ETNA VW844HM

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW844HM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

a**v@g**l.com 30-09-2023
Geschreven voor: ETNA VW844HM

De prijsqualiteitverhouding is prima, het apparaat doet het heel goed, de vat komt schoon uit. Het energie verbruik is redelijk. Het enige nadeel - soms blijven waterdruppels op de vat. Dus, het drogen lukt niet helemaal.

lievestrojanny@gmail.com 18-07-2023

Etna vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Deze Etna vaatwasser is een parel in onze keuken.
Wat ben ik blij met deze machine. Ik noem haar ook Klaartje.
De machine is geruisloos( moet echt met mijn oor er tegen aan of hij het wel doet). Energie zuinig.
De vaat komt er droog uit en wast erg schoon.
Hij is heel makkelijk te bedienen. Je hebt een eco stand wat zeer zuinig is .Verder een 70 graden stand
45 graden stand en automatisch stand. De deur gaat automatisch open als de vaat klaar is.
Heel erg handig maar wil je dit niet dan kun je dit uitzetten. De rekken kopjes/ borden zijn hoog/laag te zetten.
En als top geeft Etna nog 5 jaar garantie.
Mijn Klaartje is hier niet meer weg te denken.

Pluspunten

• Droogresultaat
  • Geruisloos
  • Goed in te ruimen
  • Energie zuinig

Officiele reactie van Atag 20-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat jij zo blij bent met Klaartje! Het doet ons goed dat Klaartje zo goed haar best doet en dat jij zo tevreden bent! Klaartje wast natuurlijk op het eco-programma energiezuinig alle vaat schoon, vergeet je niet om regelmatig het hete programma te gebruiken? Dit is goed voor het onderhoud van Klaartje en wast alle achtergebleven restjes net iets beter weg.

Wij wensen jou heel veel plezier met Klaartje!

Dirk 10-06-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA VW844M

Mooie luxe vaatwasser voor een goede prijs. Materiaal is van topkwaliteit. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Stevige materialen
  • Luxe uitstraling

Officiele reactie van Atag 12-06-2023

Beste Dirk,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat tevreden bent met jouw vaatwasser, dat is waar wij het allemaal voor doen.

Bibianc 10-04-2023

Fijne vaatwasser, droogresultaat mag beter

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Op zoek naar een betaalbare vaatwasser kwam ik op de Etna uit. Heel fijn dat deze past en niet meer op een plankje hoeft te staan (deze vaatwasser is er in 2 hoogtes).

Hij wast perfect op zowel het intensieve programma als het automatische programma.

Hele fijne indeling en zeker de makkelijk te verstellen bovenlade zal ik regelmatig gebruiken als ik de grote binnenschaal van mijn slowcooker wil laten afwassen bijvoorbeeld.

Het bestekrekje is een dingetje. Je wordt gedwongen om alles 1-voor-1 erin te zetten, of als je de bovenkant eraf laat valt alles wijd uit elkaar. Ik ben maar even creatief met een kniptangetje aan de slag gegaan.

Droogresultaat valt tegen, wellicht dat dat nog beter wordt. Heb van alles geprobeerd, verschillende programma's, deur open laten springen of juist niet. Bij het auto-programma tot nu toe het beste resultaat.

Pluspunten: indeling; prijs/kwaliteit
Minpunten: droogresultaat; openstaan is flink openstaan; anders moet ie echt dicht

Pluspunten

• indeling
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• droogresultaat
  • bestekbakje

Officiele reactie van Atag 11-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Wat fijn om te lezen dat de afwasmachine zo goed bevalt. Jij bent tevreden over de handige indeling en de vele mogelijkheden. Wat goed om te lezen dat jij een slimme oplossing hebt gevonden voor de bestekmand.

Bibian C. 08-04-2023

Goede vaatwasser met fijne indeling

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Goede vaatwasser met een hele fijne indeling. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Fijn hoog (tot 93 cm), zodat de vaatwasser niet meer op een plankje hoeft te staan.

