Siemens SN69M003NL - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
13 couverts

Siemens inbouwvaatwasser SN69M003NL 15-02-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat. Stil, gebruiksvriendelijk en goede indeling met los bestek mandje. Als de vaatwasser aan is schijnt er een blauw lichtje op de vloer. Als het programma afgelopen is gaat het lichtje uit, heel handig.

ivojee 26-09-2015 Product paar weken in bezit

De vaatwasser bleek na installatie tijdens het wasprogramma regelmatig een vreemd hard brommend geluid te maken. (het klonk als een tochtige koe!). Bleek uiteindelijk een bekend probleem, nl. een ontwerpfout in de sproei-arm. De series van het eerste halfjaar 2015 hebben dit probleem schijnbaar, de series daarna niet meer. Vervolgens netjes opgelost door Siemens: nieuwe sproei-arm erin en voila het probleem was opgelost. Wel beetje slordig dat het niet op de een of andere manier bekend gemaakt is toen ik het apparaat kocht of registreerde op de Siemens site! Minpuntje voor de firma Siemens!

Verder is het een prima vaatwasser. We hadden hiervoor ook een vergelijkbare Siemens en die is 12 jaar meegegaan. In vergelijking met z'n voorganger heeft deze iets minder ruimte in het bovenrek, vanwege nieuw opvangbakje voor de tablet (waarom??) en het droogresultaat is iets minder goed, maar dat heeft vast te maken met het A++ label....en dat is ook wat waard.

Frankel 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens SN69M003NL inbouw vaatwasser.

Bij de BCC in Leeuwarden op een zondag een nieuwe inbouw vaatwasser besteld en deze stond al op maandagochtend om 10.30 volledig ingebouwd te draaien..!

-Inbouw is gelukkig erg makkelijk en beschrijving is duidelijk.

-Indeling vaatwasser is ruim, rekken zijn goed ingedeeld.

-Werking vaatwasser werkt erg simpel, de knoppen zijn groot en erg duidelijk.

-Wasprogramma's zijn ideaal, voor elke soort vaat is er een geschikt programma.

-Groot voordeel is het start-uitstel, zo kan de vaatwasser bijvoorbeeld na 23.00 worden gestart zodat de energiekosten nog lager uitvallen.

-Geluid is gemiddeld, voor een open (woon)keuken misschien iets te luidruchtig.

-Vaat komt er mooi schoon en goed droog uit.

- Lampje aan voorzijde vaatwasser is ideaal, zo is het goed duidelijk dat het programma nog niet klaar is.

patsjuh 13-06-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds een aantal weken in bezit van deze vaatwasmachine.
Wat het eerst opvalt is dat hij vrij geruisloos is.(dit ligt wel aan het programma dat je kiest).
De bediening is vrij eenvoudig doch beschrijving even goed doorlezen.
De korven was voor ons even wennen,de bovenste korf indeling is naar onze mening te druk bezet met stangetjes waardoor je ruimte verlies hebt met bijvoorbeeld glazen en kommetjes te plaatsen.
bovenop de bovenste korft is ook nog ruimte gemaakt om lange messen of lepels te leggen,wat wel zo handig is.
De onderste korf is beter ingedeeld en de borden kunnen van links naar rechts geplaatst worden,dit was bij onze vorige vaatwasmachine van achteren naar voren.
Het bestekkorfje heeft 8 vakjes dus ieder bestek heeft zijn plekje.
Het droogresultaat is goed alles is goed droog na afloop van een programma,alleen bij het speciale korte programma voor glazen van 30 min zit er nog wel eens wat vocht in de glazen.
En plastic bekers,bordjes zijn nog altijd nat,maar dit was bij onze vorige vaatwasmachine ook zo.
Wat ons wel opviel is dat na afloop van een programma de vaatwasmachine aan de binnenkant erg vochtig en nat is.
Ook al is het programma al 1 of meerdere uren klaar.
Dit was bij de vorige machine ( Whirlpool) toch een stuk minder.
Maar wat wij ons aangewend hebben is de machine na ieder programma de deur open te zetten om de wasem uit te machine te laten,ondanks dat blijft deze vaatwasmachine toch nat aan de binnenzijde.
Wij hebben alle programma`s uitgeprobeerd lang en verkorte tijd,want dit is ook mogelijk.
Handig is ook het lampje (indicator) dat op de grond schijnt,zo weet je of het programma klaar is en de vaatwasmachine dus niet voortijdig opent.
Al met al is dit een goede vaatwasmachine waar de vaat schoon en droog uitkomt.
En de vaat komt er altijd schoon uit.
Al bij al is dit een goede vaatwasser

HFJ 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Bediengemaak

Makkelijk in het gebruik en prima indeling voor de vaat. De "auto"-stand zorgt voor prima resultaat.

• Bediengemak

Minpunten

• Droogt niet optimaal door kunststof rekjes

Rob 16-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stille schone vaatwasser

Na ruim 16,5 jaar gaf onze Siemens vaatwasser er de brui aan. Vanwege de goede ervaringen met het apparaat stond het merk niet ter discussie. De nieuwe vaatwasser draait nu een week en de resultaten zijn uitstekend. Het is een stille machine die uitstekend reinigt en droogt! Een aanwinst!

Pluspunten

• Schone droge vaat

Robert 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

geruisloos een perfect schone vaat!

