De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW644MC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

v********@k********* 17-03-2024
Geschreven voor: ETNA VW644MC

Programmaakeuze is eenvoudig. Bovenste van de 2 rekken is in 2 hoogtestanden verstelbaar. Echter rek schiet steeds aan rechterkant naar laagste stand . Heel irritant.

J*****************@g******** 11-03-2024
Geschreven voor: ETNA VW644MC

De vaatwasser doet wat die moet doen en is gebruiksvriendelijk.

Wel jammer is
dat je er geen hoge borden in kunnen en dat die veel lawaai maakt. (Staat in Woonkeuken)

Desondanks tevreden mee omdat het voor die prijs dat ook wel mag. Dan neem je het lawaai maar voor lief!

Marcel 09-03-2024

Zeer fijne vaatwasser, met fijne functies

Geschreven voor: ETNA VW644MC

Nette, ruime en stille inbouwvaatwasser.

Is erg stil vergeleken met onze oude (ander merk) vrijstaande vaatwasser. Voldoende ruimte, goed gebruiksgemak. Genoeg keuze qua programma's.
Kan ook gekoppeld worden aan de ETNA-connect app. Ook leuk dat er een lampje rechtsonderin de hoek brand (op de vloer), wanneer de vaatwasser in gebruik is. Oh ja, en vooral zéér handig dat deze vaatwasser de mogelijkheid heeft tot automatische deur opening bij einde wasprogramma (zodat de vaat daadwerkelijk sneller opdroogt).

Pluspunten

• Ruim
  • Stil
  • Automatische deuropening
  • Genoeg reinigingsprogramma's

Minpunten

• meerwaarde van de ETNA-connect app?

j**********@c******** 19-02-2024

Leuke uitstraling van de keuken.

Geschreven voor: ETNA VW644MC

Toestellen zijn netjes en goed bedienbaar, alleen de inrichting van de vaatwasser is in het begin wennen voordat alles op de juiste plaats staat. verder zijn wij dik tevreden over de apperatuur.

Pluspunten

• Goed bedienbaar
  • Leuke uitstraling

Minpunten

• wennen aan de indeling vaatwasser
  • Wennen aan de kleine vakken vriezer

m***********@g******** 24-01-2024
Geschreven voor: ETNA VW644MC

Wij hebben onze nieuwe keuken voorzien van apparaten van ETNA. Een vaatwassen, oven en koel/vriescombinatie. Tot op heden waren wij nog niet bekend met ETNA, maar het heeft ons positief verrast. Alle drie de apparaten werken naar behoren. Een pluspunt aan de koel/vries combinatie; wij hebben antifrost, wat uitstekend werkt.
De oven is snel warm en wijkt niet af van aanbevolen tijd/temperatuur indicaties bij recepten, heel fijn! De vaatwasser is compact.
Al met al heel tevreden, een goede prijs en uitstekende kwaliteit!

Steven 20-12-2023

Nette, stille machine met veel opties

Geschreven voor: ETNA VW644MC

Nette machine. Heel stil, veel functies en handige rekjes! De vloer LED indicator is super praktisch. De app is leuk maar je kan de machine prima gebruiken zonder. Handige rekjes en op en neerklap opties afhankelijk van hoe je je machine wil indelen. De handleiding is heel duidelijk en de machine simpel in gebruik. Energie zuinig en vrij geruisloos. Echt een fijne aankoop.

Pluspunten

• configureerbare rekjes
  • veel wasprogrammas
  • energiezuinig
  • stil
  • borstelloze motor

Minpunten

• wat van de opstaande randen van het rekje verbogen

r**********@g******** 17-12-2023

Geschreven voor: ETNA VW644MC

Na 1.5 jaar toch een defect lekkage dit is prima opgelost door etna en monteur gaf ook eerlijk aan dat je je garantie gratis kan verlengen binnen 2 jaar dus dat gedaan en dus 5 jaar garantie heel fijn

Pluspunten

• Doet t goed

Minpunten

• Toch een defect na 1.5 jaar

0*********@g******** 27-11-2023
Geschreven voor: ETNA VW644MC

Prachtige vaatwasser, geruisloos, eenvoudige en duidelijke functies.
groot genoeg voor 2 personen of een klein gezin.
prachtige lichtfunctie, schijnende op de grond bij in gebruik.
einde programma, gaat de vaatwasser open zodat het kan drogen.
prijs/kwaliteit een goed product

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je blij bent met deze geruisloze vaatwasser die makkelijke in gebruik is en waarvan de deur automatisch opent na het programma.
We wensen je nog veel plezier van je aankoop.

m************@g******** 31-10-2023
Geschreven voor: ETNA VW644MC

Mooi en goede machine beter dan de andere machine van een ander merk deze was na 2x al kapot gemaakt en weer na twee keer kapot

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met deze vaatwasser. Vervelend dat de andere vaatwasser 2x kapot is gegaan, hopelijk gaat deze heel wat jaartjes mee!
Bedankt voor deze mooie beoordeling met een topscore!

w**a@g**l.com 18-10-2023

Prima vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW644MC

Mooie en goede vaatwasser. Relatief stil als deze in werking is en keuze uit voldoende programma's.

