Bosch SMV93M70NL - Reviews

wit

8,9

Geers 17-08-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat

goede service en fijn in gebruik. Beantwoord an ons gebruik gemak. Geen glans middel nodig. Droof perfekt.

Cynthia 18-07-2016 Product kwartaal in bezit

Wast mooi en goed af, maar droogt zeer slecht!

Het is een mooie machine. Goede indeling, degelijk en wast goed af. Maar ben absoluut niet tevreden over het drogen. Droogt zeer slecht en er hangen/liggen altijd nog druppels op na het drogen. Dat had mijn oude Bosch helemaal geen last van...

de Jong 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima Vaatwasser

Lekker stil. De vaat is ook echt goed droog! Wij gebruiken geen blokjes maar poeder en glansspoelmiddel.

Cynthia 20-05-2016 Product kwartaal in bezit

Wast goed af, mooi resultaat, maar zeer slechte droging!

Ik vind dat de machine zijn wasprogramma goed doet, alles is mooi schoon en glanzend. Maar het droogprogramma vind ik erg slecht. De helft van de vaat is nog nat en er blijven druppels in hangen. Ik heb de waterhardheid en de toevoeging van glansmiddel goed ingesteld, dus daar kan het niet aan liggen.

Matthijs 28-02-2016 Product paar dagen in bezit

Dit is de beste vaatwasser die we ooit gehad hebben. Duurder, maar beter. Wast beter af dan de vorige en droogt ook beter.

Wieke 18-02-2016 Product kwartaal in bezit

Fantastische vaatwasser die perfect wast en droogt en heel weinig geluid produceert. Door de gedeeltelijk open keuken was dit voor ons een belangrijk criterium. Het was- en droogresultaat is een heel prettige bijkomstigheid.

JP de Wit 17-02-2016 Product paar weken in bezit

Dit apparaat twee weken in gebruik. Bevalt tot nu toe prima. Alles goed schoon, ook in de eco-stand en het verkorte programma. Ook lekker stil. De meeste programma's hebben wel veel tijd nodig: max. bijna 4 uur!

Bakker 14-02-2016 Product paar weken in bezit

Tot nu toe een stil apparaat, wast heel goed schoon. De projectie op de vloer is zeer handig, je ziet precies waar hij mee bezig is.
De hoogte maat wijkt wel af van onze vorige Bosch machine waardoor er nu ruimte zit tussen keukenblok en machine.

Pauline 12-02-2016 Product paar weken in bezit

Het is nog even wennen aan nieuwe programma. Indeling is prima. Droogt op nachtprogramma goed al blijft het wat vochtig in de machine. Kijken of hij zij AAA status waarmaakt.

Marlies 09-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een fantastisch apparaat met veel programma's en toch zeer gebruiksvriendelijk. Heel handig is ook het snelle programma. Wast prachtig schoon. Het lichtje dat op de vloer schijnt is een mooie gadget.

Marianne 04-02-2016 Product paar weken in bezit

fantastisch apparaat. makkelijk in het gebruik en zelfs de kortste wasbeurt geeft een geweldig resultaat. Bovendien is hij zuinig en muisstil. Aanrader!!!

Marcel 04-02-2016 Product paar dagen in bezit

Onze vorige Bosch vaatwasser hebben we na bijna 14 jaar (!) intensief gebruik vorige week vervangen, terwijl hij eigenlijk nog steeds best goed functioneerde. Ongelofelijk maar echt waar! De duurzaamheid heeft Bosch wat ons betreft dus meer dan aangetoond. Voor wat betreft onze nieuwe vaatwasser (uiteraard weer een Bosch); deze is heel zuinig, wast de vaat snel en perfect schoon en je hoort hem bijna niet. Bovendien heeft dit kwaliteitsproduct met zijn vele gebruiksmogelijkheden in zowel de vaatwasser zelf qua indeling, als met gebruik en/of wasinstellingen een uitstekende prijskwaliteit verhouding. Wij zijn uiterst tevreden!

NdV 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser, erg stil in gebruik. Goede indeling. Lijkt erg stevig gebouwd en duurzaam. Prettig inruimen.

Oparie 01-02-2016 Product paar weken in bezit

15 jaar geleden afscheid genomen van onze eerste en Bosch vaatwasser. Na 17 jaren trouwe dienst weggegeven aan kennissen. Omdat in onze nieuwe keuken een AEG vaatwasser werd meegeleverd. Daar hebben we er inmiddels 2 van versleten. Inclusief een extra bestekmand en bovenrek. Inplaats van een 3e AEG weer terug naar ons Bosch succes.
Wat een verademing om weer de stevigheid van de Bosch terug te vinden. Precies de goede volgorde in de handleiding om hem zelf in te bouwen. Prima overzicht van instellingen voor zout en glansmiddel. Mooie stevige maanden/korven met veel ruimte om makkelijk te vullen. Stil en erg handig informatie geprojecteerd op de grond zodat je de machine nooit te vroeg open trekt. Veel programma keuzes of gewoon auto😊.
Duurzaamheid nog niet kunnen vaststellen. Maat de look and feel doen mij vermoeden dat het weer een echte Bosch ervaring wordt. Lang en plezierig.
Oh enige minpunt wat mij betreft de looptijd van de programma's. Maar dat is meer een zuinig met water en elektra fenomeen. En dat is zelfs te overbruggen door de Snel toets te gebruiken. Minder eco maar voor feesten en partijen en welkome uitzondering.

GVR 31-01-2016 Product paar dagen in bezit

Paar dagen in gebruik. Zelf geinstalleerd, ging prima. Mooie verlichting en projectie op vloer. bij nachtprogramma plastic niet geheel droog, moeten andere programma's nog proberen.

Gezin 31-01-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine met veel mogelijkheden, zuinig in gebruik, geruisloos en dankzij het zeoliet glansrijk resultaat.

Edenmar 31-01-2016 Product paar dagen in bezit

Stille machine met veel mogelijkheden. Overschakelen naar ander programma kan intuïtiever. Goed te gebruiken in open keuken. Montage handleiding kan iets helderder op sommige punten. Machine wordt geleverd met een kunststof aansluiting voor op de kraan. Schroefdraad was bij ons reeds beschadigd en daarom moeizaam aan te sluiten. Had beter van koper kunnen worden gemaakt.

rob 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Onze oude bosch was 16 jaar oud; nu tijd voor een nieuwe
mijn vader had een bosch, ik heb een bosch en straks wil mijn zoontje ook een bosch

Daniela da Silva 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,6
Net een dag in huis en al razend enthousiast! Mooi vormgegeven, maakt vrijwel geen geluid, licht als je hem open doet, goede indeling, makkelijk dat je de ruimte zelf kan indelen en dingen kan schuiven. Grappig en handig detail met het lampje op de grond met info. Veel keuze uit programma's waaronder voor babyflesjes en glazen.

Rieta 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

Dit apparaat wast goed schoon. Heeft voldoende mogelijkheden. Het gebruiksgemak is fantastisch. De indeling valt tegen. Doordat het inbouwapparaat klein is, passen er niet veel pizzaborden in. De machine is al gauw vol.