ATAG VA63211LT - Reviews

• Slecht

Sander 12-07-2016 Product maand in bezit

Gebruiksonvriendelijk!

3,6
Het (enige) sterke punt van deze afwasmachine is dat deze erg stil is: een negen. Het wasresultaat is een zesje. Maar qua gebruiksvriendelijkheid was het een miskoop en daar geven we een één voor. Hij is zo stil, dat je nooit weet wanneer hij klaar is en het dus zomaar kan gebeuren dat je hem opent terwijl hij nog draait. Met een ledje of een zoemer had Atag dit simpel op kunnen lossen. Een veel groter probleem hebben we met de laden. Bij het openen en sluiten van de bovenste lade vallen alle glazen en bekers om, omdat je ze op twee ijzeren staafjes zet die in de lengterichting zijn gemonteerd waardoor de vaat bij de geringste beweging al gaat schuiven. Andere vaatwassers lossen dat op door kleine kammetjes of antislipmateriaal te gebruiken, maar volgens de klantenservice van Atag bestaan die niet voor deze machine. Gevolg: regelmatig kapotte glazen en servies! Bij de onderste lade zorgt beweging er vaak voor dat de lade scheef of klem komt te zitten en het is bijzonder lastig om de lade er dan nog goed in te krijgen. En bij het terugduwen botsen de achterste twee wielen steevast tegen de binnenste geleiders en die klap zorgt er voor dat alle borden tegen elkaar aan botsen en hebben we ook daar regelmatig schade door. Samengevat: wij hebben spijt van deze aankoop!

visser7884 18-08-2015 Product kwartaal in bezit

4,5
Het wasresultaat was meteen bedroevend. Daarom maar aan de slag gegaan met verschillende vaatwastabletten (en plasticjes eraf halen), verschillende programma's, uiteindelijk maar glansspoelmiddel en zout toegevoegd. Dat laatste maakte het droogresultaat beter. Door alle pannen en glazen maar goed af te spoelen, is het schoonmaakresultaat wat beter geworden. Mijn glazen blijven er echter vies uitkomen met allerlei andere prut er in. Lijkt mij toch niet de bedoeling van een nieuwe vaatwasser. De vaatwasser zelf vind ik niet erg prettig in te ruimen door de vaste indeling van rekjes. Het zout is erg lastig bij te vullen. De vaatwasser zou de tijd op de grond moeten projecteren. Ik zie niets. Maakt bovendien behoorlijk wat geluid.