Siemens SN69M003NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 105 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN69M003NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Heleen 02-05-2017

Goed apparaat

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Goede machine, lekker stil tijdens het proces en wasresultaat is goed. blauwe lampje is heel handig.
Enige minpunt is dat de manden t.o.v. vorige machine, ook van Siemens, iets anders zijn, grotere vakken en rekjes net iets hoger en niet verstelbaar waardoor het inruimen minder praktisch is.

Pluspunten

• stil
  • goed resultaat

Minpunten

• vakken onderste mand erg groot
  • rekjes niet verstelbaar

Ar 22-03-2017

Duurzaam gebruiksvriendelijk en stil

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Dit apparaat voldoet compleet aan de verwachtingen. het is een solide en duurzaam apparaat welke zeer gebruiksvriendelijk is. Tevens is het apparaat zelfs zo stil dat als we er naast een conversatie hebben dat we niet harder hoeven te praten. De was kwaliteit is ook uitstekend.

Pluspunten

• zeer gebruiksvriendelijk
  • duurzaam
  • stil

T. van den Heuvel 17-03-2017

goede wasresultaat, stil, duidelijke bediening

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

3 maanden in bezit. een goede vaatwasser, met een eco programma die ik s nachts gebruik, anders is deze erg lang - ruim 3 uur. echter is er ook een standaard of verkort programma Vario Speed te kiezen. deze laatste is bij haast een handige functie. mijn borden zijn erg groot, moest ik bij vorige apparaat erg puzzelen, kon maar op een deel van de rek in en niet veel tegelijk. maar voor deze vaatwasser is het geen probleem in de onderste korf. ik mis wel een bestekkorf die je overal in de onderste korf kan plaatsen en indelen naar eigen zin. bij deze vaatwasser kan deze maar op een vaste plek gezet worden. Ook voor wijnglazen is deze vaatwasser niet erg handig om ze er stabiel in te plaatsen. efficiëntie van de bovenkorf is minder t.o.v. mijn vorige apparaat: het wordt bij mij gebruikt voor glazen/kopjes. Als je ze in keurige rijen plaatst, is er veel ruimte over maar dan net niet genoeg om nog glazen/kopjes erbij te plaatsen.

Pluspunten

• stil, indicatielampje,
  • eco-programma
  • mogelijkheid tot verkorte programma

Minpunten

• bestekkorf niet overaal te plaatsen
  • efficientie van de bovenkorf
  • deur klapt telkens dicht, kan niet op een kier

Frank 08-03-2017

Schone vaat

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Vaat is goed schoon ook op de eco stand. Handig indicatielicht op de vloer. voldoende ruimte voor een gezin van 4.

Pluspunten

• Indicatielicht op de vloer
  • Stil
  • Voldoende ruimte

Minpunten

• Vakje voor vaatwaslikje vraagt wat gewenning

Monique 02-02-2017

Siemens inbouw vaatwasser SN69M003NL

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Vaatwasser werkt perfect ! Onder de vaatwassers is dit type een absolute aanrader, prijs/kwaliteit is gewoon erg goed.Nagenoeg geluidloos , blauw indicatie lampje dat programma loopt is ideaal, vaat komt er droog en schoon uit.Ook op het versnelde programma een goed wasresultaat. Zelf inbouwen liep ook goed door de correcte handleiding.

Pluspunten

• Verstelbare boven korf
  • geluid
  • schone en droge vaat
  • gebruiksgemak qua programma 's

Myr 02-03-2017

Hallo Monique, ik zou je graag iets willen vragen over deze machine: klopt het dat de deur vergrendeld blijft tijdens een programma? Kan je er dan nog iets uithalen of indoen?
Bedankt alvast!

Hetty 30-01-2017

Indeling is wennen

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Prima apparaat, maakt niet veel lawaai en was prima schoon. Nadeel is het felle blauwe lampje dat naar de grond schijnt en ik moet erg wennen aan de indeling. De bestekbak vind ik erg groot (is wel vrij standaard, geloof ik), groter dan nodig. Helaas past ons oude bestekbakje niet in dit apparaat. De 'staafjes' voor de borden staan aan 1 kant zo dicht bij elkaar, dat er geen pannendeksels in passen en dat het lastig inruimen is. Bovenin is lekker veel plek voor bekers en bakjes, maar niet makkelijk inladen.

