ETNA VW738M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW738M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

d********@o********** 04-05-2023
Geschreven voor: ETNA VW738M

Mooie machine van binnen om te zien en qua geluid ook super stil. Wel moet je even aandachtig uitzoeken hoe je alles het beste erin moet gaan zetten.
Officiele reactie van Atag 05-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je blij bent met jouw vaatwasser! Het geluidsniveau en het uiterlijk van de machine bevallen jou gelukkig goed.

Wist je dat de bovenste korf in hoogte verstelbaar is? Hoe je dit doet zie je terug in de handleiding op pagina 12. Wellicht maakt dat het indelen wat gemakkelijker.

We wensen jou heel veel plezier toe van jouw aankoop!

Bartoni 25-03-2023

Boven verwachting!

Geschreven voor: ETNA VW738M

Zeer fijne vaatwasser met een grote capaciteit. Lades zijn logisch in gedeeld, bovenste is ook in hoogte te verstellen en de besteklade is ruim en biedt ook ruimte aan grotere items, zoals bv opscheplepels (schuimspaan, soeplepel, etc.)
Wasresultaat is echt erg goed en de vaat komt er droog uit. De machine heeft projectie op de vloer als deze draait zodat je weet dat je hem niet moet openenen.
Verder zijn de functionaliteiten ook ruim voldoende en is de machine is fluisterstil.
Eerlijk is eerlijk, deze machine kan zeker concurreren met de luxere merken en kan uit ervaring spreken dat deze machine de Bosch SMV6ECX57N outperformed.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets melden want heb de machine pas onlangs in huis.

Pluspunten

• Ruime goed indeling
  • Fluisterstil
  • Functionaliteiten
  • Was- en droogresultaat subliem
  • Prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• (Nog) Geen kunnen ondekken

Officiele reactie van Atag 27-03-2023

Beste Bartoni,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het was resultaat en ruimte van de vaatwasser.

a*********@h********** 10-03-2023

Een aanrader goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA VW738M

Fijne machine met energielabel c. Was belangrijk in mijn zoektocht. Vaak met dit energie label veel duurder. Goede prijs/kwaliteit.
Blij mee

Pluspunten

• Aparte bestgeklede. Geeft meer ruimte

Officiele reactie van Atag 13-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Zeker in deze tijd is duurzaamheid erg belangrijk, wij doen hard ons best om onze apparatuur zo energiezuinig mogelijk te maken. En dan is het natuurlijk fijn wanneer dit gewaardeerd wordt.

1*****@l****** 11-02-2023

Bevalt goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA VW738M

Ben zeer tevreden over het apparaat. Wij hebben dit apparaat gekozen omdat er een besteklade in zit. Hij werk ook nog eens zeer schoon

Officiele reactie van Atag 13-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat jij de moeite hebt genomen om deze positieve review te schrijven.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het gebruik van de vaatwasser.
De handige indeling met de besteklade is natuurlijk ideaal.

Alfred 17-01-2023
Geschreven voor: ETNA VW738M

Het product is gebruiksvriendelijk mooi stil en duidelijk in bediening. Wij hebben de inbouw bij de keuken gekocht maar een hele goede machine.

Pluspunten

• Bediening
  • Erg stil

Officiele reactie van Atag 18-01-2023

Beste Alfred,

Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. We vinden het fijn om te lezen dat het gebruiksgemak en geluidsniveau van deze vaatwasser je zo goed bevallen.

We willen je bedanken voor de mooie score en wensen je nog vele jaren plezier met deze aankoop.

s************@h********** 11-12-2022

Bevalt erg goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA VW738M

Zeer goede apparatuur, fijn in gebruik.
Ziet er mooi uit. Doet wat het moet doen.

Officiele reactie van Atag 12-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review en het mooie cijfer! Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent met jouw aankoop, dat is waar wij het allemaal voor doen.

JeT 28-11-2022

Valt tegen

Geschreven voor: ETNA VW738M

Wij kochten deze vaatwasser voor onze nieuwe keuken. Bij de aanschaf gaf het geluidsniveau, de vele programma's en de 5 jaar garantie de doorslag. Op de foto's leek de indeling van de korven ook prima. De indeling van de machine was wel anders dan bij onze de vorige, want die had een bestek korf dus dat zou moeten wennen. Het lichtje op de grond en en binnenverlichting zijn leuke extra's, maar geen must wat mij betreft.
We hebben de machine een maand in gebruik, maar ik het het wat tegen vallen.
De bovenste kort mist naar mijn mening pennen. Het inruimen is echt lastig. Je kan daar bijvoorbeeld ook niet echt handig dekseltjes van bakjes of schoteltjes kwijt. Tevens staat bij alle verkoopsites en ook bij Etna zelf een verkeerd plaatje van hoe de vaatwasser van binnen is. Best wel kwalijk, want als ik deze indeling had gezien op een plaatje had ik hem nooit gekocht. Het inruimen ook onderin is een uitdaging, aangezien de pennen daar gebogen zijn en de handgreep naar binnen staat en daardoor in de weg zit voor pannen. Ook vind ik de vaat nog vrij nat uit de machine komen en wat wij ook heel vaak hebben is dat het vaatwasserblokje niet volledig is opgelost. Verder gaat de deur verder dan horizontaal open en heb ik via de klantenservice te horen gekregen dat mijn keukendeur dan te zwaar is??

Machine is wel heel stil, maar weegt voor mij niet voldoende op tegen bovenstaande nadelen. Als het blokje wel opgelost is dan is de vaat in principe prima schoon. Dat de klep open gaat had onze vorige vaatwasser ook dus waar waren we aan gewend.

Wij zouden niet meer voor deze machine gaan. Ik denk dat ik ga kijken of ik er een andere bovenkorf voor kan vinden, want dit is niks zo.....

Pluspunten

• Stil
  • Binnenverlichting
  • Lampje op de vloer

Minpunten

• Moeilijk in te ruimen
  • Vaatwasserblokje lost vaak niet volledig op
  • Vaat nog erg nat

Beste Jet,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Vervelend dat de vaatwasser niet geheel aan je wensen voldoet. Ons streven is dat je als klant veel plezier ervaart van onze apparatuur.
We betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is.

We bedanken je voor je feedback. Deze wordt zeker meegenomen in de verdere productontwikkeling.

H*******@h****** 28-11-2022

Geen gebruiksvriendelijke vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW738M

Deze vaatwasser gekocht als vervanging. Een hele slechte keuze geweest, normale dinerborden passen niet zonder dat de sproeier er tegen aan komt. Dat zelfde geldt voor de bovenlade. Normale glazen passen ook niet, komen tegen de besteksla aan. Bovenste la laten zakken maar dan komt de spoeier klem tezitten tegen de finer borden. Al met al een slechte aankoop

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Indeling- gebruiksgemak
  • Slechte indeling

Beste meneer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Vervelend dat de indeling niet zo goed bevalt. Natuurlijk is het niet onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Onze producten worden uitvoerig getest. Ook op gebruiksgemak. Het betreurt ons wanneer de klant dit anders ervaart.

We nemen je feedback mee in de verder productontwikkeling.

Martien, IJsselstein 11-11-2022

Jammer, maar helaas

Geschreven voor: ETNA VW738M

Wij kochten deze vaatwasser ivm vervanging van de vorige. Bij de keuze was met name het opgegeven geluidsniveau een belangrijke, doorslaggevende factor. De indeling van de machine was anders dan bij de vorige, dus dat zou moeten wennen.
We hebben de machine nu 14 dagen in gebruik, maar het inruimen blijft een uitdaging. Glaswerk - wijnglazen, bierglazen op voet, etc. - kun je ivm de hoogte niet kwijt of staan instabiel.☹
Het plaatsen van pannen en borden gaat wat soepeler, maar is - wat ons betreft - niet echt ideaal.
Eenmaal ingericht en werkend, werkt de machine echt heel stil👍. Aan het eind van het programma opent de machine vanzelf, in verband met het drogingsproces(?). De klep staat dan helemaal open 🤔.
Ondanks de pluspunten (bijna geen geluid, een redelijk goed wasresultaat) zouden wij bij een volgende machine niet voor deze gaan.

Pluspunten

• Geluidsniveau (heel stil)

Minpunten

• Indeling
  • Openen klep bij einde programma

Beste Martien,

Bedankt voor je uitgebreide review. Leuk om te lezen dat je voor een vaatwasser van ETNA hebt gekozen. Wist je dat de bovenste korf in hoogte versteld kan worden? Op pagina 12 van de handleiding zie je hier meer over.

Voor een optimaal droogresultaat opent de deur een stukje. Wanneer deze helemaal opent raden we je aan om even contact met onze service afdeling te zoeken. Je kunt ons bereiken op telefoonnummer: 088 88 21 803. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 uur tot 20:00 uur. Op zaterdag kan je ons ook bereiken van 08:00 uur tot 16:30 uur.

We wensen je veel plezier met de nieuwe vaatwasser.

Marian 18-10-2022

Vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW738M

Nederlands betrouwbaar merk, goede indeling fijne bestek lade , en fijn dat er verlichting inzit.

