De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 67 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW549M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

m*********@h****** 26-03-2024

Een échte aanrader!!

Geschreven voor: ETNA VW549M

Ik ben superblij met onze nieuwe Etna vaatwasser! Een goede kwaliteit vaatwasser voor een hele redelijke prijs. Hij is bijna niet te horen als ie aanstaat en je kan de begintijd ook nog uitstellen, zodat je de vaatwasser ook 's nachts kan laten starten. Een echte aanrader!!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Uitgestelde starttijd
  • De prijs

w**********@l****** 21-03-2024

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA VW549M

Ik vindt de appratuur van etna wel opzich goed. Ik heb een koelkast, vaatwasser, kookplaat, oven en de afzuiger van Etna. Ik ben tevreden met alles behalve met de kookplaat. Deze maakt veel geluid en dat hoort exhter niet bij de kookplaat. Hiervoor had ik mijn oude keuken van Etna maar deze valt exht niet mee. Bij deze is die 2 keer stuk gegaan. En is gerepareerd.

k************@h********** 21-03-2024
Geschreven voor: ETNA VW549M

De vaatwasser droogt niet, zowel de de vaat als de binnenzijde van de vaatwasser blijven nat, zelfs na 2/3 dagen na het volledige programma!

i***********@l****** 15-03-2024
Geschreven voor: ETNA VW549M

Fijn stil en goed ruim. Daarnaast biedt deze vaatwasser ontzettend veel opties om de binnenkant naar eigen wens in te richten. Werkt naar tevredenheid.

a*********@g******** 07-03-2024
Geschreven voor: ETNA VW549M

Een basis keuken, alleen mat waar je alles op ziet! Verder de service was geweldig, super snel kwamen ze langs om iets te vervangen

Hendriks 05-03-2024

Prima prijs kwaliteit

Geschreven voor: ETNA VW549M

Werking is goed, de vaat is prima schoon.
Wel is hij wat gehorig, wat ons niet veel uitmaakt omdat hij prima zorgt voor schone vaat.

Pluspunten

• Schone vaat
  • Makkelijk verstelbare bovenmand
  • Goede indeling

Minpunten

• Gehorig
  • Harde klap open gaan bakje vaastwas tablet

Henky 02-03-2024

Slecht instaleerbaar

Geschreven voor: ETNA VW549M

Deze vaarwasser gekocht voor het inbouwen in mijn keuken. Ik vind de handleiding zeer onduidelijk en hij klopt niet bij het afmeten van de hoogte moet je aftekenen op het blaadje dit betekend dat je keuken deurtje dus lager komt dan de vaatwasser wat niet klopt. Ook het voorboren is zeer tollerantie gevoelig door het blaadje op te plakken en voor te boren heb je zo een paar milimeter speling. Aangezien er later niks aan af te stellen is, heb je dus heel snel een scheef deurtje voor je vaatwasser. Verder drukken de schroefjes de witte strips net weg. Verder voelt alles zeer goedkoop aan.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Lage kwaliteit
  • Montage tekening klopt niet

b*******@h********** 28-02-2024

Goede vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW549M

De vaatwasser is compact en goed in te richten. Makkelijk te bedienen. Er kan veel afwas in.

Pluspunten

• Ruim
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Maakt wat lawaai

Annemarie 14-02-2024

Geen schone vaat

Geschreven voor: ETNA VW549M

Dit is mijn 4de vaatwasser , deze en alle apparaten in mijn nieuwe keuken zijn van ETNA.
9 van de 10 keer moet ik meerdere glazen , deksels en mokken met de hand wassen omdat het gewoon niet schoon is. Ik gebruik altijd de 65 gr lange programma maar helaas.
Deze maakt ook heel veel geluid, ik ben dan ook genoodzaakt alleen in de nacht deze te gebruiken.
Voor het zeep bakje alleen laag spul omdat het open klapt en niet schuift. Ik ben ook echt helemaal niet tevreden.

