Indesit DIFP 68B1 A EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit DIFP 68B1 A EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

moniquerobroek 30-11-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 68B1 A EU

Prima vaatwasser, de indeling is prima, flexibel en erg ruim. We zijn erg tevreden over het wasresultaat. Enig minpuntje is dat deze vaatwasser meer geluid produceert dan dat wij in eerste instantie zouden verwachten

lootje 65 25-11-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 68B1 A EU

gisteren gekocht en geinstalleerd, ging gemakkelijk en snel. Hij is heel gebruiks vriendelijk en het afwas resultaat is prima. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

sandra91 03-11-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 68B1 A EU

Eerst even spannend een nieuwe vaatwasser, wast en droogt hij goed enne is hij lekker stil!!!! Nou super hoor wij zijn er heel erg blij mee.

Rob Pinkse 31-10-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 68B1 A EU

een makkelijk te bedienen vaatwasser welke zonder al te veel poespas zijn werk uitstekend doet. De rekken zijn makkelijk te vullen en het verhogen van het bovenrek is ideaal als er in d beneden rekken wat grotere spullen moeten.

brendazo 31-10-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 68B1 A EU

Toch even spannend een nieuwe vaatwasser, wast en droogt hij goed ennnne is hij stil genoeg!! Nou super apparaat is het wij zijn er heel blij mee.

Bartje 1001 29-10-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 68B1 A EU

Een betere vaatwasser is niet denkbaar: hij is geluidloos en snel, super energiezuinig. Kortom, een echte Indesit.

H.J.Voskuilen 22-10-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 68B1 A EU

Goed schoon maakt niet veel geluid, makkelijke bediening met 1 knop voor de progammakeuze.
Aanrader scherp geprijsd.

Koons 21-10-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 68B1 A EU

Bijzonder handig te bedienen vaatwasser, veel zelf indeelbaar. Volgens de beschrijving energie-en water besparend. Alles wat je ziet in de Indesit!

Bosakma 15-10-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 68B1 A EU

Na 7 jaar trouwe dienst was mijn vorige vaatwasmachine stuk gegaan. Al snel viel de keus op deze Indesit omdat mijn zoon deze ook heeft, de vaat komt er schoon en droog uit wat bij onze andere machine niet het geval was.

fiering 21-09-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 68B1 A EU

een goed en makkelijk bedienbare vaatwasser
zeker voor het geld
hier voor een dure siemens gehad
maar na 5 jaar toch lek

Annette56 29-08-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 68B1 A EU

Na 14 jaar trouwe dienst begaf onze vaatwasser het. Er was in die afgelopen jaren natuurlijk veel veranderd in vaatwasland. Na wat zoeken hebben we deze vaatwasser gekozen. Prijs kwaliteitverhouding leek ons prima. Machine is op 29 augustus 2014 geplaatst. Bovenste korflade is in hoogte verstelbaar waardoor er meer ruimte onderin de machine ontstaat voor bijvoorbeeld de eetborden. Ook is de bovenste korflade in zijn geheel te verwijderen zodat je er grote voorwerpen zoals een bloemenvaas in kunt plaatsen.

Het aantal programma’s leek ons ruim voldoende. Maar liefst 8 programma’s. Wat ons opviel, is dat de machine vrij stil is. Bovendien gebruikt de machine minimaal 11 liter in het eco-programma. Verder is het bestekmandje onderin de vaatwasmachine verplaatsbaar. Best wel handig. Je kunt deze zowel links als rechts plaatsen, maar ook achter of voorin. Hierdoor heb je meer indelingsmogelijkheden voor je vaatwas. Het resultaat is en blijft natuurlijk ook niet onbelangrijk. Na de eerste vaatwas zagen we dat deze er schoon en droog uit de vaatwasser kwam. We hopen weer een poosje vooruit te kunnen.

A.M.F. van Drongelen 29-08-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 68B1 A EU

Vaatwasser net in gebruik dus is het bijna niet mogelijk om een eerlijke beoordeling te geven. Maar de eerste indruk is dat het een goede machine is makkelijk in het gebruik en de eerste vaat was goed schoon.

H. Kruisman 27-08-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 68B1 A EU

Een gebrek: onze dinerborden passen er niet in. De ruimte onderin is daarvoor te laag. Jammer genoeg is dat in de beschrijving vooraf niet te ontdekken.

jeany66 26-08-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 68B1 A EU

tot nu toe bevalt hij prima, vaat komt er schoon uit en goed droog...heb nog niet alle programmas uitgeprobeert

pet1965 25-08-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 68B1 A EU

Ik ben tevreden. Wast zeer goed schoon. Ruime keuze aan programma's. Timer is handig, je kunt hem.ruim van te voren instellen.

jeany66 25-08-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 68B1 A EU

Prima vaatwasser, heb er nu één keer mee gewassen, kwam er goed schoon en droog uit.
Heb nog niet alle programma's gebruikt maar voldoende mogelijkheden