Whirlpool ADG 8895 FD - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
13 couverts

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,3

• Slecht

Annabelle 08-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Altijd wat met deze vaatwasser.

Sinds een jaar heb ik deze vaatwasser van Whirlpool en dat is mij slecht bevallen.
Hiervoor altijd ook geen dure machines gehad maar die waren vele malen beter dan deze. Om de een of andere reden blijft er altijd hele vieze drap achter op de bodem.
Ondanks dat ik het filter 2x per week schoonmaak in een sopje , geen super vieze vaat erin zet, zout en glansmiddel gebruik ,blijft er viezigheid op de bodem achter.
Vind de vaat ook niet super schoon! Nee ik zal hem zeker niet aanbevelen.

Pluspunten

• Stil.

SPR1975 17-10-2015 Product jaar of meer in bezit

Wij hebben dit apparaat nu een jaar. Hiervoor ook een whirlpool. Die heeft 11 jaar goed gewerkt. Dus maar weer een whirlpool gekocht. Hier hebben we spijt van. De handvaten van het bestekbakje vielen na 2 dagen al uitelkaar en de machine heeft eigenlijk nog nooit echt goed schoon gewassen. Het blokje leggen we tussen de vaat omdat deze vanuit het vakje niet volledig wordt gebruikt. De bovenste lade moet iets opgetild worden om hem goed op de watertoevoer aan te laten sluiten. Doe je dit niet dan werkt de bovenste sproeier niet waardoor de vaat helemaal niet schoon wordt. Kortom: er komt geen whirlpool weer!!

koolmees 24-12-2014 Product paar weken in bezit

5,8
De indeling is onhandig, waardoor er minder in de machine kan dan in de winkel leek.

Het economische programma duurt 4 uur, maar maak dan niet de deur open, want dan is de vaat nog niet droog. Dat kan pas na ca. 5 uur en aangezien de gemiddelde Nederlander om 6 uur eet zal de machine pas de volgende dag kunnen worden leeggehaald.

Verder gaan de laden niet lekker over de rails naar binnen. Je kunt niet de deur gewoon dicht doen, je moet de laden een stukje optillen.

Geen handig apparaat, ik heb spijt van deze aankoop. En dan te bedenken, dat ik nog juist had gezegd, dat ik niet op een koopje uit was, ik had er best (veel) meer voor willen betalen.