De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW339M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Jo 13-02-2024

Aanrader. Super fijne vaatwasser!

Geschreven voor: ETNA VW339M

Vaatwasser doet het goed. Het contact met de customer service van Etna was snel en prettig en ook de montage was snell gegereld!

Pluspunten

• Lichtje dat ie aanstaat
  • Goede prijskwaliteit

Faat 05-01-2024

Geschreven voor: ETNA VW339M

Vaatwasser maakt veel herrie mijn oude vaatwasser 13 jaar oud maakte niet zoveel herrie als deze die ik net 3 weken heb

Minpunten

• Teveel herrie
  • Deur kraakt

b**********@g******** 29-12-2023
Geschreven voor: ETNA VW339M

Professioneel afgewerkte en nauwkeurig en eenvoudig te programmeren vaatwasser!

w*******@h********** 15-12-2023

Aanbevolen!

Geschreven voor: ETNA VW339M

Zeer acceptabel, prima product, erg stil tijdens het spoelen! Maakt zeer goed schoon en de vaat komt er droog uit.
Het interieur heeft een beetje hoog plasticgehalte, maar is wel solide.
Uitstekende prijs/prestatieverhouding!!

Pluspunten

• Bediening
  • Afwerking
  • laag geluid
  • Wasresultaat

d*********@h********** 12-12-2023

Goede keuze

Geschreven voor: ETNA VW339M

We zijn heel tevreden over de Etna vaatwasser VW339M. Veel programma's die je kan kiezen. Binnen ruimte meer dan genoeg. Fijne besteklade. Deze vaatwasser droogt ook alles goed. Wij zijn er heel erg blij mee dat onze keus op deze vaatwasser een goede keuze is geweest.

Pluspunten

• Droog goed
  • Voldoende ruimte
  • Vrij stil geluid als hij aanstaat
  • Veel programma's

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Petra 10-12-2023

Goede kwaliteit

Geschreven voor: ETNA VW339M

Gebruik het nog niet zo lang, maar bem zeer tevreden. Alles werkt super. Zeer makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Geen geluid.
  • Eenvoudig te bedienen
  • Geen geluid.
  • Makkelijke indeling
  • Handig dat je kan zien wanneer klaar is

r**k@l**e.nl 30-09-2023

Fijne vaatwasser met een goed eindresultaat

Geschreven voor: ETNA VW339M

Sinds enkele weken maken wij gebruik van de ETNA VW 339M. De installatie was voor ons als non- professionele installateurs eenvoudig waarbij de instructie een goede leidraad was. De deur van de vaatwasser voelt in eerste instantie wat beweeglijk aan, maar na het aanbrengen van het voorblad was dit opgelost. De vaatwasser heeft meerdere programma's die goed werken. Wij hebben een foto gemaakt van de pagina met programma's, zodat wij snel een keuze kunnen maken. Tot dit moment zijn wij zeer tevreden met onze ETNA vaatwasser.

Pluspunten

• zuinig
  • geluidsarm
  • schoon eindresultaat

Minpunten

• deur in eerste instantie wat losjes

h**n@g**l.com 29-09-2023

Makkelijk te bedienen stille vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW339M

Fijne stille vaatwasser. Veel verschillende programma's en droogt goed. Makkelijk te bedienen. De besteklade bovenin is even wennen. Misschien standaard ook een mandje bijvoegen zodat je kan kiezen wat je makkelijk vind. Top product!

Pluspunten

• Stil
  • Droogt goed

Minpunten

• Extra bestekmandje onderin was welkom geweest

p**e@z**o.nl 20-09-2023

Goede eenvoudige vaatwasser voor een nette prijs.

Geschreven voor: ETNA VW339M

Deze vaatwasser is een recht toe recht aan vaatwasser die gewoon doet wat ie moet doen.
De bediening is simpel en het apparaat reinigt de vaat naar alle tevredenheid.
Het is even zoeken naar de juiste indeling, vooral bij hoge borden.
Bij ons was de oplossing de lader voor bestek te verwijden en weer het bestekmandje van de oude vaatwasmachine te gebruiken. De prijs/kwaliteit verhouding is naar verwachting. De betrouwbaarheid tot op heden, zoals vanouds bij onze overige Etna producten (

Pluspunten

• Niet duur
  • Siimpele bediening
  • Signaal lamp via vloerprojectie

Minpunten

• Afwerking gaten voor stelschroeven
  • Indelingsmogelijkheden beperkt

Marinos 16-05-2023

Een aanrader!!

