Whirlpool ADG 8895 FD - Reviews

42 dB

• Slecht

LB 07-02-2018

Goedkope vaatwasser

Deze vaatwasser is van 2014.
Goedkope vaatwastabletten werken niet in deze vaatwasser. Er blijven dan zeepresten achter in het bakje en de vaat is nog vies.
Diverse plastic onderdelen zijn ondanks zorgvuldig gebruik al afgebroken.
In een maand tijd twee keer zout bijvullen.
Als je alle vakjes in het bestekbakje gebruikt wordt het bestek niet goed schoon.
De kliksystemen van de borden werkt niet en valt in elkaar. Ook in de bovenste lade zakt het in elkaar als er iets op komt. Niet echt solide dus. Jammer.
Nu het verwarmingselement kapot is ook niet een reden om hem te repareren.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• rekjes zijn instabiel
  • niet alle tabletten maken schoon

Annabelle 08-05-2017

Altijd wat met deze vaatwasser.

Sinds een jaar heb ik deze vaatwasser van Whirlpool en dat is mij slecht bevallen.
Hiervoor altijd ook geen dure machines gehad maar die waren vele malen beter dan deze. Om de een of andere reden blijft er altijd hele vieze drap achter op de bodem.
Ondanks dat ik het filter 2x per week schoonmaak in een sopje , geen super vieze vaat erin zet, zout en glansmiddel gebruik ,blijft er viezigheid op de bodem achter.
Vind de vaat ook niet super schoon! Nee ik zal hem zeker niet aanbevelen.

Pluspunten

• Stil.

SPR1975 17-10-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Wij hebben dit apparaat nu een jaar. Hiervoor ook een whirlpool. Die heeft 11 jaar goed gewerkt. Dus maar weer een whirlpool gekocht. Hier hebben we spijt van. De handvaten van het bestekbakje vielen na 2 dagen al uitelkaar en de machine heeft eigenlijk nog nooit echt goed schoon gewassen. Het blokje leggen we tussen de vaat omdat deze vanuit het vakje niet volledig wordt gebruikt. De bovenste lade moet iets opgetild worden om hem goed op de watertoevoer aan te laten sluiten. Doe je dit niet dan werkt de bovenste sproeier niet waardoor de vaat helemaal niet schoon wordt. Kortom: er komt geen whirlpool weer!!

koolmees 24-12-2014

5,8
De indeling is onhandig, waardoor er minder in de machine kan dan in de winkel leek.

Het economische programma duurt 4 uur, maar maak dan niet de deur open, want dan is de vaat nog niet droog. Dat kan pas na ca. 5 uur en aangezien de gemiddelde Nederlander om 6 uur eet zal de machine pas de volgende dag kunnen worden leeggehaald.

Verder gaan de laden niet lekker over de rails naar binnen. Je kunt niet de deur gewoon dicht doen, je moet de laden een stukje optillen.

Geen handig apparaat, ik heb spijt van deze aankoop. En dan te bedenken, dat ik nog juist had gezegd, dat ik niet op een koopje uit was, ik had er best (veel) meer voor willen betalen.