ETNA VW744M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW744M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

i**l@g**l.com 28-09-2023

Beperkte ruimte en wisselend was resultaat

Geschreven voor: ETNA VW744M

De ruimte in de vaatwasser vind ik erg beperkt. Om mijn diner borden in de onderste lade te kunnen doen, moet de middelste lade op de hoogste stand, waardoor er daar geen grotere mokken, glazen of bakjes passen.
Ook zijn de borden rekken in de onderste lade te smal voor schalen, deksels of iets breders dan borden. Je moet dan de rekjes plat leggen, wat de ruimte behoorlijk beperkt.
In de besteklade worden rietjes niet schoon omdat ze liggen. Pollepels en dergelijke passen daar ook niet goed in. Bestek in de besteklade wordt regelmatig ook niet goed schoon.
Regelmatig is het vaatwasserblokje niet verwerkt. De vaat is nog erg nat na het programma.
Er is een functie om de vaatwasser na het einde van het programma open te laten springen, maar dat is sterk afgeraden door de keukenboer. De hete stoom komt dan allemaal onder het randje van het aanrecht, waardoor die zal beschadigen.

Minpunten

• ruimte
  • rekjes
  • was resultaat

ietje 24-05-2023

geen goede vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW744M

De indeling van deze vaatwasser is slecht. Schalen en pannen kunnen niet goed scheef erin gezet worden waardoor ze er niet altijd schoon uitkomen. Glazen kunnen gaan rollen.
Verder droogt deze vaatwasser uitermate slecht. De mogelijkheid om de deur uit te laten klappen als hij klaar is voegt daar weinig aan toe.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• droogt heel slecht
  • glazen kunnen weg rollen

Officiele reactie van Atag 25-05-2023

Beste Ietje,

Wat jammer dat jij niet tevreden bent over de vaatwasser. Het droogresultaat is vaak nog wel aan te passen, hier helpen wij jou natuurlijk graag verder mee. Als je hier meer informatie over wenst zou je dit samen met jouw contact- en adresgegevens en een kopie van deze review willen mailen naar: webcare@atagbenelux.com

p*********@c******** 26-03-2023

helaas ontevreden

Geschreven voor: ETNA VW744M

In 2019 hebben wij een nieuwe keuken gekregen met allemaal ETNA apparatuur.
De vaatwasser droogt niet goed, het bestekrek hangen druppels aan.
Ook moet ik zelf het zout in de gaten houden want dat geeft hij niet aan.

De inductie kookplaat is al een keer vervangen want hij gaf steeds een booster op verschillende platen als ik op alle 4 de platen aan het koken was, behoorlijk gevaarlijk.
Met de nieuwe plaat precies hetzelfde..
Heel jammer allemaal, als we ook in onze rijke dagen komen gaan deze apparaten ook meteen de deur uit.
Lang uitgekeken naar onze nieuwe keuken en hard voor moeten sparen.

Minpunten

• droogt niet goed
  • controle lampje zout werkt niet

Officiele reactie van Atag 27-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat de vaatwasser en inductiekookplaat niet naar behoren werken. Indien wij hier iets voor jou in kunnen betekenen, ontvangen we graag jouw NAW-gegevens plus een kopie van deze review. Deze gegevens kun je toesturen naar webcare@atagbenelux.com.

Marijke

KJ 02-02-2023

Mooie vaatwasser, maar niet handig en reinigt niet goed

Geschreven voor: ETNA VW744M

Reinigt niet goed. Deurtje is erg licht en daardoor valt de vaatwasser helemaal open. Er zou een extra droog programma opzitten, maar dan valt de deur dus open.

Pluspunten

• Bestek lade

Minpunten

• Deur valt ver open
  • Reinigt slecht
  • Indeling is niet handig

Officiele reactie van Atag 03-02-2023

Beste KJ,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze beoordeling te schrijven. We vinden het vervelend om te lezen dat de vaatwasser niet zo goed bevalt. We streven ernaar dat onze klanten genieten van onze apparatuur en tevreden zijn met onze service en kwaliteit. We betreuren het dan ook wanneer dit niet het geval is.

De deur van de vaatwasser zou niet helemaal open mogen vallen. Dit is ook af te stellen. Zou je ons een e-mail willen sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin je contact- en adresgegevens en een kopie van deze review? We helpen je dan graag verder.

Suzan

n*********@t*************** 31-01-2023

bevalt goed makkelijk in gebruik

Geschreven voor: ETNA VW744M

de machine werkt perfect en wij zijn zeer tevreden mooie machine en makkelijk in gebruik ,
Officiele reactie van Atag 01-02-2023

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat deze vaatwasser van ETNA je zo goed bevalt! Bedankt voor het schrijven van deze review.
We wensen je heel veel plezier met de vaatwasser.

