Siemens SX678X02TN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 43 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SX678X02TN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Qubio 27-01-2017

Lekker rustig en veel ruimte

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

We hebben deze machine gekozen omdat wij een extra hoog aanrecht hebben en daardoor veel ruimte beschikbaar hebben. Onze vaatwasser is aan het eind van de dag altijd tot de rand gevuld, maar deze heeft als heel groot voordeel dat die rand net iets hoger is ... dankzij de besteklade. Dat werkt super. Je kunt er zelfs kleine bakjes of deksel in kwijt. De onderste lade biedt door het ontbreken van de bestek bak (wordt wel meegeleverd) veel meer ruimte. Ook de flexibele indeling is goed, je kunt vrijwel alles op-/neerklappen. De verlichting (blauw) valt erg tegen en is eerder hinderlijk. Wie dat bedacht heeft... dat hadden ze wit moeten maken, dan was het zinvol. Gelukkig kan dat uit. Info op de vloer ... leuke gimmick, maar niet meer dan dat. Ik weet toch wel dat ik hem aangezet heb. Hij is in ieder geval wel lekker rustig.

Pluspunten

• Ruimte door de besteklade
  • Stil
  • Flexibele indeling

Minpunten

• Blauwe verlichting

Edith 20-01-2017

Hele fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Wij zijn erg tevreden. Het resultaat is schoon en vooral ook droog, het Zenolith doet zijn werk. De vaatwasmachine is makkelijk te bedienen, ook met een intensief knop voor echte vuile pannen. Kortom een aanrader!

Pluspunten

• Zenolith
  • Makkelijk te bedienen
  • Ook in hoog formaat verkrijgbaar
  • Extra bestekla

Niels 15-01-2017

Veel ruimte en genoeg opties

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Door de besteklade extra veel ruimte voor pannen en borden in de onderste korf. Een lade is wel even wennen, doordat je alles moet neerleggen. Maar dat went snel. Het uitruimen gaat namelijk veel sneller. En mocht je heel veel bestek hebben, dan kun je ook gebruik maken van het losse bestekmandje die in de onderste korf kan staan. Door de vele rekjes en "pootjes" die overeind gezet kunnen worden, kun je van alles kwijt zonder dat het omvalt in de vaatwasser.

Pluspunten

• extra veel ruimte voor borden en pannen
  • besteklade én bestekmandje
  • heel veel mogelijkheden
  • stil en zeer zuinig

Minpunten

• bediening reageert minder op natte of koude vinger

R. Slaghekke 12-01-2017

Mooie en degelijke vaatwasser met veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Aanschaf nieuwe keuken en daarom gekozen voor een kwaliteitsproduct. We hebben de SX versie gekozen die heeft enorm veel ruimte; de SN versie past niet. Het infolight onder de vaatwasser is erg handig. Het Zeolith is ook een aanrader; het kost wel iets extra's maar erg droge vaat en gelijk besparing op het milieu en besparing op je energiekosten.

Pluspunten

• zuinig
  • grote laadcapaciteit
  • variabel in te delen naar eigen wensen

Edwin 04-01-2017

Fantastische apparaat

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

We waren opzoek naar een zuinige en stille vaatwasser met Zeolith mineraal.
Deze hebben we gevonden in de Siemens SX678X02TN. Nu twee weken in ons bezit. Hij maakt fantastisch mooi schoon. De vaat komt er glazen en droog uit!
Ook de binnenverlichting is een handige toevoeging.

Pluspunten

• schone vaat
  • super droog
  • binnen verlichting
  • helder display
  • handige resttijd indicator

Minpunten

• snel programma is toch één uur

Marco 04-01-2017

Alles wordt schoon en droog!

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Fantastische vaatwasser die alles schoon en droog maakt. Plastic schaaltjes worden met de speciale droogstand echt droog. Mooi innoverend apparaat. Niet helemaal duidelijk is hoe hij met 3-in-1 blokjes omgaat. De gebruiksaanwijzing zegt dat dit automatisch wordt herkend.. maar hoe dan? Enfin, het resultaat telt en dat is perfect! High-tech.

De Vries 04-01-2017

super vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Nadat onze vorige Siemens het begaf (na 20 jaar!!!) zijn we natuurlijk weer voor Siemens gegaan. 20 jaar is een hele generatie aan verschillen. Deze verschillen zien we terug in dit model SN678x02TN: super zuinig A+++-10%, erg stil, een hoop extra's (blauwe verlichting, verstelbare korf, bestekmand en -lade, spoelwater sensor, resttijd projectie, varioSpeedplus voor verkorten wastijd en Zeolith technologie). Omdat we heel graag Zeolith wilden, hebben we voor dit model gekozen. Wat is de vaat droog zeg! Wij zijn er superblij mee. Bedankt Siemens!

Pluspunten

• zuinig
  • Zeolith technologie
  • variospeedplus
  • stil
  • veel extra's

Minpunten

• geen

Jon 30-12-2016

Snel, droog en schoon

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

De vaatwasser geeft duidelijkheid weer hoelang het nog duurt. Er zit een 30 min. programma op waarmee je tijdens een feestje veel plezier van hebt. Alle afwas is droog en schoon...scheelt dus echt een hoop tijd.

