De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW149M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ANNE 08-08-2022

Bevalt goed!

Geschreven voor: ETNA VW149M

Makkelijk bedienbaar, goede prijs!
Maakt wel wat meer geluid.
Snel geïnstalleerd door een monteur

Officiele reactie van Atag 09-08-2022

Beste Anne,

Wow, wat een score, een 10! Bedankt!
Leuk om te lezen dat de monteur de installatie snel heeft uitgevoerd.
En dat het gebruiksgemak en het wasresultaat goed bevallen.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

a**e@h**l.com 27-07-2022

praktische en degelijke vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW149M

Goede en degelijke vaatwasser waar veel in kan.
Geen onnodige accessoires in de vaatwasser toegevoegd.
Handig bedieningspaneel.
Goede prijs/kwaliteit verhouding

Officiele reactie van Atag 28-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak en de handige indeling van de vaatwasser.
Natuurlijk is ook het wasresultaat erg belangrijk, ook hier ben jij blij mee.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

m**7@h**l.com 23-07-2022

Prima voor de prijs

Geschreven voor: ETNA VW149M

Snelle levering, veel opties. Prima vaatwasser voor degelijke prijs. Het drogen is wel erg slecht.

Pluspunten

• Veel opties, ook 1/2 beladen programma
  • Soepel open en dicht.
  • Handige indeling

Minpunten

• Droogt slecht

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de indeling en werking van de vaatwasser.
Voor een beter droogresultaat adviseren we je de instellingen van het glansspoelmiddel aan te passen.

Alef 23-07-2022

Geen spijt

Geschreven voor: ETNA VW149M

Na 14 jaar trouwe dienst ging onze oude machine stuk. De reparateur gaf aan dat hij wel een goeie vervangende machine had. Tot nu toe nog steeds geen spijt. Machine is stiller, heeft meer ruimte. Eco stand is ideaal voor de nacht. Ik moet wel wennen aan deur, die is namelijk superlicht vergeleken met de oude, maar wel stevig. Het apparaat heeft start uitstel, maar daar hebben wij nog geen gebruik van gemaakt en ik vermoed dat we dit ook niet gaan doen. Maar wel fijn om opties te hebben. Kortom mooi apparaat en door het apparaat te registeren ook nog 5 jaar garantie.

• Veel ruimte

Beste Alef,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij de vervanging van jouw vaatwasser en je tevreden bent met jouw keuze.
Dat jij kan genieten van een stille vaatwasser die naar verwachting werkt is waar wij het allemaal voor doen.

Rob jokhoe 22-07-2022

Vaatwasser Etna

Geschreven voor: ETNA VW149M

Een mooi snelle rustig apparaat
Snelle service en vriendelijke medewerkers

Beste Rob,

Dank je wel voor het schrijven van deze review en mooie cijfer. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met vaatwasser, dat is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

k**n@h**e.nl 16-07-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA VW149M

Ik ben tevreden met mijn vaatwasser,mijn vorige machine zat geen kort programma op dus daar heb ik naar gekeken,het enige nadeel waar ik ook niet aangedacht heb bij aankoop dat er geen lampje brand onder de machine als hij draait
Officiele reactie van Atag 18-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en mogelijkheden van de vaatwasser.

We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

k**n@h**l.com 11-07-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA VW149M

Wij zijn zeer tevreden met deze vaatwasser van Etna, doet wat hij moet doen, en daar gaat het tenslotte om.

Pluspunten

• Gewoon goed

Minpunten

• nvt

Officiele reactie van Atag 12-07-2022

Beste heer/mevrouw,

Precies daar gaat het om; dat de apparatuur doet wat hij moet doen én een tevreden klant. Bedankt voor de mooie feedback.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Wally 25-06-2022

Super goed

Geschreven voor: ETNA VW149M

Top vaatwasser, wij hebben alles van Etna in huis. Zou geen andere merk willen!

Pluspunten

• Makkelijk bediening

Officiele reactie van Atag 27-06-2022

Beste Wally,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling, een 10!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met ETNA!
Dat is waar wij het voor doen, tevreden klanten!

