit, maar ik ben zeer tevreden. Stil en wast schoon en droogt goed. Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niets zeggen.

Randy 29-11-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Een ideale machine voor een acceptabele prijs.
Goed wasresultaat met een eenvoudig bedieningspaneel met extra mogelijkheden voor versneld wassen, extra drogen, uitgestelde starttijd etc.

emjece 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

7,4
Goede machine voor een redelijke prijs. Nog niet veel meer over te zeggen na een korte tijd gebruik.

Hendrik Jan 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Wij zochten een nieuwe afwasmachine, niet te duur maar toch goed. Deze werd ons geadviseerd en inderdaad, wij zijn heel tevreden over de Bosch wasmachine, makkelijk te bedienen en wast super goed schoon!

Gerrit van Meer 24-11-2015 Product paar weken in bezit

Het is een goed apparaat. Ik heb het nu een paar weken in huis en ik kan niet anders zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Rustig geluid met wassen en spoelen. Materiaal is degelijk. Fijne indeling voor de vaat.Er zijn voldoende mogelijkheden voor de programmering. De vaat komt er glanzend en droog uit. Het opentrekken van de deur is redelijk zwaar, maar is geen probleem.

Jan 19-11-2015 Product paar dagen in bezit

Goed apparaat, doet zeker wat het moet doen met als enige opmerking dat alles van kunststof (plastic opbergdozen bijv.) altijd nat uit de machine komt. Over duurzaamheid wil ik me na gebruik van 2 weken nog niet vastleggen, vandaar de keuze nvt.

broekies 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Deze vaatwasser heeft een kunststof binnenkuip en er verschijnt een rood lampje op de vloer als hij aanstaat.
Stille vaatwasser wat erg fijn is als hij deel uitmaakt van je woonkamer.
Nu twee keer gebruikt maar super blij ermee.
Wilde geen dure vaatwasser en deze is door de Bosch actie (8 jaar garantie) voor ons de beste keuze omdat de vorige Siemens vaatwasser na een dure reparatie en 7 jaar trouwe dienst er volledig mee stopte.

Yzendoorn 09-11-2015 Product paar weken in bezit

We hebben nu alle keukenapparatuur vervangen door Bosch, waarbij we als laatste de vaatwasser hebben vervangen. Heerlijk. Hij is stil, zuinig en wast perfect schoon. Gebruikersgemak is onovertroffen. Met een paar toetsen zoveel mogelijkheden genereren is voortreffelijk.

Fer 07-11-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te installeren en te bedienen. Lekker stil en de vaat wordt mooi schoon. De indeling is makkelijk met de verschuifbare bestekbak en opklapbare rekjes.

vetrouwen 07-11-2015 Product paar dagen in bezit

na 15 jaar de bosch afwasmachine tot volle tevredenheid te hebben gebruikt nu weer een boschmachine waarin we weer met vol vertrouwen gaan afwassen.

Jan Blonk 31-10-2015 Product paar dagen in bezit

Een vertrouwd product van een degelijk merk laat mij en de vaatwas niet onberoerd. Schone vaat in een nagenoeg geluidsarme machine in een open keuken.

Loek 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

Te kort in bezit om de duurzaamheid te beoordelen. Veel mogelijkheden in keuze wasprogramma's incl de eco stand die wij veel gebruiken. Onze vorige machine was ook een Bosch. Daarom kozen wij wederom een Bosch vaatwasser

R. de Jong 15-06-2015 Product paar weken in bezit

Prima resultaat, hoognodige functies aanwezig en wasresultaat is prima voor een instapmodel. Vooral icm 8 jaar zekerheid/garantie een goede aankoop.

mjp hermans 04-06-2015 Product paar dagen in bezit

Net een paar dagen geplaatst maar wast en droogt goed maakt bovendien weinig geluid en makkelijk te bedienen.

Ditje60 27-04-2015 Product paar dagen in bezit

Stille machine, streeploos resultaat.
Vooral de extra functies zijn ideaal!

Het korte programma zal waarschijnlijk veel gebruikt gaan worden met verjaardagen als er veel kopjes en glazen achter elkaar gereinigd moeten worden bij onze grote familie.

En de zeer flexibele indeling is een geweldige uitvinding.

Henk Bruntink 05-04-2015 Product paar dagen in bezit

Goede machine geeft een goed resultaat alleen bij de onder mand mis ik de twee neerklapbare rekjes welke in de oude uitvoering wel aanwezig waren daardoor kon je makkelijker stapelen.

Ton Smidt 11-02-2015 Product paar dagen in bezit

Als je eerst na ongeveer 19 jaar gedaan te hebben met een vaatwasser Siemens is dit na zo een lange tijd echt een verademing qua rust en comfort.