Suzan

Jeroen 02-01-2023

Goede Etna vaatwasser met veel opties

Geschreven voor: ETNA VW744M

Nette vaatwasser, goede prijskwaliteit verhouding. Besteklade werkt pretting, kun je deels wegklappen als je eventueel wijnglazen eronder wil plaatsen. De lade voor het glaswerk e.d. kan toch in 2 hoogtes geplaatst worden, wel dient men dan de lade eerst eruit te nemen en dan handmatig te verzetten. Dus niet met knop aan de zijkant van het rek.
LED scherm is duidelijk en helder. Genoeg programma's aanwezig en uitgestelde start.

Doet goed waarvoor hij aangeschaft is, goed schoonmaken.

Pluspunten

• Veel programma's
  • Toch mogelijkheid tot verstellen glaswerk lade

Minpunten

• Geleidingrails had strakker gemogen
  • Geen meldingslampje op de vloer

Officiele reactie van Atag 03-01-2023

Beste Jeroen,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over de vaatwasser.
Het gebruiksgemak, de handige indeling en de handige verlichting bevallen jou goed.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

peterbhg@gmail.com 24-11-2022
Geschreven voor: ETNA VW744M

dit apperaat voldoet aan onze wensen en is rustig in geluid en doormiddel van de diverse wasprogramma's altijd één die vaat weer schoon maakt en het interne lichtje voor een betere zicht. wij raden iedereen deze vaatwasser aan.

Pluspunten

• rustig in geluid
  • energie zuine
  • mooi bestekla ipv bakje

Officiele reactie van Atag 25-11-2022

Beste Peter,

Wow, bedankt voor deze mooie topscore!
Wat leuk om jouw enthousiasme te lezen in deze review.
Fijn dat jij zo tevreden bent met de vele mogelijkheden, de handige verlichting en natuurlijk het wasresultaat van de vaatwasser.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

savej00 03-11-2022

Miskoop van het jaar!

Geschreven voor: ETNA VW744M

Deze vaatwasser doet niet wat deze moet doen en dat is afwassen! Deze machine heeft heel veel last van aanslag, vooral de spullen die in de hoek staan worden amper schoon gemaakt. De service van Etna is goed, er is al 2 x een monteur naar ons gestuurd, o.a. een nieuwe motor ingebouwd, maar de aanslag is niet verdwenen. Om aanslage te voorkomen moet alles onder de kraan worden afgespoeld en vervolgens in de vaatwasser te plaatsen. Dit is eigenlijk niet de bedoeling! Een vaatwasser moet ook vuile borden , kommen, pannnen, enz schoon kunnen maken. Eigenlijk is deze vaatwasser een miskoop. Binnenkort wordt een nieuwe keuken bij ons geplaatst maar dan met een betere {duurdere} vaatwasser. De Etna vaatwasser [ongeveer 1 jaar oud] verkopen we via marktplaats.

Pluspunten

• ziet mooi uit en dat is ook dan alles

Minpunten

• aanslag
  • maakt niet goed schoon
  • miskoop
  • voldoet helemaal niet

savej00 21-02-2023

Update: ik heb deze vaatwasser inmiddels verkocht en een betere (wel veel duurder) aangeschaft. Deze vaatwasser was een grote teleurstelling vanwege het feit dat deze machine niet goed reinigt. Ik heb nu eindelijk weer glanzende en schone glazen met de nieuwe vaatwasser .

Officiele reactie van Atag 04-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Erg vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de vaatwasser zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is en uiteindelijk de overstap naar een ander merk maakt. Bedankt voor de feedback, deze zal door ons worden meegenomen.

a************@g******** 24-10-2022

Let op de details bij aankoop

Geschreven voor: ETNA VW744M

Koelkast: De onderste groentelade schuift niet gemakkelijk heen en weer. Dat is erg irritant. Bovendien een erg klein formaat.
Inductieplaat: ik heb geen ervaring met inductiekoken. Jammer aan de plaat vind ik dat de ‘knoppen’ alleen leesbaar zijn als de verlichting van de afzuigkap aan staat.
Oven: de eerste indruk is een goede oven.
Vaatwasser: de deur valt geheel open als het programma is afgerond. Lijkt me niet de bedoeling want in een kleine keuken heb je dan geen loopruimte meer. Bovendien is de afwas niet helemaal droog. Ook dit is mijn eerste vaatwasser. Ik moet er erg aan wennen. Ik begrijp ook het onderscheid tussen de programma’s niet.

