Siemens SX69E003NL - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
50 dB

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Lydia125 16-03-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige vaatwasser in een goede prijsstelling.
In vergelijking met de duurdere versie is deze compleet en voor ons niet de 300 euro meer waard voor het duurdere type.

Marien Hooggenraad 27-05-2017

Degeleijk apparaat

Een goed en degelijk apparaat,waar we hopellijk net zo veel plezier van mogen beleven als onze vorige Siemens inbouw vaatwasser.

Jonkie66 15-05-2017

Wat kan je anders verwachten van een Siemens

Deze maand heb ik de vaatwasser geleverd gekregen en is boven mijn verwachting. De vaat is echt goed schoon. Er is wel 1 min puntje en dat betreft het geluid wat de vaatwasser produceert als deze in werking is. Ik had hem persoonlijk stiller verwacht, zal moeten wennen.

DagelijksMK 02-03-2017

Alles schoon

Fijne vaatwasser die doet wat de bedoeling is namelijk de vaat schoon en droog maken, ook vieze ovenschalen en pannen.

Braam 23-08-2016

Basic Vaatwassser

Onze vorige vaatwasser Siemens type SL 66650EU/12 (topline) heeft 18 jaar probleemloos zijn werk gedaan. Dit type SX69E003NL is in alle opzichten (materiaal, geluid, degelijkheid, bediening) beduidend minder van kwaliteit maar is dan ook uit de goedkope prijsklasse. Doet tot nu toe zijn werk naar behoren.

WRG75 09-05-2016

De vorige siemensvaatwasser vond ik beter

Afwassen doet de machine goed. Maakt wat meer geluid dan de vorige. De rasters in het bestekbakje zijn iets kleiner, waardoor het bestek er niet meer in past en alles in het grote vak moet doen. De schakeltijden zijn beperkt tot 3, 6 en 9 uur. Dat is onhandig.

Johan84 01-05-2016

Siemens extra hoge vaatwasser

Deze extra hoge vaatwasser ongeveer twee weken in bezit. De vaatwasser maakt goed schoon en droogt prima. Wij draaien altijd snachts dus van het geluid hebben wij geen last. Erg veel herrie maakt hij overigens niet. Verder zijn de mand en de rekken stevig gemaakt. De deur is stevig genoeg om ons zware paneel te houden. Bij onze vorige vaatwasser viel de deur altijd naar beneden nu blijft hij mooi staan.

Yvonne58 23-03-2016

Prima vaatwasser, makkelijk in gebruik, geruisloos

De vaatwasser is een aanwinst in mijn nieuwe keuken. Makkelijke in gebruik en een handige indeling. Zeer geruisloos

Greet 24-09-2015

gemakkelijke tip/top bediening

vind het erg jammer dat de kuip niet volledig rvs is, de vaatwasser maakt veel lawaai. de programma's duren erg lang. verder een ruime vaatwasser en wast prima.

Geluk 01 11-09-2015

Schone vaat

Ik heb dit apparaat een maand in gebruik. Zeer eenvoudige bediening. De vorige heeft 14 jaar goed resultaat geleverd.

Eric 05-08-2015 Product maand in bezit

De vaatwasser hebben we nu sinds een maand in gebruik en is ter vervanging van onze vorige Siemens Vaatwasser. Die machine was al tot volle tevredenheid, deze is nog beter. De vaat wordt prachtig schoon. De machine is erg stil en de mogelijkheden zijn meer dan voldoende. Er zijn verschillende wasprogramma's en dat is meer dan voldoende. Een optimaal gebruikers gemak. We zijn heel tevreden met onze nieuwe vaatwasser.

Fleur 32 15-07-2015 Product paar weken in bezit

Een prettige en gebruiksvriendelijke machine.
Mijn vrouw was er zeer snel mee op de hoogte hoe alles functioneerde.

Havenstraat 05-07-2015 Product kwartaal in bezit

Super tevreden over dit apparaat.
Eenvoudig te bedienen, schoon, droog, goeie indeling en meer mogelijkheden hebben wij niet nodig.
Ik zou hem iedereen aanraden!

Eltorro2011 30-04-2015 Product paar weken in bezit

Bediening is erg makkelijk en eenvoudig, je hebt geen handleiding nodig om hier mee te werken.
Vaat is erg schoon, maak ook regelmatig gebruik van de halve belading wat natuurlijk water bespaart.

xxgoed 17-04-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat is evenals mijn vorige Siemens vaatwasser een betrouwbaar apparaat met een lange levensduur en weinig onderhoud of mankementen. Zuinig in gebruik met een goede energielabel. Prettige indeling waardoor er veel servies e.d. in één keer gewassen kan worden.