Pluspunten

• Verlichting
  • Indeling

Officiele reactie van Atag 20-10-2022

Beste Marian,

Wow, een 10, bedankt!
De vaatwasser is natuurlijk ideaal in iedere keuken,
fijn dat de besteklade en verlichting zo goed bevallen.
Ook het belangrijkste, het wasresultaat, bevalt goed.

j********@g******** 27-08-2022

Mooie moderne vaatwasser.

Geschreven voor: ETNA VW738M

Goede vaatwasser voor een mooie prijs, ik heb de uitvoering "C" bewust niet genomen daar ik geen gebruik ga maken van een app om de vaatwasser te kunnen bedienen. Het inbouwen ging simpel en de instructie hiervoor was erg duidelijk.
Makkelijk is het om te zien op de vloer dat er een lampje brand zodat je weet dat de vaatwasser inbedrijf is. Handig is ook het lampje in de vaatwasser wat gaat branden als de deur geopend is. Het meeste werk was eigenlijk het verpakkingsmateriaal opruimen en klein snijden zodat niet in één keer de kliko voor het karton en plastic vol waren.

Pluspunten

• Goede prijs / kwaliteit verhouding
  • Stelpoot aan de achterkant voor bedienbaar
  • Duidelijke instructie

Officiele reactie van Atag 29-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met het gebruiksgemak en werking van de vaatwasser.

Medion75 29-08-2022

Hallo

Kunt u mij ook vertellen wat voor kleur de lamp heeft die op de vloer schijnt. is deze wit/blauw of geel bij u, die van ons is geel namelijk en op de website is dit een felle blauw/witte ledlamp

Graag verneem ik een reactie

d*********@l****** 06-08-2022

Bevalt erg goed.

Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Mooie bestekla.
Geluidsniveau prima.
Goede energieklasse.

Pluspunten

• bestekla

Officiele reactie van Atag 08-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat jij de moeite hebt genomen om deze positieve review te schrijven.
Fijn dat jij zo tevreden bent met de handige indeling met de besteklade, het geluidsniveau en de duurzaamheid van de vaatwasser.
Natuurlijk niet onbelangrijk, het wasresultaat bevalt jou ook goed.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

a*******@g******** 27-07-2022

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA VW738M

Gekocht vanwege de 5 jaar garantie en niet al te duur. Bovendien een machine waarbij de je ook rekjes plat kunt leggen zodat er grotere pannen in kunnen.
Ben over het algemeen tevreden, maar toch wat gekke dingen gezien. De vorm van de rekjes waar je de borden e.d. in zet is gebogen, waardoor kleine schaaltjes omvallen. De handgreep van de onderste korf is naar binnen gericht waardoor het lastiger is om daar je grotere borden neer te zetten. En in de besteklade wordt niet alles schoon en droog.
Vond het lichtje eerst onzin, maar blijkt toch heel fijn te werken. De bediening van het programma is heel makkelijk.

Pluspunten

• Rekjes kunnen plat
  • Superstil
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Handgreep buigt naar binnen
  • Niet alles wordt schoon en droog
  • Vreemde vorm rekjes, werkt onhandig

Officiele reactie van Atag 28-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij de moeite nam om deze uitgebreide review te schrijven.
Wij zijn blij dat jij gekozen hebt voor ETNA en zo tevreden bent over het gebruiksgemak, de mogelijkheden en het wasresultaat van de vaatwasser.
Ook het geluidsniveau en wasresultaat bevallen jou goed, fijn!

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

h*************@u********* 19-07-2022

Bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA VW738M

Fijne vaatwasser.maakt weinig geluid.de lampjes in de vaatwasser is ook erg fijn.en als de vaatwasser klaar is gaat automatisch de deur open zodat de vaat beter droogt.de eerste keer als je dit ziet denk je van uh wat gebeurt er😀dus een juiste aankoop

Pluspunten

• Lampjes in de vaatwasser
  • Genoeg keuzeprogrammas

Officiele reactie van Atag 20-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat een leuke review, bedankt hiervoor!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met het geluidsniveau en verlichting van de vaatwasser.
En ik kan met goed voorstellen dat het openen van de vaatwasser de eerste keer even schrikken is!
Gelukkig is dit wel een handige functie die ervoor zorgt dat het droogresultaat nog beter is!

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser.

D*************@g******** 15-07-2022
Geschreven voor: ETNA VW738M

Drie weken geleden aangeschaft, een week geleden laten installeren door een monteur. Wiebelig interieur, voelt niet solide aan. Geluid is erg hard. Halverwege het wasprogramma opend de deur zich en kan niet meer gesloten worden.

