ETNA VW149M - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW149M op Kieskeurig.nl.

6,3

pauline 19-07-2021

spijt

Geschreven voor: ETNA VW149M

spijt van deze afwasmachine. Heeft het nu 3 keer gedaan heb hem 2 maanden.... springt bij aanzetten op een programma wat niet bestaat doet daarna niks meer. Gereset al vele keren , niks helpt. Ben nu al een hele ochtend Etna aan het bellen, enorme wachtrijen kom er niet doorheen

Officiele reactie van Atag 20-07-2021

Beste Pauline,

Bedankt voor je feedback. Allereerst onze excuses voor de wachttijden aan de telefoon.
Deze zijn langer dan gebruikelijk. Wij zijn momenteel hard bezig om deze weer terug te brengen naar een acceptabel niveau. Dat de vaatwasser daarnaast een storing vertoont en je hierdoor spijt hebt van de aankoop betreurd ons zeer.Heb je inmiddels contact gehad met onze serviceafdeling? Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen horen wij dit graag. Zo ja, zou je dan je adres- en contactgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Lennips 25-05-2021

Super apparaat

Geschreven voor: ETNA VW149M

Na enkele vaatwassers van slechte kwaliteit, op advies van de monteur, deze machine aangeschaft. Tot op heden zeker geen spijt van

Officiele reactie van Atag 26-05-2021

Beste heer/mevrouw Lennips,
Bedankt voor deze mooie reviewscore. Daar zijn we erg blij mee!
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal webcareteam ETNA

Ria 01-01-2021

Eenvoudig maar prima was- en droogresultaten

Geschreven voor: ETNA VW149M

Eenvoudige vaatwasser zonder toeters en bellen, maar wel een prima was- en droogresultaat. Het instellen het gebruik van de hoeveelheid zout en glansspoelmiddel is even lastig. Voor deze prijsklasse en goede aankoop.

Pluspunten

• prijs
  • wasresultaat

Minpunten

• instellen zout en glansspoelmiddel gebruik
  • voelt iets minder stabiel aan

Officiele reactie van Atag 04-01-2021

Beste Ria,
Dank u voor het schrijven van deze reveiw. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het was- en droogresultaat van deze ETNA vaatwasser.
Het instellen en bijvullen van het zout en glansspoelmiddel zal de volgende keer vast makkelijker gaan.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal webcare ETNA