Geschreven voor: ETNA VW339M

Vandaag de VW339M mogen ontvangen.
Fijn apparaat en voldoet aan alle verwachtingen.

Hij droogt uitstekend en het geluid is zeer rustig.

Officiele reactie van Atag 17-05-2023

Beste Marinos,

Leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA! Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent over de vaatwasser. Het lage geluidsniveau en goede was- en droogresultaat bevallen jou gelukkig goed.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

i********@h********* 18-04-2023

Aanrader

Geschreven voor: ETNA VW339M

Fijne vaatwasser, stil en met diverse opties, ook een aparte besteklade.
Een aanrader.

Pluspunten

• Stil
  • Diverse opties zoals extra droog
  • Verstelbare manden
  • Aparte besteklade

Minpunten

• Onderste mand kiept gauw naar voren.
Officiele reactie van Atag 19-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review. Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met de vaatwasser. Het lage geluidsniveau en vele programma's bevallen jou gelukkig goed.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van de vaatwasser!

b**************@h********** 20-03-2023

ETNA vaatwasser vervangen

Geschreven voor: ETNA VW339M

Wij hadden een ETNA vaatwasser waarbij de deur defect is geraakt. Na lang wachten op onderdelen is besloten om de gehele vaatwasser te vervangen. We hebben een tijd moeten wachten maar vandaag, 20 maart 2023 is hij dan eindelijk geplaatst. Liep reeds vanaf november 2022. Ondanks dat zijn we tevreden over de afhandeling en de plaatsing van de nieuwe vaatwasser VW339M. Hoe deze gaat bevallen is nog even afwachten.

Maar op di moment zijn we tevreden hoe het is afgehandeld. ETNA bedankt.

Pluspunten

• Afhandeling

Minpunten

• Wachttijd

Officiele reactie van Atag 21-03-2023

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de feedback. Erg vervelend dat de vaatwasser een defect vertoonde en er op dat moment geen onderdelen voorradig waren. Fijn om te lezen dat de verleende service uiteindelijk helemaal naar wens is verlopen en ook de nieuwe vaatwasser zo goed bevalt.

Wij wensen jullie nog vele jaren van plezier toe met de vaatwasser.

w*********@y******** 12-02-2023

prima vaatwasser voor low-budget

Geschreven voor: ETNA VW339M

deze vaatwasser aangeschaft icm prijs/kwaliteit en reviews op div websites. helaas was de oude bosch vaatwasser bij m'n moeder na een jaar of 7 stuk gegaan (ik vermoed iets met een pomp o.i.d. omdat deze geen water meer oppakte) en uiteindelijk voor deze ETNA gegaan. Prijs is goed en de 3jaar extra garantie had mij min of meer over streep gehaald. Allereerst het inbouwen. poten stellen ging niet zo makkelijk als wat men aangaf in de handleiding. de voorste 2 stelpoten kon ik prima verstellen, maar de achterste in het midden zat geen beweging in, maar uiteindelijk toch gelukt. frontpaneel plaatsen was goed te doen. kwestie van goed meten/uitrekenenen/tekenen. hierbij viel mij overigens direct op hoe fragiel de klep is van de vaatwasser zonder front-paneel. als je deze niet in het midden open trekt had je het gevoel dat je aan 1 kant gelijk een vouw had in je klep. Voelt dus behoorlijk cheap, maar werd al beter met het frontpaneel erop. echter nog lang niet te vergelijken met m'n oude bosch. (om in idee te geven, oude vw golf autodeur voelt meer solide aan dan een autodeur van een peugeot 107). Dit zal ongetwijfeld een deel zijn van de lagere prijs dan een gemiddelde vaatwasser. Dan de bovenste 2 rekjes (besteklade en kopjes/glazen rek). Dit voelt wederom als een plastic dinky toy van de Action. misschien als je nooit eerder een vaatwasser hebt gehad of niet verder kwam dan een BEKO, dat het dan niet opvalt, maar dit viel mij direct als eerste op (zitten wel rollers, maar volgens mij schuift het meer naar binnen en naar buiten dan dat het rolt). De indeling: wijnglazen zal je behoorlijk schuin moeten zetten omdat er simpelweg weinig ruimte zit. mogelijk door de besteklade (zat in de oude bosch alleen een bestekmandje). borden wat gebuikt wordt passen er prima in (ik las elders dat je een uitdaging hebt met borden die een diameter van 30cm+). de besteklade moet ik nog de logica ontdekken hoe o.a. de messen/vorken/lepels etc geplaatst moeten worden, voor mij is dat nog geheel onlogisch. Het gebruik. bediening is simpel en is ook de bedoeling voor m'n moeder. het zou helemaal mooi zijn, dat als je een vast programma gebruikt, dat deze ook onthouden wordt. misschien kan dat wel, maar nog niet kunnen ontdekken in de handleiding. ik hoop het aan de ene kant wel, want je rekjes worden niet droog zonder de optie extra droog te selecteren (ondanks glanspoeling). Indicatielampjes vind ik wel mooi/duidelijk (groen bij klaar en rood bij bezig), maar kan mij voorstellen wanneer je in een studio woont, dat je daar niet geheel vrolijk van wordt. het geluidsniveau van de vaatwasser wanneer deze bezig is vind ik gemiddeld, niet overdreven stil en niet overdreven luidt. Al met al prima vaatwasser voor deze prijs icm 5jaar garantie, maar als je budget 100 tot 200 meer is, zou ik zeker voor een bosch of siemens gaan

