Bosch SMV93M50NL - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
13 couverts

Catharina 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goed werkende afwasmachine, voor goede prijs

Wij hebben dit product gekozen omdat deze afwasmachine goed uit de consumententest kwam voor een redelijke prijs. De afwasmachine is redelijk geluidsarm en dat vonden wij belangrijk. Waterverbruik en energieverbruik werd als goed beoordeeld t.o.v. anderen in verhouding met prijs apparaat.

Pluspunten

• geluidsarm 44 dB
  • en goede testresultaten bij consumentenbond

Minpunten

• het installeren was toch nog wel even werk.
  • zeer vriendelijk personeel ao.nl

Kathelijne 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn

Fijne machine, wel lastig in te bouwen zelf, maar is zeker gelukt. Hij draait als een zonnetje. Goede doseer functie, duidelijk boekje

Pluspunten

• mooi
  • goed in te delen

Minpunten

• toch wel wat lawaaierig

Vaatwaser Bosch SMV93M50NL 25-11-2016 Product paar weken in bezit

Bosch vaatwasser SMV93M50NL

Fijne vaatwasser. Je hoort hem bijna niet. Veel programma's. Goed wasresultaat. Prima indeling en ruim. Fijn dat er lampje schijnt op de grond.
Als deze het weer net zo lang doet als de oude ben ik zeer tevreden

Pluspunten

• veel binnenruimte
  • veel verschillende programma's
  • prima resultaat
  • snelwassen mogelijk
  • stil

Mevrouw Oonk 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudig te bedienen vaatwasser

Fijne vaatwasser gemonteerd en uitleg gehad van van den Boom keukens uit Son. Het is nog even wennen aan de indeling. Die is ten opzichte van onze vaatwasser in het vorige huis wel wat functioneler.

bobsel 28-06-2016 Product paar weken in bezit

Bosch Vaatwasser

Een middenmotor (als je kijkt naar de prijs) in het vaatwas-segment. Zelf inbouwen en afstellen lukt goed met bijgeleverde installatie-handleiding. Eerste indruk: veel keuzes voor verschillende programma's en "add-ons" (zoals extra drogen). Handig: deur schiet autom. open bij ECO stand, rode led op keukenvloer die aangeeft wanneer hij klaar is

h uit roermond 06-02-2016 Product paar dagen in bezit

ben pas een paar dagen in bezit van deze vaatwasser,maar ik zou geen ander merk meer willen.wat kom de vaat er toch schoon en droog eruit.dit type heeft veel keuzemogelijkheden,en is zeer zuinig in gebruik,en fluisterstil.

Cargary 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb de vaatwasser sinds vandaag in huis, we hebben het meteen geinstalleerd en reeds 2 x de vaat gedaan. Wij hebben een open keuken en deze vaatwasser is inderdaad bijna geruisloos. Makkelijk in gebruik en de vaat komt er schoon en glanzend uit! Een TOP vaatwasser.

moedervan2 26-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Wat een verschil met onze 11 jaar oude vaatwasser. We horen hem bijna niet, super stil, schone en droge vaat. Handig het lampje op de vloer.

wally 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser is (fijn) stil en voldoet naar verwachting uitstekend. VarioFlex korven zijn erg prettig met betrekking tot pannen.

Miel1971 10-07-2015 Product maand in bezit

Super stille vaatwasser. Makkelijk met lichtsignaal op vloer tijdens wasproces. Piepsignaal als de vaat weer klaar is voor gebruik of uit te ruimen ;->

Patricktw 09-07-2015 Product kwartaal in bezit

mooie, hele stille vaatwasser!! Vooral dit stille is zeer aangenaam, bij open keuken kan je de vaatwasser gewoon aanzetten zonder dat je er in de woonkamer geluidsoverlast van hebt.

Wast goed schoon maar drogen valt tegen t.o.v. vorige Bosch vaatwasser.

LizzieH 01-06-2015 Product maand in bezit

Het apparaat wast zeer schoon. De vaat is ook droog en zelfs op plastic bakjes zijn er geen waterkringen te zien. Het apparaat hoor je nauwelijks als deze aan staat. Ik ben dus tevreden. Het enige is dat er meerdere programma's zijn maar ik gebruik elke keer dezelfde. Zoveel keuze is dus niet nodig.

Mevrouw van Deursen 05-04-2015 Product paar dagen in bezit

De afwas komt er glanzender uit als bij de vorige afwasser. Alles is ook schoon. Het in hoogte verstelbare bovenrek is erg fijn. En ook dat je de bestekkorf kan zetten waar je wil. De bedieningsknoppen zijn superduidelijk. De glazen staan goed vast. Er is veel ruimte voor de glazen en kopjes in alle maten. Ook fijn dat je de bordenrekjes neer kunt klappen. Een fijn apparaat.

patricka 65 24-03-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie en geruisloze machine je hoort niet dat hij aanstaat.Indeling ook erg ruim een fantastisch wasresultaat en ook nog een laag waterverbruik,zachte en fijne deursluiting kortom een aanwinst dit had ik al veel eerder moeten doen.

naam J.K. 23-02-2015 Product paar dagen in bezit

Is mooi stil, veel instellingsmogelijkheden, duurzaamheid is moeilijk te beoordelen op dit moment, maar vorige machine van Bosch/Siemens heeft 12 jaar gedraaid.