Siemens SN69M035NL - Reviews

Maximale belading
13 couverts

Erik 29-06-2016 Product paar weken in bezit

prima vaatwasser

Wast en droogt prima. Handig dat het bestekmandje geen vaste plaats heeft. Deze is variabel te plaatsen.

MTh 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goede vaatwasser

Dit is een fijne vaatwasser. In vergelijking met de vorige vaatwasser kunnen we meer servies kwijt. Hij maakt weinig geluid. Er zit een handige timer op. Het eco programma wast goed schoon.

Melanie 31-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima afwas machine

Nu een week in bezit maar bevalt prima. Super schone vaat en een hoop mogelijkheden. Makkelijk te bedienen. Verder is de afwas machine echt super stil. Dankzij het lampje dat op de grond schijnt zie je dat hij aanstaat. Duurzaamheid weten we nog niet maar hopelijk gaat hij langer mee als onze Wirlpool.

livingnl 29-05-2016 Product paar weken in bezit

Fantastic dishwasher

9,6
Nice and amazingly quiet, easy to use and has all the programs you could possibly need. The wash result is excellent too. We ordered through veiligkopen.nu ( VK535679) and were very happy with their monteur service as well

MaaikeS 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prima zuinige en stille machine. Inclusief langere garantie dan gewoonlijk. Handige programma's (verkort, maar ook eco, pannen etc). Beveel hem zeker aan!

Hannie 23-09-2015 Product paar dagen in bezit

Stille vaatwasser; iets wat we erg belangrijk vonden ivm open keuken. Handig dat het bestekrekje op meer plekken in de vaatwasser kan. Voldoet verder prima.

Hellen 26-07-2015 Product paar dagen in bezit

Bovenrek voelt niet zo stevig aan. Lijkt wel los te zitten. Voelt allemaal wat wankel. Stil apparaat.

274au 23-06-2015 Product paar weken in bezit

We hebben deze vaatwasser uitgezocht om z'n stille werking, en dit maakt ie meer dan waar. De vaatwasser is nauwelijks te horen. Gelukkig zit er een lichtje op dat aangeeft wanneer hij aan het wassen is.

De vaatwasser biedt voldoende ruimte voor ons om de complete vaat van 7 personen kwijt te kunnen. En zelfs als ie helemaal vol zit is het resultaat perfect schoon.

De bediening is intuïtief, dit is onze eerste vaatwasser en iedereen in huis kan 'm probleemloos bedienen. De keuze aan programma's is uitgebreid en duidelijk.

Na lang afgezien te hebben van een vaatwasser in huis, heel erg blij met dit apparaat in huis!

Pietje1906 21-06-2015 Product maand in bezit

Was in eerste instantie niet onze eerste keuze.
Wat zijn wij blij dat de leverancier ons dit apparaat als alternatief heeft geboden.
De bediening is instinctief, dus eenvoudig en goed doordacht.
In ons vorige huis hadden we ook een Siemens vaatwasser. We zijn blij dat Siemens weinig aan de indeling heeft veranderd. Wat goed is moet zo blijven.

De duurzaamheid zal moeten blijken, maar heb daar alle vertrouwen in!

E.kropl 05-06-2015 Product paar dagen in bezit

Super stille afwasautomaat. Moet aan de lamp indicator zien of hij aan is.
Fijn de super droger en de vario functie knop.

Chantal P 05-05-2015 Product maand in bezit

Een hele fijne machine die je bijna niet hoort met een geweldig was- en extra droogresultaat. De indeling is naar eigen wens in te vullen door de in hoogte verstelbare bovenmand en de mogelijkheid van het verplaatsen van de bestekmand.

MV68 29-04-2015 Product kwartaal in bezit

Ongelofelijk stille vaatwasser.
Handige blauwlicht indicatie voor in bedrijf.
Bestekmandje is over de breedte verplaatsbaar.
Het bovenrekje had wat meer hoogte mogen hebben voor wijnglazen. Het wasresultaat is zondermeer prima.
Tevreden met deze aankoop.

Eijkenaar 27-04-2015 Product paar weken in bezit

Een zuinig en zeer stil apparaat. Keuze uit meerdere wasprogramma's, die erg goed zijn, maar wel lang duren.

AndréMarieke 20-04-2015 Product paar weken in bezit

de vaatwasser maakt weinig geluid als hij draait. Hij maakt goed schoon en de indeling is lekker efficient. Met de eco stand is hij tevens goed voor het milieu.

Peter_1948 18-04-2015 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser een paar dagen in gebruik. Wasresultaat is perfect, inruimen een fluitje van een cent. Ben er erg blij mee!

Siemensma 29-03-2015 Product paar dagen in bezit

Erg blij met deze vaatwasser. Gisteren de glasfunctie gebruikt met kristallen glazen erin. Kwam er perfect uit. Indeling is ook handig, vooral het feit dat je de messen plat kunt neerleggen vind ik handig. De rest van het bestek gaat gewoon in het bestekbakje. over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen na een paar dagen, maar daar heb ik alle vertrouwen in. Machine is ook erg stil.

Patriceke 28-03-2015 Product paar dagen in bezit

apparaat een paar dagen in bezit en in gebruik een super stille vaatwasser en een mooie glanzende schone vaat.

Hendrik679 19-03-2015 Product paar dagen in bezit

Wast de vaat mooi schoon en is nauwelijks te horen , dit in tegenstelling tot onze vorige vaatwasser.
Heeft genoeg instellingen.

BlmP 16-03-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben hem nog niet zo lang, maar het apparaat is lekker 'stil' in verhouding tot wat we gewend waren.
Indeling en gebruiksgemak waren eender aan oude apparaat. Niet moeilijk doen met zo'n lade voor bestek. Mandje werkt ook goed!

jack v 09-03-2015 Product paar dagen in bezit

wij hadden hiervoor een ander merk vaatwasser .Ik vind dit apparaat stukken mooier en er zijn veel meer mogelijkheden en de vaatwasser werkt heel makkelijk. ook is hij energie zuinig