Bosch SMI93M35NL - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Fam P. van de Ridder 23-01-2017 Product paar dagen in bezit

goede degelijke vaatwasser voor een nette prijs

Wij zijn zeer goed te spreken over onze nieuwe vaatwasser. Hij wast goed schoon en droogt ook goed zodat je alles gelijk in de kasten kunt ruimen na een wasbeurt. Hij maakt ook weinig geluid, je hoort bijna niet dat hij bezig is. de progamma,s zijn makkelijk in te stellen. Ook zit er een duidelijke omschrijving bij hoe hij gemonteerd moet worden. Kortom een kind kan de was doen. Met vriendelijke groet, een zeer tevreden familie van de Ridder.

Pluspunten

• eco progamma
  • weinig geluid
  • energiezuinig
  • makkelijk te monteren

MarK85 21-09-2016 Product paar weken in bezit

Ruim en stil

Wat een super vaatwasser is dit! Er past heel veel in door de praktische indeling. Wat heel handig is, is het rek dat naar beneden kan worden gesteld voor bijv. wijnglazen. Daarnaast heb ik nog nooit een vaatwasser meegemaakt die zo stil is. Zet hem rustig aan tijdens een film, want op een beetje water na hoor je praktisch NIKS.

Pluspunten

• Ruim
  • Handig

Minpunten

• Tot nu toe geen

Leus 08-12-2016 Product paar weken in bezit

prima vaatwasser

Sinds een week in bezit.
Nog even wennen aan het instellen, maar de eerste wasbeurten gaven een prima resultaat.

Jolanda 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

zeer geruisloos mooi front

Ik ben blij dat ik voor dit model heb gekozen ,hij is zeer zuinig in gebruik en super stil.Genoeg plaats voor pannen en servies . Makkelijk uitneembaar rek voor bestek .

Pluspunten

• Zuinig

Minpunten

Boschfan 14-08-2016

Top vaatwasser ,die - bijna - geruisloos werkt !

Prima (inbouw)vaatwasser , die een perfect schone vaat aflevert en dat ook
nog eens heel geruisloos doet .
Bovendien erg praktisch met 6 verschillende instelbare programma`s , die energiezuinig (++) werken.
Slechts 1 "minpuntje" ontdekt , namelijk indeling van het bestelbakje.....
Kortom een aanrader !

Hans 12-07-2016

stil en zuinig

verrassend stil (dacht even dat hij geen water innam na de start).
Zuinig daardoor wel veel tijd nodig maar met de turbo speed valt het wel mee.
Onduidelijk is of hotfill (max 60grd) mogelijk is.

Liny van den heuvel 29-04-2016

tevredenheidsonderzoek

Fijne vaatwasser. Alleen de letter L bleef in het programma staan. Kreeg er niet uit. Leverancier gebeld wist geen oplossing. Toen Bosch gebeld en de telefoniste heeft uitleg gegeven. Na langdurig proberen en boos de letter L lang vatsgehouden ging het programma L weg. Kon geen oplossing vinden via de beschrijving!!!

Ruud 18-01-2016 Product paar dagen in bezit

7,6
We hebben de afwasmachine nu 2 dagen en hij maakt toch meer geluid dan ik had verwacht ondanks de lage Db-score van 44.
Daarnaast is afstelling van het apparaat met de pootjes en schroeven niet erg gemakkelijk om zelf te doen. Staat nu nog steeds een beetje scheef want de stelschroef draait al door. Niet zo stevig! Beetje onhandige indeling met de horizontale borden-opstelling. Verder een degelijk apparaat en werd goed getest dus waarschijnlijk een kwestie van wennen.

Smile 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een geweldige vaatwasser met veel inhoud en mogelijkheden!!! Ben er zeer tevreden over, ook met de verkoper een plezierig contact en een goede service aan huis gehad!!!

hhovens 16-12-2015 Product paar dagen in bezit

20 jaar minus één maand een Bosch vaatwasser gehad! Nu logischerwijs opnieuw gekozen voor een Bosch. Bevalt erg goed. Oppervlakkig gezien is er in die twintig jaar niet veel veranderd. Onderhuids echter wel: véél zuiniger met water en elektriciteit, véél stiller, en het belangrijkste: hij wast nog beter ook! Het was even zoeken om de lampjes voor glansmiddel en zout uit te schakelen (we gebruiken altijd vaatwastabletten). De standaard instelling 'ECO, 50 graden' is voor alles tot nut toe meer dan prima geweest. Klein minpuntje: er zat een verkeerde handleiding bijgevoegd (inbouw i.p.v. onderbouw).