Pluspunten

• Bestekla
  • Altijd schoon
  • Droog

Minpunten

• Licht, geluid en auto uitschakelen instelling
  • Blauw licht

Aad 28-12-2016

vaatwasmachine

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

eens een Siemens altijd een siemens.
17 jaar geleden de SL64530/19 gekocht nooit geen problemen meegehad nu een nieuwe keuken geplaatst dus nu de SX678X01TN aangeschaft heel tevreden mee erg stil.En veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Zuinig in verbruik
  • erg stil

Minpunten

• nog niets kunnen vinden

Daf 11-12-2016

Grote binnenruimte

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Ik heb hem net een paar dagen. Mooi ruim van binnen, veel mogelijkheden om korven te verstellen en mooie verlichting. Bediening ook heel eenvoudig. Heb deze gekozen ivm de zuinigheid. Ivm onze open keuken, is hij ook lekker stil. Inbouwen was eerst even puzzelen (met name eerste tekening), maar lukt uiteindelijk prima.

Pluspunten

• Ruim van binnen
  • Zuinig
  • Korven verstelbaar
  • Stil

Minpunten

• Geen beschrijving bij de tekeningen

Fam Vercauteren 07-12-2016

Siemens Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Deze vaatwasser aangeschaft, boven verwachting, goede verlichting, besteklade, bestekkorf, de lade te verstellen en makkelijk in te delen !! Tijd en programmaverloop wordt weergegeven op de vloer.
Onze vorige inbouwvaatwasser ook een Siemens (12 jaar oud) kon ik de klep moeiteloos van overzetten op de nieuwe !! Gebruiksaanwijzing prima in orde en makkelijk te installeren!! 1 foutje op tekening ; de pootjes moeten niet met sleutel 13, maar met 17 gedraaid worden, verder alleen maar lof over dit apparaat !!!!!!!!!!

Roy S 04-12-2016

Gebruiksvriendelijke afwasmachine

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

alles klopte bij de levering, duidelijke omschrijving en makkelijk in te bouwen.
de bediening is vrij simpel en hij is echt heel stil!
een groot voordeel is de projectie op de vloer.

Pluspunten

• stil
  • mooie uitstraling

Brinkman 30-11-2016

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Uiteindelijk voor dit type Siemens inbouwvaatwasser gekozen vanwege de extra besteklade zodat je meer ruimte hebt voor pannen en borden. Tevens vanwege de handige digitale projectie op de vloer van het wasprogramma en de restant looptijd. Daarnaast energiezuinig en wast alles op 45-65 graden perfect schoon.

Pluspunten

• Extra besteklade
  • Digitale projectie op de vloer
  • Energiezuinig

Rob64 27-11-2016

Mooi design en stil

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Na aanschaf van deze vaatwasser (hiervoor 10 jaar Miele gehad) waren de verwachtingen hoog. Wat mij getriggerd heeft is het Zeoliet droogconcept. We hebben wel twee serieuze minpunten gevonden : 1) de deur gaat veel te zwaar open, nergens staat hoe ik de veerspanning kan tunen. 2) De lade voor het glaswerk heeft aan de rechterkant een inklapbaar rekje, echter als dit rekje omlaag geklapt is kunnen er alleen hele kleine kopjes onderstaan. In ons geval kan geen enkel theeglas of koffiekopje daaronder staan.

• Relatief Stil
  • Infolight is praktisch
  • Verlichting in vaatwasser

Minpunten

• Veerbalans deur kan niet ingesteld worden
  • Hoogte onder uitklapbaare rekje rechts is te klein

Bert 27-11-2016

Fijne stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Nadat onze oude Bauknecht na 10 jaar de geest gaf uitgekeken naar een nieuwe. Deze Siemens sprak ons aan vanwege zuinigheid AAA+, stil en praktisch ingericht met de drie grote laden. Vaatwasser bevalt prima, is erg ruim en inderdaad stil. Montage heb ik zelf gedaan, de montagehandleiding is duidelijk en voor een beetje klusser is het goed zelf te doen in ongeveer een uurtje. Wij zijn in elk geval tevreden met de nieuwe machine. Duurzaamheid is natuurlijk afwachten.

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil
  • Handige inrichting

Hanneke 26-11-2016

Stil, zuinig en vooral schoon!

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Prijs is flink, maar kwaliteit is top! Lekker stil, goede keuze aan zuinige programma's. Maar ook als je ff niet zo veel tijd hebt, dan doet hij het ook super!

B Rutten 26-11-2016

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Perfecte vaatwasser, veel bruikbare instellingen. droogt goed. Een veel betere vaatwasser dan mijn voorgaande, een miele die al naar 7 jaar kapot ging.

Pluspunten

• vario speed plus
  • intensieve zone
  • rest tijd aanduiding

Minpunten

• Nog niet waargenomen

koetsenbeek 22-11-2016

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

We zijn tot nu toe erg tevreden over de vaatwasser. De bediening is, na enige bestudering van de handleiding, makkelijk. Het apparaat is stil en zuinig. De vaat komt er droog en super schoon uit. Leuk detail is de handige binnenverlichting.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • binnenverlichting

Molenaar 18-11-2016

Naar verwachting..TOP!

