Indesit EDIFP 28T9 A EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 53 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit EDIFP 28T9 A EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

k***********@g******** 31-07-2021

Bevalt erg goed, zeker een aanrader!

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Alle eerdere positieve feedback kan ik onderbouwen.
Wij hebben de machine nu 4 jaar en bevalt heel goed.
Gebruiken altijd de ecostand (7)
Stil en schoon en makkelijke indeling van rekken.
Makkelijk onderhoud.
Super!

Pluspunten

• Stil
  • Prijs/kwaliteit
  • Goed eco programma

Ilse 17-10-2018

Geen aanrader

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

De vaatwasmachine doet niet wat ervan verwacht wordt. We hebben hem nu ongeveer een jaar maar ik ben al een tijd niet tevreden. Hij wast niet schoon, hij droogt niet goed, vaat komt er nat uit. Enige pluspunt vind ik dat hij weinig geluid maakt

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• wast niet schoon
  • droogt niet goed,

Martijn 27-06-2018

Stille vaatwasser, goed en snel resultaat in ECO stand

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Gekozen vanwege prijs en geluidsniveau aangezien wij ons huis al verkocht hebben. Hadden hem veel eerder moeten kopen. Heerlijke machine

Pluspunten

• stil
  • goede schoonmaak
  • eco stand werkt goed dus zuinig

Pascalle 23-06-2018

Weinig ruimte, niet voldoende droog

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

De reviews waren goed, dus deze werd het. De ruimte t.o.v. De voorganger, een Atag, is veel minder. Na elke vaat de handdoek erbij, vlekken op bestek en glazen.

José 17-04-2018

Ik ben heel blij met deze vaatwasser.

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Zeer stil. Goede indeling door wegklapbare rekjes. Nl. handleiding. Alles wat ik ervan gehoopt had. Ik raad deze vaatwasser ten zeerste aan.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Goede indeling
  • Nl. handleiding
  • Veel programma’s
  • Zeer zuinig A++

Irma 13-03-2018

Enthousiast bij aankoop, maar dat duurde maar een jaar......

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Eerste jaar goed, stil, schoon, maar daarna in rap tempo minder. Nu alleen nog maar het geluid van de pomp, zonder dat er verder iets gebeurd: foutcode 15 in de display. Nergens aanwijzing, uitleg, oorzaak, oplossing van deze foutcode. Mededeling klatenservice Indesit: "We kunnen niet alles in de gebruiksaanwijzing zetten". Ze kunnen wel voor 108 euro een monteur sturen om te kijken wat er aan de hand is. Een beetje fabrikant herkent problemen toch ook wel aan de hand van de foutcodes???

Michael 28-11-2017

Geen aanrader

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Apparaat hebben we 2.5 jaar geleden aangeschaft. In het begin was de vaatwasser redelijk stil. Na verloop van tijd werd hij iets luidruchtiger.
De vaat wordt op de eco stand niet goed schoon ( verschillende vaat tabletten uitgeprobeerd ).
Helaas werkt hij nu niet meer na 2.5 jaar dagelijks gebruik. Het apparaat pompt alleen nog maar en wil geen programma starten.

Minpunten

• Slechte duurzaamheid
  • Vaat wordt niet goed schoon in eco stand
  • Op den duur lawaaierig

Irma 13-03-2018

Herkenbaar. Eerste jaar goed, maar daarna in rap tempo minder. Nu alleen nog maar het geluid van de pomp, zonder dat er verder iets gebeurd: foutcode 15 in de display. Nergens aanwijzing, uitleg, oorzaak, oplossing van deze foutcode. Mededeling klantenservice Indesit: "We kunnen niet alles in de gebruiksaanwijzing zetten". Ze kunnen wel voor 108 euro een monteur sturen om te kijken wat er aan de hand is. Een beetje fabrikant herkent problemen toch ook wel aan de hand van de foutcodes???

Ilse 15-11-2017

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Toen we de vaatwasser de eerste keer gebruikten, pasten de borden van 27cm er niet in....... Maar gelukkig, na de handleiding gelezen te hebben en het bovenrek naar boven te hebben geschoven ging het natuurlijk wel.
Een stille vaatwasser en droogt goed op.

Marie-José 14-08-2017

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Prima was- en droogresultaat. Bovenlade is even wennen qua layout. Indeling vrij lastig naar mijn idee. Wel goed verstelbaar in hoogte. Nog niet lang in bezit.

Pluspunten

• Prijs
  • Wasresultaat

Ml 02-08-2017

Reinigt goed, zwak bestekbakje

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

De machine reinigt goed. Serviesgoed, schalen en pannen passen makkelijk in de lades. Groot nadeel vind ik het bestekbakje. Deze is snel kapot en daardoor niet te gebruiken.