Pluspunten

• Prijs
  • Vormgeving

Minpunten

• Details zijn echt fout
Officiele reactie van Atag 25-10-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsten. Erg leuk om te lezen dat je voor ETNA apparatuur hebt gekozen. Vervelend dat bij zo'n nieuwe keuken er een aantal dingen niet helemaal naar wens zijn. Ons streven is juist dat onze klant veel plezier mag beleven van onze apparatuur.
Een aantal dingen zijn eigenschappen (design) van het toestel en kunnen wij niet veranderen. Wij zullen jouw feedback wel meenemen in de verder productontwikkeling.

Betreft de groentelade, de vaatwasser deur en het niet droog zijn van de vaat adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice? Dit kan via telefoonnummer 088-8821803 op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Een aantal tips betreft vaat en vaatwasser deur zijn terug te vinden op onze site;

Wij wensen je veel plezier met de nieuwe keukenapparatuur.

d***********@g******** 08-08-2022

Prima apparaat.
Wat ik mis is dat wanneer het programma klaar is de deur opengaat en je deze niet op een kier kunt zetten.
Of het is helemaal open of helemaal dicht.
Ik doe de deur altijd dicht omdat een openstaande deur in de weg zit.
Hierdoor duurt het langer eer de afwas droogt.
Officiele reactie van Atag 09-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze positieve review.
Fijn om te lezen dat jij over het algemeen tevreden bent.
De VW744M heeft wel een auto open functie, wanneer deze functie actief is zou de deur een klein stukje open moeten gaan. Dit verbetert en versnelt het droogproces. Graag zou ik met jou meekijken waar het aan ligt dat deze functie bij jou niet optimaal werkt. Zou jij hiervoor jouw adres- en contactgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

m*******@g******** 28-07-2022

fout levering door i-kook

Geschreven voor: ETNA VW744M

heb verkeerde amerikaanse koelkast en kookplaat en verkeer afzuig kap ontvangen of door leverancier verkeerd besteld hierdoor is het plaatsen stop gezet

Minpunten

• geen waterleiding aansluiting
Officiele reactie van Atag 29-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat de bestelling niet goed gegaan is.
Natuurlijk nooit leuk om te moeten wachten op jouw aankopen.
Hopelijk kan de leverancier de fout snel herstellen en kan jij genieten van jouw apparatuur.

kees en sonja uit roosendaal 14-07-2022

Blij met de nieuwe aankoop.

Geschreven voor: ETNA VW744M

Wij hadden voorheen een vaatwasser van ruim 12 jaar oud en die maakte de vaat niet goed schoon en droog.
Deze nieuwe aankoop doet dat wel; mijn vrouw vindt het een verademing. Ook de besteklade apart in het bovenrek maakt haar blij. Het zachte geluid is ook een duidelijke verbetering in vergelijk met de eerdere vaatwasser. Al bij al zijn wij gelukkig met de nieuwe aankoop.

Pluspunten

• schone vaat
  • droge vaat
  • weinig geluid

Minpunten

• nog geen

Officiele reactie van Atag 15-07-2022

Beste Kees en Sonja,

Wat leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met de vaatwasser!
Inderdaad erg belangrijk dat de vaat er goed schoon en droog uit komt,
extra was en droog werk, daar wordt natuurlijk niemand blij van.
Fijn dat ook de besteklade een schot in de roos is!

Wij wensen jullie heel veel plezier van de vaatwasser.

Ad van den Berg 15-06-2022

Dikke pech

Geschreven voor: ETNA VW744M

Op basis van reviews voor dit produkt gekozen. Na installatie gaf de machine onmiddellijk een foutcode. Monteur erbij geweest van de leverancier, maar deze kon het euvel niet verhelpen. Contact opgenomen met Etna en deze hebben een monteur gestuurd. Kan nog niet zeggen of dit iets heeft opgeleverd, omdat ik de vaatwasser vanwege de foutcode een aantal dagen niet kan gebruiken.
Officiele reactie van Atag 16-06-2022

Beste Ad,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat er direct na installatie sprake was van een foutcode. We hopen dat de reparatie spoedig plaatsvind en dat u de wasmachine met plezier kunt gebruiken! Mocht u iets willen weten kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Kim

f***********@g******** 03-06-2022

Kwaliteit hoeft niet extra duur te zijn

Geschreven voor: ETNA VW744M

Geheel, zelfs boven verwachting, apparaat is gebruikvriendelijk, fluisterstil en ruim.
Drogen is perfect mede door extra droogstond.
Etna bewijst wederom dat kwaliteit niet extra duur hoeft te zijn.
Geen ervaring met Etna, stap over de drempel en vanaf de eerste dag gebruik zijn alle bedenkingen als sneeuw voor de zon verdwenen.
........

Pluspunten

• Ruim
  • Stil
  • Droogt goed
  • Gebruiksvriendelijk
  • Prijs/kwaliteit

Officiele reactie van Atag 07-06-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je uiteindelijk voor ETNA hebt gekozen en de vaatwasser boven verwachting bevalt. Bedankt voor de enthousiaste feedback.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Lisette 16-05-2022

Fijne vaatwasser.

