Miele G 4292 SC Vi - Reviews

14 couverts

7,6

Bart997 11-11-2014 Product paar weken in bezit

7,6
Op zich een gemiddelde machine. Jammer dat het toestel niet past onder 90% van de keukenaanrechten. Het apparaat is in zijn maximale stand zo'n 2 a 3 cm te laag om strak onder het aanrecht geplaatst te worden. Miele heeft hiervoor een oplossing! Hele dure XXL stelvoetje kopen a € 109,12 incl. BTW. Dus die komen nog wel even rouw op je dak vallen. Ook de Miele klantcontacten-afdeling is weinig meewerkend om tot een reële oplossing te komen - u moet gewoon betalen!

Jammer, dit is de eerste maar helaas ook de laatste Miele. Daarnaast maakt het apparaat ook vrij veel lawaai vergeleken met mijn vorige Siemens vaatwasser.

Officiele reactie van Miele 12-11-2014

De afwasautomaat G4292SCVI kan met uitgedraaide voetjes in een nis van maximaal 87 cm hoog staan.
De 87 cm is gemeten van af de grond tot de onderkant van het aanrechtblad.
Voor een aanrechtblad met een nis hoogte van 91 cm heeft Miele afwasautomaten in een XXL uitvoering.

Bart997 14-01-2015

Inmiddels kraakt ook de deur van de vaatwasser onregelmatig, geen peil op de trekken wanneer wel of niet. Ik heb ernstig mijn bedenkingen of deze machine wel een schappelijke leeftijd van 6 a 7 jaar gaat halen...

Al met al hebben wij de machine inmiddels aan kennissen gegeven en vervangen voor een Siemens, naar volle tevredenheid.