Siemens SX69E003NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SX69E003NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Eric 05-08-2015
Geschreven voor: Siemens SX69E003NL

De vaatwasser hebben we nu sinds een maand in gebruik en is ter vervanging van onze vorige Siemens Vaatwasser. Die machine was al tot volle tevredenheid, deze is nog beter. De vaat wordt prachtig schoon. De machine is erg stil en de mogelijkheden zijn meer dan voldoende. Er zijn verschillende wasprogramma's en dat is meer dan voldoende. Een optimaal gebruikers gemak. We zijn heel tevreden met onze nieuwe vaatwasser.

Fleur 32 15-07-2015
Geschreven voor: Siemens SX69E003NL

Een prettige en gebruiksvriendelijke machine.
Mijn vrouw was er zeer snel mee op de hoogte hoe alles functioneerde.

Havenstraat 05-07-2015
Geschreven voor: Siemens SX69E003NL

Super tevreden over dit apparaat.
Eenvoudig te bedienen, schoon, droog, goeie indeling en meer mogelijkheden hebben wij niet nodig.
Ik zou hem iedereen aanraden!

Eltorro2011 30-04-2015
Geschreven voor: Siemens SX69E003NL

Bediening is erg makkelijk en eenvoudig, je hebt geen handleiding nodig om hier mee te werken.
Vaat is erg schoon, maak ook regelmatig gebruik van de halve belading wat natuurlijk water bespaart.

xxgoed 17-04-2015
Geschreven voor: Siemens SX69E003NL

Het apparaat is evenals mijn vorige Siemens vaatwasser een betrouwbaar apparaat met een lange levensduur en weinig onderhoud of mankementen. Zuinig in gebruik met een goede energielabel. Prettige indeling waardoor er veel servies e.d. in één keer gewassen kan worden.

Lydia125 16-03-2015
Geschreven voor: Siemens SX69E003NL

Geweldige vaatwasser in een goede prijsstelling.
In vergelijking met de duurdere versie is deze compleet en voor ons niet de 300 euro meer waard voor het duurdere type.