Conclusie: Ontevreden over kwaliteit van het apparaat. Direct na aanschaf het apparaat niet kunnen gebruiken.
Officiele reactie van Atag 18-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor deze review. Vervelend om te lezen dat de vaatwasser niet naar behoren werkt, dit is natuurlijk niet de kwaliteit die wij willen bieden en adviseren je om hiervoor een monteursbezoek in te laten plannen. Een monteursbezoek kunt u via onze website of telefonisch aanvragen. Telefonisch is dit mogelijk op 088-8821803, wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00-20.00 en op zaterdagen van 08.00-16.30 uur.

t*************@g******** 04-07-2022
Geschreven voor: ETNA VW738M

De vaatwasser wast prima maar van de platte borden kunnen maar een paar borden aan de buitenkant staan bij meerdere komt de sproeier er tegen aan. De borden zijn echt niet bijzonder groot. Dit vind ik een onbegrijpelijk.
Gr
Officiele reactie van Atag 05-07-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de review. Vervelend om te lezen dat de vaatwasser niet geheel naar wens is. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest ook op gebruiksgemak. Het betreurt ons wanneer een klant niet tevreden is. Wij zullen jouw feedback meenemen in de verdere productontwikkeling.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke

i***********@h********** 03-07-2022

Bevalt erg goed, met handige programma's. Mand.

Geschreven voor: ETNA VW738M

Wij hebben een nieuwe keuken laten plaatsen met alle apparatuur van Etna.

De vaatwasser heb ik alleen eerder al gekocht omdat onze vorige vaatwasser in onze oude keuken de geest had gegeven.

De vaatwasser van Etna eerst "los" in de keuken neergezet omdat wij onze oude keuken er al uit hadden gehaald.
De vaatwasser werkt perfect en vele malen beter dan onze oude vaatwasser, wat ergens ook logisch is, daar deze al bijna 20 jaar oud was. Hoop dat deze het net zo lang goed blijft doen.

Pluspunten

• Einde programma schakelt hij uit.
  • Handige programma's.

Officiele reactie van Atag 04-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij jouw keuze voor een nieuwe keuken. Fijn dat je tevreden bent met jouw keuze en de vaatwasser naar behoren werkt.

We wensen je vele jaren plezier met jouw nieuwe keuken.

Marjolijn 15-06-2022

Top vaatwasser met veel verschillende functies

Geschreven voor: ETNA VW738M

Na 9 jaar geen vaatwasser is dit een verademing. Verschillende programma's, voor normaal gebruik maar ook een snel programma. Ook detecteert hij zelf hoe vuil de vaat is en zit er licht in de vaatwasser! De functie om alleen boven of alleen onder te spoelen is ook top. Aangezien we met z'n tweeën zijn is hij dus niet elke dag helemaal vol. Al met al dus erg positief!

Pluspunten

• Veel functies
  • Licht in vaatwasser
  • Boven en onder los spoelen

Officiele reactie van Atag 16-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Wat leuk om te lezen dat je hebt gekozen voor ETNA na 9 jaar geen vaatwasser te hebben gehad. Fijn dat je zo tevreden bent over de werking, indeling en het design van de vaatwasser.
Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop!

Kim

h*********@i********* 08-06-2022

Niet de beste voor dit geld

Geschreven voor: ETNA VW738M

Voor een gezien van 5 personen is deze net te klein. De glazen/bekers zijn niet makkelijk te plaatsen (staan aan zijkant wel netjes, maar voor de rest Schots en scheef. Na het programma is de vaat nog te nat. Ook na het proberen van de diverse wasprogramma’s.

Pluspunten

• Oogt mooi
  • Gemakkelijk aan te zetten
  • Gemakkelijk in te bouwen

Minpunten

• Vaat te vochtig na wassen
  • Glazen/bekers lade kan beter
  • Net te klein voor gezin

Officiele reactie van Atag 09-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat de vaatwasser niet behoren werkt. Wij adviseren voor het droogresultaat van de vaatwasser de instellingen voor het glansspoelmiddel te controleren en indien nodig aan te passen. Heeft dit niet geholpen ontvangen wij graag jou NAW gegevens en een kopie van deze review per email. Deze gegevens kun je toesturen naar webcare@atagbenelux.com.

Kim

RJVW 02-06-2022

Model Geen aanrader

Geschreven voor: ETNA VW738M

Complete keuken gekocht waar deze vaatwasser in zat. Plus punten: stil, verlichting en bestek lade! Nadeel: door de bestek lade heb je minder ruimte kwa hoogte! Grote wijn glazen moeten liggen waardoor er water in blijft en onderste gedeelte voor bijvoorbeeld borden die moeten niet te groot zijn anders komt de draai arm er tegen aan.
Als ik weer voor een vaatwasser zou gaan dan toch maar weer gewoon voor een met een bestek bak onderin!

