Bosch SMV93M70NL - Reviews

13 couverts

8,9

Frans 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine

Zeer goede en stille wasmachine. Voldoet aan de beloofde eisen. Service vanuit bosch ook uitstekend. Leuke acties en een goede prijs.

Ton 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Geintegreerde Kwaliteits Afwasmachine van Bosch

Wast en droogt, middels Zeolliet-toepassong, prima af. Voldoende inhoud en eco-programmas.. A+++ met 6 programmas. Extra stil

Pluspunten

• alles

Minpunten

• zou het niet weten

J. L 's-Hertogenbosch 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Geruisloos

Mijn verwachtingen van de afwasmachine waren hoog omdat het apparaat als beste uit de test komt. Nu ik de afwasmachine een aantal weken in gebruik heb, kan ik niet anders zeggen dan dat hij volledig aan mijn verwachtingen voldoet.
Prettige indeling, zo goed als geruisloos, prima afwasresultaat, keuze in diverse afwasprogramma's en verlichting op de vloer waarin het gekozen afwasprogramma wordt weergegeven alsook de nog resterende tijdsduur.
Kortom een goede investering.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

C.H.P. Dickhout 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Geen gedoe

Geen gedoe met verwijderen van de oude en inbouw van de nieuwe machine.
Geen gedoe met het zoeken waar de Nederlandse handleiding in een meertalig onhandig boek werk staat maar een duidelijke Nederlandse handleiding.
De eerste praktijk ervaring is een schone heldere vaat. De tijd zal leren of dat zo blijft.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Schoon en helder vaatwerk
  • Behoorlijk stil
  • Handige projectie van de tijdsduur
  • Flexiebele indeling, kan veel aan

Berend 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijn stil apparaat

Onlangs de Bosch vaatwasser aangeschaft. Het apparaat is erg stil en wast zelfs op het 29 min programma erg schoon. Wij zijn zeer tevreden ook over het makkelijke gebruik en instellen.

Pluspunten

• Weinig geluid tijdens wasbeurt
  • Instellen om s'nachts te reinigen

Sandra 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik!

Wij hebben deze vaatwasser een paar dagen in gebruik. Tot nu toe zijn we erg tevreden over dit product. Wat wij erg handig vinden dat je bij elk programma extra opties toe kan voegen naar wens en het extra licht in de vaatwasser is erg makkelijk!

Pluspunten

• Veel opties
  • Tijd indicatie

Slavenburg 28-11-2016 Product paar weken in bezit

prima apparaat, goede werking

Mooi apparaat. wast perfect schoon, is super stil.
De prijs is prima t.o.v. de kwaliteit. Fijn is de tijd die op de vloer wordt aangegeven, dan hoef je niet steeds het apparaat open te doen om te kijken of hij klaar is.

Pluspunten

• schoon
  • tijd indicatie op de grond

C.J. Dietvors 23-11-2016 Product paar weken in bezit

Bosch inbouwvaatwasser SMV93M70NL

Hij was in de aanbieding en heeft een Zeolith droogsysteem wat zelfs bij plastic goed droogt. Is super stil en geeft op de vloer aan hoe lang het proces nog duurt. Ook intensive zone voor gemengde belading, hygiëneplus en glansdrogen.

Rob de Jong 23-11-2016 Product paar weken in bezit

Super stil, veel keuzemogelijkheden, voortgang diplay vloer

Bedieningsgemak van deze machine. lange startuitstel mogelijk. voortgang programma wordt gedisplayed op de vloer. Er zijn veel keuzeprogramma's.

Machine is ook lekker stil

• Snel
  • Zeer laag verbruik

Hans 21-11-2016 Product paar weken in bezit

Mijn 2de Bosch vaatwasser, deze is nog beter!

Erg stil, veel mogelijkheden en vooral zuinig met water en elektra! Tevens erg handig dat er een projectie op de grond verschijnt van tijd, programma etc.
Het apparaat schakelt zichzelf na het afdraaien van het programma ook nog uit.

Pluspunten

• aantrekkelijke prijs
  • veel mogelijkheden
  • erg zuinig
  • erg stil

Fred 15-11-2016 Product paar weken in bezit

stralend schoon

Gebruiken de machine nu anderhalve week. Super machine, hiervoor eigenlijk altijd AEG gehad, de laatste heeft het 10 jaar volgehouden. De machine draait zo goed als dagelijks op volle belading. Resultaten tot nu toe goed, super schoon weer iets stiller dan de vorige machine en super indeling van de korven. verplaatsbare bestekkorf en extra korf bovenin voor messen kunnen we ook zeer waarderen. Tijdsduur van sommige programma's is echter lang, deze kun je echter ook sneller laten draaien of gewoon aan wennen. Hier hebben we echter nog geen ervaring mee.

Pluspunten

• Indeling korven
  • geluid
  • eindresultaat

Minpunten

• vloerdisplay met onze plint niet te gebruiken

Dick Buitelaar 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Schoon, droog en zuinig

Heerlijke vaatwasser. Stil, handige weergave van resterende tijd op de vloer. Eenvoudige bediening en flexibele indeling van de korven, weinig stroom en waterverbruik.

