Siemens SN678X02TN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 48 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN678X02TN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ellen 11-02-2017

Heel tevreden!

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Sinds een maand deze vaatwasser in bezit en we zijn heel blij! Hij is stil, heeft veel ruimte, 3 lades en een bestekmandje. Veel keuzemogelijkheden om zelf de mandjes/ bordenrekken in te delen dus dit geeft extra ruimte voor pannen of borden. Bovenin doen we vaak de deksels van de drinkbekers van de kids, ook de fruit-/broodbakjes passen hierin wat heel veel ruimte scheelt in de andere 2 lades. De vaat komt er altijd droog uit, ook de plastic bekers en bordjes (wat bij onze vorige vaatwasser altijd nat bleef) Echt een aanrader!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Droog resultaat bij plastic bekers/borden
  • Stil

J&J 02-01-2017

rolls royce onder de vaatwassers

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

De titel is naar aanleiding van de uitspraak van de monteur, die in het verleden bij Siemens heeft gewerkt. Tot nu toe na een week intensief gebruik maakt de machine die faam zeker waar. De vaat wordt goed schoon en het apparaat is relatief stil. Ziet er ook cool uit!

Pluspunten

• stil
  • wast uitstekend
  • besteklade
  • vloerdisplay
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• lange programma's
  • speciale voorziening wijnglazen nodig

De kock 28-12-2016

Grote inhoud ,grote borden passen goed

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Fijne bestekla waardoor er onder meer ruimte is voor pannen,
De led verlichting op de grond waardoor je kunt zien hoe ver t programma is ,is top en weinig geluid

JB 28-12-2016

Top vaatwasser!

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Vaatwasser is relatief stil, hij geeft op de vloer met projectie aan welk programma hij draait en hoe lang het nog duurt. De vaat wordt goed schoon ook met gebruik van standaard AH vaatwas tabletten.

Pluspunten

• Wast goed schoon
  • relatief stil
  • je kunt zien wat hij doet zonder te openen

Charlotte 14-12-2016

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Deze vaatwasser is perfect! Er past veel in en de besteklade is erg handig. Hij projecteert de tijd op de grond zodat je precies weet hoe lang de vaatwasser nog moet. Hij is energiezuinig en gemakkelijk te bedienen.

Het kost wat, maar dan heb je ook zeker wat!

Pluspunten

• Aparte besteklade
  • Verlichting in vaatwasser
  • Tijdprojectie op de grond
  • Ruime vaatwasser
  • Geschikt voor hoge borden

Minpunten

• Prijs

Regster 14-12-2016

Ruim, stil en zuinig

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Onze oude AEG vaatwasser begon kuren te krijgen en onze keus was op deze vaatwasser gevallen. Geen spijt van gehad. De vaatwasser is stil en heeft een ruime indeling. Luxe is de mooie blauwe led binnenverlichting en het lcd scherm met diverse programma's. Het programma en resterende tijds wordt op de vloer geprojecteerd, heel handig. De vaat wordt heel schoon en is heel droog. Hopelijk gaat de vaatwasser lang mee en voldoet aan onze eisen en verwachtingen. Tot nu toe zijn we zeer blij en tevreden, aanrader!

Pluspunten

• Stil
  • Prima wasresultaat en droog
  • Mooie binnenverlichting (uitschakelbaar)
  • Projectie programma en resttijd op de vloer

Minpunten

• geen

Stolk 07-12-2016

Ruim, stil en zuinig

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

We hebben het apparaat nu 2 dagen in gebruik, gekozen voor kwaliteit waarvoor je een iets hogere prijs betaald. Maar wat een ruimte in dit ding, zuinig met water en stil in gebruik. Binnenkant is blauw verlicht bij aanzetten,
onnodig zou je denken, maar erg handig bij schemer en donker is onze ervaring. Borden en Glaswerk komen er droog en glazend uit. Pannen echt schoon. Ja tevreden zeker.

Pluspunten

• makkelijke bediening, duidelijk omgeschreven.
  • stil in gebruik, maakt weinig lawaai
  • Instelbare reiniging voor pannen en glaswerk
  • handige bestektrede bovenin machine

Minpunten

• geen tot nu toe

mark 06-12-2016

ruime, stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

8 jaar lang een whirlpool vaatwasser gehad en die ging stuk. nu geïnvesteerd in een nieuwe high end vaatwasser en WOW!!! wat een verschil is dit. Stiller, schoner, ruimer om maar iets te noemen. Daarnaast wordt het plastic en de glazen echt droog. de projectie op de vloer en het licht in de vaatwasser bij het in/uitruimen is een fijne aanvulling.

Pluspunten

• ruimte
  • stil
  • droog
  • schoon

Rob E 14-11-2016

Vaatwasser is zeer mooi afgewerkt echt een aanrader

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Deze vaatwasser is zeer gemakkelijk in gebruik en te installeren. Mooi design, stevige onderdelen. Stil (bijna geruisloos) de vaat is ook goed schoon. Zelfs een bestekbakje erbij wat erg handig is als extra.

Naj 12-11-2016

Luxe vaatwasser met ruime indeling

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Dit is een luxe vaatwasser met ruime indeling en diverse wasprogramma's. Mooi blauw licht is een mooie toevoeging en de projectie op de vloer en de besteklade is echt een toegevoegde waarde. Zorgt voor meer ruimte in de vaatwasser. We hebben de vaatwasser een paar dagen jn gebruik en zijn nu al helemaal tevreden

Pluspunten

• Besteklade
  • Projectie op de vloer met resttijd
  • Wasresultaat

Minpunten

• Sommige programma's duren erg lang
  • Beetje aan de dure kant

joze 09-11-2016

zeer mooie vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

zeer mooie vaatwasser. heel veel programma's om te kiezen. als je de vaatwasser aan zet heeft die vanbinnen blauw licht, handig als het donker is. en wat heel handig is: programmering van het lopende programma op de vloer

Pluspunten

• veel programma's
  • tijdindicatie op vloer

Minpunten

• geen

Edith 09-11-2016

Stil

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Het apparaat wast schoon, na het wassen schakelt het zichzelf uit, wat besparing oplevert. Ook is het een stille machine.