pluspunten:
- prijs
- 3 jaar extra garantie
- makkelijke bediening
- indicatie-leds
- stil

minpunten:
- voelt aan als action kwaliteit
- indeling kon naar mijn mening beter, met name de besteklade
- na 2 jaar (in de 3 jaar extra garantie), moet je sowieso 99euro betalen wanneer er iets mis is met je vaatwasser en een monteur wilt laten komen

Officiele reactie van Atag 14-02-2023

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze uitgebreide review te plaatsen. Leuk om te lezen dat je mede door onze garantievoorwaarden hebt gekozen voor een vaatwasser van ETNA. Fijn dat de makkelijke bediening en de indicatie-leds zo naar wens zijn. Jouw feedback betreft de indeling en deur nemen wij mee in de verder product ontwikkeling.

Wij wensen jouw moeder veel plezier met de aankoop.

h******@g******** 05-02-2023

Goede aankoop.en Vertrouwd in mijn keuken.

Geschreven voor: ETNA VW339M

Voor mij bekend merk,alle apparatur in mijn keuken al 13jaar met tevredenheid!
Niet voor mij Dan moeilijke keuze, alltijd Etna gehad nu dus ook mijn nieuwe aankoop.
De vaatwasser heeft ook een Fijne indelning,en programmas om te kiezen.

Pluspunten

• Licht aanduiding (klaar)
  • Bestek lade
  • Mandje boven, hoog/lage stand

Minpunten

• -?heb ik niet ontdekt
  • -? Niet nog ontdekt
  • ?niet nog ontdekt
Officiele reactie van Atag 06-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je opnieuw gekozen hebt voor ETNA bij de aankoop voor jouw vaatwasser en je tevreden bent met deze keuze.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

r***********@g******** 22-01-2023

Kwaliteits machine 's

Geschreven voor: ETNA VW339M

Inductiekookplaat mooie plaat met goede indeling en goede warmte regeling.in een woord geweldig
Officiele reactie van Atag 23-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je blij bent met de indeling en het gebruik van de kookplaat.
We wensen je nog veel kookplaat!

Kim

Annemarie 16-01-2023

Goede, ruime en stille vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW339M

Goede vaatwasser, eenvoudig te bedienen. Droogt zeer goed en is stil. Heel veel ruimte in de onderste lade door verstelbare rekken. Besteklade is ideaal. Het indicatielampje op de vloer is ook handig. En de 5-jarige garantie is top-service.

Pluspunten

• Droogt goed
  • Ruime lades
  • Stil

Officiele reactie van Atag 18-01-2023

Beste Annemarie,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve beoordeling en de mooie score. Wat leuk om te lezen dat de nieuwe vaatwasser van ETNA zo goed bevalt. De indeling en het gebruiksgemak zijn pluspunten voor jou.

We wensen je vele jaren plezier toe van je aankoop!

Suzan

Jerry 03-01-2023

Achteraf voor mij persoonlijk geen goede keuze door indeling

Geschreven voor: ETNA VW339M

Vaatwasser is idd stil+zuinig, programma's zijn duidelijk en vaat wordt goed schoon. Vaatwasser laat dmv rood en groene lamp op de vloer weten wanneer de vaat nog loopt of klaar is. erg handig! Echter de volgende nadelen...

- de besteklade vormt een probleem met hoge glazen en vooral wijnglazen. Je kan de lade eronder wel verstellen maar dan passen de eetborden weer niet in de onderste lade. Het is echt passen en meten
- Lade waar glazen in horen is slecht ingedeeld. Veel glazen en kopjes kan je door de vormgeving niet heel lekker kwijt.
- Door de rekjes indeling onderin kan je niet effectief je pannen en borden kwijt.

Kortom het kost mij en mijn vrouw nogal het nodige gevloek en beetje passen om alle vaat erin te krijgen. Achteraf gezien liever een bestekbak ipv lade of de vaatwasser had hoger in grootte gemoeten. Voor dit geld had ik niet deze problemen moeten/mogen hebben.

Pluspunten

• Stil
  • zuinig
  • vaat wordt goed schoon
  • lampje groen op de vloer indien gereed

Minpunten

• glazenlade niet geschikt voor hoge (wijn)glazen
  • Hoge glazen dan geen grote borden of andersom
  • passen en meten om alles erin te krijgen

Officiele reactie van Atag 04-01-2023

Beste Jerry,

Bedankt voor de uitgebreide review. Vervelend om te lezen dat de positieve ervaring wat betreft wasresultaat, programma's, licht indicator en geluid zo overschaduwt wordt door de voor jullie niet gewenste indeling. Wij zullen jullie feedback meenemen in de verdere productontwikkeling.

Naim 27-12-2022

Prima vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW339M

Veel goede reviews en goede ervaringen met Etna producten. Afwasmachine doet wat hij moet doen. Geluidsarm en makkelijk instelbaar.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Eenvoudig instelbaar

Minpunten

• Geen.
Officiele reactie van Atag 28-12-2022

Beste Naim,

Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over de vaatwasser.
Het wasresultaat, geluidsniveau en gebruiksgemak bevallen jou goed.
Leuk dat jij deze positieve review hebt achtergelaten.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

Oma9 04-11-2022

Vaatwassert

Geschreven voor: ETNA VW339M

Een vaatwasser met besteklade. Mijn schoondochter heeft deze ook dut weet dat hij goed is

Pluspunten

• besteklade

Officiele reactie van Atag 07-11-2022

Beste mevrouw,

Dank u wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft en u tevreden bent met deze keuze.
We wensen u veel plezier met de vaatwasser.

Remco 27-10-2022

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: ETNA VW339M

Na aanleiding van de zoveelste storing bij onze oude Siemens vaatwasser nu een Etna gekocht. Inmiddels is al onze apparatuur in de keuken van Etna ivm de 5 jaar garantie en de ervaringen met de andere apparatuur. Het instaleren ging simpel al had ik graag een papieren mal bij de installatiehandleing gehad om de gaten precies te hebben voor de bevestiging. Nu moeten uitmeten maar was te doen. De ruimte in de vaatwasser is groot maar dit heeft als nadeel dat hij erg diep is en dus echt vast tegen de muur/achterwand staat. Er zit dus geen ruimte meer achter de vaatwasser, de muur moet dus meestal goed vlak zijn anders heb je een probleem aan de voorzijde en steekt de vaatwasser uit. Na het instaleren valt op dat hij mooi stil is en doet wat hij moet doen. Tot op heden blij mee. Aanmelden voor 5 jaar garantie ging simpel.

Pluspunten

• Ruimte couverts
  • Stil
  • Wast schoon

Minpunten

• Diep en zit vast tegen achterwand
  • Uitmeten deurgaten bij installatie

Officiele reactie van Atag 28-10-2022

Beste Remco,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met de ruime indeling en geluidsniveau van de vaatwasser.
We wensen je veel plezier met jouw ETNA apparatuur.

m****************@g******** 29-09-2022

Prima prijs/zuinigheid verhouding

Geschreven voor: ETNA VW339M

Fijne vaatwasser, gekozen vanwege prijs/zuinigheid verhouding. Prima wasresultaat en handige besteklade. Vooral het indicatorlampje dat op de vloer schijnt is een uitkomst! Je weet meteen of de vaatwasser aanstaat, klaar is of uitgeschakeld is. Kan deze vaatwasser aan iedereen aanraden.

Pluspunten

• zuing
  • stil
  • weinig waterverbruik
  • handige besteklade

Officiele reactie van Atag 30-09-2022

Beste heer/ mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Wat fijn om te lezen dat de vaatwasser jou zo goed bevalt.
Jij bent tevreden over de duurzaamheid, het wasresultaat en de handige besteklade.
Ook het indicatielampje is natuurlijk ideaal.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser.

W*******@g******** 20-08-2022

zeker een aanrader voor een klein budget

Geschreven voor: ETNA VW339M

besteklade handig meer plaats voor pannen, is erg stil
Akoestisch signaal is erg stil mag wat luider zijn
werkt zoals belooft makkelijke bediening, makkelijke montage
goede kwaliteit voor dit geld

Arno Jongen

Pluspunten

• besteklade
  • erg stil

Minpunten

• akoestisch signaal erg stil
  • was 1 schroefje voor deur vast te zetten niet bij

Officiele reactie van Atag 22-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met de vaatwasser. Dat jij tevreden bent met jouw aankoop is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel plezier met de vaatwasser.

l*******@g******** 20-08-2022

Bij plaatsing in open keuken een aanrader.

Geschreven voor: ETNA VW339M

Een zuinige vaatwasser. Gekocht om het "stille" geluid vanwege plaatsing in open keuken. Wasresultaat schoon, maar vaak een nat eindresultaat. Heb de besteklade verwijderd en een gebruikt bestekbakje gehaald bij de electro zaak in het dorp. Zeer tevreden na deze ingreep.

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil
  • Goede prijs-kwaliteits verhouding

Minpunten

• Nat eindresultaat

Officiele reactie van Atag 22-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het geluidsniveau en werking van de vaatwasser.
We wensen je veel plezier met deze mooie afwashulp 😉

c*******@z******* 18-08-2022

Een blijde koper

Geschreven voor: ETNA VW339M

Ik heb deze uitgezocht op water gebruik 9,0 L, en zeker voor de 39 db heel rustig en weinig geluid en gebruikt 0,86 KWH
Ook de bestek lade Boven in is erg hygiënisch je legt het bestek netjes op een rijtje
De 2 jaar garantie en de 3 jaar extra dus 5 jaar daar ben ik erg tevreden mee ,ik vind het een aanradertje

Officiele reactie van Atag 19-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Een blije koper; dat is waar wij het uiteindelijk voor doen en dat lezen wij dan ook graag. Bedankt voor deze enthousiaste feedback met maximale reviewscore.

Veel plezier met de aankoop.

n********@g******** 10-08-2022

Vaatwasser prima kwaliteit/prijs verhouding

Geschreven voor: ETNA VW339M

Apparaat is stil (Open keuken).
Reinigings programma's zijn erg goed, vaat komt er schoon uit uiteraard moet het er juist in worden gezet.
Een prettig detail is verlichting dat op de vloer schijnt.
Roodlicht dat apparaat actief is met reinigen, groen als het klaar is.
Wat ons wel tegen is gevallen is de ruimte indeling beperkt word door de besteklade.
middelste lage kun je wel aanpassen maar voor ons geen verschil.

Pluspunten

• was goed+
  • stil
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• besteklade i.v.m grote borden

Officiele reactie van Atag 11-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Dank je wel voor deze uitgebreide review. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent over het wasresultaat en het gebruiksgemak. Uw feedback betreffende de ruimte i.c.m. de besteklade nemen we mee om deze vaatwasser te blijven verbeteren. Veel plezier gewenst met de aankoop!

Chantal Webcare ETNA