• Best Reviewed jul 2022
Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW844HM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

n**s@u**l.nl 26-11-2022

Prima produkt zonder poespas

Geschreven voor: ETNA VW844M

Mijn inbouw vaatwasser was stuk. Omdat we een hoger aanrecht hebben was ik op zoek naar een XL vaatwasser, met een gunstig energielabel, en zonder extra toetser en bellen zoals wifi.
Deze Etna voldeed aan mijn wensen en is ook nog eens gunstig geprijsd.
Eenvoudig te installeren en doet gewoon wat het moet doen.
Prima aankoop en oogt solide.

Officiele reactie van Atag 28-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide en mooie review. Wat leuk dat je hebt gekozen voor Etna! Fijn om te lezen dat de installatie makkelijk verliep en dat het gebruik ervan eenvoudig is.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop!

Kim

a**p@g**l.com 24-11-2022

Bevalt super en zeker aan te bevelen.

Geschreven voor: ETNA VW844M

Alle apparatuur, t.w. koelkast, combiemagnetron, inductieplaat en vaatwasser zijn super. De overgang van op gas koken naar inductie was wel effe wennen, eten verbrand en pan kapot, ging gewoon te snel. Maar nu wil ik gewoon niet meer anders. De vaatwasser is ongelooflijk stil en nauwelijks te horen dat deze aanstaat. De combiemagnetron werkt super. De koelkast zou iets dieper mogen zijn. Met alle apparatuur ben ik zeer tevreden.

Pluspunten

• werkjt allemaal super

Minpunten

• effe wennen aan inductie, werkt top
Officiele reactie van Atag 25-11-2022

Beste heer / mevrouw,

wat een prachtige review! Ontzettend leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA apparatuur in jouw nieuwe keuken.
Wij kunnen ons voorstellen dat de overstap van gas naar inductie even wennen is en niet altijd goed gaat de eerste keer ;-) Fijn dat het inmiddels een stuk beter gaat!

Wij wensen jou heel veel kookplezier met jouw nieuwe apparatuur!

Tevreden 26-10-2022

Tevreden

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Het ridicuul werd samen met de aangeschafte keuken verkocht. Wij vonden geen reden om het product te weigeren!
Met andere woorden, we hebben vertrouwen in uw producten.

Pluspunten

• Vertrouwd merk

Officiele reactie van Atag 27-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank u wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat u vertrouwen heeft in ons apparatuur.
We wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken.

****@*****.nl 22-10-2022

Goede vaatwasser in zijn prijsklasse

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Nadat onze Bosch vaatwasser in 3 jaar tijd twee keer kapot is gegaan, waren we op zoek naar een niet te dure maar wel energiezuinige en stille vaatwasser. Deze Etna is zijn prijsklasse een van zuinigste apparaten en zou qua decibel ook stiller zijn dan de vorige vaatwasser die we hadden. De motor van de vaatwasser is inderdaad stiller, maar het water in de machine hoor je beduidend harder heen en weer spoelen dan we in onze oude vaatwasser, waardoor de neiuwe etna al met al toch meer geluid lijkt te produceren. Gezien zijn prijs is het echter wel de beste vaatwasser die we konden vinden. Belangrijk pluspunt was de extra garantie die etna biedt na registratie van het apparaat (5jaar). Gezien onze vorige vaatwasser het zo snel heeft begeven, was deze extra garantie voor ons een fijne bijkomstigheid.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Extra garantie van etna

Minpunten

• Iets minder stil als gedacht

Officiele reactie van Atag 24-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met deze keuze.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

j**o@g**l.com 10-10-2022

Energie zuinige en stille ETNA vaatwasser.

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Mooie vaatwasser die erg stil is. Gezocht naar een type die deur op deur montage heeft. Het deurpaneel wordt met 6 schroeven vastgeschroefd. De scharnierpunten zitten erg hoog zodat er geen probleem is met de keukenplint. Met de stelpootjes makkelijk op hoogte te stellen. Past daarom perfect in onze zelfbouw keuken. De HM uitvoering is de XL uitvoering. Bij ETNA kan je de standaard 2 jaar garantie periode gratis met 3 jaar verlengen. Dus met 5 jaar garantie een goede prijs/kwaliteit verhouding. En energie en water verbruik is een stuk lager dan onze oude vaatwasser.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Goede (verstelbare) indeling
  • Deur op deur montage
  • Bij einde programma eventueel deur vanzelf open.

Minpunten

• Geen geluidsignaal bij einde.

Officiele reactie van Atag 11-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze positieve review!
Wat fijn dat de vaatwasser zo goed past in jouw nieuwe keuken.
Het gebruiksgemak, wasresultaat en de handige indeling bevallen jou ook goed.
En natuurlijk is de extra garantie ook mooi meegenomen.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

m**e@g**l.com 29-09-2022

Ondeugdelijk produkt

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Pas op met Etna inbouw producten.
Als u geen installateur bent ,geen garantie als een ondeugdelijkprodukt koopt (met een productie fout dan wens ik u veel succes.) Wij kregen de waterkraan niet aangesloten ze sturen dan een wel een monteur voor 79 euro voorrijden en 14 euro per tien minuten en gaan kijken of je het niet verkeerd heb gedaan 100% zeker te weten dat deze bij de aflevering al zo was
en niet pasten gewoon om dat hij al kapot was maar bewijs dat maar eens. Gelukkig was hij vorige week 115 goedkoper. Dus ik laat het wel fikse.
Officiele reactie van Atag 30-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de vaatwasser en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. En natuurlijk bieden wij op nieuwe apparatuur fabrieksgarantie. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Sabine 10-09-2022

Super fijne vaatwasser.

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Deze vaatwasser hebben wij gekozen omdat deze energieklasse C heeft, energie zuinig de vaat wast. Ook is deze vaatwasser heerlijk groot. Dus er kan veel in! Je hoort hem ook nauwelijks en dat is prettig als je een open keuken hebt. Tot nu toe perfect!

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Groot
  • Vrij stil

Officiele reactie van Atag 12-09-2022

Beste Sabine,

Dank je wel voor het schrijven van deze review en het mooie cijfer😊 Fijn om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met het geluidsniveau en werking van de vaatwasser. We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

s**n@h**l.com 05-09-2022

Goede aanrader kwaliteit/prijs

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Vanaf afgelopen woensdag machine gebruikt en al menig vaatje gewassen!
De machine na de eerste spoeling meteen gebruikt, is bijna fluisterstil en handig overzicht qua programmering en pluspunt dat de deur automatisch open gaat na het programma.
In een woord geweldig.
Mvg van keulen

Pluspunten

• Deur automatisch open na programma

Officiele reactie van Atag 06-09-2022

Beste heer/mevrouw van Keulen,

In één woord geweldig, kijk dat lezen wij natuurlijk graag! Leuk dat je zo tevreden bent over de automatische deuropening, het geproduceerde geluid en gebruiksvriendelijkheid van de vaatwasser. Bedankt voor de enthousiaste feedback.

Veel plezier met de aankoop!

Met vriendelijke groet, Femke

r**r@g**l.com 24-08-2022

Prima vaatwasser, goede prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: ETNA VW844M

Heerlijk stille vaatwasser. Heeft veel ruimte, bovenkorf zit wat lager dan in de meeste vaatwassers waardoor er boven ook voldoende hoogte is om hoge longdrink glazen en hoge schalen neer te zetten.

Deur van de vaatwasser gaat vanzelf aan het einde van een aantal programma’s open zodat de vaat lekker uirdampt en droger de vaatwasser uit komt.

Een nadeel heb ik kunnen ontdekken, de deksels die op de bestekmand zitten zijn hoog waardoor de bestekmand bijna geen randen overhoudt als je de deksels verwijderd. Hierdoor heb je het idee dat het bestek uit de mand zal vallen (gebeurt tot op heden nog niet). Een hogere bestekmand zonder deksels was m.i. prettiger geweest.

Pluspunten

• Veel hoogte bij de bovenste korf
  • Deur gaat open aan einde programma

Minpunten

• Randen bestekmand zijn erg laag

Officiele reactie van Atag 25-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat een mooie review, dank je wel hiervoor. Fijn te lezen dat de vaatwasser stil is en veel ruimte heeft, ook in de bovenste korf. Feedback is altijd welkom en nemen we mee om onze producten te blijven verbeteren. Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop!

Chantal

f**s@c**a.nl 30-07-2022
Geschreven voor: ETNA VW844HM

Het is een genot na altijd met de hand te hebben afgewassen een vaatwasser te hebben!
Ook het gemak dat het aanrecht nu altijd leeg is speelt hierin een rol.
Voor deze vaatwasser gekozen omdat al onze andere apparatuur in de keuken ook allemaal van Etna zijn .
De prijs is zeker waard wat deze machine levert aan gemak. Bovendien stiller dan je zal denken en mooi in te bouwen.
Officiele reactie van Atag 01-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat een leuke review, bedankt!
Wat fijn dat jij zo geniet van de vaatwasser.
Lekker veel ruimte op het aanrecht om lekkere gerechten te maken, en na het koken niet af hoeven wassen, heerlijk!
Fijn dat ook het design en geluidsniveau zo goed bevallen.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van de vaatwasser!

a**0@h**l.com 21-07-2022

Top apparatuur

Geschreven voor: ETNA VW844M

In onze nieuwe keuken is alles van het merk Etna. Super fijne apparatuur. Makkelijk bedienbaar en natuurlijk van Nederlandse makelaardij. Avanti keukens in Opheusden prijst Etna ook aan. Wij zijn er content mee.

Pluspunten

• Service
  • Eenvoudige bediening
  • Zuinig
  • Nederlands product
  • Mooie uitvoering

Officiele reactie van Atag 22-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA.
En wat een score, fantastisch!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over het wasresultaat en gebruiksgemak van de vaatwasser.

Wij wensen jou heel veel kookplezier in de nieuwe keuken!

d**k@g**l.com 15-07-2022

Goede vaatwasser, gezien de prijs / kwaliteit

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Vaatwasser heeft goede prijs / kwaliteits verhouding.
Hoge uitvoering is fijn, zodat deze in onze keuken past.
verstelbaar bovenrek is ook handig.
Enige verbetering zou het drogen kunnen zijn, vaat is niet allemaal even droog na afloop, ook niet als we paar uur wachten met uitruimen

Pluspunten

• hoog model
  • verstelbaar bovenrek

Minpunten

• drogen vd vaat
  • deur loopt wat zwaar, ook na afstellen vd veer

Officiele reactie van Atag 18-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de uitstraling en mogelijkheden van de vaatwasser. Het droogproces zou je kunnen verbeteren door de instelling voor het glansspoelmiddel aan te passen of de deur na het draaien van een programma op een kiertje open te zetten.

We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Pete 12-07-2022

Fijne vaatwasmachine

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Zeer tevreden over de vaatwasmachine. Veel mogelijkheden met diverse wasprogramma's. Fijn dat de deur automatisch open gaat na afloop.

Pluspunten

• Goede keuze van wasprogrammas
  • Deur automatisch opent na afloop

Officiele reactie van Atag 13-07-2022

Beste Pete,

Dank je wel voor je mooie review. Wat leuk te lezen dat je zo tevreden bent over de diverse programma's en het automatisch openen van de deur na afloop van het programma.
Veel plezier gewenst met je aankoop!

Met vriendelijke groet, Chantal

j**0@g**l.com 30-06-2022

Mooie apparatuur! Aanrader

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Mooie apparatuur, zowel design als in gebruik.
Wij hebben een koelkast, vaatwasser ( inbouw) afzuigkap en een inductie kookplaat.
Fijn in gebruik en heel stil. Echt dik tevreden

Pluspunten

• Fijn in gebruik

Officiele reactie van Atag 01-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA,
en dat jij ook nog een review hebt geschreven van jouw ervaringen!
Fijn dat jij zo tevreden bent over jouw keukenapparatuur!

Wij wensen jou heel veel kookplezier toe!

m**a@l**e.nl 02-06-2022

Goede vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Zeer goede vaatwaser. maakt heel weinig geluid en is ook nog eens zeer zuinig!
Officiele reactie van Atag 03-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over het geluidsniveau en de duurzaamheid van de vaatwasser.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

Karin 03-05-2022

Uitstekend prodct, ingewikkelde handleiding

Geschreven voor: ETNA VW844M

De Etna vaatwasser heeft een erg goede prijs/kwaliteitsverhouding. Bovendien werd hij ook door Coolblue aangeprezen als 'best choice'. Toen was ik snel om. Het resultaat is dan ook prima: een schone vaat en eindelijk weer streeploze glazen! Alleen werden die in het begin niet helemaal droog. Ik wilde dus even wat instellingen wijzigen waaronder de waterhardheid aanpassen. En - oké - ik ben niet de meest technische vrouw van het westelijke halfrond, - maar het instellen van een paar knoppen lukt over het algemeen wel. Alleen kunnen de aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing op z'n minst cryptisch worden genoemd. Uiteindelijk moest de klantenservice er aan te pas komen, die ook nog een keer een collega heeft geraadpleegd. Het instellen bleek een kinderspel. Alleen waren de spelregels niet zo handig omschreven... :) Tip: gebruik mij volgende keer als je iets wilt testen... Maar al met al ben ik dik tevreden!

Pluspunten

• schoon
  • handig ingedeeld
  • goede klantenservice

Minpunten

• handleiding onnodig ingewikkeld

Officiele reactie van Atag 04-05-2022

Beste Karin,

Hartelijk bedankt voor deze uitgebreide review!
Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA.
Wij zijn blij dat jij zo tevreden bent met het was resultaat van de vaatwasser.
Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent door onze service afdeling.
Jammer dat het nodig was natuurlijk, want ook voor jou zou het instellen van de vaatwasser meteen kinderspel moeten zijn!

Wij wensen jou nog heel veel plezier van jouw aankoop, en mocht je nog eens vragen hebben staan we graag weer voor je klaar!

h**e@c**s.nl 02-05-2022

Ruime en stille vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Wij hebben deze vaatwasser nog maar een aantal dagen in gebruik maar zijn nu al enthousiast. Deze vaatwasser is redelijk zuinig in gebruik t.o.v. andere vaatwassers in deze prijsklasse. Het geluidsniveau valt ons mee en is zeker stiller dan onze vorige vaatwasser. Het apparaat heeft de nodige keuzeopties/ programma's die instelbaar zijn naar de soort vaat. De binnenkant en de onderdelen daarin ogen solide. Kortom erg tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• ruim
  • redelijk zuinig
  • solide
  • laag geluidsniveau

Officiele reactie van Atag 04-05-2022

Beste heer / mevrouw,

een 10! Wat een mooie beoordeling, bedankt.
Leuk om te lezen dat je nu al zo enthousiast bent.
Fijn dat je zo tevreden bent over het energieverbruik en geluidsniveau van de vaatwasser.
En natuurlijk niet onbelangrijk, het was resultaat!

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

pietvanmourik196@gmail.com 30-04-2022

Ik zeg Etna doen...

Geschreven voor: ETNA VW844HM

Wij vinden dit product een product boven onze verwachtingen zeker als het gaat over de mogelijkheden die waren geheel nieuw voor ons. Hebben zelfs plezier gehad over het feit dat de deur automatisch na het einde van programma opent. Super dus van Etna aanschaf van dit product is voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• Bediening Overzichtelijk
  • Beschrijving duidelijk

Officiele reactie van Atag 02-05-2022

Beste Piet,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat tevreden bent met de werking en mogelijkheden van de vaatwasser.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA

Natalia 14-04-2022
  • Product gekregen

Zeker aan te aanrader

Geschreven voor: ETNA VW844M

ik gebruik mijn vaatwasser 3 dagen per week en elke keer wanneer programma klaar is het gaat zelf open en alle splullen van binnen kunnen snell droog zijn. binnen is regulatie op welke hoogte will je jouw spullen in te zetten- echt handig! ik ben heel tevreden. Ik raad aan!

Pluspunten

• Veel ruimte in
  • perfect wassen

Minpunten

• Geen korte programma

Officiele reactie van Atag 15-04-2022

Beste Natalia,

Wat een mooie reviewscore! Een 10, daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Fijn om te lezen dat de vaatwasser aan al jouw wensen voldoet.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke

Mieke 08-04-2022
Geschreven voor: ETNA VW844HM

Goeie vaatwasser en prima geïnstalleerd.
Hij wast keurig schoon en weinig geluid.

Officiele reactie van Atag 11-04-2022

Beste Mieke,

Dank je wel voor deze review. Wat fijn dat je zo tevreden bent over het gebruiksgemak en mogelijkheden van deze vaatwasser. Wij wensen je veel plezier met de aankoop!

Chantal Wegcareteam ETNA