Pluspunten

• Stil
  • Schakelt zichzelf uit
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Door bestekla is ruimte in de hoogte beperkt

Mark B. 07-11-2016

Siemens SN678X02TN

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Perfecte machine. Handige besteklade en veel ruimte door middel van inklapbare rekjes in de beide lades. Goede bediening en duidelijk in gebruik. Ook is de vaat snel droog door gebruik van Zeolith in de machine.

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk in gebruik

Jeanette 07-11-2016

Geweldige vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Heerlijk ruim interieur met een bestekla als super extraatje. Het licht in de vaatwasser wordt door ons bij het inpakken als heel prettig ervaren. Ook
de tijdsaanduiding op de vloer voor de vaatw asser is fijn je weet nu wanneer je vaat klaar, maar vooral erg schoon en droog zonder strepen, is.

Pluspunten

• Ruim en goed drogend

N. Bekkers 07-11-2016

Stille afwasmachine

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Fijne afwasmachine die weinig geluid maakt en over veel verschillende programma's beschikt. De deur sluit soepel en er kan veel vaat in doordat de lades de mogelijkheid hebben om aangepast te worden op bijvoorbeeld wijnglazen. Het leukste eraan vind ik nog wel de projectie op de vloer met de tijd die het programma nog rest, afgewisseld met tekening van pannen etc.

Pluspunten

• stil
  • 3 lades

Minpunten

• geen

Bart 28-10-2016

Wat een mooi apparaat!

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

In de showroom van Van Wanrooij Warenhuys in Waardenburg gezien. Wat een apparaat! Steekt er met kop en schouders bovenuit! Mooie besteklade en verschillende verdiepingen, gemakkelijke bediening en mooie functies (zoals projecteren van de tijd op de vloer)

Pluspunten

• Functies
  • Kwaliteit/prijs
  • Kwaliteit van het product

MC080 25-10-2016

Veel ruimte en brandschone vaat

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Je raakt altijd gewend aan wat je hebt, dus dat in die oude vaatwasser niet altijd alles goed schoon werd was eigenlijk al normaal geworden. Op basis van andere beoordelingen op Kieskeurig besloot ik te kiezen voor deze vaatwasser van Siemens. Ik wist niet wat ik zag nadat ik mijn eerste vaat ging uitruimen. Alles maar dan ook alles was brandschoon. En droog! OK, ik had even flink mijn best moeten doen om een goede verdeling van de vaat te vinden, maar dat gaat inmiddels ook al een stuk sneller nu ik weet hoe ik de machine zo voordelig mogelijk kan inruimen. Te gek apparaat, heel blij mee.

Pluspunten

• wast perfect schoon
  • droogt goed
  • veel ruimte

Jeetje 22-10-2016

Geruisloos,zuinig,flexibel

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Zuinig met energie en water vind ik belangrijk.En daarbij stil en met veel keuze hoe je alles wil indelen is dit echt een topper.Heel flexibel aan te passen aan diverse soorten bestek,diverse maten borden,kommen ,glazen,pannen enz.

R 25-08-2016

Goede indelingen

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Goed overnagedacht qau indeling en functies.
FLexibel om zelf de pannen en borden in te delen in een rek. Houders kunnen inklappen. qau funties ook erg mooi snelle programma's en langdurige voor de wat hardnekkige vaat. Jammer dat plastic niet goed droog is volgens plastic programma

Pluspunten

• Flexibel qau indeling
  • Uitgebreide programma's

Minpunten

• Plastic droog niet goed

konukie 27-06-2016

top apparaat

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Veel aandacht besteed aan ergonomie, stil en veel snelle programma's. mooie verlichting en indicatie tijd op grond geprojecteerd.

Verliefd 21-06-2016

Onze eerste vaatwasser en meteen verliefd

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Geweldig apparaat met oneindig veel mogelijkheden. Goed was resultaat en muisstil. Mooie verlichting en duidelijke timelight op de vloer voor de vaatwasser zodat hij niet open hoeft om te weten hoelang nog.
Ik zeg doen!!!!!

Fleur 24-05-2016

Prima vaatwasser!

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Goede prijs-kwaliteitsverhouding! Geeft weinig geluid, door het lampje duidelijk dat het programma nog bezig is zonder hem open te maken. Vaat is goed schoon en droog. Fijn dat er een knop op zit om de snelheid van een programma te halveren.

JJ 14-05-2016

SN678x02tn

Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Mooi en goed en degelijke vaatwasser doet wat met doen in stijl (blauw interieur verlichting in vaatwasser)

Arie 28-02-2016
Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

De vaatwasser heeft een uitstekend wasresultaat en legio opties aan programma's. Het gebruiksgemak is goed, en de indeling is heel praktisch. Alle rekken zijn weg te klappen en de aparte la voor bestek bovenin het apparaat is een slimme keuze. Bovendien is de vaatwasser extreem zuinig met water en elektriciteit (A+++).

Mary 23-02-2016
Geschreven voor: Siemens SN678X02TN

Echt een super machine, wast super goed schoon. Handig in het gebruik en zeer overzichtelijk. Echt heel erg tevreden met deze machine.