Siemens SN69M035NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 52 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN69M035NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Balci 03-04-2017

wast schoon en heel stgil in gebruik

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Ik heb Siemens gekozen omdat ze meestal top producten hebben kwa design, uitstraling gebruikers gemak en goed werkende apparaten die goed passen bij de keuken
daardoor was de keus makkelijk gemaakt.
ben zeer tevreden na aantal weken.

Pluspunten

• wast goed
  • droogt goed
  • Stil

Minpunten

• geen tijd indicatie op de grond

Sikkema 09-03-2017

stil, makkelijke bediening, schone vaat!

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

En top vaatwasmachine. Hij is erg stil in gebruik en levert iedere keer weer een schone vaat. Heerlijk in een huishouden met 6 personen. De bediening is gemakkelijk. Kent ook een ECO stand. Werkt perfect.

Klein minpunt: kunstof broodtrommels blijven iets vochtig. Nadrogen is gewenst.

Pluspunten

• schone vaat
  • geluidsarm
  • gemakkelijke bediening
  • ECO stand

Minpunten

• kunstof broodtrommels nadrogen met doek

Pieter 08-03-2017

Fijne afwasmachine

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Doet wat ie moet doen, schoonmaken, alles wordt goed schoon, zou dit apparaat zeker aanbevelen aan anderen!

Pluspunten

• krachtig

Minpunten

• maakt veel geluid

chefkok Ewow 24-02-2017

stille machine

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

mooie stille vaatwasser, simpel in gebruik, resultaat is prima. deur opent vanzelf als de vaat klaar is, wat op zich goed is voor ontluchten doch mogelijk minder goed voor de frontjes van de kastjes ernaast ivm vocht. Mogelijk is dit een instelling die ik kan aanpassen, daar ben ik nog niet achter.

Pluspunten

• stil
  • wast goed

Fam.Vos (5 personen) 07-02-2017

Weer een super-Siemens apparaat aangeschaft.

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Na 13 jaar iedere dag een wasbeurt draaien was t tijd voor vervanging en kozen we direct weer voor Siemens.Deze is nog stiller dan de vorige, blij met het blauwe lampje onderaan.Bewust gekozen voor varioFlex korven,deze geven zoveel mogelijkheden met inruimen van grote en kleinere kommen. nieuw voor ons is speedPlus, ideaal na extra culinaire uitspattingen.
Heel vieze vaat, zonder inweken, onderin zetten en wassen met de intensieve zone aan; veel plastic en glazen wassen met het extra droog programma aan :zo goed, we blijven ons verbazen.
Zo blij met deze machine ...

Pluspunten

• Superstil
  • Zuinig
  • Bovenkorf kan hoger en lager ingesteld worden
  • Zelf inbouwen is mogelijk
  • Waterslot meegeleverd

Frank van der Pol 03-02-2017

Stil en een puntgaaf afwasresultaat

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Ik zocht een volledig geïntegreerde afwasmachine van een merk dat goed bekend staat. Vervolgens ben ik de stilste gaan zoeken en die bleek bij Siemens ook in de betaalbare lijn verkrijgbaar. Het wasresultaat is prima in orde en de machine is in de eco stand zeer, zeer stil. Wel lijkt de bovenmand wat minder degelijk, maar dat heeft nog niet tot problemen geleid. Er is een opvangbakje voor de wastabletten, zodat het tablet bij vrijkomen nooit vast kan komen te zitten tussen de vaat. Zeer slim!

Pluspunten

• Stil
  • Schoon
  • Eeenvoudig inbouwen
  • Zeer flexibele indeling
  • Vrije plaatsing messenkorf

Minpunten

• Bovenlade lijkt wat zwakjes
  • Geen grotere gaten in de korf voor bv een garde

M.J. Kerklaan 23-01-2017

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Even wennen met programma`s instellen, maar wast en droogt goed.
Heel stil, blij met het lichtpunt je gaat anders twijfelen of hij nog aan staat.
Prima masschiene

Pluspunten

• mooi afgewerkt
  • bijna geluidsvrij
  • daarom blij met het lichtpunt op de vloer
  • voldoende programma`s

Minpunten

• geen
  • geen

de Bruijn 12-01-2017

Zeer stille vaatwasser met goede resultaten.

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Onze oude vaatwasser was ook van Siemens en heeft het ca. 20 jaar uitgehouden, om nu weer voor een Siemens te kiezen is dan ook zeer logisch.
Dit nieuwe type vaatwasser is natuurlijk weer aan verbeteringen onderhevig geweest, wat opvalt is dat deze machine zeer stil zijn werk doet en het resultaat geweldig is.
Wij hebben hem nu een paar weken in gebruik maar vertrouwen er op dat de levensduur ook weer erg goed zal blijken.

Peter 01-01-2017

Stil en goed wassen

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Met een minimum aan geluid doet hij de was. Alles komt er goed droog uit. Je moet er wel voor zorgen dat alles stabiel staat want de water straal duwt anders de glazen om. Handig is ook de sensor die de vulling en water vervuiling analyseert. Zo wordt het wasprogramma op de vulling en vervuiling aangepast. Geen halve was instelling meer want die is niet meer nodig. De vorige had een besteklade en deze niet. Daar hebben we bewust voor gekozen, nu is er meer ruimte voor hoge glazen en als de korf omhoog wordt gezet ruimte voor grotere borden en pannen. Op basis van onze oude vaatwasser is de levensduur vast ook weer ok.

Pluspunten

• Doet stil z'n werk
  • Automatisch programma
  • In hoogte verstelbare boven korf
  • Rekje voor lange messen en lepels
  • Extra droogstand voor plastic

Minpunten

• Nog niet gevonden

Ellen 30-12-2016

Stil en effectief

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Al onze vaat wordt erg schoon. De vaatwasser is erg geruisloos. De vaatwasser opent zichzelf na een programma zodat de vaat nog extra droogt.

Pluspunten

• Veel opties
  • Droogt goed
  • Stil

Minpunten

• geen timer aan de onderkant

ad 28-12-2016

Gemakkelijk te gebruiken en ruim

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

De prijskwaliteitverhouding van dit product is erg goed. Je hebt een degelijk en goed apparaat wat gemakkelijk in gebruik te nemen is. Er is geen ingewikkelde handleiding nodig..
Daarnaast kun je er veel in kwijt..

Pluspunten

• ruimte
  • gebruik
  • overzichtelijk
  • lampje waardoor je ziet of de vaatwasser aan staat
  • geluidszacht

Minpunten

• klein rekje voor grote messen

Jlinschoten 21-12-2016

Makkelijk te bedienen stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Omdat onze hele dure vorige vaatwasser kapot was moesten wij een nieuwe aanschaffen. Aangezien ons huis te koop staat wilden wij daar niet al te veel geld aan uitgeven. Deze vaatwasser had goede reviews dus was de keus snel gemaakt. Hadden we dit maar veel eerder gedaan. Mooie schone vaat, heel stil in vergelijk met onze vorige en programma duurt ook nog eens korter. In ons volgende huis komt dus zeker weer een Siemens.

Pluspunten

• Stil
  • Mooi schoon
  • Programma duur t niet zo lang

fam. smeets 19-12-2016

goede vernieuwing

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

We hebben bewust wederom gekozen voor een Siemens afwasmachine omdat we heel erg tevreden waren over onze vorige twee Siemens afwasmachines. Via de chat van Siemens kregen we goed advies over een vergelijkbare machine waarna we zelf konden vergelijken. De prijs was ook erg aantrekkelijk. De afwasmachine zou vergelijkbaar zijn maar heeft zoveel meer opties dan onze oude machine in positieve zin. Hij is stil, heeft een uitgebreid programmapaneel met goede afwasprogramma's. Bovendien is er een optische melding dmv vloerlampje als de machine klaar is.
Siemens heeft dus niet stil gezeten en goed aan de toekomst gewerkt.

Pluspunten

• uitgebreide programmakeuze
  • optische melding als machine klaar is
  • maakt niet veel lawaai
  • wast goed schoon en droogt perfect

Minpunten

• stelpootjes mogen langer zijn

Aart 16-12-2016

Fantastische Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Vorige huis in het bezit geweest van een Siemens Lady plus. Deze beviel prima.
Nu 7 jaar ander merk gehad zal geen naam noemen maar begint met een B en eindigt met een t. Deze beviel eigenlijk vanaf dag 1 al niet slechte indeling vaat eerst op de hand heel goed afspoelen enzenz. Nu na één dag deze gebruikt te hebben ben ik weer helemaal gelukkig. Zonder afspoelen helemaal blinkend schoon en minstens zo belangrijk DROOG. Tevens voelt alles weer degelijk aan. Ben blij dat ik weer terug ben bij mijn vertrouwde merk. Oh en ik vergeet nog te zeggen dat hij zeer stil is.

Pluspunten

• Droog
  • Schoon
  • Stil
  • Degelijk
  • Perfect in te bouwen

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Nerah 16-12-2016

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Vergelijkbaar met onze oude siemens maar die heeft het begeven.
Wel net even wat mooier en met een lampje voor als het apparaat aanstaat.

Pluspunten

• Lampje
  • Zuinig
  • Stil

Minpunten

• Onbekend

Lex Caboort 13-12-2016

Lekker stil bijna onhoorbaar.

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Snelle levering veel mogelijkheden zowel in de Eco 3 uur als snel 30 min en altijd even schoon, je gaat bijna alle bloemenvazen voor de lol wassen alles komt er even glanzend uit.

Pluspunten

• stil
  • verplaatsbare bestekbak

Minpunten

• nog niet gevonden

Tamara 05-12-2016

Siemens inbouwvaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Helaas hield onze vaatwasser ermee op.Al snel kwamen we in de winkel uit op een Bosch of Siemens.Uiteindelijk kozen wij voor de Siemens. Door de slechte ervaring met het onderste was rek van onze oude vaatwasser moest de nieuwe daar daar minimaal aan voldoen.Bij deze vaatwasser rolt het rek niet elke keer uit z'n rails. Verder veel opties neerklapbare rekjes in hoogte verstelbare bovenrek verplaatsbare bestekbak.Handig is ook het lampje wat op de grond brand als de vaatwasser aan staat en uitgaat als deze klaar is en de eco stand opent de deur automatisch. De deur gaat soepel open en dicht.De vaatwasser wast goed schoon en droogt goed.Ook het snel programma is erg fijn bij feestjes.Een echte aanrader dus.

Pluspunten

• Indicatielampje op de grond
  • Automatische deuropening

Hans Toevank 03-12-2016

Goede fluisterstille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

De vaatwasser SN69035nl/D5 is een goede en fluisterstille vaatwasser, het is onze tweede van het merk Siemens, de oude was na 15 jaar trouwe dienst op! Wij hopen dat ons deze ook zonder problemen de 15 jaar haalt

HBK 03-12-2016

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Ziet er mooi uit, en werkt ook goed. Vandaag 30-11 zelf geinstaleerd en een snel programma aangezet met de avond dis er in. na 30 minuten piep piep en de vaat was verbluffend mooi schoon. SUPER

Pluspunten

• snel
  • schoon

Wesley 26-11-2016

Siemens SN69M035NL

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Gekozen vanwege de prijs/kwaliteitverhouding. Goede machine, stil en maakt de vaat goed schoon. Er is een blauw indicatielampje dat de machine aan staat. Deze machine is stil maar niet zo stil dat je helemaal niets hoort. De blauwe lamp is overbodig en had beter een weergave van de resterende tijd kunnen zijn.

Pluspunten

• goed schoon
  • stil
  • goed droog

Minpunten

• iets meer geluid dan verwacht bij 42 dB
  • geen weergave resterende tijd op de vloer

Fam. Que-Bloem 22-11-2016

Maakt beloftes waar!

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser. Na lang en veelvuldig onderzoek op deze Siemens SN69M035NL uitgekomen. Handig, gemakkelijk in gebruik en heerlijk stil. Veel programma's om uit te kiezen. Kort programma werkt heel goed. En waar het om draait een mooi en droog resultaat. Super!
Zelf ingebouwd. Gemakkelijk te doen met de duidelijke beschrijving en de You Tube video's. Happy us!

Pluspunten

• Ruim
  • Praktische indeling
  • Veel programma's
  • Stil
  • Mooi droog resultaat

Minpunten

• geen

Leroy 20-11-2016

Siemens Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

De vaatwasmachine is ruim in te delen en wast goed schoon, droogt fantastisch en is muisstil. Een mooie machine voor een goede prijs.

John 20-11-2016

Stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Onze oude vaatwasser was aan vervanging toe. Na het lezen van de referenties op internet hebben we deze Siemens gekozen. Het apparaat is bijzonder stil en de vaat is glanzend schoon. Een enorme vooruitgang t.o.v. de vorige vaatwasser. Een topper en zeker een aanrader !!

Pluspunten

• Stil
  • Schoon
  • Bediening
  • Installatie

Odie 19-11-2016

Stille machine

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

Net een week in bezit. Vaatwasser is heel stil; je hoort niet dat hij loopt.
Het lampje op de vloer is dan wel handig.
We weer even wennen aan de nieuwe indeling.

Pluspunten

• Stil

Andre 17-11-2016

fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M035NL

De Siemens SN69M035NL hebben we nu een paar dagen in gebruik. De machine is makkelijk te vullen, is erg stil en wast goed schoon met het eco-programma.

Pluspunten

• Stil
  • Energiezuinig