AEG F66702VI0P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG F66702VI0P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

J.Ham 08-03-2016
Geschreven voor: AEG F66702VI0P

Wast goed schoon, ook op kort programma. Keuze voor kort programma en temperatuurkeuze goede opties (mijn vorige vaatwasser bepaalde dat zelf, maar dat vond ik niet altijd handig). Besteklade moest ik even aan wennen, maar je krijgt in ieder geval geen mandje met gaten waar het bestek doorheen gaat steken. Nadeel: je moet wijnglazen met hele korte voetjes hebben anders passen ze niet boven in de speciaal daarvoor bestemde houders. Als je besteklade eruit haalt past het wel, maar kun je je bestek niet meer kwijt. Er blijkt dus nog wel een apart glazenrek te zijn (optioneel) dat je onderin kunt zetten. Verder bevalt de vaatwasser prima.

Paulosdedrielos 27-06-2014
Geschreven voor: AEG F66702VI0P

Nu een tijdje in bezit van deze vaatwasser. Super fijne en zuinige inbouw vaatwasser. Indeling is fijn en je hoort hem bijna niet draaien.

Tobias Theuns 12-05-2014
Geschreven voor: AEG F66702VI0P

Het wasresultaat en het droogresultaat zijn uitstekend. De machine is erg stil en gebruiksvriendelijk. Met name verrast door de uitstekende kwaliteit van het verkorte programma (30 min.).

Hiervoor hadden wij een zeer dure Miele welke na 5 jaar problemen kreeg met zeer hoge reparatiekosten. Ditmaal dus voor een AEG gekozen en tot nu toe zeer tevreden!