Whirlpool ADG 8895 FD - Reviews

Maximale belading
13 couverts

5,4

SPR1975 17-10-2015 Product jaar of meer in bezit

Wij hebben dit apparaat nu een jaar. Hiervoor ook een whirlpool. Die heeft 11 jaar goed gewerkt. Dus maar weer een whirlpool gekocht. Hier hebben we spijt van. De handvaten van het bestekbakje vielen na 2 dagen al uitelkaar en de machine heeft eigenlijk nog nooit echt goed schoon gewassen. Het blokje leggen we tussen de vaat omdat deze vanuit het vakje niet volledig wordt gebruikt. De bovenste lade moet iets opgetild worden om hem goed op de watertoevoer aan te laten sluiten. Doe je dit niet dan werkt de bovenste sproeier niet waardoor de vaat helemaal niet schoon wordt. Kortom: er komt geen whirlpool weer!!

koolmees 24-12-2014 Product paar weken in bezit

5,8
De indeling is onhandig, waardoor er minder in de machine kan dan in de winkel leek.

Het economische programma duurt 4 uur, maar maak dan niet de deur open, want dan is de vaat nog niet droog. Dat kan pas na ca. 5 uur en aangezien de gemiddelde Nederlander om 6 uur eet zal de machine pas de volgende dag kunnen worden leeggehaald.

Verder gaan de laden niet lekker over de rails naar binnen. Je kunt niet de deur gewoon dicht doen, je moet de laden een stukje optillen.

Geen handig apparaat, ik heb spijt van deze aankoop. En dan te bedenken, dat ik nog juist had gezegd, dat ik niet op een koopje uit was, ik had er best (veel) meer voor willen betalen.