Siemens SN66M083EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN66M083EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maria Theunissen 23-02-2015
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

Het apparaat spoelt alles mooi schoon. Om een nog schoner wasresultaat te verkrijgen, eerst de borden met heet water afwassen.

Bastiaan1985 11-01-2015
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

De eerste vaat is er mooi schoon uitgekomen!
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, maar ga er vanuit dat dit wel goed komt.

Veel verschillende programma's waardoor je de vaatwasser exact kan aanpassen op de inhoud, top.

oscar79 23-12-2014
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

Super stille vaatwasser! vooral de besteklade is erg handig! Hopen dat deze langer mee gaat dan de vorige Wirlpool! Die slechts 7 jaar mee ging. Maar we hebben op deze slechts 8 jaar garantie, dus Siemens staat achter zijn producten!

mei1975 17-12-2014
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

de vaat lijkt er toch wat nat uit te komen. Verder lekker stil. Bediening lijkt eenvoudig. Prettige toetsen.

enibas 04-12-2014
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

Doet wat ie moet doen en dat doet ie goed!
Ideaal de in hoogte verstelbare bovenste rek, wanneer je eens hoge pannen hebt, ook ideaal de speciale bestek la..

MTV1968 28-11-2014
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

Na 14(!) jaar was onze Siemens vaatwasser aan vervanging toe. Opnieuw voor een Siemens gekozen. Het apparaat is grotendeels hetzelfde, alleen hebben we nu een besteklade i.p.v. een bestekmandje. En dat bevalt ons prima. Daardoor hebben we meer ruimte voor de pannen in de onderste lade. Het apparaat is heel stil als ie draait en het wasresultaat is prima.

CeeDee903 25-11-2014
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

Na 17 jaar heeft mijn oude Siemens vaatwasser het begeven. Omdat ik zo tevreden was, is het weer een Siemens geworden. En wat is ie stil. Ideaal dat je allerlei rekjes weg kunt klappen en dat de bovenlade zo gemakkelijk te verstellen is. Ik hoop dat deze ook weer zo lang meegaat.

L. Boon 15-11-2014
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

Veel ruimte in het onderste deel van de vaatwasser.Tevens is de besteklade een goede oplossing en handig.
Ook het geluid van de vaatwasser is minimaal.

sijcoel 08-11-2014
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

alle voorwerpen mooi schoon. Wijnglazen zelfs perfect. Afzonderlijke bestekbak is beter dan verzamelmandje, maar in een enkel geval een klein restantje van plakkerige jam aan mes overgebleven.
Buitengewoon stil en een openbaring in het geval sprake is van een open keuken.
Met een enkele knop zeer eenvoudig te bedienen.

Anita-27 17-10-2014
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

Het is fijne vaatwasser en goed in gebruik.
Makkelijk in te delen naar eigen wens.
Bestek-la is ook prettig. Alles wordt schoner dan in bestekbakje.

map1955 15-10-2014
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

Eerste indruk van deze vaatwasser is veelbelovend. Efficiënte indeling, laag geluidsniveau en goed afwasresultaat. Duurzaamheid nog niet kunnen beoordelen omdat het een, voor mij, nieuwe aanschaf betreft.

Aaldert1953 09-07-2014
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

Geluidsarme machine, prettig om mee te werken
Bediening prettig te bedienen
Kan iedereen aanbevelen een Siemens te kopen

Elly Diemer 06-07-2014
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

Ik ben echt heel blij met deze vaatwasser. De besteklade is veel handiger dan een korf. Er kan veel meer in dan mijn vorige waatwasser. De vaat komt er blinkend uit en wat ook heel mooi is, hij maakt bijna geen geluid.

Thijs71 15-06-2014
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

Gisteren deze machine geïnstalleerd nadat onze vorige er de brui aan had gegeven. Wat een mooie nieuwe indeling met de bestekkorf boven in. Onze vorige Siemens heeft 16 jaar probleemloos gedraaid, hierdoor was de keuze voor weer een Siemens niet zo moeilijk! Hopelijk blijft deze ook zo goed zijn werk doen, Siemens bedankt!

Wie120 12-06-2014
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

Echt een super vaatwasser, absoluut aan te raden, de vaat komt eindelijk weer schoon uit de machine.
Ook de meerdere programma's en snelheidsfunctie is erg fijn.

kasbergen 11-06-2014
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

Sinds een paar weken een Siemens vaatwasser. Deze bevalt ons uitstekend. Als de vaatwasser aanstaat hoor je deze nauwelijks. Ook het in- en uitruimen van de vaat gaat erg snel. Dit komt omdat de vaatwasser op een goede gestructureerde wijze is ingedeeld. Ik ben heel tevreden over het besteklade aan de bovenzijde. Hierdoor blijft er ruimte onderin de vaatwasser bespaard. Met een goede structuur, ligt het bestek in een mum van tijd weer schoon in de la.

Roeltje51 01-06-2014
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

Als gevolg van de besteklade bovenin is er onder veel meer ruimte. Het apparaat is stil en de verschillende wasprogramma's zijn gemakkelijk in te stellen. Eindelijk weer blinkend schone vaat!

Fam van wijngaarden 19-05-2014
Geschreven voor: Siemens SN66M083EU

prijs/kwaliteit verhouding erg goed! minimaal vergelijkbaar met stuk duurdere Miele!
Er is ook een besteklade aanwezig!
Geluidsniveau is erg laag met 42 DB