Bosch SBV90E30NL - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
50 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Rene 29-06-2016

Bosch vaatwasser

Maakt zeer goed schoon. Volop ruimte en stil. Geeft piepje als hij klaar is en schakelt daarna automatisch uit.

teleurgestelde klant 15-01-2018

maandagmorgen monster getroffen

inbouwvaartwasser gekocht ongeveer 4 jaren geleden. binnen de garantietermijn al 2 reparaties waarvan 1 een lekkend pomphuis. Net buiten de garantietermijn is de pomp stuk gegaan met een forse reparatie nota (EUR 140,00) en nu zijn de veren/scharnieren van de deur stuk waarbij door het vallen van de deur ook de binnendeur beschadigd is (EUR 211,00). Klachten indienen of bellen helpt niet en service wordt ook niet verleend. sterker nog voor de niet uitgevoerde reparatie van de binnendeur en scharnieren heb ik een nota ontvangen.
slechte consumenten omgang en geen service.
verder is het apparaat niet fluiterstil en wast niet schoon (resten blijven in de glazen en bekers) ondanks het wijzigen van de programmatuur van de monteur.
het interieur van de machine valt aldoor uit elkaar en de machine heeft het front van mijn keuken beschadigd.

Vaat 12-08-2017

XXL Vaatwasser volledig geintegreerd

Voor onze keuken bleek een XXL vaatwasser noodzakelijk, Bosch had er een. Wast goed schoon en droogt goed. Geluid viel tegen, 50dB blijkt in de praktijk 55dB en dat is een stevig verschil door de log. schaal bij geluidsmetingen. Nu draait hij vrijwel altijd 's nacht en normaliter slaap je dan. Misschien dat extra dempend materiaal onder en achter en bovenop nog wat verbetering kan geven.

Ierepiet 17-05-2017

Wast schoon!

Vaat komt er schoon uit.
Droogt goed op plastic na maar dat is met de meeste machines zo.
Variatie in programas!

jo smit 14-01-2017

zeer goede kwaliteit

wij zijn zeer tevreden over de vaatwasser de prijs mocht altijd goedkoper in verhouding is de kwaliteit zeer goed hij verrast ons is geruisloos

jnld 02-01-2017

Makkelijk te bedienen

Weet nooit hoe het over een paar jaar gaat maar tot nu toe zeer tevreden.
Deur gaat wel zwaar en weet niet of deze stellbaar is.

M. Reijnen 28-12-2016

doet zijn werk

Ziet er wat fragieler uit dan onze vorige bosch vaatwasser. Binnenin geen metaal maar plastic. Ook op de sluiting. Verder verwachten we toch dat ook deze bisch ons weer minimaal 10jr verder brengt.

Pluspunten

• ruimte van deze xl machine
  • duurzaamheid zal moeten blijken.
  • prijs machine

Minpunten

• ziet er op het oog fragieler uit.
  • 50db is niet de stilste.

Jaap Z 03-12-2016

Zorgde dat de afwas af was

Geweldig veel ruimte in dit apparaat, droogt boven verwachting en maakt verrassend weinig geluid! Goede prijs, en doet gewoon erg goed wat het moet doen.

Pluspunten

• veel ruimte
  • weinig geluid
  • energiezuinig

Rinke01 07-07-2015

ik heb deze vaatwasser nog maar een paar dagen, maar hij is gemakkelijk in gebruik, er past lekker veel in en hij wast goed schoon.
mijn vorige bosch vaatwasser heeft het 13 jaar volgehouden met intensief gebruik, dus ik heb hier ook alle vertrouwen in.

Annette van Loo 28-05-2015

Gezien de korte "test" tijd nog moeilijk om een concreet oordeel te geven, dus eventueel deze test later nog eens uitvoeren.

Jb105 12-04-2015

Vol op ruimte, gebruiksvriendelijk en stil je merkt niet dat de vaatwasser aanstaat. Zeer tevreden maar van een Bosch apparaat mag je dat wel verwachten