Siemens SN69M035NL - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

Beoordeling op basis van 76 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Sikkema 09-03-2017 Product paar weken in bezit

stil, makkelijke bediening, schone vaat!

En top vaatwasmachine. Hij is erg stil in gebruik en levert iedere keer weer een schone vaat. Heerlijk in een huishouden met 6 personen. De bediening is gemakkelijk. Kent ook een ECO stand. Werkt perfect.

Klein minpunt: kunstof broodtrommels blijven iets vochtig. Nadrogen is gewenst.

Pluspunten

• schone vaat
  • geluidsarm
  • gemakkelijke bediening
  • ECO stand

Minpunten

• kunstof broodtrommels nadrogen met doek

Peter 01-01-2017 Product paar dagen in bezit

Stil en goed wassen

Met een minimum aan geluid doet hij de was. Alles komt er goed droog uit. Je moet er wel voor zorgen dat alles stabiel staat want de water straal duwt anders de glazen om. Handig is ook de sensor die de vulling en water vervuiling analyseert. Zo wordt het wasprogramma op de vulling en vervuiling aangepast. Geen halve was instelling meer want die is niet meer nodig. De vorige had een besteklade en deze niet. Daar hebben we bewust voor gekozen, nu is er meer ruimte voor hoge glazen en als de korf omhoog wordt gezet ruimte voor grotere borden en pannen. Op basis van onze oude vaatwasser is de levensduur vast ook weer ok.

Pluspunten

• Doet stil z'n werk
  • Automatisch programma
  • In hoogte verstelbare boven korf
  • Rekje voor lange messen en lepels
  • Extra droogstand voor plastic

Minpunten

• Nog niet gevonden

Selma 06-09-2017

Prima vaatwasser

De indeling van de vaatwasser is handig en hij doet het prima. Alleen het plastic van de vaatwastabletten lost niet op, dat haal ik er nu van tevoren af.

DeBoer 31-08-2017

Prima stille vaatwasser

Prima product, alles is schoon, en erg stil. Super handig is het blauwe lampje waarmee je kunt zien of de vaatwasser klaar of bezig is. Aanrader

Jaapz 31-07-2017

Een mooi en handig apparaat

Een fijne vaatwasser, gemakkelijk te bedienen en handige mogelijkheden om de vaat te verdelen in het apparaat.
Maak goed schoon zeer stil kortom een goede aankoop.

1961Siemens 05-07-2017

Prima vaatwasser

redelijk gelijkwaardig aan de oude Siemens vaatwasser.Prima dat de deur opengaat bij het Eco programma.

Zeeuwse oma 01-07-2017

Fijne machine

Fijne vaatwasser , zonder maaren, uitsterst stil.
Vandaar dat blauwe controle lamp zeer nuttig is.
Bovendien erg snel dankzij Turbo speed programma.

Yopie64 06-06-2017

Stil en schoon

De afwasmachine is erg stil. Het lampje dat op de vloer aangeeft of afwas wel of niet klaar is, is erg handig. Ik vind wel de onderste lade wat onstabiel. Als deze helemaal uitgetrokken wordt dan rollen de wieltjes van de plaat

Twinkle 17-05-2017

Super goed vaatwasser

Mijn 2 de vaatwasser van Siemens. Doet heel goed zijn werk, super stil. Er is een blauw indicatie lampje voor als het inweking is. Zou graag een klein luxe erbij willen dat het ook de tijd aangaf ...maar helaas.

Nala 13-04-2017

Doet vakkundig waar hij voor gemaakt is.

Een maand geleden gekocht en ben er erg tevreden over. Veel functies die ik nog niet gebruik, maar daar ga ik mij nog in verdiepen, om het optimale uit dit apparaat te halen.

Balci 03-04-2017 Product paar weken in bezit

wast schoon en heel stgil in gebruik

Ik heb Siemens gekozen omdat ze meestal top producten hebben kwa design, uitstraling gebruikers gemak en goed werkende apparaten die goed passen bij de keuken
daardoor was de keus makkelijk gemaakt.
ben zeer tevreden na aantal weken.

Pluspunten

• wast goed
  • droogt goed

Minpunten

• geen tijd indicatie op de grond

Pieter 08-03-2017 Product paar weken in bezit

Fijne afwasmachine

Doet wat ie moet doen, schoonmaken, alles wordt goed schoon, zou dit apparaat zeker aanbevelen aan anderen!

