Siemens SN678X02TN - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

Beoordeling op basis van 74 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Jos 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Hoewel pas enkele dagen in ons bezit is deze machine "top of the bill". Heel veel mogelijkheden, uitstekend wasresultaat, mooi geruisloos en prachtig design. Uiteraard zijn de binnenverlichting en de zeer handige op de vloer geprojecteerde voortgangsduur echt in het oog springend!

konukie 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

top apparaat

Veel aandacht besteed aan ergonomie, stil en veel snelle programma's. mooie verlichting en indicatie tijd op grond geprojecteerd.

Robin 01-11-2015 Product kwartaal in bezit

Deze Siemens heb ik gekocht ter vervanging van een kapotte Whirlpool inbouwvaatwasser in ons nieuwe woning.

Ik heb eerder een losstaande Siemens vaatwasser gehad waar ik zeer tevreden over was en dit was de reden om nu ook weer voor Siemens te kiezen.

De vaatwasser heb ik nu twee maanden in bezit. De vaatwasser heeft veel keuze in programma's en instelmogelijkheden, waarbij alle informatie op een mooi kleuren LCD scherm wordt getoond.

De vaatwasser droogt erg goed (in automatische programma's) en is ook erg stil. De eco-stand gebruik ik niet, omdat het droogresultaat beduidend minder is. Het speciale nachtprogramma zorgt voor een stiller programma en kan handig zijn als je een gehorig huis of appartement hebt.

De tijd en programma projectie op de grond is een leuke toevoeging, maar let op met de plint die je hebt, want het kan zijn dat de projectie daardoor wordt geblokkeerd.

De ontzettend felle blauwe 'emotion light' die gebruikt wordt om de vaatwasser van binnen te verlichten is wel handig, maar had zeker een stuk minder fel kunnen zijn en een normaal wit of geel licht was prettiger geweest. Je kan 'emotion light ' overigens wel uitschakelen.

De vaatwasser is verder erg praktische ingedeeld met een handige besteklade die overigens instelbaar is zodat er ook groter bestek in geplaatst kan worden.

Over de duurzaamheid valt nog niet veel te zeggen na twee maanden. Voor de zekerheid wel de extra 6 jaar garantie erbij gekocht (totaal dus 8 jaar), voor een schappelijke EUR 129,-. We zullen zien of dat nodig was geweest.

rkeyers 30-05-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat!
De SN678X02TN heeft ruimte voor 13 couverts. De besteklade maakt het (tevens aanwezige) bestekmandje achterwege gelaten kan worden, wat extra ruimte geeft voor bijvoorbeeld pannen. De vaatwasser is voorzien van binnenverlichting (blauw). De resterende tijd en het programma worden op de vloer voor de vaatwasser geprojecteerd. Een moderne, ultrazuinige vaatwasser met zeer goede wasresultaten. De vaat komt er schoon en droog uit. Minpuntje is dat (in mijn geval) wijnglazen die in de daarvoor bestemde houder worden gezet, niet passen. De voet komt dan tegen de besteklade aan. Verder is het een topper!

Bonn 08-06-2017

Geweldige vaatwasser!

Na 5 jaar tobben met een vaatwasser waarvan ik het merk maar even niet noem maar die wel goeie kookapparatuur maken hebben we sinds een week deze vaatwasser van Siemens. Alles in 1 X schoon, ook aangekoekte pannen en de glazen glanzend en droog! Wereldmachine!

mregensburg 29-05-2017

Zeer ruime en variabele vaatwasser

Zeer veel mogelijkheden om de manden in te delen, ook heel fijn dat de manden in hoogte verstelbaar zijn.
Heel veel keuze uit wasprogramma's.
Als de machine bezig is moet je heel goed luisteren wil je wat horen.
Helaas kunnen we geen gebruik maken van de resttijd projectie omdat de machine iets verhoogd is ingebouwd.
De vaat is echt droog en schoon als de machine klaar is.

Bighfoot 12-05-2017

Vaatwasser SN678X02TN

Goede vaatwasser wast de vaat goed schoon en is ook perfect droog
Bediening is éénvoudig en de machine gaat van zelf uit
Alleen de lampje op de grond zie ik niet omdat de vaatwasser niet op de grond staat is is verhoogd i.v.m. met lade er onder

RubenT 16-04-2017

Slimme, stille en mooi uitgevoerde vaatwasser

Weer een heel deugdelijke vaatwasser van Siemens. Mooie blauwe verlichting, handige display op de vloer (eindelijk de machine niet meer opentrekken om te kijken hoelang het programma nog duurt), goed wasresultaat, goede droging en machine is stilletjes. Werkelijk enige 'minpunt' is de duur van het eco programma (3u45m). Andere programma's zijn vanzelfsprekend korter.

Sophia H 08-04-2017

Geweldige vaatwasser

Dit is onze tweede vaatwasser maar wat een verschil met de eerste. We zijn er heel tevreden mee. Hij is vrij stil. De bestek lade is even wennen maar het is veel gemakkelijker om te sorteren en je kunt je niet meer prikken aan scherpe messen. Het enige minpuntje is dat je grotere glazen dan niet bovenin kunt zetten. Heel handig zijn ook de verstelbare en inklapbare rekjes zodat je altijd goed kunt inruimen. De programma's zijn ook erg veelzijdig en de tijdinstelling is ook handig. De zeolith is geweldig. Superdroog en geen condens meer als hij niet meteen open kan. Het blauwe licht en tijdprojectie zijn leuke gadgets.