Pluspunten

• Ik kan er geen bedenken

Minpunten

• Wast niet voldoende schoon
  • Veel geluid
  • Klep vaatwasser tablet klapt open i.p.v schuiven

h*******@k*********** 25-01-2024

Aftersales service.

Geschreven voor: ETNA VW549M

Goede vaatwasser die doet wat er van verwacht wordt. Maar het meest bijzondere is de service van Etna. Na 3 jaar kwam er roestvorming op de onderkorf. De revieuws gaven aan dat dit geen garantie was. Direct na de eerste melding is een nieuwe onderkorf gratis opgestuurd. Dat is pas service.

Pluspunten

• Snelheid van service verlenen

h*******@c******** 25-01-2024

Bevalt goed, blij mee

Geschreven voor: ETNA VW549M

Prima vaatwasser! Doet wat hij moet doen. Vaat komt er altijd schoon uit.
Blij mee! 👍🏻😀

p*******@c******** 20-12-2023

Bevalt prima

Geschreven voor: ETNA VW549ZIL

In onze nieuwe flat was alles standaard in gebouwd met Etna apparatuur. Nu 2 maal garantie geclaimd hetgeen snel en perfect is opgelost. Apparaten vaatwasser koelkast kookplaat afzuigkap en combi oven werken naar behoren. We zijn er elke dag blij mee.

Pascal 11-12-2023

Goede vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW549M

We zijn best tevreden over deze vaatwasser. Hij is bijna niet te horen, alleen als je b.v. ijzeren pannen of bakjes erin hebt staan waar de straal tegen aan spuit. Ook is het te horen als het zeep bakje openspringt.
De vaat komt er schoon en droog uit, op plastic deksels, bakjes na, die moeten we even handmatig drogen

2 negatieve puntjes:
Het zeepblokje blijft zo nu en dan eens liggen en wordt niet opgenomen tijdens de vaat.
Het klepje van het zeepbakje gaat niet open als er op die hoogte vaat tegenaan staat.
(Bij de vorige vaatwasser schoof het klepje opzij)

Pluspunten

• Bijna geluidloos
  • Schone vaat

Minpunten

• Borden rek staat te dicht op elkaar

Hans 11-11-2023

Goede p/q verhouding

Geschreven voor: ETNA VW549M

Goede prijs kwaliteit verhouding en 5 jaar garantie deden mijn beslissen tot de aankoop. Installatie handleiding was goed. Al vraagt de montage van de deur wel een secure houding.

Pluspunten

• Prijs
  • Installatie

Minpunten

• Knoppen zijn wat iel

w***********@h******** 09-11-2023

Geen aanrader

Geschreven voor: ETNA VW549M

De indeling van de laden is slecht. Op eco stand wordt de vaat niet schoon. Bestekbakje is ook zeer slecht. Mijn vorige Bosch was 100 x beter

Minpunten

• Indeling

Lisette 06-11-2023

Fijne kookplaat

Geschreven voor: ETNA VW549M

Fijne kookplaat met opties die gebruiksvriendelijk en handig zijn. Ik vind de timerfunctie ideaal en het feit dat je de zones kunt koppelen waardoor je één grote verwarmingszone krijgt ook.

Pluspunten

• Timerfunctie
  • Koppelbare zones

B********@o********** 29-10-2023

vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW549M

wij zijn altijd heel tevreden met de vatwasmachines van etna. de servies van etna
zijn goed. zij zijn er vrij vlot bij geen klachten van. een aan rade.

Pluspunten

• heel goed
  • goed

Minpunten

• kan geen vinden
  • geluid

t**s@z**o.nl 22-10-2023

Tonny,s vaatwasser

Mooie inbouw vaatwasser
Voldoende ruimte
Verschillende programmas
Stille vaatwasser past goed in de nieuwe keuken

Pluspunten

• Rustig

Minpunten

• Mis het 30 min.programna
  • Mis het piepje wanneer hij gereed is

m**8@g**l.com 13-10-2023

Een aanwinst voor je keuken

Geschreven voor: ETNA VW549M

De vaatwasser VW549M bevalt ons prima. Je kunt gemakkelijk veel vaat kwijt omdat de ruimte slim is ingedeeld. Bestek past niet alleen in de bestekmand maar er is ook een extra besteklaag voorzien aan de linker bovenkant in de vaatwasser. Er is volop programmakeuze en de bediening gaat ook bijzonder eenvoudig. Qua geluid heb je absoluut geen last, ook niet in een open keuken. Kortom een aanrader, zeker als je maar met een klein gezin bent, zoals wij.

