ATAG VA61211MT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ATAG VA61211MT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

edwin 18-01-2018

Super onhandig

Geschreven voor: ATAG VA61211MT

Bij de aanschaf van onze nieuwe keuken hebben we gekozen voor allemaal apparatuur van Atag. Bij alle apparaten zijn we heel tevreden behalve met deze vaatwasser. Wat een enorm onhandig ding. De indeling zorgt ervoor dat er weinig inpast; dat alles in het boven gedeelte continu omvalt en dat niet alles schoon wordt. Vooral het inruimen van het bovengedeelte is ongelooflijk onhandig. Kommetjes en glazen passen op geen een plek goed waardoor het altijd een rommeltje is. Ik snap niet hoe ze dit niet beter hebben kunnen testen.

Minpunten

• onhandige indeling
  • niet goed droog
  • niet altijd schoon

Hans Duiven 24-11-2019

Kan alleen maar beamen wat hierboven is geschreven, met daarbij de opmerking dat het ATAG gastoestel slecht het vuur kan opstarten. Tich keer laten vonken voordat het vuur aanblijft. Alles al talloze malen gereinigd maar niets helpt.

Dan die verschrikkelijke ATAG VA61211MT vaatwasser: Hoeveel glazen wel niet kapot zijn gegaan door de onbeschrijfelijk onhandig vorm gegeven bovenmand. Gaat design hier voor functie bij ATAG?
Ben het ook niet eens met het antwoord van ATAG.
Natuurlijk kan men een betere bovenmand produceren en pasbaar maken voor dit type vaatwasser maar men doet dat niet. Dat is ook een keuze maar wel eentje waarbij ik denk: Nooit weer ATAG!
Nu start hij niet meer op. Geen foutcodes, resetten helpt niet, waterloop vanaf de kraan al nagekeken op verstoppingen e.d. Klaar, het onding gaat naar de stort.

Heb wel geleerd dat we nieuwe eerst naar de winkel gaan om te kijken hoe de kopjes en glazen passen in de bovenste mand. Man wat een bron van ergernis is dat geweest bij de ATAG VA61211MT

Officiele reactie van Atag 19-01-2018

Beste Edwin,
Bedankt voor u review.
Aan de indeling van deze vaatwasser kunnen wij helaas niets veranderen.
Wel zullen wij het intern doorgeven, zodat er in de toekomst wellicht rekening kan worden gehouden met deze indeling.
Mocht u nog vragen hebben dan verwijzen wij u naar onze site.
www.atagservice.nl
Groetjes Ursula
Atag Webcare Team

Michel Teunissen 16-04-2018

Ik heb ook slechte ervaringen met ATAG, 5 apparaten gekocht 6 jaar geleden, oven al snel stuk, hebben ze nooit op kunnen lossen, vaatwasser al na 3 jaar stuk, is nooit een passende oplossing voor bedacht, en nu nog binnen de 6 jaar de koelkast stuk. Dus met één verzamelnaam, ATAG levert alleen maar rotzooi!!