Korte afvoerslang, waardoor deze verlengd moest worden door de installateurs (+ 20 euro). Gelukkig hadden zij een verlengingslang bij zich.

Het drogen kan beter, regelmatig hangen de druppels nog aan het glaswerk en bestek.

Het bestekbakje is jammer. Of je moet alles 1-voor-1 erin zetten i.v.m. de uitsparingen. Als je het bakje zonder die lastige bovenkant wilt gebruiken is het bakje erg laag en valt het bestek ver naar buiten, vaak 1 kant op. Ik heb dit opgelost door met een kniptang de bovenkant uit te knippen 🤷🏻‍♀️

De beste stand is de automatische stand, dan is het vaatwerk en schoon en het droogst.

Pluspunten

• Indeling
  • Hoog/laag stand bovenste la

Minpunten

• droogresultaat
  • Bestekbak

Officiele reactie van Atag 11-04-2023

Beste Bibian,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke reviews. Het doet ons goed dat jij tevreden bent met de vaatwasser. Jammer dat het droogresultaat nog niet optimaal is, vaak is dit nog wel te verbeteren. Mochten wij hierin iets kunnen betekenen voor jou horen wij dat natuurlijk graag. Zou jij hiervoor jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review willen mailen naar: webcare@atagbenelux.com?

Dennis 10-03-2023

Mooi product maar lastige installatie.

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Mooie en fijne vaatwasser. Het gebruik ervan is prima. Dat de deur automatisch opengaat na gereed is heel fijn.
Installatie is wat lastige.
De voorpoten zijn heel stroef in te stellen.
Ook onduidelijk of de grijze plastic strips er nu wel of niet op horen. Heb ze er maar opgelaten omdat de handleiding er niks over zei.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Automatisch

Minpunten

• Installatie
  • Onduidelijkheid handleiding

Officiele reactie van Atag 13-03-2023

Beste Dennis,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Leuk om te lezen dat jij tevreden bent over het mooie design en het gebruiksgemak van de vaatwasser.

Wij adviseren de installatie te laten doen door een erkend installateur, fijn dat het jou zelf gelukt is. Mocht je nog vragen hebben over de grijze strips dan helpen wij jou natuurlijk graag. Zo ja, dan ontvangen wij graag jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review op webcare@atagbenelux.com

Herman 18-02-2023

Erg tevreden

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Onze oude laten vervangen voor deze Etna VW844HM, maakt de de vaat superschoon en doet zijn werk erg stil.
Mede ook voor deze gekozen zeer energie zuinig!!

Pluspunten

• Zeer schone vaat
  • Energie zuinig
  • Stil
  • Prijs aanschaf

Officiele reactie van Atag 20-02-2023

Beste Herman,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en energieverbruik van de vaatwasser.

Patrick van Huizen 15-02-2023

Top product

Geschreven voor: ETNA VW844HM

De machine heb in nu een aantal weken in bezit en maakt de vaat goed schoon. Het automatisch openen van de deur is ook echt wel een genot. Ook is hij vrij stil en hebben er veel plezier van. Heb nooit eerder een Erna gehad maar kwalitatief komt hij aardig in de buurt van bijvoorbeeld een Siemens.

Alleen jammer dat er geen pieptoon is als de vaat klaar is, maar dat is geen directe must.

Kortom, een goed product en de garantie verlenging is ook top.

Pluspunten

• Stil
  • Deur opent automatisch
  • Lange garantie
  • Oogt kwalitatief goed

Minpunten

• Geen pieptoon
  • Geen verlichting
  • Montage handleiding is wat vaag

Officiele reactie van Atag 16-02-2023

Beste Patrick,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het gebruik van de vaatwasser. Het automatisch deur openen is ook een fijne functie. Dat de vaatwasser stil is en de garantie plus zijn ook mooi meegenomen.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop.

Gerard 28-01-2023

Matige indeling en afwerking

Geschreven voor: ETNA VW844HM

De onderwagen loopt heel snel van de klepdeur af.
Tevens brokkelt na een week isolatie aan de onderkant af door het openen van de klep.
De borden staan niet haaks op de rijrichting van de onderwagen.

Pluspunten

• zuinigheid
  • Grote inhoud van de machine

Minpunten

• de afwerking buitenom
  • indeling onderwagen
  • instellingen zijn niet te wijzigen
  • slechte handleiding

Officiele reactie van Atag 30-01-2023

Beste Gerard,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat de vaatwasser niet helemaal aan de verwachtingen voldoen. Graag ontvangen we jouw NAW-gegevens plus een kopie van deze review per e-mail, zodat wij kunnen kijken wat we voor jouw kunnen betekenen. De gegevens kun je toesturen naar webcare@atagbenelux.com

Robin 23-01-2023

Fijne vaatwasser voor een schappelijke prijs

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe ETNA vaatwasser. Grote voordelen zijn: de handige en ruime rekken waar veel vaat in past, het bestekbakje dat op meerdere manieren te gebruiken is en de goede prijs-kwaliteit ratio. Wij hebben een relatief hoog keukenblad, waardoor veel vaatwassers afvielen tijdens onze zoektocht naar een nieuwe. Passende vaatwassers voor onze situatie van andere merken waren een stuk duurder en hadden een slechter energielabel.
Het enige verbeterpunt wat ik zou kunnen noemen is het ophang-/uitschuifsysteem van de rekjes: deze voelen niet bijzonder stevig aan. Tot nu toe geen problemen van ondervonden, maar ik ben benieuwd hoe dit over enkele jaren zal zijn.
Al met al dus zeer tevreden en een goede vaatwasser voor deze prijs!

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit ratio
  • Ruime inruimbakken
  • Bestekbakje op verschillende manieren te gebruiken

Minpunten

• Uitschuifsysteem van rekjes voelt niet erg solide

Officiele reactie van Atag 24-01-2023

Beste Robin,

Wij waarderen het zeer dat jullie de tijd hebt genomen om deze mooie en uitgebreide review te schrijven. Fijn dat jullie zo tevreden zijn over de prijs/kwaliteit en indeling. De feedback betreffende het inschuifsysteem nemen wij mee met de verdere product ontwikkeling.

Wij wensen jullie veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke

c***********@h********** 21-01-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA VW844M

Het is een zeer stille en zuinige vaatwasser.
Ben er super tevreden over, ook omdat er veel ruimte ter beschikking is.
Er kan veel in, zowel bovenkorf als onderkorf.
Ook dat je hem kan instellen om naar droogtijd automatisch open te gaan.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Stil
  • Zuinig
  • Makkelijke bediening

Officiele reactie van Atag 23-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te lezen dat je blij bent met deze stille en zuinige vaatwasser. Wat natuurlijk mooi is meegenomen is de ruimte en de automatische deur openen na het programma.

r***********@h********** 14-01-2023

Ontzettend blij met mijn nieuwe Etna vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Nadat mijn eerste Etna vaatwasser na 12 jaar kapot ging kwam ik via een vergelijkingssite wederom op een Etna uit met mijn wensen en specificaties. In dit geval de VW844HM. Wegens goede eerdere ervaring hier dus maar weer voor gekozen. Ondanks dat ik a-technisch ben het apparaat zonder problemen weten aan te sluiten en installeren. Ik heb nu een paar wasbeurten gedraaid en het nieuwe apparaat is duidelijk stiller dan de vorige versie. Verder zijn er meer programma mogelijkheden en kunnen de lades op meerdere manieren worden gebruikt en de hoogte worden versteld. Erg praktisch. Tot op heden erg tevreden. Hoop dat deze ook weer minimaal 12 jaar mee gaat.