Pluspunten

• krachtig

Minpunten

• maakt veel geluid

chefkok Ewow 24-02-2017 Product paar maanden in bezit

stille machine

mooie stille vaatwasser, simpel in gebruik, resultaat is prima. deur opent vanzelf als de vaat klaar is, wat op zich goed is voor ontluchten doch mogelijk minder goed voor de frontjes van de kastjes ernaast ivm vocht. Mogelijk is dit een instelling die ik kan aanpassen, daar ben ik nog niet achter.

Pluspunten

• stil
  • wast goed

Fam.Vos (5 personen) 07-02-2017 Product paar weken in bezit

Weer een super-Siemens apparaat aangeschaft.

Na 13 jaar iedere dag een wasbeurt draaien was t tijd voor vervanging en kozen we direct weer voor Siemens.Deze is nog stiller dan de vorige, blij met het blauwe lampje onderaan.Bewust gekozen voor varioFlex korven,deze geven zoveel mogelijkheden met inruimen van grote en kleinere kommen. nieuw voor ons is speedPlus, ideaal na extra culinaire uitspattingen.
Heel vieze vaat, zonder inweken, onderin zetten en wassen met de intensieve zone aan; veel plastic en glazen wassen met het extra droog programma aan :zo goed, we blijven ons verbazen.
Zo blij met deze machine ...

Pluspunten

• Superstil
  • Zuinig
  • Bovenkorf kan hoger en lager ingesteld worden
  • Zelf inbouwen is mogelijk
  • Waterslot meegeleverd

Frank van der Pol 03-02-2017 Product paar weken in bezit

Stil en een puntgaaf afwasresultaat

Ik zocht een volledig geïntegreerde afwasmachine van een merk dat goed bekend staat. Vervolgens ben ik de stilste gaan zoeken en die bleek bij Siemens ook in de betaalbare lijn verkrijgbaar. Het wasresultaat is prima in orde en de machine is in de eco stand zeer, zeer stil. Wel lijkt de bovenmand wat minder degelijk, maar dat heeft nog niet tot problemen geleid. Er is een opvangbakje voor de wastabletten, zodat het tablet bij vrijkomen nooit vast kan komen te zitten tussen de vaat. Zeer slim!

• Schoon
  • Eeenvoudig inbouwen
  • Zeer flexibele indeling
  • Vrije plaatsing messenkorf

Minpunten

• Bovenlade lijkt wat zwakjes
  • Geen grotere gaten in de korf voor bv een garde

M.J. Kerklaan 23-01-2017 Product paar weken in bezit

Vaatwasser

Even wennen met programma`s instellen, maar wast en droogt goed.
Heel stil, blij met het lichtpunt je gaat anders twijfelen of hij nog aan staat.
Prima masschiene

Pluspunten

• mooi afgewerkt
  • bijna geluidsvrij
  • daarom blij met het lichtpunt op de vloer
  • voldoende programma`s

de Bruijn 12-01-2017 Product paar weken in bezit

Zeer stille vaatwasser met goede resultaten.

Onze oude vaatwasser was ook van Siemens en heeft het ca. 20 jaar uitgehouden, om nu weer voor een Siemens te kiezen is dan ook zeer logisch.
Dit nieuwe type vaatwasser is natuurlijk weer aan verbeteringen onderhevig geweest, wat opvalt is dat deze machine zeer stil zijn werk doet en het resultaat geweldig is.
Wij hebben hem nu een paar weken in gebruik maar vertrouwen er op dat de levensduur ook weer erg goed zal blijken.

PeterD 03-01-2017

Stil en goed wassen

Ellen 30-12-2016 Product paar maanden in bezit

Stil en effectief

Al onze vaat wordt erg schoon. De vaatwasser is erg geruisloos. De vaatwasser opent zichzelf na een programma zodat de vaat nog extra droogt.

Pluspunten

• Veel opties
  • Droogt goed

Minpunten

• geen timer aan de onderkant

ad 28-12-2016 Product paar maanden in bezit

Gemakkelijk te gebruiken en ruim

De prijskwaliteitverhouding van dit product is erg goed. Je hebt een degelijk en goed apparaat wat gemakkelijk in gebruik te nemen is. Er is geen ingewikkelde handleiding nodig..
Daarnaast kun je er veel in kwijt..

Pluspunten

• ruimte
  • gebruik
  • overzichtelijk
  • lampje waardoor je ziet of de vaatwasser aan staat
  • geluidszacht

Minpunten

• klein rekje voor grote messen