Pluspunten

• slim ingedeeld
  • makkelijk te bedienen
  • volop keuze in wasprogramma
  • geluidsarm ook in open keuken
  • prima prijs-/kwaliteitverhouding

j**3@g**l.com 18-09-2023

prima apparaat

Geschreven voor: ETNA VW549M

op aanraden van keukenbedrijf voor deze gegaan in onze keuken. tot op heden is het een prima apparaat gebleken

w**n@h**l.com 12-09-2023
Geschreven voor: ETNA VW549M

Ideale inbouw vaatwasser die precies past in mijn keuken ruimte. Groot genoeg, wast goed en schoon en diverse programma's waardoor onnodig lang programma niet nodig is. Ook uitgesteld vaatwassen is mogelijk wat fijn is met de zonnepanelen, in de ochtend programma aanzetten, in de middag met zon wassen.
Schoonhouden en schoonmaken v.d. vaatwasser is makkelijk.

g***************@h********** 16-08-2023

Goede prijs/ kwaliteitverhouding

Geschreven voor: ETNA VW549M

Onverwachts deze vaatwasser aangeschaft via de keukenzaak omdat onze oude vaatwasser onverhoopt niet paste in onze nieuwe keuken. De vaatwasser zit er nu anderhalf week in, de vaat komt er goed schoon uit. De rekken in de vaatwasser zijn wat labieler dan we gewend waren. Maar gezien de prijs die we hiervoor betaald hebben, wel naar verwachting.

Pluspunten

• De vaat wordt goed schoon
Officiele reactie van Atag 17-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend dat de vorige vaatwasser niet in de nieuwe keuken past en jullie halsoverkop een andere moesten aanschaffen!

Gelukkig geven jullie aan dat deze vaatwasser zijn werk goed doet en naar verwachting presteert.
De feedback over de rekken zullen we meenemen in de verdere productontwikkeling.

We willen jullie bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jullie heel veel schone vaat toe!

Suzan

Kees 24-04-2023
  • Product gekregen

Snel en probleemloos geregeld

Geschreven voor: ETNA VW549ZIL

Mijn voor 5 jaar garantie geregistreerde vaatwasser korven vertoonde een productiefout en zijn onder garantie binnen vijf werkdagen gratis aan huis geleverd. En door!

Pluspunten

• Garantie werkt

Officiele reactie van Atag 25-04-2023

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de mooie feedback met maximale reviewscore. Daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service en geboden oplossing.

Met vriendelijke groet, Femke

r**********@u********* 07-03-2023

goed spul

Geschreven voor: ETNA VW549M

gewoon goede service niets mis mee afzuigkap zat raar geluid in deden ze niet moeilijk over gelijk een nieuwe laten plaatsen

Officiele reactie van Atag 08-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze positieve review. Wij vinden het fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over onze service! Daar doen wij het natuurlijk voor! Wij gaan er van uit dat jij veel plezier zal gaan beleven van de nieuwe afzuigkap. En mocht je ons in de toekomst toch weer nodig hebben, dan staan wij natuurlijk voor jou klaar. :)

Ellen

Paulina2023 05-02-2023

Sterk in al zijn eenvoud

Geschreven voor: ETNA VW549M

Deze wasmachine is sterk in al zijn eenvoud. De vaat wordt keurig netjes gewassen en gedroogd. De functie knoppen zijn duidelijk en efficiënt. Als je een vaatwasmachine zoekt met een goede prijs-kwaliteit verhouding... zoek niet verder!

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Efficiënt
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Aantal decibels

Officiele reactie van Atag 06-02-2023

Beste Paulina,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en bediening van de vaatwasser.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke