Bosch SMI93M35NL - Reviews

Kleuren
wit, roestvrijstaal

MarK85 21-09-2016 Product paar weken in bezit

Ruim en stil

Wat een super vaatwasser is dit! Er past heel veel in door de praktische indeling. Wat heel handig is, is het rek dat naar beneden kan worden gesteld voor bijv. wijnglazen. Daarnaast heb ik nog nooit een vaatwasser meegemaakt die zo stil is. Zet hem rustig aan tijdens een film, want op een beetje water na hoor je praktisch NIKS.

Pluspunten

• Ruim
  • Handig

Minpunten

• Tot nu toe geen

Ruud 18-01-2016 Product paar dagen in bezit

7,6
We hebben de afwasmachine nu 2 dagen en hij maakt toch meer geluid dan ik had verwacht ondanks de lage Db-score van 44.
Daarnaast is afstelling van het apparaat met de pootjes en schroeven niet erg gemakkelijk om zelf te doen. Staat nu nog steeds een beetje scheef want de stelschroef draait al door. Niet zo stevig! Beetje onhandige indeling met de horizontale borden-opstelling. Verder een degelijk apparaat en werd goed getest dus waarschijnlijk een kwestie van wennen.

Smile 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een geweldige vaatwasser met veel inhoud en mogelijkheden!!! Ben er zeer tevreden over, ook met de verkoper een plezierig contact en een goede service aan huis gehad!!!

hhovens 16-12-2015 Product paar dagen in bezit

20 jaar minus één maand een Bosch vaatwasser gehad! Nu logischerwijs opnieuw gekozen voor een Bosch. Bevalt erg goed. Oppervlakkig gezien is er in die twintig jaar niet veel veranderd. Onderhuids echter wel: véél zuiniger met water en elektriciteit, véél stiller, en het belangrijkste: hij wast nog beter ook! Het was even zoeken om de lampjes voor glansmiddel en zout uit te schakelen (we gebruiken altijd vaatwastabletten). De standaard instelling 'ECO, 50 graden' is voor alles tot nut toe meer dan prima geweest. Klein minpuntje: er zat een verkeerde handleiding bijgevoegd (inbouw i.p.v. onderbouw).