Pluspunten

• Maakt weinig geluid
  • Hoogte van lades verstelbaar
  • Gaat zelf openstaan aan eind programma

Minpunten

• Even puzzelen om paneel op vaatwasser te plaatsen

Officiele reactie van Atag 16-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Ontzettend leuk dat jij opnieuw gekozen hebt voor ETNA.
Fijn dat jij zo tevreden bent over de eenvoudige installatie, de vele mogelijkheden en de handige indeling.

Wij wensen jou heel veel jaren plezier van de vaatwasser!

Kris 06-01-2023

Goede vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Vandaag deze nieuwe vaatwasser geïnstalleerd en moet eerlijk zeggen dat installatie handleiding duidelijker zou kunnen. Verder is het een mooie en grote vaatwasser. Deur gaat automatisch open vind ik zelf leuk. Er zijn veel verschillende programma’s wat ook een plus punt is. Op het moment zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Ruim
  • Deur gaat automatisch open
  • Bestek mandje kan in 2en splitsen

Minpunten

• Installatie handleiding kan duidelijker

Officiele reactie van Atag 09-01-2023

Beste Kris,

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de mogelijkheden van de vaatwasser.
We wensen je vele jaren plezier met de vaatwasser.

p********@i********* 06-01-2023

PRIMA PRODUCT VOOR EEN SCHERPE PRIJS

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Het is een goed product met een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Vooral het bestekmandje is erg praktisch qua inrichting en aan te passen naar eigen wens. Heel energiezuinig, ook met water wat in deze energiecrisis natuurlijk erg van belang is! 7 programma’s waaronder zelfs 1 van 70 graden Celsius voor erg vieze vaat, zoals pannen. Bevalt prima en integreert mooi in mijn nieuwe keuken. Blij mee!

Pluspunten

• Zuinig met stroom en water
  • Aan te passen bestekkorf
  • 70 graden stand
  • 55 graden stand in 1 uur

Officiele reactie van Atag 09-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en energiezuinigheid van de vaatwasser.

bdejong05 08-12-2022

Zeer tevreden met aankoop en plaatsing

Geschreven voor: ETNA VW844HM

De afwasmachine is lekker ruimtelijk. Er past veel in. Wat ik gezien de hoge energieprijzen top vind, is dat je het heel makkelijk vooraf kan programmeren. We stellen 'm vooraf in, zodat er gebruik wordt gemaakt van voordelige stroom. Overigens veel lof voor degene die het geplaatst, inclusief uitleg over het gebruik en onderhoud. Ik weet niet of dat de standaard is, maar ik ben in het verleden anders gewend geweest.

Pluspunten

• ruimtelijk
  • vooraf in te stellen
  • makkelijk in gebruik
  • het kunnen verlagen /verhogen van rooster

Officiele reactie van Atag 09-12-2022

Beste heer / mevrouw de Jong,

Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Het is goed om te lezen dat de functies en de ruimte je zo goed bevallen. Ook fijn dat de installatie zo goed verzorgd is. Bedankt voor de positieve beoordeling.

We wensen je heel veel plezier van je aankoop!

Suzan

Rick 07-12-2022

Top vaatwasser

Energie label c
De prijs en de snelle levering.
Makkelijk te bedienen.
Erg stil.

Pluspunten

• Energy label c
  • Goede prijs kwaliteit

Minpunten

• Hoogte afmeting klopt niet.

Officiele reactie van Atag 08-12-2022

Beste Rick,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer, een 10, wow! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de prijs- kwaliteitsverhouding, de bediening en het gebrek aan geluid.

n****************@u********* 26-11-2022

Prima produkt zonder poespas

Geschreven voor: ETNA VW844M

Mijn inbouw vaatwasser was stuk. Omdat we een hoger aanrecht hebben was ik op zoek naar een XL vaatwasser, met een gunstig energielabel, en zonder extra toetser en bellen zoals wifi.
Deze Etna voldeed aan mijn wensen en is ook nog eens gunstig geprijsd.
Eenvoudig te installeren en doet gewoon wat het moet doen.
Prima aankoop en oogt solide.

