AEG F66709VI0P

Siemens SN65P082EU

Siemens SN65P082EU

Theo 11-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima aankoop

We hebben de machine nu bijna een jaar in ons bezit. En hij draait prima. We maken voornamelijk gebruik van het korte programma. Dan is de vaat in 36 minuten gepiept! Mooi toch? Er zijn ook een paar nadelen. De door ons gebruikte afwasblokjes vallen niet uit het bakje. Ze blijven daar in zitten. Dus nu gooien we het blokje bij aanvang al in de machine. Kan natuurlijk alleen als je geen voorspoeling hebt! Ander nadeel is dat er geen grote wijnglazen in kunnen. En we hebben een apart bestekmandje gekocht. Vinden we toch handiger. Inbouwen was ook een fluitje van een cent. En je hoort de machine bijna niet als ie draait. Al met al een prima aankoop. En ook de service bij BCC was goed.

Ben Dekker 08-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Al snel na aankoop problemen gehad met de zout toevoer die weigerde. Service online werkt goed, maar planning voor komst monteur duurt lang. Apparaat is terplaatse gemodificeerd. Service kortom zeer tevreden. Programma's werken niet na tevredenheid. Automatisch programma laat nog veel etensresten achter op bestek, dit ondanks afspoelen. Uiteraard vele pluspunten en toch tevreden.

marcdieleman 25-08-2015 Product half jaar in bezit

6,2
Nu bijna een jaar in het bezit van deze AEG afwasmachine. Een handige machine maar het wasresultaat is niet altijd goed. Met regelmaat moet ik nog wat restjes ei van een spatel halen, moet de grillpan alsnog met de hand gewassen worden, etc. Inmiddels is het apparaat stuk. Hij geeft een melding, kan niet worden uitgeschakeld en volgens het boekje moet hier de serviceafdeling bij aan te pas komen. De eerstvolgende mogelijkheid is over bijna twee weken. De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat het niet eerder kon en ik de stekker er maar uit moest trekken. Jammer hoor. Hiervoor hadden we een Pelgrim. Ik kan niet zeggen dat AEG voor ons een vooruitgang is geweest. Zeker qua service een dikke onvoldoende!