ATAG VA612__MT VA61211MT - Reviews

47 dB

• Slecht

edwin 18-01-2018

Super onhandig

Bij de aanschaf van onze nieuwe keuken hebben we gekozen voor allemaal apparatuur van Atag. Bij alle apparaten zijn we heel tevreden behalve met deze vaatwasser. Wat een enorm onhandig ding. De indeling zorgt ervoor dat er weinig inpast; dat alles in het boven gedeelte continu omvalt en dat niet alles schoon wordt. Vooral het inruimen van het bovengedeelte is ongelooflijk onhandig. Kommetjes en glazen passen op geen een plek goed waardoor het altijd een rommeltje is. Ik snap niet hoe ze dit niet beter hebben kunnen testen.

Minpunten

• onhandige indeling
  • niet goed droog
  • niet altijd schoon
Geschreven voor: ATAG VA612__MT VA61211MT

Officiele reactie van Atag 19-01-2018

Beste Edwin,
Bedankt voor u review.
Aan de indeling van deze vaatwasser kunnen wij helaas niets veranderen.
Wel zullen wij het intern doorgeven, zodat er in de toekomst wellicht rekening kan worden gehouden met deze indeling.
Mocht u nog vragen hebben dan verwijzen wij u naar onze site.
www.atagservice.nl
Groetjes Ursula
Atag Webcare Team

Michel Teunissen 16-04-2018

Ik heb ook slechte ervaringen met ATAG, 5 apparaten gekocht 6 jaar geleden, oven al snel stuk, hebben ze nooit op kunnen lossen, vaatwasser al na 3 jaar stuk, is nooit een passende oplossing voor bedacht, en nu nog binnen de 6 jaar de koelkast stuk. Dus met één verzamelnaam, ATAG levert alleen maar rotzooi!!