• Zuinig
  • Eenvoudige bediening
  • Droogt goed

Minpunten

• Nog niet tegengekomen

Sandra Goorsenberg 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Top apparaat

Wij hebben deze vaatwasser gekocht omdat hij erg zuinig is in energie a+++, dat vinden wij belangrijk omdat het goed is voor het milieu en voor onze kosten. Hij heeft veel spoelprogramma's en extra mogelijkheden. Wij hebben een kleine op komst, dus wij vinden het heel fijn dat er een wasprogramma opzit speciaal voor flesjes. In 1 woord.. TOP!!

Pluspunten

• Veel spoelprogramma's
  • Tijdklok op de vloer
  • Spoelprogramma's voor flesjes

Diamantje 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke, solide machine eenvoudige bediening

De keuze is gevallen op eenvoud,degelijkheid, zeoliet droging, energieverbruik, geluidsniveau, degelijke servieskorven, het zeepbakje is de kers op de taart

Pluspunten

• ondanks kort programma zeer goed afwasresultaat
  • Bordenrekken zijn inklapbaar
  • Pannen kun je goed kwijt
  • Goede duidelijke handleidingen
  • Lampje aan de binnenzijde van de machine

G.W. Bruinier-van Mourik 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer goed droogresultaat en handig snelwasprogramma

Deze vaatwasmachine werkt fantastisch! wast elke vaat zeer schoon en geeft ook een zeer goed droogresultaat. Kortom, precies wat ik van een Bosch vaatwasser verwacht. Bosch, een Topmerk met Topprestaties en....ook nog Top qua energieverbruik namelijk Topzuinig!

Pluspunten

• wast zeer schoon
  • droogt supergoed
  • is zeer energiezuinig
  • Hygiene Plusprogramma
  • Timelight op de vloer

Elly 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Programma keuze. Echt alle opties voor uw eigen voorkeur

We werden onverwacht gedwongen een nieuwe vaatwasser te kopen. Een aantal familieleden gevraagd wat voor merk hun hadden. Tot onze verrassing was dat veelal Bosch. We hadden zelf een aantal criteria waar de machine aan moest voldoen! O.a. uitgestelde starttijd , eco programma, en voor ons belangrijk een programma om bij een verjaardag even snel een machine te doen. Het type wat we hebben gekocht, heeft meer als dat wij vereisten. we hebben inmiddels redelijk wat gedraaid, en dat gaat boven verwachting. Kunnen dit apparaat echt aanbevelen. ook hebben we uiteraard gezocht naar andere merken, maar dit type apparaat heeft ten opzichte van andere merken veel meer keuze mogelijkheden, terwijl de prijsverhouding zeer goed is.

Kamstra 03-11-2016 Product paar weken in bezit

Machine met beter droogresultaat, volledig inbouwbaar

De vorig vaatwasser was defect, en de nieuwe machine die we moest een beter droog resultaat bieden , en uitgebreide mogelijkheden hebben en volledig integreerbaar zijn in de keuken.
De beoordeling is zeer goed, de machine is voorzien van een ZEOLITH droogsysteem, het werkt ook in de praktijk, de vaat is sneller droog.
Ook de extra gadgets zoals tijdsduur indicatie op de grond is gemakkelijk weet je meteen hoever het programma is en de rest tijd word goed aangegeven op de vloer. ( is ook eventueel uit te zetten.)
Ook zeer handig is de Led verlichting in de machine.
De indeling is aan te passen met neerklapbare rekjes naar eigen inzicht.
Tevens is de nacht stand zeer stil en de tijduitstel van begin van programma is ook gemakkelijk.
Kortom een prima product voor een goede acceptabele prij

Pluspunten

• resttijd op vloer geprojecteerd
  • Zeer goede droging / ledverlichtin
  • Eco stand
  • Starttijduitstel
  • Zeer stil in gebruik

Marianne 23-10-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en zuinig

Een Bosch vaatwasser gekocht omdat de vorige Bosch er na 18,5 jaar mee ophield. Dit merk beviel goed dus weer een Bosch besteld. Deze is nog stiller als de vorige en er brandt een leuk lampje op de grond waar je kunt zien hoe lang hij nog bezig is. De vaat komt er schoon en droog uit. Precies wat hij moet doen.

• Droog

Geers 17-08-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat

goede service en fijn in gebruik. Beantwoord an ons gebruik gemak. Geen glans middel nodig. Droof perfekt.

Cynthia 18-07-2016 Product kwartaal in bezit

Wast mooi en goed af, maar droogt zeer slecht!

Het is een mooie machine. Goede indeling, degelijk en wast goed af. Maar ben absoluut niet tevreden over het drogen. Droogt zeer slecht en er hangen/liggen altijd nog druppels op na het drogen. Dat had mijn oude Bosch helemaal geen last van...