Officiele reactie van Atag 28-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide en mooie review. Wat leuk dat je hebt gekozen voor Etna! Fijn om te lezen dat de installatie makkelijk verliep en dat het gebruik ervan eenvoudig is.

a***********@g******** 24-11-2022

Bevalt super en zeker aan te bevelen.

Geschreven voor: ETNA VW844M

Alle apparatuur, t.w. koelkast, combiemagnetron, inductieplaat en vaatwasser zijn super. De overgang van op gas koken naar inductie was wel effe wennen, eten verbrand en pan kapot, ging gewoon te snel. Maar nu wil ik gewoon niet meer anders. De vaatwasser is ongelooflijk stil en nauwelijks te horen dat deze aanstaat. De combiemagnetron werkt super. De koelkast zou iets dieper mogen zijn. Met alle apparatuur ben ik zeer tevreden.

Pluspunten

• werkjt allemaal super

Minpunten

• effe wennen aan inductie, werkt top
Officiele reactie van Atag 25-11-2022

Beste heer / mevrouw,

wat een prachtige review! Ontzettend leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA apparatuur in jouw nieuwe keuken.
Wij kunnen ons voorstellen dat de overstap van gas naar inductie even wennen is en niet altijd goed gaat de eerste keer ;-) Fijn dat het inmiddels een stuk beter gaat!

Wij wensen jou heel veel kookplezier met jouw nieuwe apparatuur!

Tevreden 26-10-2022

Tevreden

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Het ridicuul werd samen met de aangeschafte keuken verkocht. Wij vonden geen reden om het product te weigeren!
Met andere woorden, we hebben vertrouwen in uw producten.

Pluspunten

• Vertrouwd merk

Officiele reactie van Atag 27-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank u wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat u vertrouwen heeft in ons apparatuur.
We wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken.

****@*****.nl 22-10-2022

Goede vaatwasser in zijn prijsklasse

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Nadat onze Bosch vaatwasser in 3 jaar tijd twee keer kapot is gegaan, waren we op zoek naar een niet te dure maar wel energiezuinige en stille vaatwasser. Deze Etna is zijn prijsklasse een van zuinigste apparaten en zou qua decibel ook stiller zijn dan de vorige vaatwasser die we hadden. De motor van de vaatwasser is inderdaad stiller, maar het water in de machine hoor je beduidend harder heen en weer spoelen dan we in onze oude vaatwasser, waardoor de neiuwe etna al met al toch meer geluid lijkt te produceren. Gezien zijn prijs is het echter wel de beste vaatwasser die we konden vinden. Belangrijk pluspunt was de extra garantie die etna biedt na registratie van het apparaat (5jaar). Gezien onze vorige vaatwasser het zo snel heeft begeven, was deze extra garantie voor ons een fijne bijkomstigheid.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Extra garantie van etna

Minpunten

• Iets minder stil als gedacht

Officiele reactie van Atag 24-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met deze keuze.

j*****@g******** 10-10-2022

Energie zuinige en stille ETNA vaatwasser.

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Mooie vaatwasser die erg stil is. Gezocht naar een type die deur op deur montage heeft. Het deurpaneel wordt met 6 schroeven vastgeschroefd. De scharnierpunten zitten erg hoog zodat er geen probleem is met de keukenplint. Met de stelpootjes makkelijk op hoogte te stellen. Past daarom perfect in onze zelfbouw keuken. De HM uitvoering is de XL uitvoering. Bij ETNA kan je de standaard 2 jaar garantie periode gratis met 3 jaar verlengen. Dus met 5 jaar garantie een goede prijs/kwaliteit verhouding. En energie en water verbruik is een stuk lager dan onze oude vaatwasser.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Stil
  • Goede (verstelbare) indeling
  • Deur op deur montage
  • Bij einde programma eventueel deur vanzelf open.

Minpunten

• Geen geluidsignaal bij einde.