Wij wensen jou heel veel plezier met de vaatwasser.

a**5@g**l.com 15-05-2022

Geschreven voor: ETNA VW149M

Wij hebben hiervoor gekozen omdat we het een goed apparaat dachten te zijn we weten dat alleen nog niet want etna kan het nog niet leveren en dat is jammer

Officiele reactie van Atag 16-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat u voor ETNA gekozen heeft, jammer dat de vaatwasser op dit moment niet op voorraad is. Wij hopen deze zo snel mogelijk weer op voorraad te krijgen, maar zijn hierin afhankelijk van derde partijen.

Hermien 02-04-2022

Bevalt goed, tevreden

Geschreven voor: ETNA VW149M

Prijs / kwaliteit is goed. Product is makkelijk in gebruik. Voldoende programma's

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Soms blijft vaat wat nat

Officiele reactie van Atag 04-04-2022

Beste Hermien,
Dank u voor uw review. Goed te lezen dat de vaatwasser makkelijk te bedienen is. Indien u nog geen gebruik maakt van glansspoelmiddel, kunt u dit alsnog toevoegen om het droogproces te verbeteren. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

s**s@b**d.nl 09-03-2022
  • Product gekregen
Geschreven voor: ETNA VW149M

Mooi product alles is duidelijk en het resultaat qua functionaliteit en afwerking mag er wezen van alle gemakken voorzien.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • mooi ontwerp
  • schoon resultaat

Officiele reactie van Atag 10-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor deze beoordeling. Wat leuk om te lezen dat de vaatwasser gebruiksvriendelijk is en een schoon resultaat heeft. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

i**r@g**l.com 24-02-2022

Etna

Geschreven voor: ETNA VW149M

Ik gebruik de vaatwasser al meer dan een maand en nu is hij goed en hij maakt goed schoon en de programmaset is goed....
Officiele reactie van Atag 28-02-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat de vaatwasser naar behoren werkt.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

​Met vriendelijke groet,

Loes 09-01-2022

Een aanrader, ben er er blij mee

Geschreven voor: ETNA VW149M

Het is een goede vaatwasser, precies wat ik er van verwachtte. Eenvoudig te bedienen wast heel goed schoon, gebruik heel veel het eco programma. Ben er super blij mee.

Ben blij met de vaatwasser, gebruik de meeste keren het eco programma, goede prijsklasse. Een echte aanrader

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Eco programma

Officiele reactie van Atag 10-01-2022

Beste Loes,

Bedankt voor dit mooie cijfer. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met de werking en bediening van de vaatwasser.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop.

sodenkamphenk 04-12-2021

Jammer van de roest !!!!

Geschreven voor: ETNA VW149M

De machine is prima, maar de rekken die er in zitten zijn een sof bij mijn vorige machine waren ze veel beter geen spatje roest deze rekken roesten geheel weg je ziet ze roesten.
Ik wilde dat ik de oude rekken bewaard had deze zaten er al jaren in en geen spatje roest.

Pluspunten

• wast prima
  • alles schoon

Minpunten

• Roest rekken
  • een te zacht waarshuwings belletje

Officiele reactie van Atag 06-12-2021

Beste Henk,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat u ondanks de roest plekken in de rekken, tevreden bent met de werking van de vaatwasser. Graag ontvangen wij van u uw contact gegevens en een kopie van deze review per e-mail, zodat wij voor u kunnen kijken of we iets voor u kunnen betekenen betreffende de rekken. U kunt de gegevens toesturen naar webcare@atagbenelux.com.

a**2@g**l.com 23-09-2021

Geschreven voor: ETNA VW149M

Nou ik heb hem nu een keer bruikt tot zo ver geen klachten en moet eerlijk zeggen prijs na mijn portemonnee

Officiele reactie van Atag 24-09-2021

Beste gebruiker,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Het is fijn om te lezen dat er geen klachten zijn.

Veel plezier met je aankoop.

Groet Heidi

h**g@g**l.com 16-09-2021

Stopt met werken binnen een jaar

Geschreven voor: ETNA VW149AZT

Gekocht eind november 2020, defect augustus 2021, doet niets meer. Elektronisch onderdeel moet vervangen worden, wacht nu al meer dan drie weken op een monteur.