Pluspunten

• Stil
  • Ruimte bovenste mand

Minpunten

• Te grote bestekbak
  • Lastig inruimen onderste mand

Pieter 17-01-2017

Goed was resultaat, stil

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Goed apparaat muisstil, goed was resultaat. wat ook goed was van siemens we waren te laat voor de actie maar toch nog Cadeau gekregen.

Pluspunten

• stil
  • was resultaat

Minpunten

• geen

Kirsten 13-01-2017

Beste koop + prijs

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Kleine verschillen met mijn vorige Siemens, blauw lampje ivp rood. Maar verder verwacht ik weer vele mooie en schone jaren, ik heb hem pas net dus ben nog geen min punten tegen gekomen. Hij is simpel en makkelijk dus die verwacht ik ook eigenlijk niet.

HFJ 11-01-2017

Bediengemaak

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Makkelijk in het gebruik en prima indeling voor de vaat. De "auto"-stand zorgt voor prima resultaat.

Pluspunten

• Geluid
  • Bediengemak

Minpunten

• Droogt niet optimaal door kunststof rekjes

jo 09-01-2017

handig in gebruik

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Deze vaatwassser maakt weinig geluid en is praktisch ingedeeld. Wat ik een HEEL groot voordeel vind ik dat je hem kan uitstellen om te starten en dat hij na het aflopen van een programma gelijk is uitgeschakeld en niet meer standby staat.

Pluspunten

• pragramma uitstellen
  • na eindigen programma uitgeschakeld
  • stille vaatwasser

Chrissy88 06-01-2017

Super vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Nieuwe vaatwasser aangeschaft omdat de oude kapot ging, na lang twijfelen een vaatwasser van Siemens gekozen. Door het bedrijf snel geplaatst en de vaatwasser kon meteen gebruikt worden. Maakt goed schoon, is snel, zuinig in verbruik en stil. Alles bij elkaar een super vaatwasser!

Pluspunten

• Stil
  • Maakt goed schoon

Frank 04-01-2017

Schoon, droog, snel en stil!

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Na jarenlang een whirlpool vaatwasser te hebben gehad waar we nooit tevreden over zijn geweest op advies van ouders een Siemens vaatwasser aangeschaft. Dit bleek een goede keus alles komt er schoon droog en snel uit! Geen gezeur meer van mijn vriendin dat de vaat er smerig uitkomt! Bedankt Siemens :)

Pluspunten

• Snel
  • Droog
  • Schoon
  • Blije vriendin
  • Service van Consumer Care

Minpunten

• Nog geen ondekt

Iris 03-01-2017

Geruisloos

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Wij hebben weer gekozen voor een Siemens vaatwasser omdat wij tevreden waren over onze vorige vaatwasser. Ook van Siemens. Hier hebben wij geen spijt van. Goede indeling, geruisloos, eenvoudig programmeerbaar.

Pluspunten

• geruisloos
  • eenvoudig programmeren

prins 03-01-2017

was resultaat goed

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Ik heb na 2 mnd al een klacht de zwarte tekst onder de toetsen in gedeeltelijk van verdwenen

Dit in heel vroeg en zeer hinderlijk.graag hiervoor een oplossing

Pluspunten

• wat resultaat wel
  • uitvoering niet

Minpunten

• uitvoering 3

A. Rudolph 30-12-2016

Stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Fijne stille machine, maar in het begin wel even wennen met inruimen. Net iets anders dan onze vorige Siemens.

Kees 28-12-2016

Goed stil

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Werkt goed altijd goed stil. Komt er goud droog en schoon uit. Ook een zeer praktische indeling zeker dat messenvakje is zeer handig. Een minpunt vind ik de inbouwtekening deze is niet zeer duidelijk daar mag zeker een verbetering inkomen dus ik hoop dat siemens dit meeneemt in de volgde moddelen. Deze hadden ze wat duidelijker mogen maken de plaatjes zijn er klein en de tekening is niet uitgeschreven dus het is heel erg zoeken wat je moet doen. Voor de rest super machine.

Pluspunten

• Stil
  • Komt er goed schoon uit
  • Droogt goed
  • Turbo functie

Minpunten

• De inbouwtekening

Theo 28-12-2016

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Na defect van onze vorige vaatwasser gekozen voor deze stille vaatwasser.
Inbouwen in onze keuken was geen probleem dankzij de duidelijke handleiding.

