Bosch SMI93M35NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMI93M35NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fam P. van de Ridder 23-01-2017

goede degelijke vaatwasser voor een nette prijs

Geschreven voor: Bosch SMI93M35NL

Wij zijn zeer goed te spreken over onze nieuwe vaatwasser. Hij wast goed schoon en droogt ook goed zodat je alles gelijk in de kasten kunt ruimen na een wasbeurt. Hij maakt ook weinig geluid, je hoort bijna niet dat hij bezig is. de progamma,s zijn makkelijk in te stellen. Ook zit er een duidelijke omschrijving bij hoe hij gemonteerd moet worden. Kortom een kind kan de was doen. Met vriendelijke groet, een zeer tevreden familie van de Ridder.

Pluspunten

• eco progamma
  • weinig geluid
  • energiezuinig
  • makkelijk te monteren

Leus 08-12-2016

prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMI93M35NL

Sinds een week in bezit.
Nog even wennen aan het instellen, maar de eerste wasbeurten gaven een prima resultaat.

Jolanda 03-12-2016

zeer geruisloos mooi front

Geschreven voor: Bosch SMI93M35NL

Ik ben blij dat ik voor dit model heb gekozen ,hij is zeer zuinig in gebruik en super stil.Genoeg plaats voor pannen en servies . Makkelijk uitneembaar rek voor bestek .

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil

Minpunten

• geen

MarK85 21-09-2016

Ruim en stil

Geschreven voor: Bosch SMI93M35NL

Wat een super vaatwasser is dit! Er past heel veel in door de praktische indeling. Wat heel handig is, is het rek dat naar beneden kan worden gesteld voor bijv. wijnglazen. Daarnaast heb ik nog nooit een vaatwasser meegemaakt die zo stil is. Zet hem rustig aan tijdens een film, want op een beetje water na hoor je praktisch NIKS.

Pluspunten

• Ruim
  • Stil
  • Handig

Minpunten

• Tot nu toe geen

Ruud 18-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMI93M35NL

We hebben de afwasmachine nu 2 dagen en hij maakt toch meer geluid dan ik had verwacht ondanks de lage Db-score van 44.
Daarnaast is afstelling van het apparaat met de pootjes en schroeven niet erg gemakkelijk om zelf te doen. Staat nu nog steeds een beetje scheef want de stelschroef draait al door. Niet zo stevig! Beetje onhandige indeling met de horizontale borden-opstelling. Verder een degelijk apparaat en werd goed getest dus waarschijnlijk een kwestie van wennen.

Smile 01-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMI93M35NL

Een geweldige vaatwasser met veel inhoud en mogelijkheden!!! Ben er zeer tevreden over, ook met de verkoper een plezierig contact en een goede service aan huis gehad!!!

hhovens 16-12-2015
Geschreven voor: Bosch SMI93M35NL

20 jaar minus één maand een Bosch vaatwasser gehad! Nu logischerwijs opnieuw gekozen voor een Bosch. Bevalt erg goed. Oppervlakkig gezien is er in die twintig jaar niet veel veranderd. Onderhuids echter wel: véél zuiniger met water en elektriciteit, véél stiller, en het belangrijkste: hij wast nog beter ook! Het was even zoeken om de lampjes voor glansmiddel en zout uit te schakelen (we gebruiken altijd vaatwastabletten). De standaard instelling 'ECO, 50 graden' is voor alles tot nut toe meer dan prima geweest. Klein minpuntje: er zat een verkeerde handleiding bijgevoegd (inbouw i.p.v. onderbouw).