Pluspunten

• Veel programma's
  • Resultaat prima

Minpunten

• Nog niet opgemerkt

Beste heer / mevrouw,

Fijn om te lezen dat je blij bent met de verschillende programma's en dat hij stil is tijdens het draaien.
Bedankt voor deze review en nog veel plezier met de aankoop!

s**n@h**l.com 14-10-2023

Prijs kwaliteit, top!

Geschreven voor: ETNA VW644MC

Op uiterlijke en mooi product, maar ook zeker in gebruik. Werkt makkelijk, verwarmd snel en makkelijk schoon te maken/houden.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te houden/maken
  • Verwarmd goed

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk dat jullie blij zijn met het design en het gebruik. Fijn ook dat het makkelijk is in gebruik en schoonmaak.
We wensen jullie nog veel plezier met jullie aankoop.

l*****@g******** 26-04-2023

Prima vaatwasser en STIL !!

Geschreven voor: ETNA VW644MC

Prima vaatwasser. Vervanger voor een andere Etna. Zelf inbouwen valt dus mee. Het frontje overplaatsen volgen de bijgeleverde mal gaat ook goed. Dat aanzetten en horen hoe heerlijk stil deze z’n werk doet. Automatisch de deur open doen is ook een fijne optie wel de veer van de deur goed afstellen. Lampje dat je weet dat hij aanstaat en lampje aan de binnen kant waren wij niet gewend dus erg fijn. Wat een luxe.
Even registreren en 5 jaar garantie.
Mooie vaatwasser voor een redelijke prijs !!!!

Pluspunten

• Vloer licht
  • Binnen verlichting
  • Stil.

Minpunten

• Nog niets.

Officiele reactie van Atag 28-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij opnieuw gekozen hebt voor ETNA! Fijn dat de installatie zo soepel is verlopen en dat de instructies goed en duidelijk genoeg zijn gebleken. Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak en de luxe die dit toestel biedt.
Ook de verlengde garantie is natuurlijk mooi meegenomen.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

Eric 11-03-2023

Een aanwinst voor je keuken!

Geschreven voor: ETNA VW644MC

Het is een prima vaatwassen. Er zat een duidelijke inbouwhandleiding bij (zelf alle bevestigingsschroeven zaten erbij en bevestiging voor de keukendeur.
De bediening is gemakkelijk en hij maakt de vaat goed schoon.
Ook de 5 jaar garantie-regeling is een pluspunt voor deze Etna!

Pluspunten

• goede wasresultaten
  • gemakkelijke bediening
  • 5 jaar garantei
  • prima inbouwhandleiding

Minpunten

• geen blauw lampje (maar een geel)

Officiele reactie van Atag 13-03-2023

Beste Eric,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review, van de inbouw, naar de werking en naar de garantieregeling. Bij alle aspecten van de vaatwasser geef jij aan tevreden te zijn. Daar worden wij natuurlijk trots van!

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

Gerrit 09-03-2023

Etna vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW644MC

Praktische indeling. Programmakeuze heel duidelijk. Goede verlichting in de vaatwasser.

Pluspunten

• Goede verlichting
  • Eenvoudig in gebruik

Officiele reactie van Atag 10-03-2023

Beste Gerrit,

Heel erg bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de keuzemogelijkheden en de verlichting jou goed bevallen!

We wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe vaatwasser!

Suzan

Martien 25-06-2022

Bevalt erg goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA VW644MC

We hebben een nieuwe chalet laten bouwen en via Noviumkeukens een keukenblok laten maken met een Kookplaat, afzuigkap, vaatwasser, koelakst en combimagnetron. Apparatuur is netjes geplaatst en ziet er gelikt uit. Voor de rvs afwerking vinden wij heel mooi. Tot nu toe werkt alles zoals het moet zijn. Hoe dat over een jaar is weet ik uiteraard nog niet. So far so good.

Pluspunten

• Ziet erg mooi uit
  • Werkt zoals het moet

Officiele reactie van Atag 27-06-2022

Beste Martien,

wat een mooie score, een 10! Bedankt hiervoor.
Wat leuk dat jij hebt gekozen voor ETNA in jouw nieuwe chalet!
Erg leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent over de apparatuur!
Wij gaan er zeker vanuit dat dat over een jaar (en over een paar jaar) nog net zo is!

Heel veel plezier van jouw aankopen.