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Wij gebruiken dit product nu 3 weken en het vervuld 100% de belofte die het omschrijft. Indeling is ruim, tijdsindicatie heeft een scherpe weergave, leuke tool! touch knopen zijn gebruiksvriendelijk en muis stil in performance.

Alex 17-11-2016

Mooi handig in te delen vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Na lange zoektocht toch bij deze Siemens uitgekomen vanwege het feit dat hij goedkoper als de Bosch was en vooralsnog gelijkwaardige functies had. Handige besteklade en leuke gimmick is dat hij de status op de vloer projecteerd. Zenolith zorgt voor perfect droge vaat! Gaan we ongetwijfeld veel plezier van hebben.

Pluspunten

• Goede indelingsmogelijkheden
  • Status op vloer
  • Veel programma's
  • Besteklade

Minpunten

• geen tot nu toe

Robbin 06-11-2016

Schone vaat, goed ingedeeld en mooi afgewerkt

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Een erg fijn product. Maakt de vaat goed schoon en is erg praktisch ingedeeld. Ik heb hem een paar dagen in huis, maar bevalt tot nu toe goed. De bestekbak bovenin is erg handig waardoor je meer ruimte in de vaatwasser hebt. De verlichting en de tijdsindicatie zijn echt een superaanvulling op deze vaatwasser. De variospeed functie is erg handig waardoor je toch invloed hebt hoe lang een vaat ongeveer moet duren.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Variospeed is erg handig
  • goed afgewerkt
  • Handige bestekbak en indeling

Minpunten

• Verlichting gaat niet automatisch aan bij openen

Groenwold 03-11-2016

Prachtige vaatwasser met ontzettend veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Ik vind het een goede vaatwasser met heel veel migelijkheden en een uitstekend droogresultaat. Ik zou deze aan iedereen aanbevelen.

Siemens vaatwasser SX678X02TN 01-11-2016

Siemnes vaatwasser SX678X02TN

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

De Siemens SX678X02TN is een super stil product tevens is het ook een zeer zuinig product maakt goed schoon en droog.

Pluspunten

• Stil
  • zuinig
  • wast en droogt goed

Elvira 28-10-2016

vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Een vaatwasser met veel mogelijkheden w.b. programma's .Doordat de rekjes in de korven makkelijk omlaag kunnen ,creëer je bovendien veel ruimte .
Heel stil.Door verlichting op de vloer weet je dat hij aan staat .

Pluspunten

• goede droging
  • stil
  • alles goed schoon
  • uitstekende prijs kwaliteitsverhouding

Boudewijn Plomp 26-10-2016

Uitstekende vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X02TN

Na 15 jaar (best lang) heeft onze voorgaande SIEMENS vaatwasser het begeven. Die deed het altijd perfect, dus daarom wilde we graag weer zo'n zelfde klasse. Deze vaatwasser werkt ook wederom echt perfect! We hebben nog niet zo lang, maar ik kan je nu al vertellen; Alles komt er stralend, brandschoon en droog uit. Zelfs hardnekkig vuil maakt hij moeiteloos schoon. Het is even wennen, maar makkelijk te bedienen, Hij is voorzien van een duidelijk display. De inhoud qua rekken vind ik ook enorm verbeterd, van alle gemakken voorzien. Je kunt nu nog meer omklappen, wat het o.a. makkelijk maakt om grote objecten en pannen, bloemenvazen e.d. er in te plaatsen. De (bestek)lade boven is nieuw voor ons maar is echt handig. Geen gedoe meer, en je kunt er zoveel meer in kwijt dan alleen bestek. Je kunt hem zelfs met een hendeltje aan twee kanten dieper maken. Nu kunnen we ook ineens meer borden kwijt in de vaatwasser. Al met al, zijn we heel erg tevreden over deze vaatwasser.

Het licht dat op de grond schijnt is op zich wel handig, maar meer een nice to have. Wij hebben een grindvloer, daardoor ziet het er wat vervormd uit. Maar het werkt wel. Je ziet tenminste hoe lang het nog doet e.d. Wel zo handig bij een inbouwvaatwasser. Ik moest in ons geval wel een gaatje (kleine opening) in de bovenkant van mijn plint maken, anders kon het licht niet op de vloer schijnen. Maar daar zie je niks van, zit onder je keuken.

Tip: Als je wilt dat je vaatwasser net als ons lang meegaat raad ik echt aan om ongeveer in keer in de zoveel tijd zo'n Calgonit reinigingsmiddel in de vaatwasser te doen. Twijfel nou niet, dat werkt echt! En, gebruik ook vloeibare wasmiddel, dan blijven je glazen glashelder. En vergeet natuurlijk ook de zout niet, voor het ontharden van je water.

Pluspunten

• Maakt perfect schoon en droog
  • Ruim van binnen en makkelijk aan te passen
  • Bestekladen boven ruim en gemakkelijk
  • Makkelijke bediening, duideljike status.