Klazien 03-04-2017

Prijs en kwaliteit zijn in evewicht

Sinds kort in gebruik. Bevalt uitstekend. Geluid t.o.v. vorige vaatwasserverschilt enorm. (een dikke plus) Programmatijd moeten we nog even aan wennen.
Verlichting en weergave tijd is een leuke bijkomende optie.
Zeolith is zeker een pre.

Ellen 11-02-2017 Product paar weken in bezit

Heel tevreden!

Sinds een maand deze vaatwasser in bezit en we zijn heel blij! Hij is stil, heeft veel ruimte, 3 lades en een bestekmandje. Veel keuzemogelijkheden om zelf de mandjes/ bordenrekken in te delen dus dit geeft extra ruimte voor pannen of borden. Bovenin doen we vaak de deksels van de drinkbekers van de kids, ook de fruit-/broodbakjes passen hierin wat heel veel ruimte scheelt in de andere 2 lades. De vaat komt er altijd droog uit, ook de plastic bekers en bordjes (wat bij onze vorige vaatwasser altijd nat bleef) Echt een aanrader!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Droog resultaat bij plastic bekers/borden

J&J 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

rolls royce onder de vaatwassers

De titel is naar aanleiding van de uitspraak van de monteur, die in het verleden bij Siemens heeft gewerkt. Tot nu toe na een week intensief gebruik maakt de machine die faam zeker waar. De vaat wordt goed schoon en het apparaat is relatief stil. Ziet er ook cool uit!

Pluspunten

• stil
  • wast uitstekend
  • besteklade
  • vloerdisplay
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• lange programma's
  • speciale voorziening wijnglazen nodig

De kock 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Grote inhoud ,grote borden passen goed

Fijne bestekla waardoor er onder meer ruimte is voor pannen,
De led verlichting op de grond waardoor je kunt zien hoe ver t programma is ,is top en weinig geluid

JB 28-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Top vaatwasser!

Vaatwasser is relatief stil, hij geeft op de vloer met projectie aan welk programma hij draait en hoe lang het nog duurt. De vaat wordt goed schoon ook met gebruik van standaard AH vaatwas tabletten.

Pluspunten

• Wast goed schoon
  • relatief stil
  • je kunt zien wat hij doet zonder te openen

Charlotte 14-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne vaatwasser

Deze vaatwasser is perfect! Er past veel in en de besteklade is erg handig. Hij projecteert de tijd op de grond zodat je precies weet hoe lang de vaatwasser nog moet. Hij is energiezuinig en gemakkelijk te bedienen.

Het kost wat, maar dan heb je ook zeker wat!

Pluspunten

• Aparte besteklade
  • Verlichting in vaatwasser
  • Tijdprojectie op de grond
  • Ruime vaatwasser
  • Geschikt voor hoge borden

Regster 14-12-2016 Product paar weken in bezit

Ruim, stil en zuinig

Onze oude AEG vaatwasser begon kuren te krijgen en onze keus was op deze vaatwasser gevallen. Geen spijt van gehad. De vaatwasser is stil en heeft een ruime indeling. Luxe is de mooie blauwe led binnenverlichting en het lcd scherm met diverse programma's. Het programma en resterende tijds wordt op de vloer geprojecteerd, heel handig. De vaat wordt heel schoon en is heel droog. Hopelijk gaat de vaatwasser lang mee en voldoet aan onze eisen en verwachtingen. Tot nu toe zijn we zeer blij en tevreden, aanrader!

• Prima wasresultaat en droog
  • Mooie binnenverlichting (uitschakelbaar)
  • Projectie programma en resttijd op de vloer

Stolk 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ruim, stil en zuinig

We hebben het apparaat nu 2 dagen in gebruik, gekozen voor kwaliteit waarvoor je een iets hogere prijs betaald. Maar wat een ruimte in dit ding, zuinig met water en stil in gebruik. Binnenkant is blauw verlicht bij aanzetten,
onnodig zou je denken, maar erg handig bij schemer en donker is onze ervaring. Borden en Glaswerk komen er droog en glazend uit. Pannen echt schoon. Ja tevreden zeker.

Pluspunten

• makkelijke bediening, duidelijk omgeschreven.
  • stil in gebruik, maakt weinig lawaai
  • Instelbare reiniging voor pannen en glaswerk
  • handige bestektrede bovenin machine

Minpunten

• geen tot nu toe

mark 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

ruime, stille vaatwasser

8 jaar lang een whirlpool vaatwasser gehad en die ging stuk. nu geïnvesteerd in een nieuwe high end vaatwasser en WOW!!! wat een verschil is dit. Stiller, schoner, ruimer om maar iets te noemen. Daarnaast wordt het plastic en de glazen echt droog. de projectie op de vloer en het licht in de vaatwasser bij het in/uitruimen is een fijne aanvulling.

Pluspunten

• ruimte
  • stil
  • droog
  • schoon

Rob E 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser is zeer mooi afgewerkt echt een aanrader

Deze vaatwasser is zeer gemakkelijk in gebruik en te installeren. Mooi design, stevige onderdelen. Stil (bijna geruisloos) de vaat is ook goed schoon. Zelfs een bestekbakje erbij wat erg handig is als extra.

Naj 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Luxe vaatwasser met ruime indeling

Dit is een luxe vaatwasser met ruime indeling en diverse wasprogramma's. Mooi blauw licht is een mooie toevoeging en de projectie op de vloer en de besteklade is echt een toegevoegde waarde. Zorgt voor meer ruimte in de vaatwasser. We hebben de vaatwasser een paar dagen jn gebruik en zijn nu al helemaal tevreden

Pluspunten

• Besteklade
  • Projectie op de vloer met resttijd
  • Wasresultaat

Minpunten

• Sommige programma's duren erg lang
  • Beetje aan de dure kant