Na ruim 16 jaar trouwe dienst gaf onze Siemens vaatwasser er de brui aan. Vanwege de goede ervaringen met dit en andere apparaten van Siemens ook nu weer voor dit merk gekozen. Het is duidelijk dat de tijd niet heeft stil gestaan. dit apparaat wast geweldig goed schoon droogt uitstekend en is bovendien vrijwel geruisloos, uitstekend!

Pluspunten

• droge vaat
  • geluidsaRM

Tessa 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Siemens vaatwasser

Onze vorige vaatwasser (whirlpool) begaf het na 8 jaar ellende er mee gehad te hebben dus waren we toe aan een nieuwe. Na aanbevelen van de verkoper hadden we deze keuze gemaakt. Het enigste wat we gezegd hadden tegen de verkoper is dat het perse een siemens moest zijn door de ervaring die we daar mee hadden met andere producten die we van dat merk hebben. Heb het apparaat iets meer dan een week en ben nu al zeer tevreden we hebben minder geluidsoverlast, vaat is droog als het programma klaar is en de indeling bevalt ook veel beter ook geeft hij aan als de vaat klaar is door middel van een indicatie lamp op de vloer. Daarnaast is hij ook veel zuiniger in energie en water verbruik. Een echte aanrader deze vaatwasser van Siemens (SN69M003NL) Ik snap nu niet dat we niet eerder een nieuwe vaatwasser hebben aangeschaft.

Pluspunten

• Goed droogresultaat
  • Prijs/kwaliteit
  • Schone vaat
  • Makkelijk in te stellen
  • Erg stil

Minpunten

• Minpunten nog niet ontdekt

Kuiper 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Afwasmachine

Hopelijk doen we met dit apparaat ook 16 jaar net zo als met de vorige Siemens afwasmachine die vanaf de aanschaf van de keuken goede diensten heeft gedaan

v.d. Heuvel 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

ruim, stil, voldoende programma's, ook ECO

Deze vaatwasser heeft mijn 10 jaar oude AEG vervangen. Andere indeling, dit is even wennen. Stil genoeg, boven korf is zeker efficiënter in te richten, er past meer in. Mijn grote borden passen in de hoogte zonder problemen overal onderin. Dit was bij de vorige niet het geval. ECO functie spreekt me erg aan, is zuinig en goed voor het milieu, mooi programma voor ’s nachts. Korte programma heeft een goed resultaat opgeleverd, zelfs met de vaat van gisteren. Vaat komt met goed droog resultaat uit. VarioSpeed functie nog niet getest: één week in het bezit. Tot nu toe tevreden.

Pluspunten

• droogresultaat
  • eco-functie
  • stil

Minpunten

• nog niet ontdekt, week in het bezit

Marc 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser SN69M003NL

Fijne machine, makkelijke bediening. Lampje op de grond is handig.
Hopen dat deze ook weer 17 jaar mee gaat, net als de vorige Siemens

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Lampje op de grond tijdens bedrijf

Minpunten

• kleiner dan vorig model

P van Orsouw 17-11-2016 Product paar weken in bezit

inbouw vaatwasser , type SN69M003NL

Enkele weken nu in gebruik. Bevalt prima. Vrij geruisloos in gebruik. Maakt goed schoon. Handig blauw led lichtje dat op de grond schijnt wanner het apparaat in gebruik is

Ron 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne vaatwasser - alles erop wat we nodig hebben

Prima vaatwasser voor een gezin met 3 kinderen. Wast en droogt goed en dat is waar we hem voor gekocht hebben. We hebben geen behoefte aan luxe accessoires zoals extra programma's, lampjes of droogrekjes voor het bestek. Daarom hebben we voor deze basisuitvoering gekozen. We draaien eigenlijk dagelijks hetzelfde programma (automatisch). Prima prijs-kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Lichtstraal op de grond bij in werking
  • Droogt goed

Minpunten

• Onhandige indeling voor de borden
  • Programma's duren lang (+3 uur)

kusse 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

degelijk uiterlijk

degelijk, en alles goed schoon,veel mogelijkheden instelbaar,veel ruimte om in te delen,en ook vrij stil in geluid,nu nog hopen dat we er lang plezier van mogen hebben,maar de vorige siemens is 19 jaar meegegaan ,dus afwachten maar!

Pluspunten

• stil
  • degelijk
  • veel mogelijkheden

wm 24-10-2016 Product paar dagen in bezit

tevreden!

Voor de prijs is er geen betere vaatwasser te krijgen. Voldoende programma's, rvs-kuip, indicatie voor in gebruik middels LED, kortom, zeer compleet.

Happy Family 20-05-2016 Product paar dagen in bezit

Gewoon Goed

Het apparaat is heerlijk rustig, gebruiksvriendelijk en de vaat komt er schoon en droog uit. Mooi geïntegreerd in ons keukenblok. Deze Siemens vaatwasser is al zijn geld waard.

leodooper 11-11-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Prima vaatwasser die zeer geluidsarm wast. De spaarstand geeft ook een prima resultaat. De 3 korfstanden zijn ook handig te gebruiken bij grote borden.

Bert 07-08-2015 Product paar dagen in bezit

heerlijk stil apparaat,
prima vaatwasresultaat,
alle afwas in het machien,
gebruiksgemak een dikke tien

a.aznou 20-05-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat dat doet wat er van verwacht word. Super zuinig en erg stil. Zijn erg blij met onze aanschaf.

n463 15-05-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een goede machine. De vaat komt er heet en droog uit.
Goede korven waarbij de vaat er niet uitrolt.