Pluspunten

• stil
  • schone vaat
  • droogt goed

chris 28-12-2016

veel voor weinig

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Prima machine, zelfs voor iemand met 2 linkerhanden zelf in te bouwen dmv meegeleverde handleiding. machine maakt goed schoon, droogt prima en is lekker stil. ook handig is het extra bakje bovenin voor extra lang bestek evenals het lampje dat op de vloer schijnt indien de vaatwasser nog in bedrijf is.
Alleen bovenin vinden wij de ruimte aan de zijkant voor de kopjes en glazen iets aan de krappe kant vergeleken met onze vorige vaatwasser.
maar al met al een prima vaatwasser die perfect doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• stil
  • lampje
  • programma's
  • extra bakje bestek

Minpunten

• ruimte voor glazen en kopjes

gijs 20-12-2016

Een schone vaat

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Een eenvoudig te bedienen vaatwasser (wel eerst na lezen van de handleidin) met voldoende wasprogramma's. Vanwege de handige indeling van de laden is de vaat makkelijk in te ruimen. De geluidproductie van de vaatwasser is voldoende laag om in een openkeuken te installeren. De kwaliteit-prijs verhouding lijkt mij gunstig. Echter dit moet zich nog bewijzen, de vaatwasser staat hier pas een week. Het inbouwen was minder eenvoudig dan gedacht.

Pluspunten

• bediening
  • inruimen

Minpunten

• geluidproductie zou iets minder kunnen

Rob 16-12-2016

Stille schone vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Na ruim 16,5 jaar gaf onze Siemens vaatwasser er de brui aan. Vanwege de goede ervaringen met het apparaat stond het merk niet ter discussie. De nieuwe vaatwasser draait nu een week en de resultaten zijn uitstekend. Het is een stille machine die uitstekend reinigt en droogt! Een aanwinst!

Pluspunten

• Schone droge vaat
  • Stil

HWM Schroijen: super tevreden klant 15-12-2016

Overzichtelijk display , kwaliteit product

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

We hebben de vorige vaatwasser 16 jaar elke dag minimaal 2 maal laten draaien en minimaal kosten aan gehad. Heel erg tevreden over, dus nu automatisch weer voor een Siemens gekozen. Blind vertrouwen.

Fam Schepers 12-12-2016

Ideaal het blauwe led lampje op de vloer.

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Wij hebben gekozen voor de Siemens SN69M003NL omdat de prijs kwaliteit verhouding exact voldoet aan onze wensen en eisen van ons op papier...en in de praktijk wordt dit bevestigd. De vaatwasser wast op alle programma's goed schoon en komt er blinkend droog uit. Bovendien is het blauwe led lampje welke verschijnt op de vloer een mooie indicatie als de machine nog bezig is met de vaat.

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • led lampje

Robert 11-12-2016

geruisloos een perfect schone vaat!

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Na ruim 16 jaar trouwe dienst gaf onze Siemens vaatwasser er de brui aan. Vanwege de goede ervaringen met dit en andere apparaten van Siemens ook nu weer voor dit merk gekozen. Het is duidelijk dat de tijd niet heeft stil gestaan. dit apparaat wast geweldig goed schoon droogt uitstekend en is bovendien vrijwel geruisloos, uitstekend!

Pluspunten

• droge vaat
  • geluidsaRM

G.M.C.Mauriks 10-12-2016

ZO BELANGRIJK ZIJN REVIEWS OP INTERNET!

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

De reden van de aankoop van een Siemens vaatwasser zijn de vele positieve reviews die ik op internet heb gelezen. Ik heb heel bewust gekozen voor de degelijke kwaliteit van een Siemens vaatwasser in onze keuken en omdat deze machine is beveiligd tegen lekkage en dus geen waterschade kan veroorzaken aan onze eikenhouten vloer in de keuken.

mvdven 09-12-2016

Lekker stil en zuinig

Geschreven voor: Siemens SN69M003NL

Na lang zoeken op Internet en informatie inwinnen bij diverse winkels hebben we gekozen voor de vaatwasser van Siemens. Hij is super stil, zuinig en de rekjes in de vaatwasser zijn makkelijk ingedeeld. Ruime programmakeuze incl. de automatische functie waarbij de vaatwasser zelf kijkt welke temperatuur nodig is om de vaat schoon te krijgen. Een blauw lampje wat op de grond projecteert laat zien op er nog een was programma actief is.

Pluspunten

• Geluid
  • AquaStop
  • Lampje als programma bezig
  • Droogt goed
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Nog geen ondekt