Pluspunten

• Verlichting
  • Stil in gebruik
  • Indicatie lampje onderin die op de vloer schijnt

Minpunten

• Minder ruimte in de 2 onderste compartimenten

Officiele reactie van Atag 03-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review.
Wat fijn dat jij tevreden bent over het gebruiksgemak en het wasresultaat van de vaatwasser.
Natuurlijk ook erg fijn dat het geluidsniveau van de vaatwasser en het handige indicatielampje zo goed bevallen.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

l*******@h********** 25-05-2022

Toppertje

Geschreven voor: ETNA VW738M

Het is een energiezuinige, relatief goedkope Vaatwasser die prima zijn werk doet. Hij is erg stil. En je kunt er heel veel in kwijt. Prima machine.

Pluspunten

• Goedkoop in prijs en stroomgebruik
  • Kan veel in
  • Wast erg schoon
  • Lekker stil

Minpunten

• De rekken lijken van mindere kwaliteit
  • Verder geen

Officiele reactie van Atag 27-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met het geluidniveau, de ruimte en het wasresultaat van de vaatwasser.
Natuurlijk is het ook erg fijn dat het toestel energiezuinig is, goed voor het milieu en voor de portemonnee.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van jouw aankoop!

Christian Bultman 12-05-2022

Compacte vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW738M

Goede compacte vaatwasser. Ideaal is dat je een aparte lade voor je bestek hebt, én dat je de lades in hoogte kunt verstellen.

De vaatwasser, wanneer je die opzoekt op de website, heeft een blauw lichtje dat op de vloer schijnt, maar bij ons is die geel. Ook geeft het product zo nu en dan een storing of valt ineens helemaal uit, terwijl het programma nog bezig is. Monteur erbij gehad maar die kon niks vinden, en ik blijf erbij dat het lichtje daarom misschien geel is.

Pluspunten

• Compact
  • Lade voor bestek
  • Lades in hoogte verstelbaar
  • Verschillende programma’s
  • Klep gaat open om glazen goed te drogen.

Minpunten

• Storing
  • Lampje is geel ipv blauw
  • Klep gaat met een vaart open.
  • Droogt Tupperware niet goed
  • Is niet ideaal voor wijnglazen

Officiele reactie van Atag 13-05-2022

Beste Christian,

Bedankt voor deze uitgebreide review. Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de vaatwasser zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Janet 05-05-2022

Een aanrader, bevalt goed.

Geschreven voor: ETNA VW738M

Prima vaatwasser voor een goede prijs. Wij zijn vooral tevreden over de besteklade, erg handig en scheelt ruimte in de onderste bak. De bediening is handig en makkelijk te gebruiken.

Officiele reactie van Atag 06-05-2022

Beste Janet,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over het gebruiksgemak van de vaatwasser.
Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA

Marco 14-03-2022

besteklade werkt niet

Geschreven voor: ETNA VW738M

DE vaatwasmachine heb ik gekocht op basis van testen/reviews. Dat hij stil moet zijn sprak mij aan. Het bestek in de bestekla wordt niet schoon. Lichte vervuiling komt niet van het het bestek af zelfs in het meest uitgebreide programma. Duur, temperatuur van de programma's maakt niet uit.
Ik zou nog graag een reactie krijgen en of tips, maar op basis van de ervaring tot nu toe: slecht!

Pluspunten

• stil
  • snelle montage

Minpunten

• bestek in de besteklade wordt niet schoon

Officiele reactie van Atag 15-03-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de feedback. Erg vervelend om te lezen dat het was resultaat niet naar wens is en je hierdoor zo teleurgesteld bent in de VW783M. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Onze apparatuur wordt uitvoerig getest. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven van onze apparatuur. Wij helpen je dan ook graag verder. Zou je hiervoor jouw adres- /contactgegevens en een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Tips betreft het niet goed schoon worden van de vaat vind je in de onderstaande link.
Https://support.etna.nl/support/solutions/articles/77000412680-waarom-wordt-mijn-vaat-niet-schoon-etna-

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

f********@g******** 25-02-2022

Aanrader

Een goede machine!
De vaat is elke dag glanzend schoon en droog.
Had deze machine veel eerder moeten hebben

Pluspunten

• Schoon
  • Geruisloos
  • Droog

Officiele reactie van Atag 28-02-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u de vaatwasser aanraad voor andere en deze naar behoren werkt.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA