ETNA VW644M - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW644M op Kieskeurig.nl.

Josnil 09-09-2021

Bevalt niet goed

Geschreven voor: ETNA VW644M

De vaatwasser werkt niet optimaal hij droogt niet goed . Het onderste maandje blijf niet goed op de rail als hij geladen is . De bediening van de vaatwasser is makkelijk .

Pluspunten

• Bediening is makkelijk

Minpunten

• Droog niet goed
  • Mandje blijf niet op de rails als hij is geladen

Officiele reactie van Atag 10-09-2021

Beste Josnil,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Ik begrijp dat het product niet helemaal voldoet aan je verwachtingen. Dankzij jouw feedback kunnen we onze producten blijven verbeteren!

Wij adviseren om glansspoelmiddel te gebruiken voor een beter droogresultaat. Het middel bevordert het drogen, doordat het water van de vaat afrolt. Ook hebben wij nog de volgende tips:
- Verhoog de hoeveelheid glansspoelmiddel volgens de ETNA handleiding van uw apparaat.
- Korte- en ECO-programma's slaan meestal de droogfase over. Gebruik een volledig programma om de vaat te laten drogen.
- Was kunststof vaat met de hand af. Kunststof reageert niet goed op glansmiddel, waardoor de vaat niet droogt.
- Zet de deur van de vaatwasser op een kier als het programma klaar is. Zo verdampt het vocht in de vaatwasser sneller.
- Blijft je vaat nat? Schroom dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via 088 8821803

rop 27-06-2021

dont do it

Geschreven voor: ETNA VW644M

binnen 3 maanden kapot. service line na meer dan een uur wachten kunnen bereiken. waardeloos apparaat, voel me opgelicht.

Pluspunten

Minpunten

• binnen 3 maanden kapot

Officiele reactie van Atag 30-06-2021

Beste Rop,
Bedankt voor deze review. Vervelend dat uw vaatwasser binnen 3 maanden een defect vertoont. Onze oprechte excuses voor de telefonische wachttijd. We zijn er ons van bewust en werken hard om dit op een acceptabel niveau te krijgen. We willen met u meekijken en ontvangen graag wij uw volledige adres- en contactgegevens in een mail naar webcare@atagbenelux.com.
Chantal Webcareteam ETNA

rop nijland 27-06-2021

nooit weer

Geschreven voor: ETNA VW644M

nog nooit een vaatwasser gehad die zo slecht in elkaar zit. 3 maanden in bezit en dikke ellende. meer dan een uur wachten als je de 'service' lijn belt. plotseling deed hij het weer. nu weer kapot. schaam je ETNA !

Pluspunten

Minpunten

• binnen 3 maanden kapot
  • slechte onbereikbare service
  • niet kopen !!!!

Officiele reactie van Atag 28-06-2021

Beste Rop,

Excuses, Wij zijn ons bewust van de lange wachttijden en zijn er druk mee bezig dit terug te brengen naar een acceptabele tijd.
Wanneer je je contact gegevens wilt mailen naar webcare@atagbenelux.com pakken wij dit direct op.

Met vriendelijke groet, Alice

Rop 08-04-2021

Prima stille vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW644M

Super fijne en stille vaatwasser. Dus voor in een open keuken is dit de perfecte machine. Hij maakt perfect schoon, wat je natuurlijk ook mag verwachten. Erg handig is dat het bovenste rek in hoogte verstelbaar is. Kortom geen spijt van de aanschaf van deze ETNA vaatwasser.

Pluspunten

• Maakt de vaat perfect schoon
  • Handig verstelbaar bovenste rek

Officiele reactie van Atag 09-04-2021

Beste Rop,

Bedankt voor de positieve review.

Door de efficiënte koolborstelloze motor is deze vaatwasser inderdaad ideaal voor een open keuken.
We vinden het fijn om te lezen dat je geen spijt hebt van deze aanschaf.

We wensen je heel veel gemak van je aankoop.

Wil 25-02-2021

Afwasmachine

Geschreven voor: ETNA VW644M

Het werkt goed en lekker rustig ,en er zit verlichting in dat is ook makkelijk.
De indeling is ook fijn en er zit een apart bestekbakje bij die makkelijk in te stellen is

Officiele reactie van Atag 26-02-2021

Beste Wil,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten.
Fijn om te lezen dat je veel gemak ervaart van de VW644M.
Veel plezier met je aankoop!

Franco en Henny Lomastro 08-12-2020

Fijne inbouw vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW644RVS

We vinden deze vaatwasser erg prettig in gebruik. Lekker ruim, en in hoogte verstelbaar. Het lampje binnenin is erg prettig met het inpakken. Je hebt niet altijd voldoende licht in de keuken. En als hij aan is schijnt er aan de onderzijde op de grond een lamp dat hij in gebruik is. Hij wast en droogt goed. Hij geeft wel iets geluid als hij draait, maar dat is niet storend. We hebben eigenlijk geen minpunten.

Pluspunten

• veel inpakruimte
  • aparte besteklade
  • redelijk stil
  • Licht in de vaatwasser

Officiele reactie van Atag 09-12-2020

Beste heer/mevrouw Lomastro,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Prettig om te lezen dat de vaatwasser goed wast en droogt, er voldoende ruimte in de vaatwasser is en u het geluid van de vaatwasser als niet storend ervaart. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

redelijke keus voor een redelijke prijs 13-11-2020

praktische machine

Geschreven voor: ETNA VW644RVS

Praktische vaatwasser met aantal bruikbare programma's.
Wast goed schoon, droogt matig (machine zelf blijft van binnen nat)

Pluspunten

• praktisch
  • wast goed schoon

Minpunten

• drogen

Officiele reactie van Atag 16-11-2020

Geachte heer/mevrouw.

Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Zorg dat het glansspoelmiddelreservoir altijd gevuld is met glansspoelmiddel, dit heeft namelijk effect op het droogresultaat. Mochten er nog vragen zijn kunt u altijd contact opnemen met onze servicedienst.
Groet Ursula van webcareteam ETNA.

Billy 29-07-2020

Alles spic & span

Geschreven voor: ETNA VW644RVS

Mijn vorige apparaat ETNA AF18515ZT begaf het op gegeven moment. Defect pomp. Oorzaak: slecht onderhoud. Bij controle monteur bleek dat ik niet op de hoogte was van hoe apparaat grondig te reinigen. Dit nieuwe apparaat is veel gemakkelijker letterlijk 'in een handomdraai' te reinigen.

Pluspunten

• geruisloos
  • binnen verlichting

Officiele reactie van Atag 30-07-2020

Beste Billy,

Bedankt voor je positieve reactie, dat wordt erg door ons gewaardeerd.
Wij wensen jouw nog heel veel vaat was plezier toe.

Alice Webcareteam ETNA

Jacco 17-05-2020

veel ruimte,prima mogelijkheden

Geschreven voor: ETNA VW644RVS

Mooi apparaat, geluid wat het apparaat maakt is niks overheersend. Een lampje wanneer je de vaatwasser opendoet en alles duidelijk kan zien, dacht ik, dat is geen toegevoegde waarde.. maar toch wel! inpakruimte is prima en in hoogte te verstellen. Enige nadeel dat het plekje in de onderste la waar je alleen lage dingen neer kan zetten i.v.m. het klepje wat open moet springen waar het vaatwasblokje uit moet schieten. En korte programma zonder drogen is.

Pluspunten

• Praktisch lampje
  • veel inpakruimte
  • Goed wasresultaat

Minpunten

• onderste la voor klepje geen hoge dingen inpakken
  • Kort programma zonder drogen

Officiele reactie van Atag 18-05-2020

Beste Jacco,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie uitgebreide review. Goed te lezen dat deze vaatwasser je in verschillende opzichten heeft verrast. Het inruimen gaat ook vast lukken en het korte programma is juist voor vaat wat niet gedroogd dient te worden ;-)
Wensen je veel (af)wasplezier toe.
Met vriendelijke groet, Ursula

S.Zijlstra 09-02-2020

algemeen

Geschreven voor: ETNA VW644RVS

Wij hebben alle producten van Etna gekocht. In totaal 6 apparaten. Ten eerste vonden wij het een mooie uitstraling
hebben ,na wat informatie her en der leek het ons alle twee een goed idee om voor dit merk te kiezen.
Aangezien wij deze producten nog maar net hebben aangeschaft hebben wij nog geen oordeel hier over.
de oven heeft volgens mijn echtgenote een min puntje dat de graden niet op het scherm komen te staan.

Officiele reactie van Atag 10-02-2020

Geachte heer/mevrouw Zijlstra,

Wat fijn dat u voor de apparatuur van ons merk ETNA heeft gekozen. Mocht u in de gelegenheid zijn dan zien wij uw reviews graag verschijnen.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Niet doen 09-12-2019

Wast en droogt niet

Geschreven voor: ETNA VW644RVS

Gekocht via keuken winkel als onderdeel van de keuken. De vaatwasser droogt de vaat niet voldoende (vergeleken met ons vorige 2e hands marktplaats vaatwasser doet deze het een heel stuk slechter). Daarnaast wordt de vaat ook niet schoon, het blokje blijft in het bakje zitten waar hij uit zou moeten komen, soms valt hij er wel uit maar blijft hij gewoon liggen. Hij is nog nooit opgelost. . Vandaag is een monteur van etna langs geweest en die gaf aan dat het mogelijk komt omdat we er borden voor hadden staan al die keren en dat het daarom niet schoon wordt. Verder kon hij er niets aan doen.

Minpunten

• Blokje komt niet los
  • Wast de vaat niet
  • Droogt de vaat amper
Officiele reactie van Atag 10-12-2019

Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze vaatwasser VW664RVS van ETNA. Wij willen graag met je meekijken , indien gewenst kan je contact opnemen via webcare@atagbenelux.com. Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

M van Ooteghem 02-10-2019

Beperkte ruimte

Geschreven voor: ETNA VW644RVS

Deze inbouwvaatwasser maakt zijn belofte 'superstil' te zijn waar. In vergelijking met onze oude Siemens, valt de inhoud en indeling erg tegen; niet praktisch bij het inruimen en ook snel volgeladen. Ook vind ik het jammer dat je nergens kan zien 'hoe lang' het nog duurt voordat hij klaar is. Ook mis ik een keuze voor 'temperatuurinstelling' en een 'supersnel' knop. Ook droogt de vaatwasser niet goed, het blijft altijd nat vanbinnen.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• inhoud en indeling
  • het ontbreken van tijd- en temperatuurinstelling

Officiele reactie van Atag 03-10-2019

Beste M. van Ootghem, het is altijd even wennen, een heel nieuw toestel van een ander merk. In de gebruikershandleiding zie je hoelang verschillende programma's er over doen. Zorg dat het glansspoelmiddelreservoir altijd gevuld is met glansspoelmiddel, dit heeft namelijk effect op het droogresultaat. Mochten er nog vragen zijn kun je atijd contact opnemen met onze servicedienst. Groet Heidi van webcareteam ETNA.