Shirley 22-07-2017

Goede machine

Prijs kwaliteit is mooi.
Je hoort hem niet. Bovenste schuifla in hoogte verstelbaar. Zuinig en energiebesparend.

Pluspunten

• Zuinig
  • Geruisloos
  • Practisch

John 19-06-2017

ECO-programma wast niet schoon

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Machine gekocht om ECO-stand en laag geluidsniveau maar zodra er Wok of braadpannen gewassen moeten worden dan zijn die nooit schoon hiervoor moet op Auto intensief worden gewassen (meeste water en Kwh verbruik) en dan nog zijn genoemde pannen vaak niet schoon. Ook droogt machine slecht, op Eco stand moeten borden./pannen met de hand worden afgedroogd. Machine heeft slechts 1 voordeel hij is fluisterstil maar gezien wasresultaat overwegen wij nu al, binnen 3 jaar, de machine te vervangen. Duurkoop dus

Pluspunten

• Geluidsniveau

Minpunten

• Eco-stand wast niet schoon daardoor niet bruikbaar
  • Wok/koekenpan etc. is niet schoon
  • machine droogt matig

Rawien 07-06-2017

Beste koop

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Goede vaatwasser voor een scherpe prijs. Nu een aantal keren gebruikt. De inbouw is prima zelf te doen wanneer het om vervanging gaan. De eco stand maakt bijna geen lawaai, andere wasprogramma's maken meer lawaai. De eco stand maakt goed schoon en het plastic komt zelfs droog uit de vaatwasser. Bovenste lade in verstelbaar, waardoor grote borden er ook inpassen

Pluspunten

• Zie motivatie/beoordeling

Minpunten

• Tijdsindicator

J.Remmers 31-05-2017

Uitstekende Vaatwasser

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

In eerste instantie was ik niet tevreden over de vaatwasser. Heb hierover contact gehad met de leverancier, die iemand langs stuurde. Het bleek dat de vaatwasser niet goed was aangesloten.
Het is voornaam dat de slang goed geplaatst wordt, waardoor het water tijdens het gebruik niet
uit de machine loopt. Dat was bij mij wel het geval. Dus na juiste installatie, blijkt dat het een uitstekende machine is die goed zijn vaat doet en uitermate stil is. De vaat is prima schoon en droog. En een uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

• schoon en droog
  • stil en goed geprijst

Willie 27-04-2017

Eindelijk een Heerlijk goed werkende vaatwasser!

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

We hadden iets meer dan 1 jaar geleden de duurste vaatwasser gekocht van 595,00 euro. nou dat was een Super miskoop. die machine waste op geen progamma echt schoon en drogen deed de machine al helemaal niet. al met al wat een Miskoop. nou toch maar de knoop doorgehakt en wederom geld uitgegeven aan een andere vaatwasser . nou dat werd dan deze de INDESIT EDIFP28T9A ...omdat de meeste recencies erg positief waren. nu deze kloppen echt wast heerlijk schoon en de vaat komt er zo goed als droog uit..

Pluspunten

• Alles goed en snel schoon
  • makkelijke en duidelijke programma aanduiding

Minpunten

• geluid volgens mij hoger als de 42DB

Maria 10-02-2017

Slechte vaatwasser

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Slechte vaatwasser is redelijk stil. We hebben alle programma's inmiddels gedraaid
Maar de vaat is zelden of nooit schoon en droog.
Beslist geen goede aan koop.

moxfeeds 18-12-2016

Goedkoop = duurkoop

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Op basis van de recensies deze vaatwasser gekocht. Inmiddels meer dan een jaar in gebruik. Slechtste vaatwasser die we ooit gehad hebben. Zelfs met het zwaarste programma is de vaat vaak niet schoon. Daardoor is het nodig om regelmatig het schoonmaakprogramma te draaien omdat de vaatwasser gaat stinken. Ook niet zo stil zoals andere recensies suggereren. Indeling eveneens niet efficiënt (veel ruimte over op het tweede niveau dat je niet gebruikt). Scharnier van de deur geeft inmiddels speling. Kortom, absolute afrader.

Pluspunten

• goedkoop
  • redelijk zuinig

Minpunten

• vaat vaak niet schoon
  • snel vervelende luchtjes
  • geen stevige constructie

Claudia 01-11-2016

Stille Vaatwaseer met flexibele indeling

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

We hebben deze vaatwasser nu een kleine week in gebruik. De montage ging makkelijk en stond duidelijk beschreven d.m.v. afbeeldingen. Ook is de handleiding verder compleet en duidelijk.

