M-System vaatwasser MVW661

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de M-System vaatwasser MVW661 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,5

r*************@o********** 10-10-2021

Teert op de naam meer niet

Geschreven voor: M-System vaatwasser MVW661

Tja het is meer een naam dan kwaliteit helaas, na vijf jaar al kapot terwijl we altijd goed hebben verzocht en maandelijks extra spullen deden om goed bij te houden maar ja nettosalaris in de auto’s is de software onbetrouwbaar en even laten maken is dan minstens €300 euro als alles mee zit en werkt. Gewoon een nieuwe gekocht maar nu gewoon weer Duitse degelijkheid

Pluspunten

• Licht in de vaatwasser

Minpunten

• Slechte sofware

David 11-09-2017

Geen aanrader. Droogt slecht. Korte levensduur

Geschreven voor: M-System vaatwasser MVW661

We hebben deze machine nu 5 jaar en de vaatwasser is op dit moment toe aan de 3de reparatie. Maakt veel lawaai dus niet geschikt voor een open keuken. Was kwaliteit is niet goed, er blijft geregeld etensresten aan de borden en kopjes zitten maar ook aan de binnenkant van de machine zelf. De vaat is vaak nog niet droog wanneer het programma klaar is.

Pluspunten

• Je wordt handig in het demonteren van de machine

Minpunten

• korte levensduur
  • slechte droog kwaliteit
  • beroerde was kwalitiet
  • veel lawaai