Minpunten

• Gaat kapot binnen 9 maanden
  • Reparaties duren langer dan een maand
  • Slecht berijkbare service en reparatie

Officiele reactie van Atag 17-09-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven aan onze apparatuur. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Wij willen graag met u meekijken wat er aan de hand is. Indien gewenst, zouden jullie hiervoor contact- en adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Niki Webcareteam ETNA

afwasmaschine 16-08-2021

Jammer

Geschreven voor: ETNA VW149M

Ik heb voor de tweede maal een ETNA afwas machine gekocht omdat wij erg tevreden waren over de afwerking, maar nu na ongeveer twee jaar gaat het bovenrek ontzettend roesten de spijlen vallen er uit totaal los geroest jammer wij waren over de vorig apparaat erg tevreden maar dit rek is slecht.

Pluspunten

• afwas priema

Minpunten

• rek slecht

Officiele reactie van Atag 18-08-2021

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat naast de tevredenheid van uw ETNA vaatwasser de bovenkorf roestvorming vertoont. Wellicht kunnen wij hierin iets voor u betekenen. Graag ontvangen wij uw volledige contact- en adresgegevens, samen met het modelnummer van uw vaatwasser via webcare@atagbenelux.com. Geeft u dan tevens aan dat de bovenkorf roestvorming vertoont.

pauline 19-07-2021

spijt

Geschreven voor: ETNA VW149M

spijt van deze afwasmachine. Heeft het nu 3 keer gedaan heb hem 2 maanden.... springt bij aanzetten op een programma wat niet bestaat doet daarna niks meer. Gereset al vele keren , niks helpt. Ben nu al een hele ochtend Etna aan het bellen, enorme wachtrijen kom er niet doorheen

Officiele reactie van Atag 20-07-2021

Beste Pauline,

Bedankt voor je feedback. Allereerst onze excuses voor de wachttijden aan de telefoon.
Deze zijn langer dan gebruikelijk. Wij zijn momenteel hard bezig om deze weer terug te brengen naar een acceptabel niveau. Dat de vaatwasser daarnaast een storing vertoont en je hierdoor spijt hebt van de aankoop betreurd ons zeer.Heb je inmiddels contact gehad met onze serviceafdeling? Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen horen wij dit graag. Zo ja, zou je dan je adres- en contactgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Lennips 25-05-2021

Super apparaat

Geschreven voor: ETNA VW149M

Na enkele vaatwassers van slechte kwaliteit, op advies van de monteur, deze machine aangeschaft. Tot op heden zeker geen spijt van

Officiele reactie van Atag 26-05-2021

Beste heer/mevrouw Lennips,
Bedankt voor deze mooie reviewscore. Daar zijn we erg blij mee!
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal webcareteam ETNA

Michel Neder 04-03-2021

Waardeloos

Geschreven voor: ETNA VW149AZT

Wij hebben in 2018 een nieuwe keuken gekocht met allemaal etna apparatuur. Wij zijn heel tevreden over de koelvries combinatie, oven, en de afzuigkap. Maar die vaatwasser wat een rot ding. Ik heb al 2x een monteur erbij gehad en bij de derde klacht heeft etna mij gelukkig een nieuwe vaatwasser gegeven. Ik had bij de 1e keer dat de monteur kwam dat het lipje steeds naar binnen sloeg wanneer je de vaatwasser open deed, de vaatwasser dacht dus dat hij dicht was en begon te draaien waarop ik op tijd kon handelen. Voor de tweede keer kwam de monteur bij deze vaatwasser om een printplaat te vervangen. Ik kon mijn timer niet meer bedienen. Bij de derde keer weer hetzelfde gedoe als de eerste keer + dat de vaatwasser op gegeven moment zoveel lawaai maakte dat ik dacht dat die elk moment uit elkaar zou vallen pffff.

Ik heb gelukkig een nieuwe gekregen van etna (ander model) en ben zeer tevreden tot nu toe.

Pluspunten

• Heb altijd schone vaat gehad

Minpunten

• Plastic bedieningspaneel kan snel kapot knappen
  • Maakt best veel geluid
  • Click systeem van de deur is waardeloos,

Officiele reactie van Atag 05-03-2021

Beste Michel Neder,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat naast de positieve ervaringen met de koel/vries, oven en afzuigkap je ervaring met de vaatwasser zo teleurstellend is. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven van onze apparatuur. Helaas verliep het met deze vaatwasser anders en dat betreuren wij zeer. Fijn dat de nieuw geplaatste vaatwasser zo goed bevalt en het naar tevredenheid is opgelost. Klant blij, wij ook blij!