Siemens SN76P030EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN76P030EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Dennis 16-03-2017

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN76P030EU

Mooie stille vaatwasser, past goed in ikea keuken, makkelijk te monteren. doet zijn werk goed en stil

Pluspunten

• makkelijke montage Ikea keuken
  • stil

Remco Smit 01-11-2015
Geschreven voor: Siemens SN76P030EU

Pas een paar dagen in huis, maar tot dusver alleen maar positieve ervaringen. Duidelijke handleiding in goed (vertaald) Nederlands. De handleiding is voor meerdere modellen. Hieruit blijkt dat er meer mogelijkheden zijn dan ik nu heb. Vandaar de 7: er is meer mogelijk, maar daar betaal je dan ook voor denk ik. Dit model heeft voor ons genoeg verschillende wasprogramma's. Gebruiksgemak: supersimpel om te bedienen. De eerste keer even met de handleiding in de hand alle instellingen langs (piepjes uit, waarschuwingslampjes uit voor zout en glansmiddel, waterhardheid instellen etc.). Indeling is ook toereikend: er is een bakje voor groot bestek (spatels etc.). Deze kunnen horizontaal geplaatst worden waardoor ze de sproeier niet in de weg zitten. De bovenste lade kan in zijn geheel of links of rechts in hoogte aangepast worden. Handig bij hoge wijnglazen: kan je een kant laten zakken waardoor ze wel passen.

GH Bodegraven 28-03-2015
Geschreven voor: Siemens SN76P030EU

tot nog toe vinden wijde vaatwasser een prettig en stil apparaat.
stil is belangrijk omdat hij in een openkeuken staat