Bosch SBV84M40EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SBV84M40EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Manon 11-05-2016

Super vaatwasmachine!!

Geschreven voor: Bosch SBV84M40EU

Sinds een weekje nu in het bezit van deze fijne vaatwasmachine! Er zitten veel mogelijkheden op en de vaat is super schoon! Ben erg tevreden, een echte aanrader!

Perryn 24-02-2015
Geschreven voor: Bosch SBV84M40EU

Vaat komt er zeer schoon uit, inbouwen ging gemakkelijk, leuk is het rode licht dat op de vloer schijnt als het apparaat in bedrijf is, maakt weinig geluid.
Snelle bezorging en een goede service, nadat ik na bestelling ivm maatvoering een andere vaatwasser, deze vaatwasser kon bestellen.

gbastiaan 27-12-2014
Geschreven voor: Bosch SBV84M40EU

In de zoek toch naar een nieuwe volledig geïntegreerde vaat wasser zijn we op dit merk en model uitgekomen.

Zoek voorwaarden waren:
• A+ (een A++ is in mijn beleving weegt de meerprijs in aanschaf nog niet op tegen de energie zuinigheid, terug verdien moment is > 6jr)
• Kort programma
• stil
• een A merk

Mooie van dit apparaat is dat hij:
• 5 was programma's heeft waaronder een 70C
• Halve belading
• Kort programma
• info display
• lekker stil is.
• een rode led die op de vloer schijnt zolang het apparaat actief is

gbastiaan 08-11-2015

Hallo Hans,

wijkiezen meestal voor het 70c programma, deze duurt 2:25. Echter er zijn meerdere opties, we kiezen ook regel matig het 30 min programma, vooral alleen de ontbijtbordje, kopjes en glaasjes

RELU 11-06-2015

Ik dacht ook dat Bosch een A-merk was.
8 jaar geleden onze nieuwe keuken uitgerust met Bosch inbouwapparatuur en nog wel uit de hogere klasse. Binnen 4 jaar brak de deurgreep van de combimagnetron spontaan af en was de ontsteker van de kookplaat defect. Ik had 5 jaar extra Bosch garantie genomen en dit werd "kostenloos" gerepareerd. De monteur repareerde beiden in één afspraak maar ik moest 2 keer de voorrijkosten betalen. Dit is normaal bij Bosch vinden zij. Nu na 6 jaar was de vaatwasser defect. Ik heb zelf de regeleenheid vervangen omdat de garantie verlopen was. Onderdeel kostte me €165,00 en de zeef was bros geworden en dit kostte €30,00. De bedieningstoetsen van de afzuigkap haperen ook al een tijdje. Wij zijn voorzichtig met de apparatuur en verwacht dat dit toch 10 jaar meegaat zonder problemen.
Ik had dit niet verwacht, dus voor mij geen Bosch, Siemens of Neff (allen onder dezelfde vlag) meer!

hans.c 05-11-2015

Een vraag over deze Bosch SMV53L30EU: hoe lang duurt een gewoon dagelijks programma??
Las elders dat dat bijna 3 uur duurt bij deze machine. Is dat echt zo?
Dank

Finnegan 15-09-2015

Relu, misschien ga je niet goed om met apparaten. Mijn Bosch vaatwasser draait al 16 jaar in een gezin van 4 personen.

janvandenberg31 13-11-2013
Geschreven voor: Bosch SBV84M40EU

Makkelijk in gebruik, goed wasresultaat en stiller dan onze vorige vaatwasser. Handig dat er een lampje op de grond schijnt wanneer de machine nog bezig is, zo kun je zien wanneer de machine daadwerkelijk klaar is.