Officiele reactie van Atag 11-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze positieve review!
Wat fijn dat de vaatwasser zo goed past in jouw nieuwe keuken.
Het gebruiksgemak, wasresultaat en de handige indeling bevallen jou ook goed.
En natuurlijk is de extra garantie ook mooi meegenomen.

m*********@g******** 29-09-2022

Ondeugdelijk produkt

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Pas op met Etna inbouw producten.
Als u geen installateur bent ,geen garantie als een ondeugdelijkprodukt koopt (met een productie fout dan wens ik u veel succes.) Wij kregen de waterkraan niet aangesloten ze sturen dan een wel een monteur voor 79 euro voorrijden en 14 euro per tien minuten en gaan kijken of je het niet verkeerd heb gedaan 100% zeker te weten dat deze bij de aflevering al zo was
en niet pasten gewoon om dat hij al kapot was maar bewijs dat maar eens. Gelukkig was hij vorige week 115 goedkoper. Dus ik laat het wel fikse.
Officiele reactie van Atag 30-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de vaatwasser en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. En natuurlijk bieden wij op nieuwe apparatuur fabrieksgarantie. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Sabine 10-09-2022

Super fijne vaatwasser.

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Deze vaatwasser hebben wij gekozen omdat deze energieklasse C heeft, energie zuinig de vaat wast. Ook is deze vaatwasser heerlijk groot. Dus er kan veel in! Je hoort hem ook nauwelijks en dat is prettig als je een open keuken hebt. Tot nu toe perfect!

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Groot
  • Vrij stil

Officiele reactie van Atag 12-09-2022

Beste Sabine,

Dank je wel voor het schrijven van deze review en het mooie cijfer😊 Fijn om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met het geluidsniveau en werking van de vaatwasser. We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

s***************@h********** 05-09-2022

Goede aanrader kwaliteit/prijs

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Vanaf afgelopen woensdag machine gebruikt en al menig vaatje gewassen!
De machine na de eerste spoeling meteen gebruikt, is bijna fluisterstil en handig overzicht qua programmering en pluspunt dat de deur automatisch open gaat na het programma.
In een woord geweldig.
Mvg van keulen

Pluspunten

• Deur automatisch open na programma
  • Stil

Officiele reactie van Atag 06-09-2022

Beste heer/mevrouw van Keulen,

In één woord geweldig, kijk dat lezen wij natuurlijk graag! Leuk dat je zo tevreden bent over de automatische deuropening, het geproduceerde geluid en gebruiksvriendelijkheid van de vaatwasser. Bedankt voor de enthousiaste feedback.

Veel plezier met de aankoop!

Met vriendelijke groet, Femke

r*********@g******** 24-08-2022

Prima vaatwasser, goede prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: ETNA VW844M

Heerlijk stille vaatwasser. Heeft veel ruimte, bovenkorf zit wat lager dan in de meeste vaatwassers waardoor er boven ook voldoende hoogte is om hoge longdrink glazen en hoge schalen neer te zetten.

Deur van de vaatwasser gaat vanzelf aan het einde van een aantal programma’s open zodat de vaat lekker uirdampt en droger de vaatwasser uit komt.

Een nadeel heb ik kunnen ontdekken, de deksels die op de bestekmand zitten zijn hoog waardoor de bestekmand bijna geen randen overhoudt als je de deksels verwijderd. Hierdoor heb je het idee dat het bestek uit de mand zal vallen (gebeurt tot op heden nog niet). Een hogere bestekmand zonder deksels was m.i. prettiger geweest.

Pluspunten

• Stil
  • Veel hoogte bij de bovenste korf
  • Deur gaat open aan einde programma

Minpunten

• Randen bestekmand zijn erg laag

Officiele reactie van Atag 25-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat een mooie review, dank je wel hiervoor. Fijn te lezen dat de vaatwasser stil is en veel ruimte heeft, ook in de bovenste korf. Feedback is altijd welkom en nemen we mee om onze producten te blijven verbeteren. Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop!

Chantal