AEG F55600VI1P - Reviews

Maximale belading
13 couverts

8,1

MauriceenA 03-09-2014 Product paar dagen in bezit

De vaat komt schoon en droog uit de vaatwasser. Voor ons zijn de mogelijkheden ruim voldoende, we gebruiken er nu nog maar 1 van de 5. De bediening van de knoppen is makkelijk en duidelijk.
De indeling is ruim opgezet zodat je niet elke avond de vaatwasser aan hoeft te zetten (gezin met 2 kinderen).

De volledig geintegreerde afwerking ziet er op en top uit in onze greeploze keuken. Een echte aanrader.

Keezum 11-07-2014 Product paar weken in bezit

Een uitstekende vaatwasser met een aantal puntjes van aandacht. Met name de bestekmand die achterin staat. Naar mijn idee was het makkelijker om deze voorin te plaatsen.
Wat handig zou kunnen zijn is het verstelbare bovenrek. Dit hebben we nog niet gebruikt, maar het zou handig kunnen zijn.
Mogelijkheden en gebruiksgemak vallen wat mij betreft samen. 4 keuzeprogramma's die eigenlijk alles omvatten. Geen poespas etc.
Minpunt is wel dat deze vaatwasser de vaat niet goed droog krijgt.

Mosselaar23 10-07-2014 Product paar dagen in bezit

Sinds een ruime week hebben wij deze machine. Wassen gaat heel goed en het aantal functies die eropzitten zijn bijna eindeloos. Duurzaamheid kan ik niet veel over zeggen want we hebben hem pas, maar het ziet er wel allemaal stevig uit. blij zijn we met de schuifklep aan de voorkant, de plaat van de keuken zit niet vast zoals bij onze vorige, maar schuift naar beneden.

MamM 09-07-2014 Product paar dagen in bezit

Een fijne stille vaatwasser met praktische indeling!
Meerdere wasprogramma's zijn te kiezen. Zo kun je ook voor een kort, of juist intensiever programma kiezen.
Wij zijn tevreden.

Naam23568 04-07-2014 Product paar dagen in bezit

In vergelijking met voorgaande vaatwasmachine is deze vrij stil. Geen vervelend geluid als de machine aan het draaien is.

p borgman 23-06-2014 Product paar weken in bezit

Mooie rustige afwasautomaat
mooi afgewerkt, en handig met de beamerstraal op de grond, voor het in werking zijn, of dat de was klaar is

Koen23nna 21-05-2014 Product paar dagen in bezit

In vergelijking met de vorige Bosch machine (11 jaar oud) een wereld van verschil. Alles blinkend schoon en een ruimere machine zodat alles er goed in past.