Bosch SMU59M25EU - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

Beoordeling op basis van 16 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ciska Vilten 04-02-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch SMU59M25EU Vaatwasser

eergisteren gekocht.
Vandaag ontvangen , klasse service betreft de bezorging en het bedrijf is ook super .
Mooie uitstraling en geen vinger afdrukken op het front . Makkelijk plaatsen en hij is bijna geluidstil , de vaat is gemakkelijk in te delen mede door de lade die verstelbaar in hoogte is en de rekjes die je in kunt klappen of verschuiven voor grote borden en of pannen , schalen . Ben zeer tevreden .

ron 10-11-2015 Product paar dagen in bezit

wij vinden het een mooi afgewerkte vaatwasser die heel mooi staat in onze open keuken. Vaat is prima schoon en maakt weinig tot geen geluid!! duurzaam kan ik niet zeggen omdat we hem pas hebben, onze 3e bosch

Ewa 25-09-2015 Product paar dagen in bezit

mooie machine die ook nog een perfect schoon de vaatwas wast.Bosch, moet wel duurzaam zijn en er blijven geen vingertasten achter op de rvs afwerking

Peter Paul Boer 02-03-2015 Product paar dagen in bezit

Duidelijke aanwijzingen over instellingen als waterhardheid en hoeveelheid spoelglansmiddel. Wasresultaat is prima, glaswerk is streeploos schoon. Droogresultaat vind ik ook erg goed. Het apparaat is vrij stil te noemen, in een verder stlle ruimte hoor je het apparaat wel.
Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

b.oerkamp 08-04-2015 Product paar dagen in bezit

we hebben de vaatwasser nog niet zo lang maar de eerste resultaten zijn prima, zeker de prijs/kwaliteit verhouding

arieferrari 23-03-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hebben voor Bosch gekozen gezien onze eerdere ervaringen met de kwaliteit en het gebruiksgemak van Bosch producten. De vaatwasser is stil heeft een gemakkelijke programmakeuze en past prima in ons interieur. Tevens waren wij gecharmeerd van de aanblik van deze vaatwasser met de RVS voorzijde. Ook het installeren leverde geen problemen op alles was erbij en kon in record tijd geïnstalleerd worden. Al met al een prima keuze voor een goede prijs

TheaK 26-05-2017

Geweldig apparaat

Deze vaatwasser is precies wat ik nodig had.
Makkelijk te bedienen, vaat is goed schoon en droog. Goede programma's.
En je hoort hem nauwelijks.
Kortom: ik ben er superblij mee.

MikZ 22-05-2017

Fantastic machine.

Ziet er mooi uit; Heb geen kabinet overlay nodig.
Zo stil kan je nauwelijks vertellen dat het aan is.
De schoonmaakprogramma's werken geweldig! Ik heb ovenschotels, met hardgekookt eten rechtop zonder voorreiniging en ze komen perfect uit!
De vorken en messenbak werken geweldig. Eerste keer heb ik dit in een vaatwasser en het is geweldig. Maakt meer ruimte in het onderste gedeelte!
De snelle wasfunctie werkt geweldig, vooral als je een grote groep hebt en je wilt de kookgerei schoonmaken, voordat de gerechten komen! Het geeft aan in de handleiding dat het een beetje meer energie gebruikt, maar heel handig om te hebben.
Ik vond het ook leuk dat ik de zout- en glasspoelhoeveelheden voor lokale watercondities kon aanpassen!
Zal binnenkort een slimme elektrische meter in het huis hebben, dus ik kijk ernaar uit om de vertragingstimer te gebruiken om energie te besparen door het op korting te rijden.
Ik heb meer dan 10 jaar een Bosch koelkast, waardoor ik de vaatwasser heb gekozen en ik heb er geen spijt van!

Ed 05-04-2017 Product paar weken in bezit

dhr

makkelijke zelf te installeren. handig in gebruik. simpele bediening. veel ruimte in vaatwasser. schoon resultaat vaat.

Rik P. 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

SUPER

Super snelle levering. Makkelijk te plaatsen met duidelijke handleiding.
Duidelijke en volledige handleiding.
Toestel heeft heel wat functies en is toch uitermate gebruiksvriendelijk.
Nog geen beoordeling over de kwaliteit van de vaatwasser, want heb hem nog maar net geinstalleerd

Femke 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te bedienen

Al eerder een Bosch vaatwasser gehad (SMU40M55EU). Ik had hier goede ervaringen mee. Dus toen deze stuk ging was de keuze snel gemaakt. Deze vaatwasser is makkelijk te bedienen, heeft een uitgestelde start en je hebt de mogelijkheid voor eco, halve belading en tijdbesparing. Ook is deze vrij stil.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • goed en logisch in te richten
  • aparte bestek la
  • bordenrek weg te klappen voor meer ruimte pannen

Ceesje 25-05-2016

Exellente bediening.

De vaatwasser is innoverend qua interieur , bediening exellent en eenvoudig , in de open keuken zeer geruisloos.

RonSteZ 09-03-2015

Zeer stlle vaatwasser!

Dit is mijn 1e Bosch vaatwasser maar wat is die stil! Je hoort niet dat de vaatwasser bezig is. En de vaat word erg schoon. Ook erg handig is de vario besteklade. Er kan nu meer vaat in de onderste 2 korfen.
Top!

Wouter3408 25-02-2015 Product paar dagen in bezit

Een duidelijke en eenvoudige vaatwasser waar ik goed mee werken kan en daarnaast niet geheel onbelangrijk het wasresultaat is perfect evenals het droog resultaat.

Ewa 49 21-02-2015 Product paar dagen in bezit

veel betere kwaliteit van de machine de de Bauknecht die vervangen is, zeer stil ,makkelijk in gebruik en energie zuinig. zo hebben we allemaal wat aan

Ecrin 16-02-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb mijn vaatwasser ongeveer twee weken. Ik ben er nu al heel blij mee. Ik had nog niet gehoord over een onderbouw vaatwasser. Het paste heel goed in mijn keuken. Het is heel ruim, in onderste vak passen 3 pannen en ook nog borden. Het heeft een kinderslot en kinderbeveiliging kan ik goed gebruiken met een peuter en een baby. Dat je ook alle rekken kan inklappen is heel handig. Ben heel blij met mijn aankoop.