Geschreven voor: ETNA VW744M

Wat een fijne vaatwasser, fijn in te ruimen en zoveel minder geluid dan onze vorige.
Een aanrader.

Pluspunten

• minder geluid
  • verlichting binnenin
  • fijn in te ruimen

Minpunten

• tot nu toe geen.

Officiele reactie van Atag 17-05-2022

Beste Lisette,

Een 10 voor de vaatwasser, heel erg bedankt!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over de indeling en verlichting van de vaatwasser.
Dat het toestel zo weinig geluid maakt is natuurlijk ook erg fijn.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

b**************@h********** 27-04-2022

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW744M

Prettig apparaat. Ideaal met de extra besteklade bovenin. Geen gedoe met bestek in een mandje, maar alles keurig bovenin op een rij. De standaardinstelling voor glansspoelmiddel wel iets verhoogd om de vaat beter droog te krijgen.

Pluspunten

• besteklade

Officiele reactie van Atag 28-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling.
Wat fijn dat de besteklade van dit toestel zo goed bevalt.
Leuk om te lezen dat het gelukt is de instellingen van het glansspoelmiddel helemaal naar jouw tevredenheid aan te passen.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van jouw aankoop.

Webcareteam ETNA

Grietje 17-03-2022

Top vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW744M

Fijne vaatwasser, veel keuze in programma’s, makkelijk bedienbaar en gaat automatisch open als die klaar is!

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • Heeft een besteklade
  • Diverse programma’s
  • Gaat automatisch open

Officiele reactie van Atag 21-03-2022

Beste Grietje,

Dank voor het schrijven van deze mooie review en top cijfer! Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking en mogelijkheden van de vaatwasser.
We wensen je veel plezier met de vaatwasser.

2*******@g******** 22-02-2022

Prima vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW744M

Prima vaatwasser. Mis alleen wat meer ruimte voor diepe borden in het bordenrek beneden.
Officiele reactie van Atag 23-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor deze mooie review. Om meer ruimte te creëren voor de diepe borden, kunt u de bovenkorf in hoogte verstellen. Enige informatie hierover is te vinden op pagina 12 in de handleiding. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Ruiter 19-02-2022

Goed luxe vaatwasser

Mooi degelijke vaatwasser
Met de verlichting maakt het een luxe vaatwasser

Maakt niet veel geluid en als die klaar is gaat de deur open zo dat het nog beter droogt

Pluspunten

• Binnen verlichting
  • Stil
  • Deur gaat open voor drogen

Minpunten

• Nog geen

Officiele reactie van Atag 21-02-2022

Beste heer / mevrouw Ruiter,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met de uitstraling en werking van de vaatwasser.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Anoniem 15-02-2022

Super vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW744M

Fantastische vaatwasser alles erop en eraan niks slechts over te zeggen. Alles goed schoon. Snelle levering

Pluspunten

• Vaat is goed schoon
  • Makkelijke bediening

Officiele reactie van Atag 16-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven en u zo tevreden bent over de bediening en het wasresultaat.
​Veel plezier gewenst met uw aankoop!

d**********@h********** 02-02-2022

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW744M

Fijne vaatwasser met veel progammas en handige bestek lade boven in! Handig in gebruik.

Officiele reactie van Atag 03-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat de vaatwasser goed bevalt en u deze iedereen aanbeveelt.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

c**********@g******** 28-01-2022

??geweldig

Geschreven voor: ETNA VW744M

Geweldige vaatwasser simpel en zuinig wast goed schoon en zonder veel rompslomp

Pluspunten

• simpel
  • goed schoon

Officiele reactie van Atag 31-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de aankoop van uw vaatwasser.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

ptj.valent@kpnmail.nl 22-01-2022

Aantebevelen Afwas machine

Geschreven voor: ETNA VW744M

Makkelijk in te bouwen,leuke verlichting in de machine,van binnen blijft mooi schoon en wat er uitkomt ook.bestekla erg handig scheelt ook weer ruimte onderin geen bakje meer dus kunnen er meer pannen in.

Pluspunten

• Lichtje binnen
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Niks

Officiele reactie van Atag 24-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met de werking en ruimte in de vaatwasser.
Wij wensen u veel plezier met u aankoop.

k**************@h********** 09-01-2022

Prima vaatwasser!

Geschreven voor: ETNA VW744M

Fijne en mooie vaatwasser.
Makkelijk in gebruik en alles wordt mooi schoon!

Officiele reactie van Atag 10-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat een top cijfer😊. Dat u zo tevreden bent met de vaatwasser, is waar wij het allemaal voor doen.
Wij wensen u veel plezier met uw vaatwasser.