Het apparaat zelf is stil en eenvoudig in gebruik (programma's spreken voor zich, bediening is simpel). Vooral de mogelijkheid om flexibel in te delen (neerklappen van rekjes en meerdere plekken om het bestekmandje te plaatsen) vind ik fijn, omdat dan ook grotere pannen samen met bordjes makkelijk te plaatsen zijn. Tot nu toe heb ik nog geen minpunten ontdekt, maar als ik ze later ontdek kom ik terug :)

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Stil

E. 29-09-2016

Indesit vaatwasser (inbouw) EDIFP28T9A

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Fijne vaatwasser voor een fijne prijs. Hij is zeer stil en wast goed af. In de rekken kun je een hoop kwijt, vooral het bovenrek is handig ingedeeld.
De klacht dat grote borden er niet in passen klopt niet: het bovenrek is in hoogte verstelbaar. Zet je die in de hoge stand dan passen de borden wel (wij hebben zeer grote borden en deze passen). Met het rek in de hoge stand heb je geen verminderde functie van het bovenrek, deze is nog steeds ruim te beladen.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Wast goed
  • Energie A++
  • Eenvoudig zelf te installeren
  • Achterpootjes zijn aan de voorkant te stellen

Minpunten

• Bestekkorf ipv besteklade/rek.

René 09-09-2016

Indesit EDIFP 28T9 A EU

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Week in ons bezit, gekocht bij de keukenloods in Zaandam. Prima apparaat. doet wat hij moet doen en je hebt waar voor je geld.

Pluspunten

• Stil
  • Wast goed schoon
  • waar voor je geld

Shaines 31-08-2016

Uitstekende vaatwasser

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Deze vaatwasser werkt super stil. Bij het eerste gebruik dacht ik dat het niet deed. Ik heb de "auto" programma ingeschakeld en ik merkte niks. Na 20 seconde merkte ik dat de water begon te stromen. Gedurende de wasprogramma merkte ik helemaal niet dat de vaatwasser aan stond. Zo stil werkt het.
De vaatwasser heeft het werk heel goed gedaan, want al de zeer vuile borden en bestek en glazen van de BBQ waren superschoon en helemaal droog.

Het inbouwen was ook een makkie. Dit was een vervanging van een defecte vaatwasser. Er zat een duidelijke handleiding erbij hoe het in te bouwen en de gebruikershandleiding van de vaatwasser is ook duidelijk.

Het is zeker een aanrader. Zeker de prijs/kwaliteit is super.

Pluspunten

• Super stil
  • Gebruiksvriendelijk
  • Ruim

Minpunten

• Nog geen gevonden.

Veer 10-07-2016

Indesit vaatwasser (inbouw) EDIFP28T9A

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Was resultaat is goed en super stil. Kan verder nog niet echt veel over de duurzaamheid zeggen aangezien ik het apparaat pas een paar weken in huis heb.

suus 27-06-2016

geluidloze vaatwasser.

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Vergeleken met de vaatwasser voorheen een hele stille vaatwasser met 8 progamma s erop. Veel ruimte ook in vaatwasser je kan het ook verstellen en verplaatsen dus handig in gebruik.

voyager_1 26-06-2016

Ervaring met EDIFP 28T9 A EU

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Na een maand plezierig gebruik brak er een plastic rekje waarvan de bevestiging wel heel zwak gemaakt is.
Na 6 weken kreeg de machine een elektrische storing (spontaan inschakelen) en na 8 weken nog één (spontaan in- en uitschakelen). Nu in afwachting van de monteur.

voyager_1 12-06-2018

Ik ben de schrijver van bovenstaande beoordeling. Inmiddels heb ik deze Indesit EDIFP 28T9 A EU twee jaar in gebruik en hij bevalt uitstekend. Hij heeft geen storingen meer. Het ECO-programma gebruiken we niet, want dat krijgt de vaat niet schoon. De duurzaamheidsscore kan dan ook op 'goed' worden gezet.

E Brian 23-06-2016

superding voor een fijne prijs

Geschreven voor: Indesit EDIFP 28T9 A EU

Deze machine nu een paar weken in gebruik. Hij wast goed schoon. Ik gebruik meestal het eco-programma. Daar doet hij wel lang over, maar omdat hij zo enorm stil is heb je daar geen last van (ik heb een open keuken en hoor hem meestal niet eens).
De machine is handig ingedeeld. Je kan het zelfs nog aanpassen naar je eigen wensen. Voor grote spullen kan je het bovenste rek eruit halen. Hier is ook een speciaal programma voor.En dat alles voor een mooie prijs!
Al met al ben ik supertevreden hiermee.